ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!



iranian-portal
May 15th, 2018, 03:03
درود؛



پیشنهاد میکنم هرگاه با فروشگاه آنلاینی مواجه شدید که از درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر استفاده میکرد، از پرداخت آنلاین هرگونه وجه خودداری فرمایید.

در صورت عدم اجرای تعهدات توسط فروشنده، هیچ گونه ضمانت پرداخت برای خریدار از جانب مجموعه پی دات آی آر وجود ندارد!!

==========================

مدیریت محترم مجموعه پی، تداوم مشکلات در مجموعه شما (اخیرا مسدود شدن حساب های بانکی توضیحی که خودتون ارائه فرمودید (http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=198116&p=1757010&viewfull=1#post1757010) )

بی دلیل نیست! شانه خالی کردن از مسئولیت هایی که متوجه یک مجموعه زیرساخت تجارت الکترونیک است، منجر به چنین مشکلاتی می شود.

==========================

فروشگاه اینترنت موبایلکو یکی از پذیرندگان مجموعه خدمات پرداخت واسط پی دات آی آر میباشد:


http://mobileko.ir


بنده در تاریخ شنبه 22اردیبهشت 97 از وب سایت ایشون، به کمک درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر، به مبلغ 350،000 هزار تومان خرید اینترنتی انجام دادم.

روز بعد، یکشنبه 23اردیبهشت 97 (24ساعت پس از پرداخت و سفارش) فروشنده نسبت به اجرای تعهدات و ارسال کالا اقدام نکردند، برای پیگیری و دریافت کد رهگیری پستی، تماس گرفتم.

فروشنده، بدون هیچ دلیل موجه از عدم ارسال کالا، پس از لحظاتی تماس رو قطع کردند.

همون لحظه بنده به سایت پی دات آی آر مراجعه و موضوع رو در بخش حل اختلاف تیکت کردم، همچنین موضوع به اطلاع فروشنده رسید.

دقایقی بعد (یکشنبه 23اردیبهشت ساعت 11:32 دقیقه)، فروشنده با لحن ناشایست شخصا در پیامک اعلام کرند سفارش لغو و وجه پرداختی طی سه ساعت به شماره کارت اعلامی بازگشت خواهد شد.

از یکشنبه تا امروز پنجشنبه، ایشون این ساعت و اون ساعت، امروز و فردا میکنند اما با وجود اینکه موضوع در بخش حل اختلاف پی دات آی آر جریان داره، هنوز وجه بنده در اختیار فروشنده است!

همچنین؛ فروشنده خواستار کسر از وجه پرداختی (بدون دلیل! کالا و خدماتی انجام یا ارسال نشده) هستند!!!

همچنین؛ فروشنده در طول تیکت های ارسالی در پی دات آی آر، مرتب با لحن ناشایست، تمسخر آمیز و توهین محتوا، بهانه تراشی میکنند!

جالبترین بخش ماجرا اینجاست:
امروز پاسخ پشتیبانی شرکت پی دات آی آر، دعوت به حل موضوع از طریق مسالمت آمیز بوده!

بنده همواره با نهایت احترام و خواهش دوستانه از فروشنده خواستار اجرای تعهد بازگشت وجهی شدم که خودشون در پیامک اعلام بازگشت وجه کرده بودند!!

مگر بازگشت وجه، حق قانونی بنده، در شرایطی که هیچ خدمات یا کالایی ارسال نشده تا این حد کار سختیه؟

نوش داروی پس از مرگ سهراب، نام موبایلکو رو در گوگل جستجو کردم، دیدم ایشون از سال 93 مشتریان ناراضی دارند!!



https://www.google.com/search?q=موبایلکو



مدیریت محترم مجموعه پی؛


اگر فروشنده حاضر به حل مشکل به صورت دوستانه بود، آیا دلیلی داشت که موضوع با شما مطرح شود؟

نه تنها حضور چنین فروشندگانی ضربه بزرگی به تجارت الکترونیک ایران هست، بلکه بی تفاوتی مجموعه هایی همچون پی دات آی آر باعث تخریب بیشتر و بیشتر این حوزه خواهد بود.

بنده در زمان پی لاین، از پذیرندگان شما بودم، نامی نیک و خاطراتی خوش به جا مانده بود!

اما امروز نام پی دات آی آر، در ذهن بنده داخل قفسه سوء استفاده های اینترنتی جای دارد.

delta
May 15th, 2018, 08:44
معمولا هر وقت مشتری تیکتی مبنی بر نارضایتی میده ان مبلغ سریعا تو حساب فروشنده بلوکه میشه تا رسیدگی بشه بهش..کاری که درگاه پی پینگ انجام میده و من ازش استفاده میکنم راضی هستم چون هیچ کسی نمیتونه سرتو کلاه بزاره.. این درگاه و بقیه هم باید همینطوری عمل کنند..نه اینکه 3 روزه درخواست داده باشید و هیچ...البته تا الان دیگر ان سایت پولشو گرفته و تصویه کرده حتما...

سایته هم اسم باحالی داره.. موبایله کو!! :)

kiavaco
May 15th, 2018, 09:34
متاسفانه شرکت پی یه مقدار توی پشتیبانی خوب نیست بنده استفاده میکردم تسویه آنی بود اون زمان هم که پیپال مال خودشون بود بنده بهشون یک بار گفتم چرا مثل جهان پی درخواست درگاه اسون نمیکنید اون زمان یادمه با لحن بد گفتن ما مثل جهان پی با افراد بچه کار نمیکنیم خوب بگذریم شاید اون زمان سن کم بود مشکلی نیست

اما بنده از پشتیبانی تیکتشون بسیار ناراضیم چون بنده شده بود 2 روز تسویه نمیشد و تیکت میزدم هزینه های کم تیکت رو بدون پاسخ میبستن یا کلا جواب نمیدادن و وقتیم که براشون مشکل پیش اومد کلا اعتماد از بین رفت و باز رفتم روی همون جهان پی سابق که مدیریت بسیار خوبی داره و مخصوصا توی پشتیبانی خیلی خوب بودن یادمه اون زمان مشتری از سرویس ناراضی بود و خوب پول پرداخت کرده بود با جهان پی تماس گرفت سریعا به من زنگ زدن که چرا اینطوری شده و مشکل حل شد و هم مشتری راضی شد و هم بنده . ولی پی رو اخیرا نمیدونم چرا اینطور شده اگر پشتیبانیشون خوب بشه بنده قطعا باز باهاشون ادامه میدم

38037

38038


بنده باهاشون نه مشکلی دارم نه چیزی ولی به عنوان یک کسی که دارم خدمات میگیریم حق انتقاد دارم ازشون ؟

