lordtarh
August 4th, 2018, 15:22
باسلام
باتوجه به جستجو هایی که کردم متوجه شدم این مشکل نه تنها برای بنده بلکه برای بسیاری از دوستانی که از whmcs دارند رخ داده اما هنوز راه حل درستی پیدا نکردم
مشکل اینجاست بخشی از ایمیل ها تنها برای مشتری ارسال شده و برای مدیریت ایمیلی ارسال نمیشود !
با مثال میگوییم :
یکی از بخش ها ایجاد تیکت میباشد
زمانی که مشتری تیکت جدید باز میکند برای او ایمیل ارسال میشود ولی برای مدیریت خیر با این که در تیپارتمان تیکت دریافت نوتیفیکشین خورده و قاعدتا باید ارسال شود ! در طرفی هنگامی که پاسخ به تیکت داده میشود دیگر برای مشتاری هم ایمیل ارسال نمیشود !
بخش عمده مشکل با ایمیل هایست که باید برای مدیریت ارسال شود مانند ( سفارش جدید وتیکت و... )
لاگ ها برسی شده
فرمت های ارسال ایمیل برسی شده (php , smtp)
گفتم شاید مشکل از ورژن باشه اپدیت به اخرین نسخه کردم 7.6 بازم مشکل حل نشده
کسی اطلاعی راجب به حل این موضوع داره ؟ لطفا بیان کنه که هم بنده و سایر عزیزان مشکلشون حل شه :53::">
باتوجه به جستجو هایی که کردم متوجه شدم این مشکل نه تنها برای بنده بلکه برای بسیاری از دوستانی که از whmcs دارند رخ داده اما هنوز راه حل درستی پیدا نکردم
مشکل اینجاست بخشی از ایمیل ها تنها برای مشتری ارسال شده و برای مدیریت ایمیلی ارسال نمیشود !
با مثال میگوییم :
یکی از بخش ها ایجاد تیکت میباشد
زمانی که مشتری تیکت جدید باز میکند برای او ایمیل ارسال میشود ولی برای مدیریت خیر با این که در تیپارتمان تیکت دریافت نوتیفیکشین خورده و قاعدتا باید ارسال شود ! در طرفی هنگامی که پاسخ به تیکت داده میشود دیگر برای مشتاری هم ایمیل ارسال نمیشود !
بخش عمده مشکل با ایمیل هایست که باید برای مدیریت ارسال شود مانند ( سفارش جدید وتیکت و... )
لاگ ها برسی شده
فرمت های ارسال ایمیل برسی شده (php , smtp)
گفتم شاید مشکل از ورژن باشه اپدیت به اخرین نسخه کردم 7.6 بازم مشکل حل نشده
کسی اطلاعی راجب به حل این موضوع داره ؟ لطفا بیان کنه که هم بنده و سایر عزیزان مشکلشون حل شه :53::">