توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : از دسترس خارج شدن ovh
novinvps.com
November 9th, 2017, 10:44
سلام
ظاهرا شبکه OVH به مشکل بر خورده و بعضی سرور ها از دسترس خارج شده اند
نه تنها پنل کاربری لود نمی شود بلکه حتی در قسمت status.ovh.com هم با اختلال مواجه هست.
zigma4000
November 9th, 2017, 10:46
بله چندتا از سرورهای ما که در دیتاسنتر sbg هستن هم از دسترس خارج شده ظاهرا مشکل برق بوجود اومده.
ممنون بنده هم از همینجا دنبال میکنم. حتی دسترسی به پنل اصلی ovh هم به مشکل خورده و خیلی کند شده.
javadk
November 9th, 2017, 11:04
rbx هم مشکل داره
morteza1200
November 9th, 2017, 11:05
بیش از یک ساعت و بیست دقیقه از بروز مشکل گذشته است ...
zigma4000
November 9th, 2017, 11:06
در توییترشون هم تعداد شاکی ها زیاد شده و تعداد سرورهای زیادی بر اثر این مورد داون شدن.
Amlaaki
November 9th, 2017, 11:14
فقط sbg نبوده کلش تقریبا به مشکل خورده .
احتمالا حمله ای ... چیزی هست اومدن روپوشونی کنن ...
zigma4000
November 9th, 2017, 11:14
الان کلا وب سایت ovh باز نمیشه!
websazha
November 9th, 2017, 11:20
سلام
بله 90% هست تعدادی از سرور ها وصل هستند و تعدادی قطع هستند.
جناب معلمی لطف میکنید لینک تویتر استاتوس شبکه بفرستید بنده خود اکانت تویتر استاتوس هم باز کردم هیچ اطلاعات آپدیت ندارند.
M.Abooali
November 9th, 2017, 11:20
من وسط کار رو سرور دیدم همه سرورهای این دیتاسنتر دان شدن ... از لوکیشن های مختلف چک کردم دیدم کلا ovh به فنا رفته... خدا کنه فقط در رده شبکه گند زده باشند.
البته کلا هیچ وقت انتظار کیفیت ازشون نداشتم و به طور متوسط 2 یا 3 ماه یک بار هر سرور یک مشکلی داشته اما این که همه سرورها با هم یکجا مشکل دار باشن رو فقط تو دیتاسنترهای ایران میشد قبلا دید که گویا قصد گینس کرده ovh...
zigma4000
November 9th, 2017, 11:21
برند های دوم و سوم ovh یعنی کیمسوفی و سویواستارت هم دچار مشکل شدن.
- - - Updated - - -
سلام
بله 90% هست تعدادی از سرور ها وصل هستند و تعدادی قطع هستند.
جناب معلمی لطف میکنید لینک تویتر استاتوس شبکه بفرستید بنده خود اکانت تویتر استاتوس هم باز کردم هیچ اطلاعات آپدیت ندارند.
توییتر : https://twitter.com/ovh_status
- - - Updated - - -
من وسط کار رو سرور دیدم همه سرورهای این دیتاسنتر دان شدن ... از لوکیشن های مختلف چک کردم دیدم کلا ovh به فنا رفته... خدا کنه فقط در رده شبکه گند زده باشند.
البته کلا هیچ وقت انتظار کیفیت ازشون نداشتم و به طور متوسط 2 یا 3 ماه یک بار هر سرور یک مشکلی داشته اما این که همه سرورها با هم یکجا مشکل دار باشن رو فقط تو دیتاسنترهای ایران میشد قبلا دید که گویا قصد گینس کرده ovh...
تو هفت سالی که ما باهاشون کار میکنیم این اولین باریه که چنین چیزی دیدیم. یه بار هم مشکل داشتن که اون تاخییر دو هفته تا یک ماهه در تحولیل سرورهای تازه خریداری شده بود و همینطور تحویل IP های تازه خریداری شده.
AsanWebhost.com
November 9th, 2017, 11:27
سلام
دوستان خبر تازه ای نیست؟ خیلی برای یک دیتاسنتر بده که حتی به کاربرانشون اطلاع رسانی نمیکنن درست و البته چنین مشکلی از سمت ovh در این سطح بی سابقه بوده! ممکنه فیبری چیزی قطع شده باشه؟!
bakuryu
November 9th, 2017, 11:37
متاسفانه هنوز مشکل داره و خسارت بدی رو تا اینجا وارد کرده
zigma4000
November 9th, 2017, 11:41
الان آپدیت زدن مشکل برق در تجهیزات شبکه و روتینگ هست هم برق قطع شده هم دوتا ژنراتور بک آپی که برای همین ثسمت داشتن از کار افتاده!!!