امیدوارم خوب بشه پشتیبانیشون

- - - Updated - - -

و در خصوص خرید از این سایت به شما هم بگم توی زمینه وب ما حتی گوشی رو از دیجی کالا با اون عظمت خریداری نمیکنیم که نکنه مشکلی پیش بیاد شما از این سایت بدون نماد نباید محصولات این چنینی خریداری کنید :x

NetworkFA
May 15th, 2018, 09:58
بهترین درگاهی که باهاش کار کردم آرین پال بوده ( پارس پال قدیم) از سال 91 یا 92
اون زمان واریزی ها بعد از 3روز از آخرین تراکنش بود
حالا یک روز هست
شده زود تر وازیر کنند ولی دیرتر نه

iranian-portal
May 16th, 2018, 14:05
معمولا هر وقت مشتری تیکتی مبنی بر نارضایتی میده ان مبلغ سریعا تو حساب فروشنده بلوکه میشه تا رسیدگی بشه بهش..کاری که درگاه پی پینگ انجام میده و من ازش استفاده میکنم راضی هستم چون هیچ کسی نمیتونه سرتو کلاه بزاره.. این درگاه و بقیه هم باید همینطوری عمل کنند..نه اینکه 3 روزه درخواست داده باشید و هیچ...البته تا الان دیگر ان سایت پولشو گرفته و تصویه کرده حتما...

سایته هم اسم باحالی داره.. موبایله کو!! :)

متاستفانه اینطور که امروز پشتیبان این مجموعه پاسخ دادن، هیچ ضمانت و بلوکه شدن حسابی در کار نیست!!

دعوت به حل دوستان موضوع کردند!

واقعا اگر دوستانه حل شدنی بود، نیاز به طرح موضوع با پی بود؟!

==========

اشاره به اسم هم خیلی جالب بود!! موبایل کو؟ 8-|

CaeZer
May 16th, 2018, 14:20
با سلام
البته سهلانگاری از طرف شما هست ، چگونه همچین مبلغی به فروشگاهی پرداخت کردین که حتی زحمتی به خودش نداده تا سایتش رو در سایت ساماندهی ثبت بکنه !

امیدوارم بصورت دوستانه بتوانید موضوع رو حل کنید

iranian-portal
May 16th, 2018, 14:28
با سلام
البته سهلانگاری از طرف شما هست ، چگونه همچین مبلغی به فروشگاهی پرداخت کردین که حتی زحمتی به خودش نداده تا سایتش رو در سایت ساماندهی ثبت بکنه !

امیدوارم بصورت دوستانه بتوانید موضوع رو حل کنید

درود بر شما؛

سایت ایشون در ساماندهی به ثبت رسیده!

بنده فقط به اعتبار مجموعه پی دات آی آر از ایشون خرید کردم و حالا نتیجه این چنین شده!

در ارتباط با دوستانه؛ حل هر مشکل و موضوع به صورت دوستانه، مستلزم شخصیت و تمدن انسانی در طرفین هست.

تشکر از مشارکت و دلگرمی شما.

Mohammad.AF313
May 16th, 2018, 17:23
سلام
بنده خیلی وقته با pay.ir کار می کنم و کاملا هم راضی هستم

mizban97
May 16th, 2018, 18:52
عزیز وقتی فروشنده مبلغ از سایت pay.ir تسویه زده باشد .
اونوقت طرف حساب شما به نظرتون درگاه هست ؟
درگاه یعنی باید به خاطر پولی که برای فروشنده تسویه زده به شما خسارت بده ؟
به شما حق میدم اما یکم کلاه خودتون قاضی کنید ببینید از چه فروشگاهی خرید کردید .
بهتر نبود قبلش راجب فروشگاه تحقیق میکردید ؟

shervin110
May 16th, 2018, 19:23
مهم ترین و بهترین نکته ای که برای استفاده از درگاه واسط به عنوان مشتری و یا فروشنده میشه در نظر گرفت همین میانجیگری بین دو طرف هست .
تجربه مشابه ای همزمان با جهان پی قدیم و پی قدیم ( اسم قدیمش یادم نیست ) داشتم .
پی کلا دایورت کرد به طرف چپ ولی جهان پی پگیری کرد تا فروشنده مبلغ رو بازگشت زد .

الان خود من روی سایت ها درگاه مستقیم هم داشتم و دارم و زرین پال هم دارم . تو بحث تحویل کالا خطا یا اشتباهی اگر پیش اومده از جانب من با وجود دوستی قدیم ، فورا تیکتی مشابه با خریدار باز کردند و یگیری کردند تا رضایت خریدار جلب بشه .

فکر میکردم پی جدید متفاوت تر از پی قدیم که ترکید ، بود . ولی متوجه شدم اشتباهه . همون راه کج رو دارند ادامه میدهند با مدیریت جدید . [-(

Reza G
May 16th, 2018, 20:36
عزیز وقتی فروشنده مبلغ از سایت pay.ir تسویه زده باشد .
اونوقت طرف حساب شما به نظرتون درگاه هست ؟
درگاه یعنی باید به خاطر پولی که برای فروشنده تسویه زده به شما خسارت بده ؟
به شما حق میدم اما یکم کلاه خودتون قاضی کنید ببینید از چه فروشگاهی خرید کردید .
بهتر نبود قبلش راجب فروشگاه تحقیق میکردید ؟

حرف شما درسته. درگاه واسط نباید متضرر بشه. ولی یه درگاه معتبر مثل آرین پال برای جلوگیری از این قسم مشکلات، حداقل ۱ روز وجوه واریزی رو نگه میداره و شما نمیتونید تسویه بزنید.
شاید برای من فروشنده این امر ناخوشایند باشه ولی از دید مشتری که نگاه کنید، کار درستی هست.
گرچه برای فروشنده های خوش حساب که تا کنون شکایتی نداشتند این محدودیت ۱ روز تاخیر در پرداخت رو ندارند.

masihwebhost
May 16th, 2018, 22:24
درود؛



پیشنهاد میکنم هرگاه با فروشگاه آنلاینی مواجه شدید که از درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر استفاده میکرد، از پرداخت آنلاین هرگونه وجه خودداری فرمایید.

در صورت عدم اجرای تعهدات توسط فروشنده، هیچ گونه ضمانت پرداخت برای خریدار از جانب مجموعه پی دات آی آر وجود ندارد!!

==========================

مدیریت محترم مجموعه پی، تداوم مشکلات در مجموعه شما (اخیرا مسدود شدن حساب های بانکی توضیحی که خودتون ارائه فرمودید (http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=198116&p=1757010&viewfull=1#post1757010) )

بی دلیل نیست! شانه خالی کردن از مسئولیت هایی که متوجه یک مجموعه زیرساخت تجارت الکترونیک است، منجر به چنین مشکلاتی می شود.

