PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : درباره اثر pogo-sticking و تاثیر آن در سئوی وب سایت



1wp.ir
July 23rd, 2018, 11:16
منظور از اثر Pogo-Sticking این هست که کاربر پس از ورود به سایت از طریق کلیک بر روی نتایج جستجوی گوگل، فورا روی دکمه بک کلیک کرده و روی نتیجه دیگری از لیست جستجو گوگل کلیک می کنند
همه ما با توجه استراتژی های تولید محتوا و همینطور مباحث سئو، سعی می کنیم مطالب و پست های سایت وردپرسی (http://1wp.ir) خود را استفاده از انواع پلاگین های سئو از هر لحاظ برای موتورهای جستجو و البته مهم ترین موتور جستجو یعنی گوگل بهینه باشد. اما ممکن هست با وجود رعایت تمام موارد بالا نتیجه به دست آمده دور از انتظار و حتی نا امید کننده باشد. برای اینکه عامل دیگری به نام عامل کاربر انسانی هم وجود دارد که ممکن هست رتبه و جایگاه سایت را در نتایج جستجو تغییر دهد.



http://1wp.ir/wp-content/uploads/2018/07/%D8%A7%D8%AB%D8%B1-pogo-sticking-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88.jpg

اثر pogo-sticking در نتایج جستجو
درباره اثر pogo-sticking کمی بیشتر بدانیم موتورهای جستجو و گوگل همیشه ترجیح می دهند که کاربران در اولین تلاش جستجوی خود به چیزی که به دنبالش هستند برسند؛ بنابراین وقتی اولین نتایج جستجو در لیست نتایج نتواند جوابگوی کاربران باشد، به مرور به جایگاه های پایین تر رفته و جای خود را به نتایج با رتبه های پایین تر می دهد.
منظور از اثر Pogo-Sticking (http://1wp.ir/?p=1625) این هست که کاربر پس از ورود به سایت از طریق کلیک بر روی نتایج جستجوی گوگل، فورا روی دکمه بک کلیک کرده و روی نتیجه دیگری از لیست جستجو گوگل کلیک می کنند.
Pogo-Sticking نشانه خوبی برای گوگل نیست. اگر میزان زیادی از کاربران پس از کلیک بر روی یک سایت و بازگشت دوباره به نتایج جستجوی آن عبارت سرچ شده، گزینه دیگری را انتخاب کنند، نشان دهنده کیفیت پایین صفحه سایت از نظر گوگل هست و مطمئنا به مرور شاهد پایین رفتن در لیست نتایج جستجو خواهیم بود.



http://1wp.ir/wp-content/uploads/2018/07/pogo-sticking-%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1.jpg

pogo sticking تاثیر


فرق بین Pogo-Sticking و bounce rate چیست؟ بانس ریت بالا همیشه بد نیست. این مسئله بدین معنی‌است که کاربر پس از مطالعه یک صفحه وارد صفحه دیگری نشده است و از سایت خارج شده است یا اینکه کاربر بعد از گرفتن پاسخ خود در آن صفحه ممکن است آن صفحه را بوکمارک نیز کند تا بعدا به آن سری بزند. اما در هر صورت این بازدید به عنوان بانس ریت محسوب می شود.
Pogo-Sticking به حالتی است که کاربر پس از ورود به یک صفحه فورا به نتایج جستجو بر می گردد تا نتیجه جستجوی دیگه ایی رو امتحان کند. از نظر گوگل این حالت به معنی عدم رضایت کاربر از نتیجه نمایش داده شده تعبیر می شود و تاثیر منفی بر روی رتبه ی سایت دارد.