PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : عدم ارسال ایمیل تنها به مدیریت در whmcs



lordtarh
August 4th, 2018, 15:22
باسلام
باتوجه به جستجو هایی که کردم متوجه شدم این مشکل نه تنها برای بنده بلکه برای بسیاری از دوستانی که از whmcs دارند رخ داده اما هنوز راه حل درستی پیدا نکردم
مشکل اینجاست بخشی از ایمیل ها تنها برای مشتری ارسال شده و برای مدیریت ایمیلی ارسال نمیشود !
با مثال میگوییم :
یکی از بخش ها ایجاد تیکت میباشد
زمانی که مشتری تیکت جدید باز میکند برای او ایمیل ارسال میشود ولی برای مدیریت خیر با این که در تیپارتمان تیکت دریافت نوتیفیکشین خورده و قاعدتا باید ارسال شود ! در طرفی هنگامی که پاسخ به تیکت داده میشود دیگر برای مشتاری هم ایمیل ارسال نمیشود !
بخش عمده مشکل با ایمیل هایست که باید برای مدیریت ارسال شود مانند ( سفارش جدید وتیکت و... )
لاگ ها برسی شده
فرمت های ارسال ایمیل برسی شده (php , smtp)
گفتم شاید مشکل از ورژن باشه اپدیت به اخرین نسخه کردم 7.6 بازم مشکل حل نشده
کسی اطلاعی راجب به حل این موضوع داره ؟ لطفا بیان کنه که هم بنده و سایر عزیزان مشکلشون حل شه :53::">

vahab00
August 4th, 2018, 21:39
درود
عزیز کرون رو ست کنید مشکل رفع میشه

lordtarh
August 4th, 2018, 21:40
درود
عزیز کرون رو ست کنید مشکل رفع میشه

ممنون از راهنماییتون جناب
ولی کرون ست شده !
crons/cron.php
جز این کرون دیگه ای باید ست کرد ؟

vahab00
August 4th, 2018, 21:48
این مورد رو کرون پیش میاد و ایمپورت فارسی ساز ایمیل (ناسازگار)

lordtarh
August 4th, 2018, 21:49
این مورد رو کرون پیش میاد و ایمپورت فارسی ساز ایمیل (ناسازگار)

از کرون که ست شده میشه گفت پس نیست
تنها میمونه ایمیل که به گفته شما ممکنه ناسگار باشه
چطور میشه مطمعن شد از ایمیل هست یا خیر ؟

vahab00
August 4th, 2018, 22:04
باید بررسی بشه بزرگوار
منوی تنظیمات > پشتیبانی > دپارتمان ها اون کرون باید ست بشه ها

davidsoft
June 5th, 2019, 03:31
مطمعن بشین ۲ کار زیر رو انجام دادین:
۱. پروفایل ادمین که تیکت به اون ارجاع میشه رو ادیت کنید و تیک دریافت نوتیفیکیشن رو بزنید
۲. در صورتی که با رمز عبور ادمین لاگین کنید و وارد پروفایل کاربر بشین ایمیل اطلاع رسانی ارسال نمیشه