==========================

فروشگاه اینترنت موبایلکو یکی از پذیرندگان مجموعه خدمات پرداخت واسط پی دات آی آر میباشد:


http://mobileko.ir


بنده در تاریخ شنبه 22اردیبهشت 97 از وب سایت ایشون، به کمک درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر، به مبلغ 350،000 هزار تومان خرید اینترنتی انجام دادم.

روز بعد، یکشنبه 23اردیبهشت 97 (24ساعت پس از پرداخت و سفارش) فروشنده نسبت به اجرای تعهدات و ارسال کالا اقدام نکردند، برای پیگیری و دریافت کد رهگیری پستی، تماس گرفتم.

فروشنده، بدون هیچ دلیل موجه از عدم ارسال کالا، پس از لحظاتی تماس رو قطع کردند.

همون لحظه بنده به سایت پی دات آی آر مراجعه و موضوع رو در بخش حل اختلاف تیکت کردم، همچنین موضوع به اطلاع فروشنده رسید.

دقایقی بعد (یکشنبه 23اردیبهشت ساعت 11:32 دقیقه)، فروشنده با لحن ناشایست شخصا در پیامک اعلام کرند سفارش لغو و وجه پرداختی طی سه ساعت به شماره کارت اعلامی بازگشت خواهد شد.

از یکشنبه تا امروز پنجشنبه، ایشون این ساعت و اون ساعت، امروز و فردا میکنند اما با وجود اینکه موضوع در بخش حل اختلاف پی دات آی آر جریان داره، هنوز وجه بنده در اختیار فروشنده است!

همچنین؛ فروشنده خواستار کسر از وجه پرداختی (بدون دلیل! کالا و خدماتی انجام یا ارسال نشده) هستند!!!

همچنین؛ فروشنده در طول تیکت های ارسالی در پی دات آی آر، مرتب با لحن ناشایست، تمسخر آمیز و توهین محتوا، بهانه تراشی میکنند!

جالبترین بخش ماجرا اینجاست:
امروز پاسخ پشتیبانی شرکت پی دات آی آر، دعوت به حل موضوع از طریق مسالمت آمیز بوده!

بنده همواره با نهایت احترام و خواهش دوستانه از فروشنده خواستار اجرای تعهد بازگشت وجهی شدم که خودشون در پیامک اعلام بازگشت وجه کرده بودند!!

مگر بازگشت وجه، حق قانونی بنده، در شرایطی که هیچ خدمات یا کالایی ارسال نشده تا این حد کار سختیه؟

نوش داروی پس از مرگ سهراب، نام موبایلکو رو در گوگل جستجو کردم، دیدم ایشون از سال 93 مشتریان ناراضی دارند!!



https://www.google.com/search?q=موبایلکو



مدیریت محترم مجموعه پی؛


اگر فروشنده حاضر به حل مشکل به صورت دوستانه بود، آیا دلیلی داشت که موضوع با شما مطرح شود؟

نه تنها حضور چنین فروشندگانی ضربه بزرگی به تجارت الکترونیک ایران هست، بلکه بی تفاوتی مجموعه هایی همچون پی دات آی آر باعث تخریب بیشتر و بیشتر این حوزه خواهد بود.

بنده در زمان پی لاین، از پذیرندگان شما بودم، نامی نیک و خاطراتی خوش به جا مانده بود!

اما امروز نام پی دات آی آر، در ذهن بنده داخل قفسه سوء استفاده های اینترنتی جای دارد.



سلام دوست گل و گرامی شب بخیر
من حدود 1 سال و نیم با پی دات آی ار هستش که کار می کنم.در رابطه با پشتیبانی کاملا موافق هستم با شما.ان شالله پشتیبانیشون بهت و دوستانه تر صحبت خواهند کرد.

اما در رابطه با صحبتی که کردید.بار ها و بارها و به مراتب در حوزه وب مسائل مالی از این قبیل برایم پیش آمده است.شاید باورتان نشود اما خیلی زیاد بوده است.
یک سوال می کنم ازتون.بنظرتون این پول برای این فروشندگان خیری دارد؟به جایی می رسند؟

این دوستان به خاطر تفاوت قیمت چند تومانی شما را به سمت خود می کشند و سپس جنس بی کیفیت خود را به شما به عبارتی می اندازند یا اصلا ارسال نمی کنند.بنده از سایت ای نماد دار خرید کردم و سفارش بنده پردازش نشد.از طریق ای نماد شکایت کردم در نهایت این شد جواب:

با سلام.شکایت شما از بخش کارتابل تخلفات برای فروشنده در دسترس خواهد بود.از روز شکایت تا این مورد حدود 2 ماه طول کشید.در نهایت هم هیچی که هیچی!!!

در ایران متاسفانه نماد و... چاره و راه حل کلاهبرداری های اینترنتی نمی باشد.دوستان به قدری راحت این کار را انجام می دهند که مطمئن هستند اگر شکایتی رخ دهد در نهایت آنها پیروز خواهد بود!

بنظر من این مشکل حالا حالا ها رفع نمی شود.خیال باطلی هستش.

بنظرم ما باید به قدری در خرید اینترنتی محتاطانه عمل کنیم تا قربانی کلاهبرداران نشویم.

در رابطه با درگاه پی هم عرض کنم .وقتی شما پول را می ریزید و فروشنده تسویه حساب می کنه نظرتون برای پی ممکن هستش که پول را برای شما برگشت بزند؟؟
البته که حق با شماست.اما این درگاه از دو طرف تحت فشار هستش.هم درخواست تسویه حساب فروشنده و هم در خواست بازگشت وجه شما!
بنظرم در خرید اینترنتی تان محتاطانه ترعمل کنید تا مشکل نخورید.چاره ای نیست.بنظرم یک جنس را گران تر بخرید اما تحویل بگیرید بهتر از ارزون ولی تحویل هیچ وقت هستش

امیدوارم مشکل شما حل شود.
موفق و موید باشید

mizban97
May 16th, 2018, 22:32
حرف شما درسته. درگاه واسط نباید متضرر بشه. ولی یه درگاه معتبر مثل آرین پال برای جلوگیری از این قسم مشکلات، حداقل ۱ روز وجوه واریزی رو نگه میداره و شما نمیتونید تسویه بزنید.
شاید برای من فروشنده این امر ناخوشایند باشه ولی از دید مشتری که نگاه کنید، کار درستی هست.
گرچه برای فروشنده های خوش حساب که تا کنون شکایتی نداشتند این محدودیت ۱ روز تاخیر در پرداخت رو ندارند.

