PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نحوه علامت زدن یک فاکتور برای پرداخت



parsaei.hussain
February 6th, 2018, 12:00
سلام
من بعضی از فاکتورهای سیستم را با ورد تایپ کرده و دستی به مشتریان میدم تا پرداخت کنند.
حالا میخوام توی سیستم این فاکتورها را یه طوری تغییر وضعیت بدم که هم با بقیه تفکیک بشه و هم بدونم هنوز پرداخت نشدن که بعدا پیگیریشون کنم.
لطفا افراد با تجربه بگن چطور عمل کنم بهتره؟

ممنونم از کمکتان :53::)

abdollahi38
February 10th, 2018, 15:01
درود
اگه اشتباه نکنم چیزی که من متوجه شدم شما اول از بخش پروفایل مشتری داخل ادمین ایجاد فاکتور رو میزنید . وارد مرحله ایجاد فاکتور شدید مبلغ . توضیحات فاکتور . رو وارد میکنید . و ذخیره میکنید . بعد از اینکه ذخیر کردید گزینه انتشار یا انتشار و ارسال ایمیل رو بزنید . فاکتور داخل پنل مشتری اضافه خواهد شد .

اسکرین رو هم ضمیمه کردم ببنید . امیدوارم همین باشه که شما میخواید .



37567
37568