توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سرورپارس بدون دلیل هاست را suspend کرده است
reza.rm
March 10th, 2018, 14:06
سلام دوستان
من از طریق cms سایتم به کاربرا ایمیل ارسال کردم (البته با زمانبندی) امروز دیدم برام پیاماومده سرویس شما بدیل ارسال اسپم مسدود شده است!
رفتم تیکت زدم که چرا بخاطر ارسال ایمیل بجای متوقف کردن ایمیل کل سایت رو مسدود کردید؟ یه متن تعهد دادن میگن اینو بخون دوباره واسه ما بفرست و بعدشم بعد ۱۲ ساعت دوباره پیام بفرست تا سایتو واست باز کنیم :| این چجور قانونیه؟
من چطور باید پیگیری کنم؟ من دارم بخاطر سرویس پول پرداخت میکنم و برای سایت تبلیغ میکنم الان کاربر بیاد ببینه سایت اینطوری شده که همه کارم هیچ میشه. البته این اولین باری نیست که سرورپارس از این نوع نارضایتی ها برام بوجود اورده و حتما از دوره بعد میرم از یه شرکت دیگه سرویس میگیرم. لطفا یه شرکت درست و حسابی هم معرفی کنید.
آپدیت ۱
الان دیدم تو سی پنل هم نمیتونم برم حداقل فایلامو بردارم برم :) پسورد رو عوض کردن انگار
hostorder
March 10th, 2018, 14:22
ساعتی چند ایمیل ارسال میکردید واسه هر ساعت اصولا تا ۱۰۰ ایمیل میشه ارسال کرد
Z.eus
March 10th, 2018, 14:27
سلام دوستان
من از طریق cms سایتم به کاربرا ایمیل ارسال کردم (البته با زمانبندی) امروز دیدم برام پیاماومده سرویس شما بدیل ارسال اسپم مسدود شده است!
رفتم تیکت زدم که چرا بخاطر ارسال ایمیل بجای متوقف کردن ایمیل کل سایت رو مسدود کردید؟ یه متن تعهد دادن میگن اینو بخون دوباره واسه ما بفرست و بعدشم بعد ۱۲ ساعت دوباره پیام بفرست تا سایتو واست باز کنیم :| این چجور قانونیه؟
من چطور باید پیگیری کنم؟ من دارم بخاطر سرویس پول پرداخت میکنم و برای سایت تبلیغ میکنم الان کاربر بیاد ببینه سایت اینطوری شده که همه کارم هیچ میشه. البته این اولین باری نیست که سرورپارس از این نوع نارضایتی ها برام بوجود اورده و حتما از دوره بعد میرم از یه سرگت دیگه سرویس میگیرم. لطفا یه شرکت درست و حسابی هم معرفی کنید
درود
محدودیت ارسال ایمیل در سرویس های اشتراکی منطقی می باشد و هر شرکت میزبانی وب قوانین خودش را دارد. شما میتوانید از میل سرور اختصاصی خودتان استفاده کنید یا راهکار های ارسال انبوه ایمیل (با کمی جستجو) میتوانید استفاده کنید.
اگر نیاز به سرویس میزبانی دارید در بخش درخواست ها تاپیک ارسال کنید تا آفر خدمت شما ارسال شود.
با تشکر.
iranian-portal
March 10th, 2018, 14:30
درود؛
اکثر ما میدونیم که بدون مطالعه متن موجود در یک برگه، نباید اون رو امضا کنیم!
اما؛
متاستفانه رایج هست که در دنیای مجازی، بدون مطالعه متن یا مقررات نوشته شده، سریعا گزینه موافقم رو تیک میزنیم!
استفاده اشتباه یا خلاف توافقی که داشتید، شما رو با این مشکل مواجه کرده و بس!
سلام دوستان
من از طریق cms سایتم به کاربرا ایمیل ارسال کردم (البته با زمانبندی) امروز دیدم برام پیاماومده سرویس شما بدیل ارسال اسپم مسدود شده است!
آیا زمانبندی و محدودیت در نظر گرفته شده از جانب شما، با توافق استفاده از سرویس یکسان بوده؟ مهم نیست که مثلا ایمیل هارو با فاصله 10دقیقه ارسال کرده باشید!!! وقتی در توافق سرویس امضا کرده باشید مثلا بیشتر از روزی 50ایمیل ارسال نخواهد شد، شما 51 ایمیل، با فاصله 30دقیقه هم که ارسال کنید، بازهم تخلف محسوب میشه و حقوق دیگران رو ضایع میکنید چرا که رفتار شما باعث بلاک شدن آی پی هاست اشتراکی و اسپم شناخته شدن کلیه ایمیل های ارسالی سایر سایت های موجود در هاست خواهد شد.
حتما از دوره بعد میرم از یه سرگت دیگه سرویس میگیرم.
مادامی که شما هنوز یاد نگرفتید چطور از سرویس اشتراکی، طبق توافق امضا شده استفاده کنید، تغییر سرویس دهنده کمکی به شما نخواهد کرد.
reza.rm
March 10th, 2018, 14:32
فکر میکنم همون حدود بوده ۹۰-۱۰۰
اصلا حرف شما درست باشه ایمیل زیاد فرستادم. چرا بجای ساسپند شدن سرویس ایمیل، گرفتن کل سایت رو ساسپند کردن؟ آیا این درسته؟ با این کارشون کلی ضرر بهمن زدن کاربر ببینه سایت ساسپند شده میره دیگه نمیاد
- - - Updated - - -
درود؛
مادامی که شما هنوز یاد نگرفتید چطور از سرویس اشتراکی، طبق توافق امضا شده استفاده کنید، تغییر سرویس دهنده کمکی به شما نخواهد کرد.