پس عزیز من این همه مراحل وریفای و دریافت مدارک و تایید حساب برای چیه ؟
نگه داشتن وجه در حساب هاشون باعث سود آوری بیشتر اون شرکت میشه .
اصلا هدف از راه اندازی درگاه واسط کسب درامد هست .
هر چه محدودیت بیشتر باشه سود بیشتر خواهد بود .
:76:

Reza G
May 16th, 2018, 23:41
پس عزیز من این همه مراحل وریفای و دریافت مدارک و تایید حساب برای چیه ؟
نگه داشتن وجه در حساب هاشون باعث سود آوری بیشتر اون شرکت میشه .
اصلا هدف از راه اندازی درگاه واسط کسب درامد هست .
هر چه محدودیت بیشتر باشه سود بیشتر خواهد بود .
:76:

عرض کردم برای شمای فروشنده، این امر ناخوشایند هست.
در ضمن مدارک و وریفای و ... که توی ایران عزیز چندان کارایی نداره. الان بیان به ایشون بگن فروشنده فلانی بوده.
حالا بره یارو رو پیدا کنه ازش شکایت کنه، بعد از کلی رفت و آمد به دادگاه تازه شاید پولش زنده بشه.
اما وقتی پول تو حساب شرکت واسط باشه، به راحتی میتونه برگشت بزنه و اون وقت فروشنده متخلف باید دنبال مشتری دوان دوان حرکت کنه.

OMIDTU5
May 16th, 2018, 23:47
معمولا هر وقت مشتری تیکتی مبنی بر نارضایتی میده ان مبلغ سریعا تو حساب فروشنده بلوکه میشه تا رسیدگی بشه بهش..کاری که درگاه پی پینگ انجام میده و من ازش استفاده میکنم راضی هستم چون هیچ کسی نمیتونه سرتو کلاه بزاره.. این درگاه و بقیه هم باید همینطوری عمل کنند..نه اینکه 3 روزه درخواست داده باشید و هیچ...البته تا الان دیگر ان سایت پولشو گرفته و تصویه کرده حتما...

سایته هم اسم باحالی داره.. موبایله کو!! :)

درگاه پی پینگ ؟
حریم خصوصی در این درگاه بی خاصیت یعنی کشک . حتی بدون هیچ بررسی شماره موبایل و مشخصات صاحب سایت رو میده به مشتری میگه زنگ بزن بهش !
خواهشا بزرگان این بیزنس رو با این بچه مدرسه ای ها مقایسه نکنید .

iranian-portal
May 17th, 2018, 00:36
درود مجدد؛




در ایران متاسفانه نماد و... چاره و راه حل کلاهبرداری های اینترنتی نمی باشد.دوستان به قدری راحت این کار را انجام می دهند که مطمئن هستند اگر شکایتی رخ دهد در نهایت آنها پیروز خواهد بود!



در همین ارتباط، یکی از پاسخ های ایشون، نحوه برخورد و ادبیات رو با هم ببینیم:

38041

IranianServer
May 17th, 2018, 05:45
درود مجدد؛



در همین ارتباط، یکی از پاسخ های ایشون، نحوه برخورد و ادبیات رو با هم ببینیم:

38041

از این لحن برخورد کاملا مشخصه که شما هم خیلی عادی باهاشون صحبت نکردید ، بهتره که متن پیام خودتون رو هم بزارید که یک طرفه به قاضی نریم .
در مورد کلیه درگاه ها هم هیچکدام تسویه حساب آنی ندارن و حداقل زمان فردای روزی هستش که فروشنده درخواست تسویه حساب میکنه که pay هم از این قاعده مستثنی نیست ، و درگاه پرداخت هیچ حقی از بابت نگهداری پول فروشنده و یا بازگشت به حساب خریدار رو نداره مگر اینکه نامه قضایی براش ارسال شده باشه چون اگر به حساب فروشنده واریز نکنه فروشنده مدعی حق میشه .

این مورد رو هم در نظر داشته باشید که شما بعد از 24 ساعت از طریق pay.ir درخواست حل مساله رو داشتید که مطمئنا اگر فروشنده قصد کلاهبرداری داشته باشه همان روز خرید درخواست تسویه حساب رو رده و فردای همان روز وجه به حسابش واریز شده و از دست pay خارج شده این موضوع .
بهترین گزینه برای شما شکایت به صورت قانونی هستش از خود شخص فروشنده و نه از وبسایتشون که به راحتی میتونین اطلاعات مالک وبسایت رو به دست بیارید و بعد از رسیدگی همراه با خسارت های وارده کلیه حق خود را دریافت کنید .

mehdi741
May 17th, 2018, 09:33
برادر عزیز بصورت قانونی شکایت کنید دادگاه جراعم اینترنتی یه فرم پر کنید نامه رو ارجاع بدن فتا و به حقتون راهت برسید بهر حال وقتی پرداخت کردید شماره پیگیری داره ... با اینجا به جایی نمیرسی برادر من اگر واسه پولت زحمت کشیدی پس باید براش یه کمی دوندگی کنی تا برسی بهش اگرم برات مهم نیست دیگه واگذارش باید کنی به خدا همین

iranian-portal
May 17th, 2018, 10:56
درود مجدد؛


از این لحن برخورد کاملا مشخصه که شما هم خیلی عادی باهاشون صحبت نکردید ، بهتره که متن پیام خودتون رو هم بزارید که یک طرفه به قاضی نریم .



گرامی از اولین تماسی که با ایشون حاصل شد، از گل بالاتر گفته نشده! اما ایشون مرتب و پی در پی توهین آمیز پاسخ دادن!

به عنوان مثال: هیچ وقت جمله " در سایتت رو تخته میکنم" از جانب بنده بیان نشده، اما ایشون این جمله رو از کی شنیده نمیدونم!

متن انتخابی هم در تیکت های پی دات آی آر هست، که کاملا مستند و زنده، لحن برخورد طرفین مشخص هست.

همچنین ایشان در طول پیامک ها هم برخورد شایسته ای نداشتند که کلیه پیامک ها موجود و ذخیره شده است.

iraniam2000
May 18th, 2018, 08:12
درگاه پی پینگ ؟
حریم خصوصی در این درگاه بی خاصیت یعنی کشک . حتی بدون هیچ بررسی شماره موبایل و مشخصات صاحب سایت رو میده به مشتری میگه زنگ بزن بهش !
خواهشا بزرگان این بیزنس رو با این بچه مدرسه ای ها مقایسه نکنید .

