parsaei.hussain
February 6th, 2018, 12:00
سلام
من بعضی از فاکتورهای سیستم را با ورد تایپ کرده و دستی به مشتریان میدم تا پرداخت کنند.
حالا میخوام توی سیستم این فاکتورها را یه طوری تغییر وضعیت بدم که هم با بقیه تفکیک بشه و هم بدونم هنوز پرداخت نشدن که بعدا پیگیریشون کنم.
لطفا افراد با تجربه بگن چطور عمل کنم بهتره؟
ممنونم از کمکتان :53::)
من بعضی از فاکتورهای سیستم را با ورد تایپ کرده و دستی به مشتریان میدم تا پرداخت کنند.
حالا میخوام توی سیستم این فاکتورها را یه طوری تغییر وضعیت بدم که هم با بقیه تفکیک بشه و هم بدونم هنوز پرداخت نشدن که بعدا پیگیریشون کنم.
لطفا افراد با تجربه بگن چطور عمل کنم بهتره؟
ممنونم از کمکتان :53::)