دوست عزیز بصورت دستی که نفرستادم بدونم. بصورت خودکار فرستاده شده. آیا خود سیستم نباید اینارو handle کنه؟ که یکدفعه بدون اطلاع یا هشداری بگن سرویس شما معلق شد؟ این بیشتر شبیه جوکه
iranian-portal
March 10th, 2018, 14:52
فکر میکنم همون حدود بوده ۹۰-۱۰۰
اصلا حرف شما درست باشه ایمیل زیاد فرستادم. چرا بجای ساسپند شدن سرویس ایمیل، گرفتن کل سایت رو ساسپند کردن؟ آیا این درسته؟ با این کارشون کلی ضرر بهمن زدن کاربر ببینه سایت ساسپند شده میره دیگه نمیاد
چیزی به اسم ساسپند کردن سرویس ایمیل رایج نیست دوست گرامی، نوع برخورد انجام شده، نه تنها در سطح ایران، بلکه توافق و قانونی بین المللی است!
شما فقط خودتون رو در نظر نگیرید! رفتار مخاطره آمیز شما، میتونه منجر به مسدود شدن کل سرور اصلی و تمام سایت های دیگری بشه که اشتراکی با شما روی یک سرور هستند!
دوست عزیز بصورت دستی که نفرستادم بدونم. بصورت خودکار فرستاده شده. آیا خود سیستم نباید اینارو handle کنه؟ که یکدفعه بدون اطلاع یا هشداری بگن سرویس شما معلق شد؟ این بیشتر شبیه جوکه
خیر دوست گرانقدر! اصلا شبیه جوک نیست! سیستم وظیفه کنترل عملکرد شمارو نداره!!
درسته به صورت خودکار ایمیل ارسال کردید، ولی از تعداد آدرس ایمیل ها با خبر بودید! که میتونستید تعداد آدرس های ایمیل رو با تعداد مجاز ارسال در روز (در متن توافق) مقایسه کنید.
============
شما که تا این حد کارتون حساس هست که طی 24ساعت جوش خسارت و ضرر میزنید، در مورد محدودیت و ظرفیت های سرویس خودتون بیشتر حساسیت به خرج بدید، تا با مشکلات این چنین مواجه نشید
قوانین و محدودیت های سرویس تهیه شده رو مطالعه کنید، یا حتی قبل از اقدام، مستقیم از پشتیبانی سوال کنید!
live
March 10th, 2018, 15:32
چیزی به اسم ساسپند کردن سرویس ایمیل رایج نیست دوست گرامی، نوع برخورد انجام شده، نه تنها در سطح ایران، بلکه توافق و قانونی بین المللی است!
شما فقط خودتون رو در نظر نگیرید! رفتار مخاطره آمیز شما، میتونه منجر به مسدود شدن کل سرور اصلی و تمام سایت های دیگری بشه که اشتراکی با شما روی یک سرور هستند!
خیر دوست گرانقدر! اصلا شبیه جوک نیست! سیستم وظیفه کنترل عملکرد شمارو نداره!!
درسته به صورت خودکار ایمیل ارسال کردید، ولی از تعداد آدرس ایمیل ها با خبر بودید! که میتونستید تعداد آدرس های ایمیل رو با تعداد مجاز ارسال در روز (در متن توافق) مقایسه کنید.
============
شما که تا این حد کارتون حساس هست که طی 24ساعت جوش خسارت و ضرر میزنید، در مورد محدودیت و ظرفیت های سرویس خودتون بیشتر حساسیت به خرج بدید، تا با مشکلات این چنین مواجه نشید
قوانین و محدودیت های سرویس تهیه شده رو مطالعه کنید، یا حتی قبل از اقدام، مستقیم از پشتیبانی سوال کنید!
بی سوادی سرویس دهنده رو گردن بی تجربگی کلاینت نندازید ، سرویس دهنده وقتی نمیتونه یک اسکریپت ساده بنویسه که هر کلاینت در هر بازه زمانی بتونه بصورت محدود ایمیل ارسال کنه دیگه قصوری گردن کلاینت نیست
مشکل فقط فقر علم سرویس دهنده با اون قوانین من دراوردی غیر منطقیه ، فقط تو ایران میشه این قوانین رو نوشت
reza.rm
March 10th, 2018, 15:52
چیزی به اسم ساسپند کردن سرویس ایمیل رایج نیست دوست گرامی، نوع برخورد انجام شده، نه تنها در سطح ایران، بلکه توافق و قانونی بین المللی است!
شما فقط خودتون رو در نظر نگیرید! رفتار مخاطره آمیز شما، میتونه منجر به مسدود شدن کل سرور اصلی و تمام سایت های دیگری بشه که اشتراکی با شما روی یک سرور هستند!
خیر دوست گرانقدر! اصلا شبیه جوک نیست! سیستم وظیفه کنترل عملکرد شمارو نداره!!
درسته به صورت خودکار ایمیل ارسال کردید، ولی از تعداد آدرس ایمیل ها با خبر بودید! که میتونستید تعداد آدرس های ایمیل رو با تعداد مجاز ارسال در روز (در متن توافق) مقایسه کنید.
============
شما که تا این حد کارتون حساس هست که طی 24ساعت جوش خسارت و ضرر میزنید، در مورد محدودیت و ظرفیت های سرویس خودتون بیشتر حساسیت به خرج بدید، تا با مشکلات این چنین مواجه نشید
قوانین و محدودیت های سرویس تهیه شده رو مطالعه کنید، یا حتی قبل از اقدام، مستقیم از پشتیبانی سوال کنید!
