PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فارسی سازی و راست چین شده ی پنل AutoVM



IranianServer
April 1st, 2018, 15:59
دوستان عزیز مدت زمانی هستش که از پنل مدیریت سرور مجازی AutoVM که توسط شرکت داده توسعه ستیا عرضه شده در حال استفاده هستیم ، تقریبا پنل خوبی هستش و نیازهای کاربران رو رفع کرده ، ممکنه باگ هایی هم داشته باشه ولی از نظر کارائی در حد مقبولی هستش .
تنها نقطه ضعفش این بود که پنلش فارسی نبود و یا لااقل ما فارسی سازی براش پیدا نکردیم که البته از پشتیبانیشون هم در این خصوص سوالی نکردیم و تصمیم گرفتیم در حد نیازمون خودمون فارسی سازیش کنیم .

توی این پست یک فایل زیپ براتون ضمیمه میکنم که همون فایلهای نصب پنل هستش و آموزش نصب هم توی وبسایت خودشون قرار داره . فقط توجه داشته باشید که تقریبا کل پنل فارسی و راست چین شده (طبق نیازهای خودمون ) و ممکن هستش که دارای ایراداتی هم باشه که دوستانی که خواستند استفاده کنند میتونن ویرایش های شخصی خودشون رو انجام بدن .
این مورد هم ذکر کنم که برای ورژن موبایل خیلی روش کار نکردیم و اگر لازمتون شد بگید تا براتون انجام بدیم .


نکته : فایل های موجود در فایل زیپ ، فایل های اینستالر هستند یعنی بعد از خارج کردن از حالت فشرده در پوشه ای که قصد نصب کردن پنل رو دارید باید پنل رو از اول نصب کنید ، در صورتی که از قبل پنل نصب شده هستش فایل زیپ رو توی پوشه ای که قبلا autoVM رو نصب کردید آپلود کنید و از حالت فشرده خارج کنید و سپس از دایرکتوری web پوشه اینستال رو حذف کنید که پنلتون با اطلاعات قبلی و فارسی شده بالا بیاد .


اسکرین شات هایی هم از پنل براتون قرار میدم که مشاهده کنید :


37782

37783

37784

37785

37786


برای دانلود فایل هم نتونستم توی انجمن آپلود کنم و بهم ارور میداد ، بخاطر همین توی picofile آپلود کردم .

دانلود AutoVM فارسی و راستچین (http://s9.picofile.com/file/8322782134/AutoVM_RTL_By_IranianServer.zip.html)

یک مورد دیگه هم که لازم هست اعلام کنم اینه که توی پنل لوگوی ایرانیان سرور قرار داده شده که به راحتی میتونید لوگوی خودتون رو بارگزاری کنید و جایگزین کنید .

در فوتر سایت هم در کنار کپی رایت auto VM اسم ایرانیان سرور قرار داده شده که میتونید اون رو حذف کنید ولی خواهشم اینه که کپی رایت auto VM رو حذف نکنید تا دوستان شرکت ستیا بیشتر مشتاق بشن برای بروزرسانی سامانشون .

ممنون از همگی