ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تاثیر سئو در تجارت الکترونیک



berantin
May 21st, 2018, 19:54
اگر از وبسایتتان برای اهداف تجاری استفاده می کنید استفاده از یک استراتژی بهینه سازی موتو های جست و جو مزایای زیادی دارد .
برای اولین بار کاربرها خواسته واقعیشون رو از طریق تایپ کردن کلمات در موتور های جست و جو ابراز می کنند و بیشتر از هرموقع دیگری می توانید با استفاده از سئو به عنوان یک کانال بازار یابی از این خواسته ها مطلع بشید .
موتور های جست و جو بابت نشان دادن صفحه ی شما پولی دریافت نمی کنند اما برنامه ریزی برای سئو رایگان نخواهد بود .
باید زمان ، پول و منابعی رو برای این کار در نظر بگیرید . خبر خوب این است که با این کار مزایای بازاریابی زیادی به دست می آید . بازدید از سایتتان بالا می رود و به این ترتیبسرمایه گذاری ای که کرده اید بی جواب نمی ماند.
هر روز و هر ثانیه داده های بیشتر بر روی وب قرار می گیرد و کاربران برای برخورداری از این داده ها باید از موتور جست و جو استفاده کنند . درواقع با گسترش وب استفاده از موتور های جست و جو هم هر ساله افزایش پیدا می کند .
افراد برای پیدا کردن یک رستوران خوب ، سفر کردن ، خرید کردن و درواقع برای هر کار دیگه ای که میشه آنلاین انجام داد دست به جست و جو میزنند و این کار تنها با کامپیوتر خانگی انجام نمی شود .
گسترش استفاده از موبایل و تبلت به این معنی هست که تقریبا از همه جای دنیا به نت دسترسی داریم . چیزی که مردم سرچ می کنند بستگی به خواسته یا کاری داره که قرار است انجام بدن . مفهوم بازار یابی هم بر همین اساس شکل گرفته است .
اگر یک نفر بخواهد دنبال یک چا برای سفر به شیراز بگردد و یا بخواهد دوربین بخرد بازاریاب به راحتی می تواند از این خواسته مطلع بشه و به اون پاسخ بده ، نقش موتور جست و جو این هست که موضع جست و جوی کاربر ها رو به صفحه هایی که به این موضوع مربوط میشود را مطابقت دهد .
اگر شما در سایتتان دوربین می فروشید باید با ایجاد مضامین مرتبط با این موضوع به نیاز کاربر ها در لحظه مناسب پاسخ دهید .
با بهینه سازی مناسب بازدید از سایتتان به نحو قابل توجهی افزایش پیدا می کند اما به غیر از این یکی از بزرگترین مزایای بهینه سازی موتور جست و جو این است که می توانید نتایج را مورد ارزیابی قرار دهید ، با استفاده از این روش میتوان میزان موفقیتجذب کاربر در موتور های جست و جو را آنالیز کرد و از هم سو بودن خواسته های کاربران با اهداف تجاری مطمئن شد .
میشه با این روش به ارزیابی میزان تاثیر گذاری محتوای وبسایتتون روی جذب مشتری پرداخت و هم چنین عملکرد کاربر ها را داخل و خارج از وبسایتتان بررسی کرد . درسته که باید برای این کار منابع مالی را در نظر بگیرید اما مطمئن باشید که سرمایتون رو از طریق کانال سئو پس می گیرید .

منبع : آسان آنلاین (https://asan-online.ir)