این قوانین رو از کجا میارید واسه خودتون؟
ببخشید ولی حرفای شما اصلا منطقی نیست. میشه یه لینک بدید که من بدونم کجا تو بین الملل دارن چنین برخوردی با مشتری میکنن؟ من با پشتیبانی bluehost.com صحبت کردم. گفتم اگر CMS من بخواد بیش از اون حد مجاز شما ایمیل ارسال کنه چی میشه؟ گفت ایمیل بازگشت داده میشه و خطا دریافت میکنید. گفتم هاستم یا سرویس ایمیلم مسدود نمیشه؟ گفت فقط درصورتی که مابد افزار در سایت شما شناسایی کنیم که ایمیل ارسال میکنه موقتا حساب رو غیر فعال میکنیم تا اینکه شما دوباره تماس بگیرید.
همینطور با ******، هاست نگار و ایران سرور و چندتای دیگه صحبت کردم یا گفتن سرویس ایمیل محدود میشه یا حتما قبلش به شما اطلاع رسانی میشه.
بی سوادی سرویس دهنده رو گردن بی تجربگی کلاینت نندازید ، سرویس دهنده وقتی نمیتونه یک اسکریپت ساده بنویسه که هر کلاینت در هر بازه زمانی بتونه بصورت محدود ایمیل ارسال کنه دیگه قصوری گردن کلاینت نیست
مشکل فقط فقر علم سرویس دهنده با اون قوانین من دراوردی غیر منطقیه ، فقط تو ایران میشه این قوانین رو نوشت
من هم برنامه نویس هستم و میدونیم که دلیل این کارا فقط میتونه بی فکری، بی سوادی و تنبلی سرویس دهنده باشه و هرگنه همونطور که شما گفتین شاید به علت زیاد شدن کاربرها CMS بخواد یه ایمیل از اون حد مجاز بیشتر بفرسته. ا.ن موقع اینا کل سایت رو میبندن بخاطر اسپم :)
الان دیدم دسترسی سی پنل رو هم از من گرفتن پسورد رو عوض کردن :|
IrIsT
March 10th, 2018, 16:36
سلام دوستان
من از طریق cms سایتم به کاربرا ایمیل ارسال کردم (البته با زمانبندی) امروز دیدم برام پیاماومده سرویس شما بدیل ارسال اسپم مسدود شده است!
رفتم تیکت زدم که چرا بخاطر ارسال ایمیل بجای متوقف کردن ایمیل کل سایت رو مسدود کردید؟ یه متن تعهد دادن میگن اینو بخون دوباره واسه ما بفرست و بعدشم بعد ۱۲ ساعت دوباره پیام بفرست تا سایتو واست باز کنیم :| این چجور قانونیه؟
من چطور باید پیگیری کنم؟ من دارم بخاطر سرویس پول پرداخت میکنم و برای سایت تبلیغ میکنم الان کاربر بیاد ببینه سایت اینطوری شده که همه کارم هیچ میشه. البته این اولین باری نیست که سرورپارس از این نوع نارضایتی ها برام بوجود اورده و حتما از دوره بعد میرم از یه سرگت دیگه سرویس میگیرم. لطفا یه شرکت درست و حسابی هم معرفی کنید
سلام و درود.
دوست عزیز,در اینکه این کارشون درست بوده یا نه,نمیتونم شخصا چیزی بگم.به اینش هم کاری ندارم.
چون من خودم سرور شخصی داشتم,تا حدودی میدونم بخاطر چی هستش و به این کار ندارم که کار ایشون یا دوستان دیگه درسته یا اشتباهه.فقط محدودیت هارو میگم.
اما یک محدودیت هایی همه ماها داریم.چه کسانی مثل من و شما که کلاینت هستیم و چه کسانی که سرویس دهنده هستند.وقتی ما از سرورهایی خرید میکنیم که قیمت ارزون داشته باشه و محدودیت هایی اونا تو قوانینشون دارن,بعد این سرویس رو میایم بین چندین نفر پخش میکنیم,بعد یکی بیاد مثل من یا شما یا هر کس دیگه,یک استفاده ی زیادی ازش بکنه,کل سرویس رو به خاطر اسپم میبندن.این رو بعضی دیتاسنترها و یا اکثریت هستش.فقط یک دیتاسنترهای خاصی برای انجام این کار هستش.
دلیل یکی از این مشکلات,همین هستش که سرویس دهنده ها هم خودشون محدود هستن.الان دقیقا ما سرویس دهنده هاست با ایمیل جداگانه داریم.
از طرف دیگه شما که خودتون برنامه نویسین,میدونید که با یک اسکریپت ساده میشه از ده تا سایت با یک دسترسی ساده,اگه هرکدوم در روز 100 تا ایمیل بفرستید,میشه 1000 تا ایمیل در روز.اینم خودش یک کسب درامد برای دوستان دیگه هستش که فقط از یک سایت بدبخت دیگه استفاده میکنند.(اینو چون خودم دیدم و میبینم دارم میگم و استفاده های دیگه که فقط ایمیلشو گفتم)
یک دلیل دیگه هم اینه که ما فقط میریم یک سرور ارزون یا حتی گرون میگیریم.میایم روش دایرکت ادمین یا سی پنل نصب میکنیم یا میدیم نصب کنند همراه با وب سرور.بعد توکل به خدا.میدیم میره به هاستینگ و کلاینت ها.
