PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل storm attack



ashadata
May 23rd, 2018, 13:06
با سلام

یک سرور اختصاصی ایران داریم کولوشده در برج میلاد

اول این هفته ESXI بر روی سرور نصب کردیم و در حال حاضر با این که سرور خاصی روش نیست اما هر چند دقیقه به مدت سه دقیقه سرور کلا قطع میشه

با پشتیبانی صحبت کردم میگن storm attack داریم !

ظرفیت storm attack رو هم بردن روی حداکثر ولی باز هم قطع میشه هی !

تا حالا برخورد داشتید به این مشکل ؟

راه حلی چیزی هست ؟

با تشکر

novinvps.com
May 23rd, 2018, 13:14
با سلام

یک سرور اختصاصی ایران داریم کولوشده در برج میلاد

اول این هفته ESXI بر روی سرور نصب کردیم و در حال حاضر با این که سرور خاصی روش نیست اما هر چند دقیقه به مدت سه دقیقه سرور کلا قطع میشه

با پشتیبانی صحبت کردم میگن storm attack داریم !

ظرفیت storm attack رو هم بردن روی حداکثر ولی باز هم قطع میشه هی !

تا حالا برخورد داشتید به این مشکل ؟

راه حلی چیزی هست ؟

با تشکر

سلام
ما در کشور هلند کولوکیشن داریم و روزهای اول این مشکل بر خوردیم با توجه به اینکه تجهیزات مثل روتر و شبکه متعلق به خود ما بوده قابلیتی به خصوص در سویچ وجود دارد که از storm attack و mac flooding جلوگیری می کند و با فعال کردن ان مشکل ما حل شد.

ashadata
May 23rd, 2018, 13:16
سلام
ما در کشور هلند کولوکیشن داریم و روزهای اول این مشکل بر خوردیم با توجه به اینکه تجهیزات مثل روتر و شبکه متعلق به خود ما بوده قابلیتی به خصوص در سویچ وجود دارد که از storm attack و mac flooding جلوگیری می کند و با فعال کردن ان مشکل ما حل شد.

با سلام

فعاله اینا روی روتر هاشون تا جایی که میدونم

اما مشکل اینجا که از وقتی kvm رو تبدیل esxi کردم مشکل شروع شده

RoobinaServer
May 23rd, 2018, 13:22
با سلام

فعاله اینا روی روتر هاشون تا جایی که میدونم

اما مشکل اینجا که از وقتی kvm رو تبدیل esxi کردم مشکل شروع شده

این مشکلات عادی است و توسط میزبان ها به راحتی رفع میشود.

از قبل احتمال دارد رنج آیپی که به شما سرویس داده اند توسط بات ها و ... شناسایی شده است و روی esxi این مشکل را خورده اید.

ip سرور اصلی را در شبکه یا کلا ایران اکسس کنید یا به پشتیبانی شبکه بفرمائید اولویت ایران را بالاتر ببرد و برای سایر رنج ها محدودیت تعریف کند - مشکل حل خواهد شد.

با پشتیبانیتون در ارتباط باشید سریعتر به نتیجه میرسید - کار شما نیست.