PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشكل با انتقال دامنه در دايركتي



kkr129
January 30th, 2011, 00:24
با سلام خدمت اساتيد گرانقدر

بنده يه دامين دارم قصد move كردن اون رو به يه پنل ديگه داشتم. در كل 3 تا دامين تو پنلم بود 2 تاش راحت move شد. و 1كي از دامين ها move نميشه و اين اررور رو ميده زمان move كردن

[r1] Error Message: You are not allowed to perform this action

جالب هم اينجاست توي خود ريسلر اگه آي دي جديد بسازم ميشه move كرد . اما توي يه ريسلر ديگه گه بخام بفرستم نيمشه اين اررور ميات.

به ساپورت دامين گفتم ميگه دامين از اينجا بازه .....

آخه اگه باز بود مثل اون 2 تا Move ميشد.

سوالي كه از اساتيد دارم و من اين مشكل را به كي بگم ؟ (‌كدام نهاد خارجي پيگيري ميكند )

جدا 1 هفته هست منو الاف كردن

ممنون ميشم راهنمايي كنيد.

kkr129
February 2nd, 2011, 14:28
چند روز هست اين تاپيك رو زدم اما هيچ كدوم از دوستان مايل به راهنمايي نبودند ؟

دوستان عزيز همه متخصص دامين + هسات هستند اما جوابي نميدهند ؟

mr.he3am
February 2nd, 2011, 14:38
دامنه شاید صورت حساب پرداخت نشده ای دارد به همین دلیل نمیشه آن انتقال داد

kkr129
February 3rd, 2011, 09:16
دامنه شاید صورت حساب پرداخت نشده ای دارد به همین دلیل نمیشه آن انتقال داد
ممنونم حسام عزيز . چك شد اما مشكل از اين نيست .

دوستان عزيز من لينك مكاني كه ميشه به ريسلركلاب تيكت زد و شماره تيكت بهم بده رو ميخام . چون 2 جاش زدم هيچ ميلي نزدن . ثبت نام هم كردم گفت بايد ريسلر بشي و پول بدي .

ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد

با تشكر

EXXXIR
February 3rd, 2011, 12:11
سلام دوست عزیز این مشکل توی دایرکتی برای بعضی ها به وجود میاد.

از طرف ثبت کننده ایرانی هیچ کاری بر نمیاد چون این یک مشکل از خود دایرکتی هست (شاید یک باگ باشه) برای یکی از دوستان اینجوری شده بود من پی گیری کردم و تنها راهش پیام دادن به قسمت ساپورت دایرکتی هست و توضیح این ارور و نوشتن مشخصات یوزر مبدا و مقصد. (برید از قسمت تیکت دایرکتی ارسال کنید)

یک ایمیل بعد بهتون میدن میگن به این قسمت دوباره بزنین سریعا پی گیری می کنن
توی یک روز براتون منتقل می کنن.

امیدوارم مشکلتون حل بشه

---------- Post added at 12:11 PM ---------- Previous post was at 12:06 PM ----------

حتی اگرم چند روزم از مهلت خود دامنه هم تموم شده باشه بازم انتقال میدن مشکلی نیست

a_nima
April 3rd, 2011, 17:08
سلام دوستان
منم با همین مشکل مواجه شدم
چجوری به قسمت ساپورت دایرکتی پیام بدم؟
از کجا این پیام رو بدم؟
و من که انگلیسی بلد نیستم چی بنویسم؟
3 روز تا انقضای دامینم مونده اگه درست نشه چه کار باید بکنم؟

domainer
April 3rd, 2011, 17:30
این آدرس یک سری راهنمائی پیش فرض داده البته انگلیش هست: http://manage.resellerclub.com/kb

بخش اصلی ساپورتشون هم اینجاست: https://support.resellerclub.com/support/supReqForm.jsp

راههای ارتباطی دیگر:
ResellerClub - Help Desk (http://chat.resellerclub.com/visitor/index.php?_m=livesupport&_a=startclientchat&sessionid=wgew3ev9evbvmuboy331x9qhlm6cop69&proactive=0&departmentid=0)
support@resellerclub.com

---------- Post added at 04:30 PM ---------- Previous post was at 04:30 PM ----------

این آدرس یک سری راهنمائی پیش فرض داده البته انگلیش هست: http://manage.resellerclub.com/kb