وقتی آمار میگیریم میبینیم اوهه.یک سایت فقط 50 تا ایمیل زده.پس این داره یک کارهایی میکنه.زود میبندیمش.نه اخطاری نه هیچی(البته بازم به قوانین و سیاست های یک سرویس دهنده مربوطه)
اگه اخطار داده شه و یک صحبتی بیت خریدار و فروشنده باشه,این مشکل هم حل میشه.حالا به هرصورت و توافقی.اما حقیقا کمتر جایی دیدم که بین دو طرف صادقانه صحبت بشه.
بازم میگم,من این چیزایی که گفتم بخاطر اینکه خودم یک سرور شخصی برای سایت خودم داشتم,این محدودیت هارو داشتم که گفتم بگم.وگرنه نمیتونم بگم مقصر خریدار محترمه یا فروشنده محترم.در کل این چیزا واقعا هنوز تو هاستینگ ها و سرورهای ما هستش.
هنوز خوبه واسه 100 تا بوده.اونم خودتون استفاده کردین.اگه یکی دیگه استفاده کرده باشه و اونم در روز ده هراز تا بزنه و به کل دیتاسنتر فاتحه بخونه دیگه بد از بدتر. :d
باهاشون صحبت کنید بگید که آقا ما در روز مثلا 200 تا ایمیل میخوایم بزنیم.میتونیم یا اینکه بریم جای دیگه.صحبت کنید خیلی بهتره.حد پرش میگه نه.شما هم تکلیف خودتون رو میدونید.
reza.rm
March 10th, 2018, 17:36
@IrIsT (http://www.webhostingtalk.ir/member.php?u=65924)
ممنون که توجه کردید. اما فکر میکنم جواب اینو دادم قبلا. بله کاملا درسته و حق با شما. محدودیت اگر نباشه که سرور منفجر میشه. منم میگم باید محدودیت و کنترل از سمت سرویس دهنده باشه. اگر فلان یوزر از یه تعداد در روز بیشتر ایمیل فرستاده دیگه نفرست. خطا نشون بده. ایمیلو مسدود کن و مبه مدیرش خبر بده. سخته؟ چرا اومدن سایت من رو بستن؟ آبروم پیش کاربرا رفت دیگه؟ درست نمیگم؟ چرا باید چنین چیزی باشه. عملکرد اون هاستینگ ها رو تو پست بالا گذاشتم هیچکدوم اینکارو نمیکنن.
JeyServer
March 10th, 2018, 17:42
@IrIsT (http://www.webhostingtalk.ir/member.php?u=65924)
ممنون که توجه کردید. اما فکر میکنم جواب اینو دادم قبلا. بله کاملا درسته و حق با شما. محدودیت اگر نباشه که سرور منفجر میشه. منم میگم باید محدودیت و کنترل از سمت سرویس دهنده باشه. اگر فلان یوزر از یه تعداد در روز بیشتر ایمیل فرستاده دیگه نفرست. خطا نشون بده. ایمیلو مسدود کن و مبه مدیرش خبر بده. سخته؟ چرا اومدن سایت من رو بستن؟ آبروم پیش کاربرا رفت دیگه؟ درست نمیگم؟ چرا باید چنین چیزی باشه. عملکرد اون هاستینگ ها رو تو پست بالا گذاشتم هیچکدوم اینکارو نمیکنن.
سلام!
یکی از دلایلی که سرویس دهنده ها به جای مسدود سازی ایمیل مشترک، اقدام به مسدود سازی کل آن سرویس میکنند این است که تقریبا در هیچ یک از کنترل پنل های رایج این امکان پیاده سازی نشده!
یعنی در سی پنل یا دایرکت ادمین یا سایر پنل هایی که شما از آن استفاده میکنید فروشنده امکان مسدود سازی "فقط ایمیل" را ندارد.
بله امکان پذیر هست که چنین اقدامی انجام شود (که بسیار هم شایسته و کاربر پسند تر است) ولی نه در ایران و نه در هیچ جای دنیا متداول نیست. نه در خصوص هاست اشتراکی و نه سرور مجازی و نه سرور اختصاصی.
بسیاری از دیتاسنتر ها هم در صورت مشاهده ارسال انبوه اقدام به مسدود سازی سرور میکنند.
reza.rm
March 10th, 2018, 18:03
سلام!
یکی از دلایلی که سرویس دهنده ها به جای مسدود سازی ایمیل مشترک، اقدام به مسدود سازی کل آن سرویس میکنند این است که تقریبا در هیچ یک از کنترل پنل های رایج این امکان پیاده سازی نشده!
یعنی در سی پنل یا دایرکت ادمین یا سایر پنل هایی که شما از آن استفاده میکنید فروشنده امکان مسدود سازی "فقط ایمیل" را ندارد.
بله امکان پذیر هست که چنین اقدامی انجام شود (که بسیار هم شایسته و کاربر پسند تر است) ولی نه در ایران و نه در هیچ جای دنیا متداول نیست. نه در خصوص هاست اشتراکی و نه سرور مجازی و نه سرور اختصاصی.
بسیاری از دیتاسنتر ها هم در صورت مشاهده ارسال انبوه اقدام به مسدود سازی سرور میکنند.