Octave Klaba Verifiedaccount @ olesovhcom (https://twitter.com/olesovhcom)55m55 minutes ago (https://twitter.com/olesovhcom/status/928521489426632705)52 minutes ago (https://twitter.com/olesovhcom/status/928521489426632705) 55m55 minutes ago (https://twitter.com/olesovhcom/status/928521489426632705)more
We have a problem feeding SBG1 / SBG4. The 2 electric EDF arrivals are down (!!) and the 2 generator sets have failed (!!!). The set of 4 arrivals elec no longer feed the routing room. We are all on the problem.
Octave Klaba Verifiedaccount @ olesovhcom (https://twitter.com/olesovhcom)21m21 minutes ago (https://twitter.com/olesovhcom/status/928530094271975424)18 minutes ago (https://twitter.com/olesovhcom/status/928530094271975424) 21m21 minutes ago (https://twitter.com/olesovhcom/status/928530094271975424)more
Replying to @ olesovhcom (https://twitter.com/olesovhcom)
In addition to worry about SBG, we have the concern about the optical network in Europe that interconnects RBX and GRA with POPs. He is down (!!).
qaplan
November 9th, 2017, 11:43
امیدوارم بک آپ داشته باشند =))
zigma4000
November 9th, 2017, 11:43
این حساب CEO و یکی از فاندر های OVH هست :
https://twitter.com/olesovhcom
alimosavi
November 9th, 2017, 11:45
سلام
دوستان خبر تازه ای نیست؟ خیلی برای یک دیتاسنتر بده که حتی به کاربرانشون اطلاع رسانی نمیکنن درست و البته چنین مشکلی از سمت ovh در این سطح بی سابقه بوده! ممکنه فیبری چیزی قطع شده باشه؟!
لنکر کشتی دارن شاید.
kimsufi کانادا مشکلی نیست اما وارد پنل نمی شه .
amir9136
November 9th, 2017, 11:45
الان آپدیت زدن مشکل برق در تجهیزات شبکه و روتینگ هست هم برق قطع شده هم دوتا ژنراتور بک آپی که برای همین ثسمت داشتن از کار افتاده!!!
Octave Klaba Verifiedaccount @ olesovhcom (https://twitter.com/olesovhcom)55m55 minutes ago (https://twitter.com/olesovhcom/status/928521489426632705)52 minutes ago (https://twitter.com/olesovhcom/status/928521489426632705) 55m55 minutes ago (https://twitter.com/olesovhcom/status/928521489426632705)more
We have a problem feeding SBG1 / SBG4. The 2 electric EDF arrivals are down (!!) and the 2 generator sets have failed (!!!). The set of 4 arrivals elec no longer feed the routing room. We are all on the problem.
Octave Klaba Verifiedaccount @ olesovhcom (https://twitter.com/olesovhcom)21m21 minutes ago (https://twitter.com/olesovhcom/status/928530094271975424)18 minutes ago (https://twitter.com/olesovhcom/status/928530094271975424) 21m21 minutes ago (https://twitter.com/olesovhcom/status/928530094271975424)more
Replying to @ olesovhcom (https://twitter.com/olesovhcom)
In addition to worry about SBG, we have the concern about the optical network in Europe that interconnects RBX and GRA with POPs. He is down (!!).
به فنا نریم یهویی:39:
AsanWebhost.com
November 9th, 2017, 11:48
جالبه که ژنراتورهاشون هم خرابه همزمان با مشکل برق! فکر کنم یه ۲۰ سالی بوده روشن نکردن تست کنن!
zigma4000
November 9th, 2017, 11:52
جالبه که ژنراتورهاشون هم خرابه همزمان با مشکل برق! فکر کنم یه ۲۰ سالی بوده روشن نکردن تست کنن!
به نظر من بیشتر شبیه خرابکاری عمدیه!
ehsaan
November 9th, 2017, 11:56
با این حجم تیک باید چی کار کرد :|
farhadhelix
November 9th, 2017, 11:57
سرور ما هم از دسترس خارج شده..