بخش اصلی ساپورتشون هم اینجاست: https://support.resellerclub.com/support/supReqForm.jsp

راههای ارتباطی دیگر:
ResellerClub - Help Desk (http://chat.resellerclub.com/visitor/index.php?_m=livesupport&_a=startclientchat&sessionid=wgew3ev9evbvmuboy331x9qhlm6cop69&proactive=0&departmentid=0)
support@resellerclub.com

kkr129
April 3rd, 2011, 19:39
سلام دوست عزيز طبق تحقيق هايي كه كردم دامين من توي حساب اصلي كسي كه واسه من ساخته بود move مي شد.

منم يه يوزر جديد ساختم move كردم توي اون

بعد فروختم.

والا من با دايركت آي هم تماس تلفني داشتم .

اذيت شدم راه آخرم اين بود كه عرض كردم

يا حق

a_nima
April 3rd, 2011, 22:28
سلام دوست عزيز طبق تحقيق هايي كه كردم دامين من توي حساب اصلي كسي كه واسه من ساخته بود move مي شد.
منم يه يوزر جديد ساختم move كردم توي اون
بعد فروختم.
والا من با دايركت آي هم تماس تلفني داشتم .
اذيت شدم راه آخرم اين بود كه عرض كردم
يا حق

ممنونم ولی متوجه نشدم چی میگید
من خودم نماینده هستم
وقتی میخام به یه مشتری (کاستمر) که توی زیر مجموعه خودم نیست منتقل کنم این ارور ظاهر میشه ولی برای جابه جایی بین مشتری های خودم مشکلی ندارم
آخرش نمدونم چی باید به کی بگم
ممنون

EXXXIR
April 3rd, 2011, 22:37
ممنونم ولی متوجه نشدم چی میگید
من خودم نماینده هستم
وقتی میخام به یه مشتری (کاستمر) که توی زیر مجموعه خودم نیست منتقل کنم این ارور ظاهر میشه ولی برای جابه جایی بین مشتری های خودم مشکلی ندارم
آخرش نمدونم چی باید به کی بگم
ممنون

فقط باید به دایرکتی ای تیکت بزنید و هیچ راهی دیگه نداره جز اونا انتقال بدن

a_nima
April 4th, 2011, 21:17
ممنون دوستان با کمک شما تیکت زدم و اونا هم همین امروز این جواب رو دادن
راستش نمیدونم منظورشون چیه میشه راهنماییم کنید؟
جواب اونا

Hi

I have checked & verified that you have moved the domain under Customer Id : ******* (***@***.com)

Although you have retained the same contact details for this domain from the previous customer.

You need to modify the contact details accordingly.

Thank you for contacting support.

Regards,
Sammy.

حالا باید چه کنم یا چه جوابی بدم
ممنون از همه

arazit
April 4th, 2011, 22:49
شما باید اطلاعات اکانت جدید رو مانند اکانت قبلی بدین

a_nima
April 4th, 2011, 23:03
ممنون عزیز ولی کجا؟
اگه منظور توی پنل نمایندگیم هست که نباید ربط داشته باشه! شاید من بخام این دامنه رو به یکی بفروشم اون که نباید اطلاعاتش مثه من باشه
تازه من چند تا دامین دیگه از همین نمایندگی و مشتری به مقصد انتقال دادم فقط همین یکی رو گیر میده
با تشکر بازم منتظر راهنمایی شما عزیزان هستم دیگه واقعا نمیدونم چه باید کرد فرصتی هم تا اکسپایر شدن نداره!

a_nima
April 5th, 2011, 11:01
دوستان کسی میتونه کمک کنه

arazit
April 5th, 2011, 16:58
شما اطلاعات رو یکی کنید تا دایرکت آی خودش Move کنه بعد به نظرم بتونین جابجاش کنین
چند سال هست این دومین رو دارین؟

a_nima
April 7th, 2011, 00:01
شما اطلاعات رو یکی کنید تا دایرکت آی خودش Move کنه بعد به نظرم بتونین جابجاش کنین
چند سال هست این دومین رو دارین؟
سلام
ممنون از دوستانی که منو راهنمایی میکنن
راستش با پشتیباین دایرکتی تماس گرفتم و اونا این جواب رو دادن میدونم که باید به اونا ایمیل بزنم تا انتقال بدن ولی میشه یکی از اساتید راهنمایی کنن که این که دامین در ESTDomains ثبت شده یعنی چی؟

I see that the domain name was registered with ESTDomains . Hence you will not be able to move the domain name.