مچکرم. اگر پیامها رو خونده باشید من نوشتم که بقیه شرکت ها الان دارن کارهایی "کاربرپسند تر میکنن" . از تک تکشون سوال کردم. خوب الان من هستم میگم بازش کنید من ارسال ایمیل رو کنسل میکنم میگن نمیشه حتما باید ۱۲ ساعت صبر کنید بعدشم یادمون بیاری تا برات سایت رو باز کنیم! الان اگر کاربرایسایت من بیشتر بشن چی میشه؟ من برای subscriber های سایت ایمیل میفرستم (CMS میفرسته) که آقا در فلان دسته بندی که شما عضو شدی یه پست جدید ایجاد شده. اینارو باید غیر فعال کنم؟ من که اینجا نقش کلاینت رو دارم چطوری باید ایمیلا رو کنترل کنم؟
live
March 10th, 2018, 18:09
این قوانین رو از کجا میارید واسه خودتون؟
ببخشید ولی حرفای شما اصلا منطقی نیست. میشه یه لینک بدید که من بدونم کجا تو بین الملل دارن چنین برخوردی با مشتری میکنن؟ من با پشتیبانی bluehost.com صحبت کردم. گفتم اگر CMS من بخواد بیش از اون حد مجاز شما ایمیل ارسال کنه چی میشه؟ گفت ایمیل بازگشت داده میشه و خطا دریافت میکنید. گفتم هاستم یا سرویس ایمیلم مسدود نمیشه؟ گفت فقط درصورتی که مابد افزار در سایت شما شناسایی کنیم که ایمیل ارسال میکنه موقتا حساب رو غیر فعال میکنیم تا اینکه شما دوباره تماس بگیرید.
همینطور با ******، هاست نگار و ایران سرور و چندتای دیگه صحبت کردم یا گفتن سرویس ایمیل محدود میشه یا حتما قبلش به شما اطلاع رسانی میشه.
من هم برنامه نویس هستم و میدونیم که دلیل این کارا فقط میتونه بی فکری، بی سوادی و تنبلی سرویس دهنده باشه و هرگنه همونطور که شما گفتین شاید به علت زیاد شدن کاربرها CMS بخواد یه ایمیل از اون حد مجاز بیشتر بفرسته. ا.ن موقع اینا کل سایت رو میبندن بخاطر اسپم :)
الان دیدم دسترسی سی پنل رو هم از من گرفتن پسورد رو عوض کردن :|
اگر میخواید راحت باشید از اینا سرویس نگیرید ، واسطه پرداخت بره خرید سرویس زیاده
IrIsT
March 10th, 2018, 18:17
@IrIsT (http://www.webhostingtalk.ir/member.php?u=65924)
ممنون که توجه کردید. اما فکر میکنم جواب اینو دادم قبلا. بله کاملا درسته و حق با شما. محدودیت اگر نباشه که سرور منفجر میشه. منم میگم باید محدودیت و کنترل از سمت سرویس دهنده باشه. اگر فلان یوزر از یه تعداد در روز بیشتر ایمیل فرستاده دیگه نفرست. خطا نشون بده. ایمیلو مسدود کن و مبه مدیرش خبر بده. سخته؟ چرا اومدن سایت من رو بستن؟ آبروم پیش کاربرا رفت دیگه؟ درست نمیگم؟ چرا باید چنین چیزی باشه. عملکرد اون هاستینگ ها رو تو پست بالا گذاشتم هیچکدوم اینکارو نمیکنن.
سلام مجدد.
داداشم درسته.گفتین.من هم کلی گفتم و گفتم که بهتره این چیزا بین فروشنده و خریدار صحبت بشه و گفته شه.من موافق نیستم که یهو سروری قطع شه.اگر هم قطع بشه,اگه اینطوری که گفتین و بجای اینکه بیان یک تعهد بگیرن,شما و این سرور یک صحبتی بکنید که ببینید مثلا میتونید در روز 200 تا ایمیل بفرستید یا نه.دو طرفه باید صحبت شه و مطمئنم بین شما و فروشنده یک توافقی میشه.مثلا میگن آقا 50 تا بفرستید با این شرایط.یا اصلا 1000 تا بفرستید.اینطوری هم شما میدونید چکار کنید هم این مشکلات دیگه نیست.
بهشون بگید و بهشون بگید راهکار بدن.یا شما موافقت میکنید یا نه.اگر توافق کردین که هیچ.اگر نه که سرویس دهنده رو عوض میکنید.دیگه اذیت نمیشید.
آقا رضا,والا نمیتونم بگم حق 100% با کیه.از یک ور میبینم که واقعا ما محدودیت هایی داریم.از یک ور مشتری هم یک چیزایی میخواد.حق با دوطرفه.
اما اینکه یهو بستن یا اخطار ندادن یا توافقی نداشتین,دیگه مدیر اون سرور باید یک فکری بکنه.چون قطعا شما اولین و آخرین نفری نیستین که از اون هاست استفاده میکنید و چنین توقعی دارید.
بدرود.
reza.rm
March 10th, 2018, 18:35
سلام مجدد.
داداشم درسته.گفتین.من هم کلی گفتم و گفتم که بهتره این چیزا بین فروشنده و خریدار صحبت بشه و گفته شه.من موافق نیستم که یهو سروری قطع شه.اگر هم قطع بشه,اگه اینطوری که گفتین و بجای اینکه بیان یک تعهد بگیرن,شما و این سرور یک صحبتی بکنید که ببینید مثلا میتونید در روز 200 تا ایمیل بفرستید یا نه.دو طرفه باید صحبت شه و مطمئنم بین شما و فروشنده یک توافقی میشه.مثلا میگن آقا 50 تا بفرستید با این شرایط.یا اصلا 1000 تا بفرستید.اینطوری هم شما میدونید چکار کنید هم این مشکلات دیگه نیست.
بهشون بگید و بهشون بگید راهکار بدن.یا شما موافقت میکنید یا نه.اگر توافق کردین که هیچ.اگر نه که سرویس دهنده رو عوض میکنید.دیگه اذیت نمیشید.