اولین باره میبینم همچین چیزیرو
AsanWebhost.com
November 9th, 2017, 11:58
حجمی نداره کلا سیستم تیکتشون کار نمیکنه و کلا از دسترس خارج هستن کسی نمیتونه تیکت بزنه!
amin karimi
November 9th, 2017, 12:02
متاسفانه دیتاسنتر roubaix هم قط هستش و مشکل از برقه اما از مورد از ovh بخیلی تعجب اوره بود خدایی یعنی یک فاز برق داشتن .... باتری پشتیبان نداشتن ...... خداکنه سوختگی سخت افزار نداشته باشیم:-
ehsaan
November 9th, 2017, 12:04
باید تو فکر کوج باشیم ...
a.e
November 9th, 2017, 12:14
سلام
ابتدا برای اولین بار هست که OVH دچار همچین مشکلی شده ، قبلاً هم شده بود اما مثلاً فقط یکی از دیتاسنترها بود که چند درصد از سرورها دچار مشکل شده بود و فقط 10 دقیقه داون تایم بود.
مشکل از ساعت 10:02 صبح شروع شده و از همون ابتدا در جریان مشکل بودیم به صورتی که اول سرورهای OVH دچار مشکل شد و سپس سرورهای SoyouStart اما سرورهای Kimsufi مشکل ندارند.
تماس گرفته شد با OVH و طبق اعلام کارشناس هم مشکل برق وجود داره ، هم مشکل آپ لینک و هم مشکل حملات سایبری بسیار شدید که از کنترل خارج شده و اعلام کردند که در حال پیگیریش هستند و جالبتر از اون باید عنوان بشه که الان 60 درصد اروپا با توجه به این موضوع که تأمین کننده پهنای باند برای اون 60 تا 80 درصد دیتاسنتر OVH است اینترنت ندارند.
بنده پیشنهاد میکنم که دوستان آرامش خودشون را حفظ کنند چرا که با توجه به قطع بودن سایت های اصلی دیتاسنتر هیچ کاری از دست کاربر یا سرویس دهنده واسط ساخته نیست و بهجای جو زدگی در این شرایط که معمولاً حرف هایی به عنوان کوچ کردن یا ... به میان میاد سعی کنید کاربرها را مطلع کنید.
مجدد از طریق تماس تلفنی اب OVH در ارتباط خواهم بود و اگر خبری شد عنوان میکنم.
nevergotme
November 9th, 2017, 12:16
باید خسارت بدن بعدش؟
a.e
November 9th, 2017, 12:25
باید خسارت بدن بعدش؟
با توجه به شرایط sla و پیگیری میشه تا حدودی خسارت دریافت کرد که مستلزم خواندن قوانین sla دیتاسنتر است.
peymanmo
November 9th, 2017, 12:25
این و بفرستید براشون :
Faites-le à vous ce jour
یعنی
تو رو به این روزای عزیز قسم درستش کن
BAMPA
November 9th, 2017, 12:34
جالبه تابحال با این دیتاسنتر کار نکردم بخاطر سیاست های مزخرفش !
حالا هی بیان به بهانه اپگرید فایروال و آنتی دیداس روی قیمت بکشن :-)
a.e
November 9th, 2017, 12:37
متأسفانه در حال حاضر برخی از سرورهای Kimsufi نیز داره از دسترس خارج میشه
starting
November 9th, 2017, 12:39
امیدوارم جون نگیره
از قدیم میگن چرخی که برای ما نمیچرخه میخوام نابود بشه
پ.ن: کلی عرض کردم چون چند سال پیش بد کرد تو پاچه ایرانی ها
AsanWebhost.com
November 9th, 2017, 12:40
متأسفانه در حال حاضر برخی از سرورهای Kimsufi نیز داره از دسترس خارج میشه
خود دیتاسنتر چه گلی به سرمون زده که دیگه زیرمجموعه هاش باشن...!
speednet
November 9th, 2017, 12:41
امیدوارم جون نگیره
از قدیم میگن چرخی که برای ما نمیچرخه میخوام نابود بشه
پ.ن: کلی عرض کردم چون چند سال پیش بد کرد تو پاچه ایرانی ها
دوست عزیز چند سال پیش میدونی ایرانیا چه خسارت بزرگی به این دیا سنتر وارد کردن ؟
starting
November 9th, 2017, 12:44
دوست عزیز چند سال پیش میدونی ایرانیا چه خسارت بزرگی به این دیا سنتر وارد کردن ؟
ایرانی ها یا عده محدودی از ایرانی ها؟
بله در جریانم اما بازهم دلیل نمیشد اینطور عکس العمل نشون بده
کلا اخلاقی نبود بخاطر اشتباه چند نفر همه ایران رو تنبیه کنند...!