سلام
فکر کنم جمله درستتر اینه که : حریم خصوصی تو این مملکت یعنی کشک (البته حیف کشک که اینقدر خاصیت داره )
وقتی شما نماد میگیری تا درگاه بانک داشته باشی حتی شماره خانه و یا دفترت را هم قرار میدن در دسترس عموم و هر کسی میتونه با اسم خودت برای اطرافیانت مزاحمت ایجاد کنه چون هم شماره هم اسم هم آدرس و ... را اونجا قرار دادن
من زیاد اطلاع ندارم ولی کشور دیگه ای را میشناسیت که همچین اسکول بازی در بیاره یا نه تنها تو کشور ما مسئولانش یا سهمیه دانشگاه داشتن یا مثل علی کردان (https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AC%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%84_%D9%85%D8%AF%D8%B1% DA%A9_%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C_%D8%B9% D9%84%DB%8C_%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86) مدرک 250 پوندی خریدن و از این شاهکارها میتونند خلق کنند ؟

dertgtr
May 18th, 2018, 10:46
عجیبه مدیر پی که همیشه تو تاپیک های انتقادی علیه پی حضور داشت الان حضور نداره !

iranian-portal
May 18th, 2018, 10:55
درود؛


عجیبه مدیر پی که همیشه تو تاپیک های انتقادی علیه پی حضور داشت الان حضور نداره !


سلام و عرض ادب
باتوجه به اینکه فروم هارو دنبال نمیکنیم، از اتفاقاتی که رخ میده اینجا اطلاعی نداریم.



البته؛ شایان ذکر هست که بنده مشکل رو از طریق تهیه پیش نویس شکایت علیه ایشان حل کردم!

فروشنده به محض اینکه تصویر برگه پیش نویس شکایت رو در تیکت های پی مشاهده کردند، حدود 1ساعت بعد وجه رو کامل واریز کردند.

برگه پیش نویس طرح شکایت علیه ایشان، پنجشنبه تهیه شد، ضمن پیوست تصویر در تیکت سایت پی، به فروشنده اطلاع رسانی شد که تا شنبه 8صبح جهت تسویه حساب فرصت دارند، در غیر این صورت، پیش نویس پس از عریضه نویسی، به دادسرای جرایم رایانه ای، جهت پیگیری تقدیم خواهد شد.

delta
May 18th, 2018, 11:36
درگاه پی پینگ ؟
حریم خصوصی در این درگاه بی خاصیت یعنی کشک . حتی بدون هیچ بررسی شماره موبایل و مشخصات صاحب سایت رو میده به مشتری میگه زنگ بزن بهش !
خواهشا بزرگان این بیزنس رو با این بچه مدرسه ای ها مقایسه نکنید .

شما از یه درگاه چی انتظار دارید؟ پرداختی و دریافتی راحت و سریع باشه...غیر اینه؟ یا نکنه دوست دارید شما رو بفرستن فضا؟ پسر خوب درگاه همینه دیگه..امنیت رو تو ایران مثال نزن تمام درگاه ها بی امنیت هستند..اینا اتفاقا خیلی بزرگان بیزینس هستند شما خبر نداری...کلا تو ایران بزرگان بیزینس صداشو در نمیارن و با ارامش حسابی کار میکنن...پی پینگو من خبر دارم چه پولهایی دارن روزانه جابه جا میکنن..راحت درگاه میده و هر کسی تو تلگرام و.. داره باهاش پول در میاره..به هر حال درگاه اول زرین پال و دومی پی پینگو پیشنهاد میکنم..

nevergotme
May 18th, 2018, 12:19
از این لحن برخورد کاملا مشخصه که شما هم خیلی عادی باهاشون صحبت نکردید ، بهتره که متن پیام خودتون رو هم بزارید که یک طرفه به قاضی نریم .


فروشنده از مشتری فحش هم بخوره به هر دلیلی ، نباید بی احترامی یا جبران کنه. این چیزا طول میکشه تجربه شه براتون.

Web-Hosting
May 18th, 2018, 12:47
چه ربطی به pay.ir داره
پولشو یکی دیگه برده
پیگیریشو pay.ir بکنه؟
مگه pay.ir مرجع قضاییه ؟
ملت چه انتظارا دارن(:|

iranian-portal
May 18th, 2018, 12:53
چه ربطی به pay.ir داره
پولشو یکی دیگه برده
پیگیریشو pay.ir بکنه؟
مگه pay.ir مرجع قضاییه ؟
ملت چه انتظارا دارن(:|

جدی؟

پراید امنیت نداره چه ربطی به سایپا داره؟؟

یکی دیگه خودشو تو تصادف به کشتن میده، سایپا جوابگو باشه؟

=======

با امثال شما شدیم 70-80 میلیون نفر!!! با امثال شما وضع امروز مملکت شده این!!

Web-Hosting
May 18th, 2018, 12:59
جدی؟

پراید امنیت نداره چه ربطی به سایپا داره؟؟

یکی دیگه خودشو تو تصادف به کشتن میده، سایپا جوابگو باشه؟

=======

با امثال شما شدیم 70-80 میلیون نفر!!! با امثال شما وضع امروز مملکت شده این!!

چه مثال مسخره ای !
مثالی که شما زدید اگر بخواهیم به این موضوع ربط داشته باشه باید اینطور باشه : pay.ir مشکل امنیتی داره باید مدریش پاسخگو باشه یا حریم خصوصی کاربران pay.ir رعایت نمیشه باید مدریش پاسخگو باشه !

اما اینکه pay.ir بخواد برات پیگیری کنه ک وظیفش نیست
مث این میمونه که به یکی کارت به کارت کرده باشی بعد به بانک بگی پولمو پس بده
بانک خندش میگیره ! میگه برو شکایت کن !
فقط مقداری تفکر و عقل نیاز است !

iranian-portal
May 18th, 2018, 13:40
چه مثال مسخره ای !
مثالی که شما زدید اگر بخواهیم به این موضوع ربط داشته باشه باید اینطور باشه : pay.ir مشکل امنیتی داره باید مدریش پاسخگو باشه یا حریم خصوصی کاربران pay.ir رعایت نمیشه باید مدریش پاسخگو باشه !

اما اینکه pay.ir بخواد برات پیگیری کنه ک وظیفش نیست
مث این میمونه که به یکی کارت به کارت کرده باشی بعد به بانک بگی پولمو پس بده
بانک خندش میگیره ! میگه برو شکایت کن !
فقط مقداری تفکر و عقل نیاز است !

ادبیات و طرز تفکر حضرت عالی بیانگر میزان یا مقدار تفکر و عقل شماست، تشکر از پیشنهادتون.

به هر شکل، نگاهی به صفحه اصلی خدمات پرداخت واسط زرین پال (https://www.zarinpal.com/) داشته باشید.




ضمانت پرداخت


یکی از روش‌های موثر برای کاهش درد پرداخت، تضمین بازگشت وجه به خریدار است. ضمانت پرداخت زرین‌پال در خریدار ایجاد اطمینان می‌کند.