آقا رضا,والا نمیتونم بگم حق 100% با کیه.از یک ور میبینم که واقعا ما محدودیت هایی داریم.از یک ور مشتری هم یک چیزایی میخواد.حق با دوطرفه.
اما اینکه یهو بستن یا اخطار ندادن یا توافقی نداشتین,دیگه مدیر اون سرور باید یک فکری بکنه.چون قطعا شما اولین و آخرین نفری نیستین که از اون هاست استفاده میکنید و چنین توقعی دارید.
بدرود.
قبول کن که بیشتر بخاطر تنبلی خودمون هست. مثال امنیتی که خوب متوجه میشی میزنم. یه جمله معروف هست که میگه هیچوقت به کاربر و ورودی کاربر اعتماد نکن. شما برنامه نویس سایت هستی و این سایت رو از نظر امنیتی امن نمیکنی (یا کدهات باگ داره) بعد کاربر میاد هک میکنه یا ناخواسته مشکلی پیش میاد( هر مشکلی که سرویست رو با مشکل مواجه میکنه). حالا مشکل شماست که سایت رو امن و کنترل نکردی یا کاربر؟ معلومه دیگه. پس سرویس دهنده باید عاقل باشه :) فکر میکنم این مسئله خیلی روشنیه که بخاطر بی مسئولیتی افراد معمولا بوجود میاد.
IrIsT
March 10th, 2018, 18:44
قبول کن که بیشتر بخاطر تنبلی خودمون هست. مثال امنیتی که خوب متوجه میشی میزنم. یه مثال هست که میگه هیچوقت به کاربر و ورودی کاربر اعتماد نکن. شما برنامه نویس سایت هستی و این سایت رو از نظر امنیتی امن نمیکنی (یا کدهات باگ داره) بعد کاربر میاد هک میکنه یا ناخواسته مشکلی پیش میاد( هر مشکلی که سرویست رو با مشکل مواجه میکنه). حالا مشکل شماست که سایت رو امن و کنترل نکردی یا کاربر؟ معلومه دیگه. پس سرویس دهنده باید عاقل باشه :) فکر میکنم این مسئله خیلی روشنیه که بخاطر بی مسئولیتی افراد معمولا بوجود میاد.
سلام.
بله.درسته.اما نمیدونم یک سرور واسه هاستینگ داشتین یا نه.یا جایی که بتونید ببینید.
هر سایتی یک نوع برنامه نویسی میشه.در مسائل امنیتی میدونید که صددرصد نمیشه کاری کرد.مخصوصا رو هاستینگ ها.یک کارهایی امنیتی رو میشه کرد که ضریب امنیت بره بالا(که واقعا ماها همینم انجام نمیدیم.فقط تو اینترنت میزنیم server security هرچی آورد رو انجام میدیم.چندتا فانکشن رو هم میبندیم و ....(به این کاری ندارم))اما واقعا نمیشه کامل جلوی خیلی چیزارو بست.چون برنامه نویسی بعضی سایت ها باهم یکسان نیست و نمیشه یک نوع کانفیگ رو برای همه انتخاب کرد.چون مشتری واقعا اذیت میشه.البته بازم میشه به ازای هر سایت کارهایی کرد.علاوه بر سرور و کانفیگ هر سایت.یا به طور مثال,یک فانکشن برای یک سایت باید فعال باشه,میشه برای اون سایت بازش کرد.اما مسئولیت رو به عهده خود اون سایت میشه داد.(این تو قوانین یک سرویس دهنده هست که کار نسبتا خوبی هستش.)
دیگه چون خودتون برنامه نویس هستین و کار کردین میدونید چی میگم.
اما واقعا قبول دارم.سرویس دهنده های ما,با کمال احترام برای همه,یک مشکلاتی رو دارن.خوبی بعضی از دوستان اینه که انتقاد پذیر هستن.دنبال راه حل مناسب هستند.مشتری مداری خوبی دارند.
اما همینطور که گفتم,بعضی واقتا پیدا میشه که فقط یک سرور بگیرن و بدن دست یکی واسشون کانفیگ کنه.یا خودشون انجام بدن.بعد فقط فروشنده باشن.متاسفانه.(منظورم شخص یا تیم یا سایت خاصی نیست.)
بدرود.
Alireza2079
March 10th, 2018, 18:50
کلا سرور پارس عادت خوبی در ساسپند کردن داره!
شما یه ذره از جات تکون بخوری بستت
live
March 11th, 2018, 14:05
با توجه به اینکه بخاطر این تاپیک دسترسی شما رو قطع کردن امیدوارم کمی حرفه ای باشن و مثل بچه ها رفتار نکنن و دسترسی شمارو برگردونن ، بره من هم پیش شخص دیگری در یک سایت دیگه در زمان انتقال 3 روز قبل از موعد درخواست بکاپ دادم چون به شدت بکاپ رو محدود کرده بود ، ولی خبری از بکاپ نشد ، حالا جالبه یکسری تاپیکهایی قبل از شما وجود داشت که درخواست انتقال دامنه داده بودن چون دامنه رو با قوانین من دراوردی برای تمدید چند برابر قیمت ارائه میدن ، حتی ممکنه بره بکاپ پول هم بخوان اونم فقط بخاطر قوانین من دراوردی
arminkit1
March 11th, 2018, 15:12
سلام دوستان
من از طریق cms سایتم به کاربرا ایمیل ارسال کردم (البته با زمانبندی) امروز دیدم برام پیاماومده سرویس شما بدیل ارسال اسپم مسدود شده است!
