ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : Licensing



nazarkhani
September 16th, 2018, 16:14
LICENSING ERRORUnable to perform license validation due to the following local server configuration issue:
CURL Error: Failed to connect to f.licensing.whmcs.com port 443: Connection refused - Code 7
Please resolve the error shown above to enable license validation to complete successfully.
سلام نسخه یکی از کاربران ما نال شده است و سالم بود کار میکرد یه دفعه این اومده ... فایل لایسنس هم جایگزین کردیم در
/vendor/whmcs/whmcs-foundation/lib
اما درسد نشد
چیکارش کنیم به نظر شما ؟!

a1994n1373
September 16th, 2018, 16:37
سلام .

فایروال رو چک کنین پورت 443 بازه ؟

لوکیشن سرور کجاست ؟

ITarashe
September 16th, 2018, 21:36
اگر ریسلر کردید اکانتی که اکسس csf داره
توی فایل
/etc/csf/csf.deny رنج ای پی لایسنسنیگ WHMCS رو بصورت دستی میبنده .
ACL CSF اش رو بردارید و اینکه اون خطوط رو از csf.deny پاک کنید . نوشته manually ....

farmanrava
September 16th, 2018, 22:27
LICENSING ERROR

Unable to perform license validation due to the following local server configuration issue:
CURL Error: Failed to connect to f.licensing.whmcs.com port 443: Connection refused - Code 7
Please resolve the error shown above to enable license validation to complete successfully.
سلام نسخه یکی از کاربران ما نال شده است و سالم بود کار میکرد یه دفعه این اومده ... فایل لایسنس هم جایگزین کردیم در
/vendor/whmcs/whmcs-foundation/lib
اما درسد نشد
چیکارش کنیم به نظر شما ؟!

با سلام

در مسیر زیر :
/vendor/whmcs/whmcs-foundation/lib

فایلی که ضمیمه شده است را جایگزین فایل لایسنس فعلی نمایید . (قبل از اینکار از فایل قبلی بک آپ بگیرید)

djdj99
September 17th, 2018, 15:05
CURL Error: Failed to connect to f.licensing.whmcs.com port 443: Connection refused - Code 7
درود
این ارور دو دلیل دارد یا پورت 443 بسته هست یا به هر دلایلی نمیتواند به

f.licensing.whmcs.com کانکت شود.

چون این ادرس متصل به https هست احتمال میدم مشکل از پورت 443 باشه در فایروال چک کنید اگر در فایروال بسته نشده بود در روتر چک کنید.