موضوع خیلی جدید و عجیبی نیست! بیانگر سطح مسئولیت پذیری و کیفیت خدمات ارائه شده توسط مجموعه است.

my-host.site
May 18th, 2018, 13:41
با سلام به حضار گرامی :65:

استارتر عزیز قشنگ توجه کنید

فرض بر مثال شما صاحب مجموعه درگاه پرداخت هستین . در این میان هزاران سایت مشغول خرید و فروش هستن
این وسط هزار تا هم تراکنش واریزی دارین - خب مثلا وقتی مشتری کالایی رو میخره فروشنده زود اون رو انتقال میده به حساب بانکیش

وقتی پولی تو پنل پی اش نداره ، پی دات آی آر از کجا و چطوری باید وجهتون رو پرداخت کنه؟ میمونه همون راه مسالمت آمیز .

یکم واقع بینانه به مسائل نگرش داشته باشید

delta
May 18th, 2018, 14:15
چه ربطی به pay.ir داره
پولشو یکی دیگه برده
پیگیریشو pay.ir بکنه؟
مگه pay.ir مرجع قضاییه ؟
ملت چه انتظارا دارن(:|

اتفاقا خیلی ربط داره..همونطور که گفتم پی باید پشتیبانی 24 ساعته داشته باشه..این همه پول رد و بدل میشه و سود میلیاردی دارند استخدام شیفتی چند نفر کار سختی نیست!! همین که کسی شکایتی ثبت میکنه باید سریعا ان تراکنش رو مسدود کنه تا رسیدگی بشه..دقیقا کاری که پی پینگ انجام میده و تا الان 3 بار پولمو پس گرفتم از فروشنده!! حتی زرین پال هم همین کارو کرده و تصویه رو کمی مدت دار کرده تا کسی اگر شکایتی چیزی داره اعلام کنه... اگر پی ای ار این کارو میکرد راحت میتونست پول شاکی رو پس بده!! اما وقتی پشتیبانی درستی ندارند نتیجش میشه این..تا بیاد رسیدگی کنه چی به چی شده فروشنده پولو تصویه کرده یه ابم روش!

HNet
May 18th, 2018, 14:19
وقتی آدرس ایشون رو دیدم کاملا قانع شدم خرید از این وبسایت اشتباهه!


تهران خیابان جمهوری، پل حافظ پاساژ علاالدین

IranianServer
May 18th, 2018, 14:26
فروشنده از مشتری فحش هم بخوره به هر دلیلی ، نباید بی احترامی یا جبران کنه. این چیزا طول میکشه تجربه شه براتون.

دوست عزیزم خداروشکر توی این 15 سالی که تجربه کاری دارم با رفتار و شیوه ی کاریم هیچ کاربر و خریداری به خودش اجازه نداده که بخواد با من و همکارانم برخورد نا مناسب داشته باشه و بعید میدونم بعد از این 15 سال هم پیش بیاد و اگر قرار به طول کشیدن باشه که برای کسی تجربه بشه باید طی این مدت زمان پیش میومده ، درخواستم از شما هم اینه که ابتدا سابقه یک نفر رو بررسی کنید بعد نصیحتش کنید .

programmer6811
May 18th, 2018, 14:29
جدی؟

پراید امنیت نداره چه ربطی به سایپا داره؟؟

یکی دیگه خودشو تو تصادف به کشتن میده، سایپا جوابگو باشه؟

=======

با امثال شما شدیم 70-80 میلیون نفر!!! با امثال شما وضع امروز مملکت شده این!!

داداش مثال شما مثل اینکه که من با پراید یکی رو بکشم بعدش سایپا بخاطر تصادف دیه بده

delta
May 18th, 2018, 14:44
داداش مثال شما مثل اینکه که من با پراید یکی رو بکشم بعدش سایپا بخاطر تصادف دیه بده

چسبیدی به پراید داداش...پرایدو ول کن برادر پول رفت!!:)

iranian-portal
May 18th, 2018, 14:48
داداش مثال شما مثل اینکه که من با پراید یکی رو بکشم بعدش سایپا بخاطر تصادف دیه بده

بحث بر سر کیفیت و امنیت هست! کیفیت و امنیت پرداخت در پی دات آی آر با مثال بیان شده از کیفیت و استاندارد پراید

در مورد کیفیت و استاندارد مدیر و مسئول یک مجموعه باید پاسخگو باشد

اما موضوعی که شما بیان کردید، ارتکاب جرم هست و هیچ گونه ارتباطی با بحث تاپیک نداره.

اینطور که شما مثال میزنید، یعنی بنده مرتکب جرم شدم که به کمک درگاه پی خرید کردم!

خواهشا قبل از اینکه هر چیزی رو به زبان بیارید یا بیان کنید، اندکی تحلیل کنید!

iraniam2000
May 18th, 2018, 14:55
دوستان توجه کنند درگاههای واسط یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که برای خودشان قائل میشن اینه که پیگیری تراکنش و شکایت از پذیرنده در اونها راحت هست وگرنه حتی psp ها موظف به بررسی شکایت ها هستند
ضمنا درگاههای واسط چون پول به حساب اونها واریز میشه مکلف و موظف به دادن خدمات هستند و مسئولیت درگاه با اونها هست پس اگر شکایتی رخ بده پای اونها هم گیر هست
هر درگاهی حتی مستقیم موظف هست پذیرنده را کنترل کنه ، یادمه سال 91 از یکی که اون زمان اینجا خیلی هم فعال بود دامنه خریدم در حین خرید تیکتی زدم و بعد که پرداخت را انجام دادم ایشان همزمان قیمت را افزایش داد و بنده در ورود به پنل تراکنش را ناموفق نشان داد ، کارت بنده پاسارگاد و درگاه هم به پرداخت بود ، کاملا تا تحویل سرویس پیگیر ماجرا شدن و فروشنده را وادار به تحویل سرویس کردن اینجا که درگاه واسط و داره کارمزد هم میگیره و وظیفه داره خدمات رسانی کنه

mizban97
May 18th, 2018, 14:59
دوستان توجه کنند درگاههای واسط یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که برای خودشان قائل میشن اینه که پیگیری تراکنش و شکایت از پذیرنده در اونها راحت هست وگرنه حتی psp ها موظف به بررسی شکایت ها هستند
ضمنا درگاههای واسط چون پول به حساب اونها واریز میشه مکلف و موظف به دادن خدمات هستند و مسئولیت درگاه با اونها هست پس اگر شکایتی رخ بده پای اونها هم گیر هست
هر درگاهی حتی مستقیم موظف هست پذیرنده را کنترل کنه ، یادمه سال 91 از یکی که اون زمان اینجا خیلی هم فعال بود دامنه خریدم در حین خرید تیکتی زدم و بعد که پرداخت را انجام دادم ایشان همزمان قیمت را افزایش داد و بنده در ورود به پنل تراکنش را ناموفق نشان داد ، کارت بنده پاسارگاد و درگاه هم به پرداخت بود ، کاملا تا تحویل سرویس پیگیر ماجرا شدن و فروشنده را وادار به تحویل سرویس کردن اینجا که درگاه واسط و داره کارمزد هم میگیره و وظیفه داره خدمات رسانی کنه