Ashkankamangar.ir
November 9th, 2017, 12:45
احتمالا حمله هست چون مدتیه تبلیغات گسترده کرده بودند برای افزایش قیمت و بالا بردن امنیت خب صد درصد رقبای اینها هم بیکار نشستند
nevergotme
November 9th, 2017, 12:45
ایرانی ها یا عده محدودی از ایرانی ها؟
بله در جریانم اما بازهم دلیل نمیشد اینطور عکس العمل نشون بده
کلا اخلاقی نبود بخاطر اشتباه چند نفر همه ایران رو تنبیه کنند...!
چیکار کردن حالا
starting
November 9th, 2017, 12:48
چیکار کردن حالا
بیشتر مشکل پیمنت بود + یکمقدار چغولی هم کردن دی:
a.e
November 9th, 2017, 12:50
متأسفانه یا خوشبختانه بنده اهل حاشیه یا ... نیستم و از دوستان تقاضا دارم که این تاپیک را به حاشیه نکشند و اگر اخبار یا اطلاعاتی دارند با دیگر دوستان / همکاران در میان بزارن
دیگر موارد فکر میکنم ربطی به این موضوع نداشته باشه اما جوابی به صورت کلی خدمت دوستان عرض میکنم:
در طی چندین سال با این دیتاسنتر این اولین موردی است که دچار مشکل شدیم که بدون شک از سمت دیتاسنتر در حال پیگیریش هستند پس نیازی به جو زدگی یا ... واقعاً نیست ، فقط آرامش خودمون رو حفظ کنیم فکر کنم کافی باشه
مواردی مثل تحریم ایران و ... که در این دیتاسنتر اتفاق افتاد هم پیشنهاد میکنم دوستان ابتدا تحقیق کنند و ببینند که این دیتاسنتر چندین هزار یورو از سمت ایرانی ها ضرر کرد فقط به خاطر یوروهای هکی و ... که ایرانیان عزیز به این دیتاسنتر دادن در غیر این صورت اگر این اتفاق رخ نمیداد الان نیازی نبود ایرانی ها با هویت غیر ایرانی در این دیتاسنتر کار کنند یا دیتاسنتر ایران را تحریم کنه
مواردی هم مثل افزایش هزینه یا ... که در این دیتاسنتر رخ داده و میده با توجه به سیاست دیتاسنتر هست که اگر کسی با این سیاست ها مشکل داشت میتونه سرورها را کنسل کنه یا خرید نکنه ، مسلماً و بدون شک همه قبول داریم که کسی را نمیشه اجبار به خرید از جایی کرد و همه در این زمینه خودمختار هستند.
Ashkankamangar.ir
November 9th, 2017, 12:54
متأسفانه یا خوشبختانه بنده اهل حاشیه یا ... نیستم و از دوستان تقاضا دارم که این تاپیک را به حاشیه نکشند و اگر اخبار یا اطلاعاتی دارند با دیگر دوستان / همکاران در میان بزارن
دیگر موارد فکر میکنم ربطی به این موضوع نداشته باشه اما جوابی به صورت کلی خدمت دوستان عرض میکنم:
در طی چندین سال با این دیتاسنتر این اولین موردی است که دچار مشکل شدیم که بدون شک از سمت دیتاسنتر در حال پیگیریش هستند پس نیازی به جو زدگی یا ... واقعاً نیست ، فقط آرامش خودمون رو حفظ کنیم فکر کنم کافی باشه
مواردی مثل تحریم ایران و ... که در این دیتاسنتر اتفاق افتاد هم پیشنهاد میکنم دوستان ابتدا تحقیق کنند و ببینند که این دیتاسنتر چندین هزار یورو از سمت ایرانی ها ضرر کرد فقط به خاطر یوروهای هکی و ... که ایرانیان عزیز به این دیتاسنتر دادن در غیر این صورت اگر این اتفاق رخ نمیداد الان نیازی نبود ایرانی ها با هویت غیر ایرانی در این دیتاسنتر کار کنند یا دیتاسنتر ایران را تحریم کنه
مواردی هم مثل افزایش هزینه یا ... که در این دیتاسنتر رخ داده و میده با توجه به سیاست دیتاسنتر هست که اگر کسی با این سیاست ها مشکل داشت میتونه سرورها را کنسل کنه یا خرید نکنه ، مسلماً و بدون شک همه قبول داریم که کسی را نمیشه اجبار به خرید از جایی کرد و همه در این زمینه خودمختار هستند.