رفتم تیکت زدم که چرا بخاطر ارسال ایمیل بجای متوقف کردن ایمیل کل سایت رو مسدود کردید؟ یه متن تعهد دادن میگن اینو بخون دوباره واسه ما بفرست و بعدشم بعد ۱۲ ساعت دوباره پیام بفرست تا سایتو واست باز کنیم :| این چجور قانونیه؟
من چطور باید پیگیری کنم؟ من دارم بخاطر سرویس پول پرداخت میکنم و برای سایت تبلیغ میکنم الان کاربر بیاد ببینه سایت اینطوری شده که همه کارم هیچ میشه. البته این اولین باری نیست که سرورپارس از این نوع نارضایتی ها برام بوجود اورده و حتما از دوره بعد میرم از یه شرکت دیگه سرویس میگیرم. لطفا یه شرکت درست و حسابی هم معرفی کنید.
آپدیت ۱
الان دیدم تو سی پنل هم نمیتونم برم حداقل فایلامو بردارم برم :) پسورد رو عوض کردن انگار
سلام
یه سرور به عنوان میل سرور داشته باشید خیالتون برای همیشه راحته
هزینشم زیاد نیست اصولا بین 15 تا 25ت ماهانه، اما یه میل سرور با آی پی اختصاصی دارید راحت میتونید ارسال ایمیل داشته باشید و روش اختصاصی مدیریت کنید
live
March 11th, 2018, 19:30
سلام
یه سرور به عنوان میل سرور داشته باشید خیالتون برای همیشه راحته
هزینشم زیاد نیست اصولا بین 15 تا 25ت ماهانه، اما یه میل سرور با آی پی اختصاصی دارید راحت میتونید ارسال ایمیل داشته باشید و روش اختصاصی مدیریت کنید
سلام
این سرور ایمیل که فرمودید ، با توجه به این مشکل دوستمون همه جا مرسومه ؟ یا کلا تو ایران به این شکل هست ؟
reza.rm
March 11th, 2018, 19:34
ممنونم دوستان. بنظرتون سرورهای مجازی (یانیمه مجازی) پارس پک بهتره یا برتین*ا یا میزبان فا؟ یه شرکت با سابقه و تست شده قابل اعتماد و کار درست باشه کدومه؟ با توجه وضعیت الانم سرویس تو محدوده قیمت ۶۰ تومن ماهیانه. اگر خودتون هم پیشنهادی دارید بفرمائید . و اینکه تو اینا برای ارسال ایمیل مشکلی نداره؟ مچکرم بابت توجه تون به این تاپیک :53:
arminkit1
March 11th, 2018, 19:55
سلام
این سرور ایمیل که فرمودید ، با توجه به این مشکل دوستمون همه جا مرسومه ؟ یا کلا تو ایران به این شکل هست ؟
اصولا توی هاستینگ ها چیزی که هست اینه که کل هاست ها با محدودیت ارسال ایمیل مواجه هستن و همه ی هاست ها از یک آی پی و سرویس ایمیل استفاده میکنن. جدا از این مشکلات هر اسپمری یا پلاگین خرابو هک شده ای یا از این قبیل اتفاقها باعث اسپم ایمیل میشه که باعث مشکلات ارسال ایمیل برای هاستینگ های دیگه میشه و حتی اگر مدیریت هاستینگ نظارت خوبی روی اینها نداشته باشه و یا وارد نباشه توی کانفیگهای امنیتی مسلما آی پی هاستینگ توی بلک لیستها میره و مشکلات اسپم شدن ایمیل ها هم پیش میاد!
به همین خاطر کسانی که واقعا ایمیل براشون مهم هست و یا تعداد زیادی ارسال ایمیل دارن میتونن از سرورهای مجازی با کانفیگ های اصولی سرور ایمیل با رعایت تمام قوانینهای ارسال ایمیل برای سایتشون استفاده کنن
تا جایی که میدونم این مشکلات اکثر جاها هست توی اینترنت نمونه مشکلات خارجی رو هم میتونید مشاهده کنید
- - - Updated - - -
ممنونم دوستان. بنظرتون سرورهای مجازی (یانیمه مجازی) پارس پک بهتره یا برتین*ا یا میزبان فا؟ یه شرکت با سابقه و تست شده قابل اعتماد و کار درست باشه کدومه؟ با توجه وضعیت الانم سرویس تو محدوده قیمت ۶۰ تومن ماهیانه. اگر خودتون هم پیشنهادی دارید بفرمائید . و اینکه تو اینا برای ارسال ایمیل مشکلی نداره؟ مچکرم بابت توجه تون به این تاپیک :53:
فکر کنم توی این انجمن هرکی بگه ما بهتریم :d
live
March 11th, 2018, 20:04
ممنونم دوستان. بنظرتون سرورهای مجازی (یانیمه مجازی) پارس پک بهتره یا برتین*ا یا میزبان فا؟ یه شرکت با سابقه و تست شده قابل اعتماد و کار درست باشه کدومه؟ با توجه وضعیت الانم سرویس تو محدوده قیمت ۶۰ تومن ماهیانه. اگر خودتون هم پیشنهادی دارید بفرمائید . و اینکه تو اینا برای ارسال ایمیل مشکلی نداره؟ مچکرم بابت توجه تون به این تاپیک :53:
شما باید حواست باشه که وقتی میخوای سرویس بخری قیمت ندی چون اینجا مثل پاساژ علائدین میمونه ، از دم هر مغازه که رد میشی میکنن تو پاچه آدم حتی اگر نخوای بازم میکنن
هیچ فرقی نداره از کدوم سرویس بگیری مهم اینه که چطوری با طرف صحبت کنی ، مثلا اگر بفهمه اطلاعات نداری هر دفه به هر بهانه میکشه رو قیمت
اگر سرور مجازی میخوای من از پارس پک قبلا داشتم پشتیبانی خوبی داره ولی گرونه ، اگر با همون کیفیت و ارزون میخوای اینجا دوستان هستن ، مثلا اگر من سرور مجازی میفروختم حتما خودمو توصیه میکردم :))
OmizbanCo
March 13th, 2018, 00:39
در سیبا سرور این تضمین به شما داده میشود که این مشکل پیش نیاید.
