PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بهترین psp ایران



iraniam2000
April 23rd, 2018, 23:22
سلام
دوستان و اساتید حاضر در این انجمن سالهاست تجربه همکاری با psp های مختلف را دارند و مطمئنا در این مدت تجربه خوبی از نحوه فعالیت این psp کسب کردن
نمیدانم دقیقا بهترین psp را بر اساس کدام معیار باید انتخاب کرد ؟ ولی مواردی چون پایداری ، پشتیبانی ، امنیت ، ظاهر صفحه پرداخت و ... میتونه از نظر من با دربصدهای مختلف باعث برتری یک psp به بقیه باشه و با توجه به رقابت شدید این شرکت ها برای جذب مشتری و افزایش تراکنش ها سعی در بهتر شدن را دارند
خیلی دوست دارم بدانم بنا به جربه شما کدام شرکت بهترین هست ؟ لطفا در نظرسنجی شرکت کنید و نظر و تجربه خودتان را با بقیه در میان بگذارید
نکته : با توجه به اینکه ده شرکت را بیشتر نمیتونستم در نظرسنجی قرار بدم لذا شرکت کارت الکترونیکی دماوند را ندیدم به کسی درگاه بده و مبناکارت را با توجه به پدری که از من درآورده و الان چندین روز پول من را به دلیل اختلال نداده و اعلام میکنند ضرر و زیانت را جبران میکنیم از لیست حذف کردم چون مبناکارت با تجربه خودم بدترین هستش

فهرست شرکت های PSP مجاز به انجام فعالیت


شرکت آسان پرداخت پرشین
نشانی: تهران، خيابان کريمخان‌زند، ابتدای خيابان خردمند جنوبی، شماره 69
تلفن: 83333-021
وب سایت: http://asanpardakht.ir

شرکت الکترونیک کارت دماوند
نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان خارک، پلاک 958، طبقه اول
تلفن: 66737000-021
وب سایت: http://ecd-co.ir


شرکت به پرداخت ملت
نشانی: تهران، خیابان دولت، خیابان دیباجی جنوبی، روبروی پارک ارغوان، کوچه مژگان، پلاک 2
تلفن: 27312731-021
وب سایت: http://behpardakht.com

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
نشانی: تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد، خیابان سرو غربی، جنب بانک پاسارگاد، شماره 52
تلفن: 23505-021
وب سایت: http://pep.co.ir


شرکت پرداخت الکترونیک سامان
نشانی: تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از میدان ونک، انتهای خیابان شهید خدامی، شماره 104
تلفن: 84080-021
وب سایت: http://sep.ir


شرکت پرداخت نوین آرین
نشانی: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، روبروی حسن سیف، نبش کوچه صدف، ساختمان صدف، پلاک 31
تلفن: 48320-021
وب سایت: http://pna.co.ir

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان
نشانی: تهران، بلوار آفريقا، خيابان سايه، پلاک 8
تلفن: 87-22661777-021
وب سایت: http://pec.ir

شرکت پرداخت الکترونیک سداد
نشانی: تهران، خيابان پاسداران، خیابان بوستان 5، پلاك 95
تلفن: 22598009-021
وب سایت: http://sadadpsp.ir

شرکت سایان کارت
نشانی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان نفت شمالی، پلاک 15
تلفن: 23762376-021
وب سایت: http://sayancard.ir

شرکت فن آوا کارت
نشانی: تهران، ميدان آرژانتين، خيابان الوند، كوچه بيست و نهم، پلاك 5، طبقه دوم
تلفن: 88773258-021
وب سایت: https://www.fanavacard.ir

شرکت کارت اعتباری ایران کیش
نشانی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان هفدهم، پلاک 17
تلفن: 85945501-021
وب سایت: http://irankish.com


منبع (http://shaparak.ir/content?id=290)

Z.eus
April 24th, 2018, 00:50
ملت
سامان
پاسارگاد

shahinmq
April 24th, 2018, 01:10
بیشتر با پرداخت الکترونیک سامان کار کردیم.

نوع برخوردشون خوبه
امکانات خوبی دارند
درخواست هارا سریع پیگیری می کنند
درگاه ظاهر مناسبی داره
درگاه موبایلیشون هم واقعا کارامد هست

iraniam2000
April 24th, 2018, 08:34
سلام
خود من به پاسارگاد رای دادم
برام جالب بود که شب ساعت 12 درخواست دادم و نمیدانم چطوری ولی در حین درخواست سیستم اونها وجود نماد را تشخیص داد و صبح هم درگاه فعال شده بود و پیامک هم برام فرستاده بودند
در این مدت استفاده هم هیچ مشکلی نداشتم

mobtakeran
April 24th, 2018, 13:16
نکته : با توجه به اینکه ده شرکت را بیشتر نمیتونستم در نظرسنجی قرار بدم لذا شرکت کارت الکترونیکی دماوند را ندیدم به کسی درگاه بده و مبناکارت را با توجه به پدری که از من درآورده و الان چندین روز پول من را به دلیل اختلال نداده و اعلام میکنند ضرر و زیانت را جبران میکنیم از لیست حذف کردم چون مبناکارت با تجربه خودم بدترین هستش


با پشتیبانی مبناکارت تماس گرفتید؟

negarnovin
April 24th, 2018, 13:28
بنده طی سال های گذشته با اکثر این شرکت ها کار کردم اما سامان و ملت راضی تر بودم!