اگر منظور شما اینه از این بخش که پیام من باعث جو هست پیشنهاد میکنم دوباره بخونید دوست عزیز من گفتم افزایش قیمت و افزایش کیفیت سرویس و ... که خودشون گفتند باعث تحریک رقبا برای حمله شده تا این تبلیغات رو خراب کنند
الان من کجا جو دادم یا تخریب کردم؟
metti44
November 9th, 2017, 12:57
نت افراز هم از دسترس خارج شده. همچنین وبسایت من
starting
November 9th, 2017, 12:58
متأسفانه یا خوشبختانه بنده اهل حاشیه یا ... نیستم و از دوستان تقاضا دارم که این تاپیک را به حاشیه نکشند و اگر اخبار یا اطلاعاتی دارند با دیگر دوستان / همکاران در میان بزارن
دیگر موارد فکر میکنم ربطی به این موضوع نداشته باشه اما جوابی به صورت کلی خدمت دوستان عرض میکنم:
در طی چندین سال با این دیتاسنتر این اولین موردی است که دچار مشکل شدیم که بدون شک از سمت دیتاسنتر در حال پیگیریش هستند پس نیازی به جو زدگی یا ... واقعاً نیست ، فقط آرامش خودمون رو حفظ کنیم فکر کنم کافی باشه
مواردی مثل تحریم ایران و ... که در این دیتاسنتر اتفاق افتاد هم پیشنهاد میکنم دوستان ابتدا تحقیق کنند و ببینند که این دیتاسنتر چندین هزار یورو از سمت ایرانی ها ضرر کرد فقط به خاطر یوروهای هکی و ... که ایرانیان عزیز به این دیتاسنتر دادن در غیر این صورت اگر این اتفاق رخ نمیداد الان نیازی نبود ایرانی ها با هویت غیر ایرانی در این دیتاسنتر کار کنند یا دیتاسنتر ایران را تحریم کنه
مواردی هم مثل افزایش هزینه یا ... که در این دیتاسنتر رخ داده و میده با توجه به سیاست دیتاسنتر هست که اگر کسی با این سیاست ها مشکل داشت میتونه سرورها را کنسل کنه یا خرید نکنه ، مسلماً و بدون شک همه قبول داریم که کسی را نمیشه اجبار به خرید از جایی کرد و همه در این زمینه خودمختار هستند.
دوست عزیز ما هم اهل حاشیه نیستیم
+ شما هم مالک ovh نیستید انجمن هست و نظرات شخصیمون هم میگیم تاپیک آموزشی نیست که بحث به حاشیه بره
بحث در مورد ovh هست و از دسترس خارج شدنش و فکر نکنم مدیران اون دیتاسنتر هم از این تاپیک مشکلات رو پیگیر بشند که ما با بحث حاشیه ای جلو خدماتشون رو بگیریم..!
a.e
November 9th, 2017, 13:01
اگر منظور شما اینه از این بخش که پیام من باعث جو هست پیشنهاد میکنم دوباره بخونید دوست عزیز من گفتم افزایش قیمت و افزایش کیفیت سرویس و ... که خودشون گفتند باعث تحریک رقبا برای حمله شده تا این تبلیغات رو خراب کنند
الان من کجا جو دادم یا تخریب کردم؟
سلام و عرض ادب
باور بفرمایید ، زمانی که بنده متن پیام را مینوشتم ، شما هنوز در این تاپیک پیامی ارسال نکرده بودید و متن بنده به صورت کلی است و منظور بنده با هیچ شخصی نیست.
در صورتی ایجاد سوءتفاهم بنده از شما عذرخواهی میکنم.
blueserver
November 9th, 2017, 13:03
مثل اینکه درست شد ، سرورها وصل شدن.
shetabanhost
November 9th, 2017, 13:05
سرورهای ما در دسترس قرار گرفتند
همین الان !
a.e
November 9th, 2017, 13:05
دوست عزیز ما هم اهل حاشیه نیستیم
+ شما هم مالک ovh نیستید انجمن هست و نظرات شخصیمون هم میگیم تاپیک آموزشی نیست که بحث به حاشیه بره
بحث در مورد ovh هست و از دسترس خارج شدنش و فکر نکنم مدیران اون دیتاسنتر هم از این تاپیک مشکلات رو پیگیر بشند که ما با بحث حاشیه ای جلو خدماتشون رو بگیریم..!