You will need to send an email to: compliance@resellerclub.com .

The Compliance team will have the domain name moved for you.

If you should have any further queries please do revert.

Have a nice day..!!

arazit
April 7th, 2011, 08:06
ESTdomain قبلا بصورت مجزا کار می کرد و به دایرکت آی وابسته نبود تا اینکه بر سر یک اختلاف و شکایت کلیه اختیارات این شرکت از طرف ICCAN از دستش گرفته شد و کلیه دامنه های این شرکت نیز به همراه کلیه اطلاعات به DirectI واگذار شد.از آن زمان خیلی امکانات DirectI برای دامنه هایی که از ESTDOMAIN ثبت شده بودند تا مدت زیادی بر روی دامنه های ESTDOMAIN غیر فعال بود.
دایرکت آی از آن زمان خیلی امکانات رو روش کار کردن و الان فکر کنم فقط همین MOVE Service فقط مونده باشه و شما باید برای MOVE شدن دامنه با خود آنها تماس بگیرین تا خودشون انجام بدن براتون.

a_nima
April 7th, 2011, 23:02
ممنون عزیز
من این دامنه رو همزمان با سایر دامنه هام گرفتم دقیقا یک سال پیش حالا چطوریه که این اونجوری شده نمیدونم
براشون نامه دادم ولی جواب یا انتقال ندادند امروز دامنه ام اکسپایر شد نمیدونم کاری خواهند کرد یا نه؟
اصلا نمیدونم تا کی مال من میمونه؟
آیا برای شارژ مجدد پول بیشتری باید بدم؟
ذاستی الان که امروز زده صفر روز وقتی دوباره رفتم که شاید بتونم انتقال بدم نوشت [r1] Error Message: NullPointerException
خیلی خیلی ممنونم

Hostpolis
April 8th, 2011, 01:04
از سیستم چت دایرکت آی استفاده کنید. آی دی ریسلر یا مشتری و ایمیل رو از شما میگیرن و وضعیت و مشکل رو بهتون اعلام میکنن. اینکار رو باید بعد از لوگین کردن به پنل مبدا انجام بدین.

بهترین راهنمایی برای دایرکت آی از کارمندای خود دایرکت آی هست. چون سیستم اونا استاندارد نیست و ساخته خودشونه که البته به نظر من از سیستم های استاندارد بهتر کار میکنه.

domainer
April 8th, 2011, 03:24
اصلا نمیدونم تا کی مال من میمونه؟
آیا برای شارژ مجدد پول بیشتری باید بدم؟
ذاستی الان که امروز زده صفر روز وقتی دوباره رفتم که شاید بتونم انتقال بدم نوشت [r1] Error Message: NullPointerException
خیلی خیلی ممنونم

اگر وضعیت دامین به redemption period نرفته باشه حدود 40 روز برای تمدید مجدد زمان دارید بعد از آن برای برگشت دامین باید حدود 80 تومن هزینه کنید/.

a_nima
April 8th, 2011, 22:21
اگر وضعیت دامین به redemption period نرفته باشه حدود 40 روز برای تمدید مجدد زمان دارید بعد از آن برای برگشت دامین باید حدود 80 تومن هزینه کنید/.

ممنون عزیز
میشه بگید در چه صورت وضعیت دامین به redemption period میره و این redemption period یعنی چی؟
ممنون

Hostpolis
April 8th, 2011, 23:51
دامنه پس از منقضی شدن تا 45 روز که Grace Period نامیده میشه قابل تمدید کردن بدون هیچ گونه هزینه توسط فرد ثبت کننده هست.

و بعد به 30 روز دوره Redemption Grace Period میره که باز هم قابل تمدید هست ولی در ازای یک جریمه که معمولا برای شرکت های ثبت کننده حدود 60 دلار هست که طبیعتا منتقل میشه به مشتری با مقداری سود.

بعد از این 5 روز Deletion Period هست که دامنه جهت حذف شدن در لیست قرار میگیره. بعد از این 5 روز دامنه مجددا قابل ثبت هست.