PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در بخشی از قالب



آگونیس
October 14th, 2018, 17:56
سلام دوستان بنده از قالب
CityTours
وردپرس استفاده میکنم خود قالب به صورت پیش فرض امکان persian date رو داره ولی بنده هر کاری میکنم تاریخ فارسی نمیشه روی لوکال و هاست هم چک کردم
اگر دوستان می تونند راهنمایی کنند ممنون میشم
// date and time picker
wp_register_script( ‘ct_script_datepicker’, CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . ‘/js/bootstrap-datepicker’ . $suffix . ‘.js’, array( ‘jquery’ ), ”, true );
wp_register_script( ‘ct_script_timepicker’, CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . ‘/js/bootstrap-timepicker’ . $suffix . ‘.js’, array( ‘jquery’ ), ”, true );
wp_localize_script( ‘ct_script_datepicker’, ‘is_rtl’, $is_rtl );
if ( $current_locale != ‘en’ ) {
$file_name = ‘/js/locales/bootstrap-datepicker.’ . $current_locale . ‘.min.js’;
$file_name2 = ‘/js/locales/bootstrap-datepicker.’ . substr($current_locale, 0, 2) . ‘.min.js’;
if ( $file_exists = file_exists( get_template_directory() . $file_name ) ) {
wp_register_script( ‘ct_script_localization’, CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . $file_name, array(‘jquery’), ”, true );
} else if ( $file_exists = file_exists( get_template_directory() . $file_name2 ) ) {
wp_register_script( ‘ct_script_localization’, CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . $file_name2, array(‘jquery’), ”, true );
} else {
if ( substr($current_locale, 0, 2) == ‘fa’ ) {
wp_register_script( ‘ct_script_localization1’, CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . ‘/js/persian-date’ . $suffix . ‘.js’, array(‘jquery’), ”, true );
wp_register_script( ‘ct_script_localization2’, CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . ‘/js/persian-datepicker-0.4.5.min.js’, array(‘jquery’), ”, true );
}
}
}