سلام و عرض ادب
دوست عزیز، بنده هیچگونه منظوری نسبت به اشخاص شرکت کننده در این تاپیک نداشته و نداشته ام و با توجه به قوانین انجمن که در صورت به حاشیه کشیده شدن تاپیک، تاپیک از سوی مدیران بسته میشود؛ بنده متن را نوشتم تا از حاشیه جلوگیری شود و یک راه ارتباطی برای درمیان گذاشتن اخبار با دوستان وجود داشته باشد.
shetabanhost
November 9th, 2017, 13:10
ظاهرا فقط در rbx مشکل حل شده
amin karimi
November 9th, 2017, 13:11
دوستان مشکل حل شد الحمدالله
arminkit1
November 9th, 2017, 13:11
سرورهای ما که از rbx بود بالا اومد" حالا بعیدم نیست باز قطع بشه یا قطعی وصلی پی در پی داشته باشه یا خیر
javadk
November 9th, 2017, 13:12
ظاهرا up شدن.
asrhosting
November 9th, 2017, 13:16
اگه یه دیتاسنتر ایرانی بود به باد ناسزابرخی از همکاران گرفته بودندشون !
همچنان دان هستیم !
shetabanhost
November 9th, 2017, 13:17
مجموعه وب سایت های دیتاسنتر نیز در دسترس قرار گرفتند
https://www.ovh.ie/
farhadhelix
November 9th, 2017, 13:17
در دسترس قرار گرفت
morteza1200
November 9th, 2017, 13:18
تعدادی بالا اومدن و تعدادی خیر ، باز جای امیدی هست که تعدادی بالا اومده . خدا رو شکر
shetabanhost
November 9th, 2017, 13:19
اگه یه دیتاسنتر ایرانی بود به باد ناسزابرخی از همکاران گرفته بودندشون !
مشکل آپ لینک سرورهای دیتاسنتر SoyouStart و Kimsufi برطرف شده و در حال حاضر در دسترس هستند (اگر توجه کنید آپتایم سرورهای SoyouStart و Kimsufi بدون مشکل و ریست است)
متأسفانه همچنان مشکل برای سرورهای برند اصلی OVH وجود دارد و سرورهای OVH از دسترس خارج هستند.
Arna
November 9th, 2017, 13:21
نوشتن ۲ تا ۲۰ دقیقه درست میشه ولی به دلیل مشکلات ممکنه ۱ تا ۴ ساعت دیگه به طور کامل برطرف بشه
اصلاح کردن تا ۲ ساعت دیگه!
a1994n1373
November 9th, 2017, 13:21
جالبه تابحال با این دیتاسنتر کار نکردم بخاطر سیاست های مزخرفش !
حالا هی بیان به بهانه اپگرید فایروال و آنتی دیداس روی قیمت بکشن :-)
دقیقا منم تا حالا سمت فرانسویا نرفتم
bakuryu
November 9th, 2017, 13:21
گویا کامل مشکل حل نشده
morteza1200
November 9th, 2017, 13:22
مشکل آپ لینک سرورهای دیتاسنتر SoyouStart و Kimsufi برطرف شده و در حال حاضر در دسترس هستند (اگر توجه کنید آپتایم سرورهای SoyouStart و Kimsufi بدون مشکل و ریست است)
متأسفانه همچنان مشکل برای سرورهای برند اصلی OVH وجود دارد و سرورهای OVH از دسترس خارج هستند.
آپتایم سرورهای ovh هم پا برجاست ( تعدادی هنوز دان هستند )
farhadhelix
November 9th, 2017, 13:23
دوستان به نظر مشکل برق نمیومده. سرورهای خاموش نشده بوده.
بیشتر حمله شبیه بوده تا مشکلات برقی
a.e
November 9th, 2017, 13:26
در دیتاسنتر ovh مشکل برق هست اما برای برخی و بخشی از دیتاسنترهای مجموعه ovh بوده، برخی سرورها آپتایم 0 شده
سرور در دیتاسنتر rbx فعال شد اما جالبه اگه مشکل برق بوده چرا اپتایم سرور ها سرجاشونه !
حتما حمله بوده
a.e
November 9th, 2017, 13:29
سرور در دیتاسنتر rbx فعال شد اما جالبه اگه مشکل برق بوده چرا اپتایم سرور ها سرجاشونه !
حتما حمله بوده
در دیتاسنتر ovh مشکل برق هست اما برای برخی و بخشی از دیتاسنترهای مجموعه ovh بوده، برخی سرورها آپتایم 0 شده
منظور سرورهای برند اصلی است.