میدونید سرویس خود را به سیبا سرور منتقل کنید
sibaserver.com
شما خودتون کلاهبردارید بعد آفر میدید ؟ جالبه
majid1f
March 13th, 2018, 11:20
ارسال اسپم ارتباطی با تعداد ایمیل ندارد. 100 ایمیل یا 1 میلیون ایمیل تفاوتی ندارد. abuse هایی که برای سرویس دهنده هاستیگ ارسال میشود اسپم بودن را مشخص میکند. مثلا ما در سرویس ایمیلمان اگر از 10هزار ایمیل، 10 گزارش اسپم داشته باشیم حساب را مسدود میکنیم.
mo_mohit1
March 14th, 2018, 01:21
مسدود کردن در همه هاستینگ های معتبر رایج هست و این قوانین عمومی هست. امکان مسدود کردن ایمیل وجود ندارد و به همین علت هاست مسدود می شود. دلیل هم منظیقی می باشد. شما از هاست اشتراکی جهت راه اندازی سایت استفاده میکنید. نه ارسال ایمیل گروهی/ برای ارسال ایمیل شما سرور و یا هاست مختص ایمیل خرید نمایید
linuxadmin
March 14th, 2018, 09:50
سلام.
قطعا بدون دلیل نبوده! تعداد ایمیل های ارسالی شما بیش از حد مجاز تعیین شده توسط سرویس دهنده بوده و مجبور به ساسپند کردن شما شدند. فکر نمیکنم موضوع خاص و دور از انتظاری باشه.
shivahost
March 14th, 2018, 10:34
مسدود کردن در همه هاستینگ های معتبر رایج هست و این قوانین عمومی هست. امکان مسدود کردن ایمیل وجود ندارد و به همین علت هاست مسدود می شود. دلیل هم منظیقی می باشد. شما از هاست اشتراکی جهت راه اندازی سایت استفاده میکنید. نه ارسال ایمیل گروهی/ برای ارسال ایمیل شما سرور و یا هاست مختص ایمیل خرید نمایید
در دایرکت ادمین که خیلی راحت میشه ایمیل ارسالی در روز را برای هر کاربر به تعداد خاصی محدود کرد!
IrIsT
March 14th, 2018, 10:52
سلام.
قطعا بدون دلیل نبوده! تعداد ایمیل های ارسالی شما بیش از حد مجاز تعیین شده توسط سرویس دهنده بوده و مجبور به ساسپند کردن شما شدند. فکر نمیکنم موضوع خاص و دور از انتظاری باشه.
با سلام و درود.
ببخشید یک سوال داشتم.میشه بعد از اینکه سرور متوجه ارسال ایمیل,حتی بیش از حد شد,به قول خودمون,یک اخطار بدن یا اینکه بگن سرویس شما چنین تخلفی رو داره و نباید بیشتر از فلان حد نباشه,بعد توافقی این مشکل برطرف شه؟یا بعد از اینکه سرور متوجه این کار شد,سرویس رو ببنده,بعد فقط یک تعهد نامه بهشون بدن؟
این واقعا مشکل بزرگی نیست.اصلا به نظر من مشکلی نیست.اما فقط بخاطر اینکه دو طرف باهم درمیون نذاشتن یا اخطاری نیومده یا .... بگن سرویس قطع شده.
بعد از درمیون گذاشتن هم به کل سرویس رو ببندن؟
من نمیگم مقصر کدوم یکی هستش.اما میگم با پرسیدن دلیل و یا اینکه گفتن تخلف و یا پیگیری برای رفع,نباید این کار بشه.چون حداقل وجهه بدی داره میون مشتری ها.
درود.
mo_mohit1
March 14th, 2018, 12:08
در دایرکت ادمین که خیلی راحت میشه ایمیل ارسالی در روز را برای هر کاربر به تعداد خاصی محدود کرد!
دوست عزیز موضوع محدود کردن اون یوزر نیست.این که براحتی در دایرکت و یا سی پنل و یا حتی پنل های ویندوزی قابل تنظیم هست . مثلا ساعتی 10 ایمیل و یا روزانه 100 ایمیل. ولی مشکل اینه که طرف میاد 10هزار ایمیل ارسال میکنه و سیستم ده تای اون رو به مقصد میرسونه/ تا اینجا مشکلی نداره. ولی بقیه ایمیل ها در صف Mail Queue قرار میگرن و کاربرای دیگه اگر ایمیلی ارسال کنند، به مقصد نخواهد رسید. چون در صف بی نهایتی قرار میگیرد
hostorder
March 14th, 2018, 12:24
وقتی سایتی اسپم میزنه مدیر سرور وظیفه نداره به کسی اخطاری بده و اگر از حد گذشت باید سریع سایت مذکور مسدود شه دیتاسنتر شوخی بردار نیست و اگر اسپم زیاد باشه درجا سرور رو میبندندمدیر سرور هم رو هاست اشتراکی با یک نفر طرف نیست و مشکلی پیش بیاد با هزاران نفر طرف میشه