PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : معرفی اولین کتاب جامع "امنیت وردپرس"



saeed.mihan
July 1st, 2018, 11:07
https://www.mihanlearn.net/wp-content/uploads/2018/07/WORDPRESS-AMNIYAT-1024x697.jpg (https://www.mihanlearn.net/)

دلیل توصیه به یادگیری این کتاب: وردپرس (WordPress) محبوبترین CMS در سراسر جهان می باشد و با نگاه کلی متوجه خواهید شد که در اکثر سایت های بزرگ داخل و خارج کشور از این سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی و مدیریت سایت استفاده شده است. شاید بخش اعظم محبوبیت وردپرس به Open Source بودنِ آن بر میگردد و بخشی دیگر مربوط به سادگی کار با آن می باشد. وقتی یک پروژه متن باز و خصوصا در بین برنامه نویسان سراسر جهان محبوب می باشد، بدون تردید امنیتِ ویژه ای دارد. اما از این نکته به هیچ عنوان نباید غافل شوید که به همان میزان در معرض حمله افراد سودجو قرار می گیرد. این جملات کاملا به شیوه انتشار و حمله در وردپرس اشاره دارد؛ یعنی نه اینکه وردپرس امن نباشد، بلکه به میزان محبوبیت و استفاده فراوان و همچنین اینکه بعد از هر آپدیت باگ های ورژن قبلی بصورت عمومی انتشار می یابد، به همین میزان در قابل دید و حمله نفوذگران قرار دارد. در نتیجه لازم است که یک مدیر توانمند و یک سایت محبوب، حتما به دنبال راه چاره ای برای ارتقا امنیت خود قبل از اینکه به آن خسارتی وارد شود، باشد.
در کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس (https://www.mihanlearn.net/computer-library/full-security-in-wordpress-book/)، کانفیگ حرفه ای امنیت وردپرس (https://www.mihanlearn.net/computer-library/full-security-in-wordpress-book/) را فرا میگیرد و از آن نه بعنوان افزایش چند برابری امنیت سایت خود می توانید استفاده کنید؛ بلکه بعنوان یک شغل می تواند برایتان درآمد زا نیز باشد. بدون تردید بعد از مطالعه این کتاب، به شگفت خواهید آمد که امنیت سایتتان چه میزان راه برای ارتقا داشته و نمی دانستید.
ویژگی های برجسته کتاب:

آموزش کانفیگ حرفه ای امنیت وردپرس: وردپرس راه برای امنیت بیشتر زیاد دارد، بعد از مطالعه و یادگیری مطالب این کتاب متوجه این مهم خواهید شد.
اولین کتاب آموزش جامع امنیت وردپرس: تا به امروز، کتابی در زمینه امنیت وردپرس منتشر نشده است و این کتاب در تابستان 1397 توسط انتشارات معتبر دیباگران تهران، بعنوان اولین کتاب امنیت وردپرس تقدیم هموطنان گرامی شده است.
معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس: در این کتاب، بهترین افزونه ها برای ارتقا امنیت سایتتان معرفی می شوند که فرایند کار را بسیار راحت تر نموده و در افزایش امنیت نقش بسیار موثری دارند.
خودآموز سریع: این کتاب دقیقا در هشت فصل و 120 صفحه تالیف شده است، بطوری که خواندن و یادگیری آن خارج از حوصله مخاطب نباشد. با در اختیار داشتن این کتاب در کمتر از 3 روز می توانید به یک متخصص امنیت وردپرس تبدیل شوید.
درآمد زایی: با تسلط بر آموزه های کتاب نه تنها برای وب سایت خود به یک مدیر حرفه ای امنیت تبدیل خواهید شد، بلکه بعنوان پشتیبان و متخصص امنیت برای دیگر سایتها، می توانید به کسب درآمد بپردازید.





مشاهده و توضیحات بیشتر: میهن لرن (https://www.mihanlearn.net/2018/07/wordpress-security-book-introduction/)