Azad Web
November 9th, 2017, 13:33
دوستان یک سوال
آیا روشی هست که بشه همزمان اطلاعات رو روی دو سرور همزمان حفظ کرد؟ منظور بک آپ نیستا. مثل هارد رید، بشه در دو لوکیشن مختلف مثلا یکی ایران، یکی فرانسه اطلاعات ذخیره بشن که در صورت قطعی بلافاصله سرور دوم بصورت خودکار در دسترس قرار بگیره... هست همچین امکانی یا نیست؟ و اگه هست چجوریاست؟
AsanWebhost.com
November 9th, 2017, 13:37
دوستان یک سوال
آیا روشی هست که بشه همزمان اطلاعات رو روی دو سرور همزمان حفظ کرد؟ منظور بک آپ نیستا. مثل هارد رید، بشه در دو لوکیشن مختلف مثلا یکی ایران، یکی فرانسه اطلاعات ذخیره بشن که در صورت قطعی بلافاصله سرور دوم بصورت خودکار در دسترس قرار بگیره... هست همچین امکانی یا نیست؟ و اگه هست چجوریاست؟
اگر منظورتون Load balancing هست این تاپیک مناسب این صحبت نیست و باید در سایر تاپیک ها بحثشو باز کنید.
دوستان ما همچنان سرور اصلیمون در دسترس نیست ولی چند تایی سرور مجازی خرید مستقیم داشتیم اونا یکی در میون آپ شدن! ظاهرا اول سرور مجازی ها رو دارن آپ میکنن بعد سرور اختصاصی ها رو! ولی خداروشکر مشکل خیلی حاد نیست و حل میشه
a.e
November 9th, 2017, 13:39
سرورهای اختصاصی برند اصلی OVH نیز در دسترس قرار گرفتند.
سرویس های cloud نیز در دسترس قرار گرفتند.
برخی سرورها آپتایم 0 شده و برخی بدون ریست
morteza1200
November 9th, 2017, 13:40
http://status.ovh.com
SBG: ERDF repared 1 line 20KV. the second is still down. All Gens are UP. 2 routing rooms coming UP. SBG2 will be UP in 15-20min (boot time). SBG1/SBG4: 1h-2h
amin karimi
November 9th, 2017, 13:40
در دیتاسنتر ovh مشکل برق هست اما برای برخی و بخشی از دیتاسنترهای مجموعه ovh بوده، برخی سرورها آپتایم 0 شده
منظور سرورهای برند اصلی است.
خب قربان ماهم برند اصلی هستیم
a1994n1373
November 9th, 2017, 13:47
بنظرم بیشتر این خرابیها سر همین بالا بردن قیمت های اخیر بود که به بهانه ی انتی دیداس یه مانور قیمتی دادن !!!
شاید ما ایرانیها زیاد کینه ای نباشیم ولی خوب هستن مشتریانی که به خاطر یه یورو بالا پایین دیگه نمیتونن فعالیت کنن و در صدد حمله و ... بر میان !
nazarkhani
November 9th, 2017, 13:48
سرور های اختصاصی ما هم ساعت 1.6 دقیقه به وقت ایران وصل شد
سرور ها خاموش نشده بودن و مشکل برقی که میگن درست نبوده
a.e
November 9th, 2017, 13:52
متأسفانه برای برخی از سرورهای ما آپتایم 0 شده و برای برخی از سرورها با وجود پینگ دادن اما سرور هیچگونه دسترسی نمیدهد. (سرورهای برند اصلی)
پنل هر 3 دیتاسنتر همچنان دچار مشکل است و هیچگونه اطلاعاتی لود نمیشه
AsanWebhost.com
November 9th, 2017, 14:05
باید همچنان منتظر باشیم مشکلاتشون کامل برطرف نشده ....
m2n
November 9th, 2017, 14:09
خداروشکر مال ما قطع نشد توی هر دو مرکز (:|
sadecohost
November 9th, 2017, 14:19
با سلام
اگر درست برداشت کرده باشم، مشکل مشکل برق بوده در مرکز strasbourg
برای همین سرورها این مرکز همه اپتایم0 شدند
اما دلیل اینکه roubaix از دسترس خارج شد، این بود که لینکش از استراسبورگ میگذره. برای همین فقط شبکه قطع شده و اپتایم این سرورها 0 نشده.
اینطوری میشه همه چیز رو توضیح داد
الانم ژنراتور های روتر و ایناشونو اوکی کردن، rbx اوکی و وصل شده و 1-4sbg رو گفتن تا یکی دوساعت دیگه فیکس میشه.. Sbg2-3 وصل هست
shetabanhost
November 9th, 2017, 14:21
با سلام
اگر درست برداشت کرده باشم، مشکل مشکل برق بوده در مرکز strasbourg
برای همین سرورها این مرکز همه اپتایم0 شدند
اما دلیل اینکه roubaix از دسترس خارج شد، این بود که لینکش از استراسبورگ میگذره. برای همین فقط شبکه قطع شده و اپتایم این سرورها 0 نشده.
