PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فروش عیدانه سنترال هاستینگ | هاست اختصاصی | کلودپروتکشن - DDoS Protection



yastheme
March 29th, 2018, 16:08
http://ddos-guard.ir/wht/background-paralax.png

چرا سنترال‌ هاستينگ؟

در جهان امروز ميليونها نفر از اينترنت استفاده مي کنند و همين امر باعث شده بسياري از شرکت ها تجاري کوچک و بزرگ به فکر يافتن موقعيت ثابتي در اينترنت باشند. نقش وب سايت ها در معرفي و گسترش تجارت غير قابل انکار است، اما گاهي اوقات ممکن است افرادي جهت ضربه زدن به وب سايت شما اقداماتي انجام دهند که باعث افزايش بازديد کننده کاذب و مصرف بيش از حد منابع مجاز هاست و در نهايت از کار افتادن هاست وب سايت شما شود. که به آن حملات DDoS گفته مي شود. حملات DDoS با از کار انداختن وب سايت شما باعث کاهش بازديد کنندگان و در نهايت کاهش اعتبار وب سايت شما خواهد شد. هاست امن سنترال هاستينگ با قرار گرفتن بر روي سرور هاي قدرتمند در شبکه هاي محافظت شده وب سايت شما را در مقابل حجم سنگيني از حملات DDoS مقاوم و ايمن مي کند و امنيت وب سايت شما را تضمين مي کند.


http://ddos-guard.ir/wht/Untitled-1_04.jpg

http://ddos-guard.ir/wht/Untitled-1_02.jpg (https://www.central-hosting.com/)


http://ddos-guard.ir/wht/Untitled-1_06.jpg





http://ddos-guard.ir/wht/Untitled-1_08.jpg (https://www.central-hosting.com/basic-host.php)



http://ddos-guard.ir/wht/Untitled-1_09.jpg (https://www.central-hosting.com/guard-host.php)


سنترال هاستینگ در رسانه ها:


https://www.central-hosting.com/img/zoomit.png (http://www.zoomit.ir/it-news/internet-network/9550-central-hosting-ddos-attacks-reportage)https://www.central-hosting.com/img/1pezeshk.png (http://1pezeshk.com/archives/2017/03/central-hosting.html)https://www.central-hosting.com/img/gooyait.png (http://www.gooyait.com/1394/05/31/ddos-protection-hosting.html)https://www.central-hosting.com/img/7learn.png (http://www.7learn.com/tutorials/ads-central-hosting)


کلود پروتکشن


کلود پروتکشن یک فایروال آنلاین بین سرور میزبان شما و کاربرانتان می باشد که با آنالیز ترافیک حملات هکر ها را دفع می کند و ترافیک سالم را به سرور میزبان شما ارسال می کند. جهت استفاده از این فایروال نیازی به جابجایی و انتقال سایت ندارید.

چرا از کلود پروتکشن استفاده کنیم؟

زمانی که شما از این سرویس استفاده می کنید کلیه ترافیک وب سایت شما از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری عبور می کند؛ فایروال های سخت افزاری وب سایت شما را در مقابل حملات DDoS لایه 3 و 4 شبکه محافظت می کند؛ فایروال نرم افزاری سنترال هاستینگ وب سایت شما را در برابر حملات DDoS لایه 7 و همچنین دیگر حملات هکر ها همچون Brute Force, SQL Injection-SQLi, Local File Inclusion-LFI, Cross-Site Scripting-XSS, Remote File Inclusion-RFI محافظت می کند.


مشاهده جزییات بیشتر در خصوص سرویس کلود پروتکشن

(https://www.central-hosting.com/cloud-protection.php)

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه ها و مطالب خواندنی در کانال تلگرامی ما عضو شوید. (https://t.me/central_hosting)



در صورتی که پرسشی در خصوص سرویس ها دارید می توانید در همین تاپیک مطرح نمایید.


کد تخفیف:
norooz97
30%

hostorder
March 29th, 2018, 16:56
سلام دوست عزیز من میخوام یک سایت آگهی بزنم بین شما و نت افراز موندم کدوم تون رو انتخاب کنم هاست های معمولیتون تا چه امار لحظه ای پاسخ گو است و این که آنتی دی داس اشون چه میزان قدرت داره

yastheme
March 29th, 2018, 20:34
سلام دوست عزیز من میخوام یک سایت آگهی بزنم بین شما و نت افراز موندم کدوم تون رو انتخاب کنم هاست های معمولیتون تا چه امار لحظه ای پاسخ گو است و این که آنتی دی داس اشون چه میزان قدرت داره

سلام دوست عزیز.
در این نوع هاست شما منابع اختصاصی دارید؛ مثل 2 گیگ رم و 60EP و دیگر موارد که در پلن وجود دارد، محدودیتی از نظر تعداد بازدید نداریم و طبیعی است میزان تعداد افراد آنلاین(در لحظه) به میزان مصرف منابع وب سایت شما بستگی دارد، هر چه سایت سبکتر باشد منابع کمتر و در نتیجه افراد آنلاین بیشتری را پشتیبانی خواهد نمود. البته با بهینه سازی های انجام شده سعی شده تا حد ممکن مصرف منابع سایت ها کاهش یابد. اما چون در شروع کار هستید مطمئن باشید این پلن ها نیاز شما را بر آورده خواهد نمود.
در خصوص آنتی دیداس با یک جست و جوی ساده در گوگل می توانید متوجه تخصص ما در این زمینه شوید. شاید این سرویس ها همانند سرویس های گارد آنتی دیداس پیشرفته نداشته باشند؛ اما مطمئن باشید سطح بالایی از حملات را پشتیبانی می کنند و از این بابت مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد؛ آنتی دیداس پیشرفته برای سایت های خاصی است که سطوح بالاتری از حملات DDoS عادی را تجربه می کنند که البته احتمال انجام آن یک در صد است.
با این حال ضمانت سرویس ما آنتی دیداس بودن آن است.