عزیز اینجا ایرانه ها جهان سوم .
پی اس پی های ایران پی پال امریکا نیستن که شکایت ها رو رسیدگی کنن :d
حرف ها و ایده های شما همش خوبه ولی تا وقتی که تو ایران قانون بدرستی اجرا نشه هیچی خوب نمیشه .

iraniam2000
May 18th, 2018, 15:12
عزیز اینجا ایرانه ها جهان سوم .
پی اس پی های ایران پی پال امریکا نیستن که شکایت ها رو رسیدگی کنن :d
حرف ها و ایده های شما همش خوبه ولی تا وقتی که تو ایران قانون بدرستی اجرا نشه هیچی خوب نمیشه .

اتفاقا خوب هم پیگیری میکنند ، همین یک ماه قبل بود که مشکلی برام پیش اومد با راهنمایی یکی از دوستان با شاپرک تماس گرفتم 12 ساعت نشده پولم را برگشت زد psp کلی هم معذرت خواهی کرد
موضوع 5 سال قبل هم که نه تنها به پرداخت که خود بانک پاسارگاد هم پیگیر موضوع بود اون زمان و کل مبلغ هم 17 هزار تومان بود اگه درست یادم مانده باشه
همین جهان سومی ها شدیدا به پول حساسیت دارند و تحمل خوردن هیچ کس جز خودشانم را ندارند
دز/د اگه سهم کلانتری را داد میتونه آقایی کنه نداد پوستش را میکنن تا درس عبرتی بشه برای بقیه
پ.ن.
تعداد زیادی از درگاههای واسط به خاطر شکایت ها بسته شدن و حتی تعدادی از اونها به خاطر مشکلات حقوقی و شکایت های شخصی بیخیال این کار شدن
البته شاید بگید نه به خاطر درگاه دادن به سایت های خلاف بوده ولی خبر دارم که چند تای اونها شکایت شخصی داشتند و مجبور به حضور در دادگاه برای پاسخ دادن به همین تخلفات ریز کاربرهاشون شدن
همین پی یک ماه نشده حساب هاش را بسته بودن

mizban97
May 18th, 2018, 15:14
اتفاقا خوب هم پیگیری میکنند ، همین یک ماه قبل بود که مشکلی برام پیش اومد با راهنمایی یکی از دوستان با شاپرک تماس گرفتم 12 ساعت نشده پولم را برگشت زد psp کلی هم معذرت خواهی کرد
موضوع 5 سال قبل هم که نه تنها به پرداخت که خود بانک پاسارگاد هم پیگیر موضوع بود اون زمان و کل مبلغ هم 17 هزار تومان بود اگه درست یادم مانده باشه
همین جهان سومی ها شدیدا به پول حساسیت دارند و تحمل خوردن هیچ کس جز خودشانم را ندارند
دز/د اگه سهم کلانتری را داد میتونه آقایی کنه نداد پوستش را میکنن تا درس عبرتی بشه برای بقیه

یعنی میفرمایید بدون اینکه پذیرنده بدونه پول رو برگشت زدن ؟
:39:

iraniam2000
May 18th, 2018, 15:21
یعنی میفرمایید بدون اینکه پذیرنده بدونه پول رو برگشت زدن ؟
:39:

الان از کجای پست من این را برداشت کردید ؟
مشتری پرداخت را انجام داده بود و پول از حساب اون کسر و حتی ایمیل پرداخت موفقیت آمیز خودش را برای من ارسال کرد و من بر اساس اون ایمیل سرویس و کالای کاربر را تحویل دادم ( درگاه مبنا کارت ) ولی پول به حساب بنده نیامد
فرداش تماس گرفتم یک خانمی گفت تا عصر برمیگرده ولی نشد و عصر با واحد شکایت اونها تماس گرفتم ، آقایی گفت که 72 ساعت کاری صبر کنید بعد پول برگشت میخوره و چون مشتری آشنا بود مشکلی نداشتم ، سه روز بعد که تماس گرفتم ایشان اعلام کرد تا آخر هفته باید صبر کنید که من هم با شاپرک تماس گرفتم و اتفاقا با برخورد خوب وصل کردن به آقایی که وقتی موضوع را بهش گفتم شدیدا عصبانی شد و شماره موبایل گرفت که پیگیری کنه و تنها چند ساعت بعد در پنل مبنا کارت مشکل حل شده بود و عصر هم پول تو حساب بنده بود
پول هم تو اینترنت بانک با عنوان سند اصلاحی به حساب بنده واریز شده بود

https://worldup.ir/file/c5af2916a8b63.png (https://worldup.ir/file/c5af2916a8b63.png/)

Web-Hosting
May 18th, 2018, 16:18
موضوع خیلی جدید و عجیبی نیست! بیانگر سطح مسئولیت پذیری و کیفیت خدمات ارائه شده توسط مجموعه است.



هر مجموعه یه سیاست داره
و نوع سیاستش به خودش مربوطه و قطعا مواردی که مربوط به کاربر هست رو باید به اطلاع برسونه

اینکه حالا این سیاست غلطه یا درست دیگه ما نباید دخالت کنیم(:|

navid2zp
May 18th, 2018, 16:25
هر مجموعه یه سیاست داره
و نوع سیاستش به خودش مربوطه و قطعا مواردی که مربوط به کاربر هست رو باید به اطلاع برسونه

اینکه حالا این سیاست غلطه یا درست دیگه ما نباید دخالت کنیم(:|

ببخشید، کی باید دخالت کنه پس؟
فرق بین یک سرویس دهنده خوب با سرویس دهنده بد وقتی مشخص میشه که کاربران خواسته ها و نقد هاشون رو ارائه کنند. اصلا سرویس دهنده های معتبر کلی هزینه و انرژی صرف می کنند تا خواسته های کاربران رو پیدا کنند.
شما احتمالا از همونایی هستید که خونه همسایتون رو *** میزنه بعد میگید خوب به من چه.

بعد می گن چرا مملکت اینطوری شده ...

