PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : غیر فعال کردن تماس قبل از خرید در whmcs



dertgtr
February 3rd, 2018, 13:44
سلام دوستان

تماس قبل از خرید در whmcs رو چطور غیر فعال کنم ؟

یعنی با رفتن به این قسمت یوزر و پسورد از کاربر بخواهد و کاربر مجبور بشه در سیستم whmcs عضو بشه تا از طریق تیکت سوال کنه

لطفا منو راهنمایی کنید

ارادت

:Hamed:
February 3rd, 2018, 14:00
سلام ؛ وقت بخیر
ابتدا از سربرگ Setup روی گزینه General Settings کلیک نمایید . پس از باز شدن صفحه General Setting وارد تب Support شوید
Show Client Only Departments : اگر این گزینه فعال باشد تنها زمانی دپارتمان های پشتیبانی قابل نمایش است که کاربر در سایت شما لاگین کرده باشد
Client Tickets Require Login : با فعال کردن این گزینه ، امکان ارسال و مشاهده تیکت تنها برای افرادی است که در سایت لاگین کرده باشند
با احترام.

dertgtr
February 3rd, 2018, 14:10
سلام ؛ وقت بخیر
ابتدا از سربرگ setup روی گزینه general settings کلیک نمایید . پس از باز شدن صفحه general setting وارد تب support شوید
show client only departments : اگر این گزینه فعال باشد تنها زمانی دپارتمان های پشتیبانی قابل نمایش است که کاربر در سایت شما لاگین کرده باشد
client tickets require login : با فعال کردن این گزینه ، امکان ارسال و مشاهده تیکت تنها برای افرادی است که در سایت لاگین کرده باشند
با احترام.

مشکل اینجا ست که با فعال کردن این دو گزینه فعال نمیشه ! Whmcs نسخه 6 هست

:Hamed:
February 3rd, 2018, 14:13
مشکل اینجا ست که با فعال کردن این دو گزینه فعال نمیشه ! Whmcs نسخه 6 هست

سلام ؛ وقت بخیر
در صورت تمایل دسترسی ارسال کنید
با احترام.