iraniam2000
April 24th, 2018, 23:06
با پشتیبانی مبناکارت تماس گرفتید؟

بله تماس گرفتم
میگکن مشکل داریم !
الان چهار روز دو میلیون پول بنده را تو حساب خودشان نگه داشتن و جالبه ایمیل پرداخت موفقیت آمیز هم برای مشتری فرستادن ولی نه پول را به اون نه به من برنمیگردانند
زنگ هم میزنم یک دختر گذاشتن اونجا فقط میگه مشکل داریم ، اختلال داریم و ...
انگار من ضامن اختلال و مشکل اونها هستم
راستی برای شکایت از psp سارق باید به کجا مراجعه کرد ؟ من که دانشجو حقوق هستنم نمیدانم وای به مردم بیچاره

peyman_m
April 24th, 2018, 23:39
بله تماس گرفتم
میگکن مشکل داریم !
الان چهار روز دو میلیون پول بنده را تو حساب خودشان نگه داشتن و جالبه ایمیل پرداخت موفقیت آمیز هم برای مشتری فرستادن ولی نه پول را به اون نه به من برنمیگردانند
زنگ هم میزنم یک دختر گذاشتن اونجا فقط میگه مشکل داریم ، اختلال داریم و ...
انگار من ضامن اختلال و مشکل اونها هستم
راستی برای شکایت از psp سارق باید به کجا مراجعه کرد ؟ من که دانشجو حقوق هستنم نمیدانم وای به مردم بیچاره


سلام .
معمولا درصورتی که با تخلف شرکت های psp مواجه میشین بایستی به خود شرکت شاپرک گزارش کنید

iraniam2000
April 25th, 2018, 00:31
سلام .
معمولا درصورتی که با تخلف شرکت های psp مواجه میشین بایستی به خود شرکت شاپرک گزارش کنید

سلام
صفحه شکایت نداره شاپرک ، شماره ای هم برای شکایت تو سایت اونها نیست
از اول هفته هست پول من را گرو نگه داشتن ، زنگ هم میزنم میگن حق با شماست ولی مشکل فنی داریم و کاری از دست ما برنمیاد !

peyman_m
April 25th, 2018, 02:33
سلام
صفحه شکایت نداره شاپرک ، شماره ای هم برای شکایت تو سایت اونها نیست
از اول هفته هست پول من را گرو نگه داشتن ، زنگ هم میزنم میگن حق با شماست ولی مشکل فنی داریم و کاری از دست ما برنمیاد !

با شماره 75105000 ( 021 ) تماس بگیرید پاسخگوی شما هستند و انصافا برخورد مناسبی هم دارن راهنمائی میکنن شما رو

iraniam2000
April 25th, 2018, 15:20
با شماره 75105000 ( 021 ) تماس بگیرید پاسخگوی شما هستند و انصافا برخورد مناسبی هم دارن راهنمائی میکنن شما رو

ممنون تماس گرفتم ، چندین بار وصل کردن به این شماره و اون شماره تا واحد نظارت پاسخ داد
شمره موبایل گرفتن و قرار شد پیگیری کنند ، خودشان هم تعجب کرده بودن که چطور چهار روز پول را تسویه نکردن
جالبه پشتیبانی psp میگه هر جا دوست داری زنگ بزن و شکایت کن اگر فکر میکنی به نتیجه ای میرسی چون خود شاپرک اطلاع داره ما مشکل داریم
مملکت گل و بلبلی داریم

peyman_m
April 25th, 2018, 19:12
ممنون تماس گرفتم ، چندین بار وصل کردن به این شماره و اون شماره تا واحد نظارت پاسخ داد
شمره موبایل گرفتن و قرار شد پیگیری کنند ، خودشان هم تعجب کرده بودن که چطور چهار روز پول را تسویه نکردن
جالبه پشتیبانی psp میگه هر جا دوست داری زنگ بزن و شکایت کن اگر فکر میکنی به نتیجه ای میرسی چون خود شاپرک اطلاع داره ما مشکل داریم
مملکت گل و بلبلی داریم

مبالغ و لیست های تسویه حساب ها مستقیما در دست خود شاپرک هست چون مجری تسویه حساب ها خود شاپرک هست و هر گونه کوتاهی رو سریعا متوجه میشن
هر psp روزانه طبق زمانبندی که دارن باید حتمن لیست پایانه ها و تراکنش هارو جهت انجام تسویه حساب ها به شاپرک ارسال کنن

iraniam2000
April 25th, 2018, 21:55
مبالغ و لیست های تسویه حساب ها مستقیما در دست خود شاپرک هست چون مجری تسویه حساب ها خود شاپرک هست و هر گونه کوتاهی رو سریعا متوجه میشن
هر psp روزانه طبق زمانبندی که دارن باید حتمن لیست پایانه ها و تراکنش هارو جهت انجام تسویه حساب ها به شاپرک ارسال کنن

من نمیدانم چه موضوعی هست ولی دو میلیون پول من از روز دوم اردیبهشت تو مبنا گیر کرده و نه به حساب مشتری برگشت میخوره نه به حساب من میاد ، پشتیبانی ، بخش فنی ، بخش شکایات هم تنها جوابی که دارند اینه : تحمل کنید ، مشکل داریم
یکی نیست بگه .... مشکل داری کرکره را بکش پایین مشکلت را حل کردی بیا ارائه خدمات کن
شاپرک هم که ساعت دو شماره گرفت پیگیر باشه انگار رفت اون هم مرد
مردم پولشان را احتیاج دارند و الان 5 روز پول من توسط این بی شرف ها تو هوا مانده
جالبه که 10750 تومان هم روز سوم کم واریز کردن امروز متوجه شدیم که زنگ زدم میگه برو صورتحساب از بانک بگیر فکس کن تا بررسی کنیم ببینم درست میگی کم ریختیم ؟1