Web-Hosting
May 18th, 2018, 16:26
اتفاقا خیلی ربط داره..همونطور که گفتم پی باید پشتیبانی 24 ساعته داشته باشه..این همه پول رد و بدل میشه و سود میلیاردی دارند استخدام شیفتی چند نفر کار سختی نیست!! همین که کسی شکایتی ثبت میکنه باید سریعا ان تراکنش رو مسدود کنه تا رسیدگی بشه..دقیقا کاری که پی پینگ انجام میده و تا الان 3 بار پولمو پس گرفتم از فروشنده!! حتی زرین پال هم همین کارو کرده و تصویه رو کمی مدت دار کرده تا کسی اگر شکایتی چیزی داره اعلام کنه... اگر پی ای ار این کارو میکرد راحت میتونست پول شاکی رو پس بده!! اما وقتی پشتیبانی درستی ندارند نتیجش میشه این..تا بیاد رسیدگی کنه چی به چی شده فروشنده پولو تصویه کرده یه ابم روش!
اینکه پشتیبانی 24 ساعته داشته باشه با پیگیری ***ی و کلاهبرداری خیلی فرق داره !

من تا چن ماه پیش ک از درگاه های واسط استفاده میکردم
از pay.ir استفاده میکردم و بسیار راضی بودم از همه لحاظ
درمودر پیگیری تراکنش در حد وظیفه با فروشنده تماس میگیره اگر تسویه نشده باشه پولو بلاک میکنه


اما اینکه بعضیا میگن باید پیگیری کنه و اینا
اصن ربطی بهش نداره مثال هم زدم در این رابطه !


مث این میمونه که به یکی کارت به کارت کرده باشی بعد به بانک بگی پولمو پس بده

یا اگه با ATM تراکنش زده باشی بیوفتی با کلنگ به جون ATM بگی پولمو پس بده
:78:

- - - Updated - - -


ببخشید، کی باید دخالت کنه پس؟
فرق بین یک سرویس دهنده خوب با سرویس دهنده بد وقتی مشخص میشه که کاربران خواسته ها و نقد هاشون رو ارائه کنند. اصلا سرویس دهنده های معتبر کلی هزینه و انرژی صرف می کنند تا خواسته های کاربران رو پیدا کنند.
شما احتمالا از همونایی هستید که خونه همسایتون رو *** میزنه بعد میگید خوب به من چه.

بعد می گن چرا مملکت اینطوری شده ...

کلا بد باید از بین بره
کسی که عقل داشته باشه دنبال بد نمیره ( مقداری تفکر و عقل مورد نیاز است !)

اگه فردی فکر کرد یه سرویس دهنده معتبر و بد هستش اصلا سمتش نره

اما اینکه ما بخواییم تو سیاستش دخالت کنیم که نمیشه !
اگه از سیاستش خوشمون نیومد استفاده نمیکنیم !

IranianServer
May 18th, 2018, 17:31
ظاهرا مشکل این دوستمون حل شدش ولی در کل من یک سوال برام پیش اومده بر فرض اینکه pay این وسط بخاطر سهل انگاری مقصر هستش با توجه به گفته های دوستان ، حالا اگر این مورد در خصوص درگاه های اختصاصی و مستقیم بعنوان مثال درگاه پرداخت بانک ملت ، پیش اومده بود اونوقت هم میگفتیم مثلا به پرداخت ملت که درگاه داده به این سایت مقصر هستش و باید پول مارو پس بده یا پول رو بلاک کنه تا تعیین تکلیف ؟؟؟
به نظرتون این کار رو میکنه و اینکه اصلا میتونین با واحد مربوطه اش ارتباطی برقرار کنین ؟؟؟

navid2zp
May 18th, 2018, 19:12
کلا بد باید از بین بره
کسی که عقل داشته باشه دنبال بد نمیره ( مقداری تفکر و عقل مورد نیاز است !)

اگه فردی فکر کرد یه سرویس دهنده معتبر و بد هستش اصلا سمتش نره

اما اینکه ما بخواییم تو سیاستش دخالت کنیم که نمیشه !
اگه از سیاستش خوشمون نیومد استفاده نمیکنیم !

الان از نظر شما عنوان کردن ضعف یک سرویس دهنده از نظر یک کاربر در یک انجمن عمومی دخالت تو سیاست داخلی اون سرویس دهنده هست؟
اصلا مگه دست کاربر هست که بخواد دخالتی بکنه؟

کلا تفکر شما شبیه به اون دسته از افرادی هست که هیچوقت نه کاربر بودند و نه سرویس دهنده و فقط سعی دارن یه چیزی گفته باشن.
این که یک کاربر وقت میزاره و مشکلی رو از یک سرویس دهنده در یک محیط عمومی اعلام می کنه برای هر دو دسته کاربران و سرویس دهنده ها مفید هست.
این که شما در مقابل چنین رفتاری قرار میگیرد و از جمله ای مثل "اینکه حالا این سیاست غلطه یا درست دیگه ما نباید دخالت کنیم" استفاده می کنید نشون میده درک درستی از نحوه فعالیت سرویس های آنلاین ندارید.
شما از سوپر مارکت هم خرید کنید و به مشکل بخورید به آشنا ها میگید دیگه خرید نکنن بعد اینجا کاربر نباید جایی عنوان و اعتراض کنه چون دخالت تو سیاست اون سرویس دهنده به حساب میاد؟

یاد بگیرید به جای پریدن به هر کسی که یه کاری انجام میده، قدر دان وقتی باشید که گذاشته و هر مسئله ای رو مطرح کرده. خیلی مسائل حتی اگر به خوبی مطرح نشن باز هم شرکت های باهوش استفاده خودشون رو می کنند و می تونن راه بهتری برای ارائه سرویس پیدا کنند که حالا چه سرویس مورد اعتراض باشه چه یه سرویس دیگه که در نهایت همین روند ها منجرب به پیشرفت یک بازار و صنعت میشه.

فراموش نکنید که شما در فضای مجازی فعالیت می کنید و این گردش هرچه بیشتر اطلاعات هست که موجب پیشرفت و کاملتر شدن این محیط میشه.

hamid.soltani92
May 18th, 2018, 19:27
سلام.
من واقعا متوجه این موضوع نمیشم که چرا الان تو این انجمن که انجمن تخصصی هاستینگ هست مدیر یک مجموعه برای پاسخدهی به یک مساله داخلی باید فراخوانی بشه!
تشخیص و بحث در مورد اینگونه موارد در صلاحیت این انجمن نیست،‌ به کرات هم گفته شده که در صورتی که شکایتی دارید لطفا از طریق مراجع قضایی پیگیر باشید. چنین تاپیک‌هایی عموما به حاشیه کشیده میشن و استارتر به مطلوبشون نمیرسن. همچنین راستی‌آزمایی پست‌های کاربران در صلاحیت و توان تیم مدیریت نیست.
تاپیک به زودی حذف خواهد شد.