اینطوری میشه همه چیز رو توضیح داد
الانم ژنراتور های روتر و ایناشونو اوکی کردن، rbx اوکی و وصل شده و 1-4sbg رو گفتن تا یکی دوساعت دیگه فیکس میشه.. Sbg2-3 وصل هست
سلام
کاملا درست برداشت کردید
دقیقا همینطور بوده .
rahahosting
November 9th, 2017, 15:08
الان مشکل بر طرف شده یا نه؟؟؟
SaMaN0861
November 9th, 2017, 15:11
با سلام
در حال حاضر که مشکل مرتفع شده ! باید ببینیم مجدداً قطعی پیش میاد یا نه !
mizban97
November 9th, 2017, 16:31
به فنا نریم یهویی:39:
یه وبمستر موفق باید همیشه از اطلاعات مهمش بکاپ داشته باشد.
اگر بکاپ ها و سرور ها از دست برود دیتا سنتر مسئولیتی قبول نمیکند چون وظیفه ای بابت نگه داری ندارد.
javadk
November 9th, 2017, 16:32
دوستانی هم که از دیتاسنتر ovh ناراضی هستن میتونن کوچ کنن به دیتاسنتر معظم و محبوب هتزنر.
:78::78::78:
a.e
November 9th, 2017, 16:43
متأسفانه هنور پنل ها دچار مشکل هستند.
bakuryu
November 9th, 2017, 16:44
متاسفانه هنوز مشکل کامل حل نشده !!!
یک سری سرور ها هنوز مشکل دارند !!
zigma4000
November 9th, 2017, 17:09
هم پنل همچنان داون هست هم هنوز تعدادی از سرورهای مهم ما از برند اصلی ovh داون هستند!
mohsengham
November 9th, 2017, 17:27
امیدوارم دیتایی از بین نره تو این ماجرا
websazha
November 9th, 2017, 18:07
خبری نیست پنل دیتاسنتر هم باز نمیشه مادام ارور انجنیکس میده متاسفانه
تمام سرور ها پینگ دارند ولی باز نمی شود آیا دوستان مشکل مشابه دارند؟
پنل هم مشکل داره که ریست کنیم یا با kvm نگاه کنیم
novinvps.com
November 9th, 2017, 18:18
خبری نیست پنل دیتاسنتر هم باز نمیشه مادام ارور انجنیکس میده متاسفانه
تمام سرور ها پینگ دارند ولی باز نمی شود آیا دوستان مشکل مشابه دارند؟
پنل هم مشکل داره که ریست کنیم یا با kvm نگاه کنیم
سلام
فقط سرورهایی که در این دیتاسنتر ovh قرار داشتند . فقط شبکه آنها قطع شده بود و حتی خاموش- ریستارت نشده بودند
در حال حاضر از عصر همه چیز برای ما پایدار است
websazha
November 9th, 2017, 18:37
سلام
فقط سرورهایی که در این دیتاسنتر ovh قرار داشتند . فقط شبکه آنها قطع شده بود و حتی خاموش- ریستارت نشده بودند
در حال حاضر از عصر همه چیز برای ما پایدار است
درسته چند تا از سرور های sbg ما ریست شده بودند کامل. ولی اکثرا بدون ریست بالا آمدند.
مانیتورینگ سرور از پنل روشن کردم 15 دقیقه بعد مشکل شبکه سرور حل کردند و اپ شد.
مانیتورینگ از پنل دیتاسنتر هم که میدونید خیلی براشون مهم هست تو استاتوس دیتاسنتر دان تایم سرور رو نشون میده سریع حل کردن اگر کسی همچنان مشکل داره الان پنل دیتاسنتر هم درست شده همین کار انجام بدند.
zigma4000
November 9th, 2017, 18:38
همه سرور های ما هم برگشت فقط دوتاشون که تو sbg بود خاموش شده بود. باقی فقط شبکشون قطع شده بود.
AsanWebhost.com
November 9th, 2017, 19:13
ما هم همه سرورهامون برگشت خداروشکر. Sbg2 بودیم و ضمنا ریست یا خاموش هم نشده بودن و فقط قطعی شبکه اتفاق افتاده بود...
morteza1200
November 9th, 2017, 20:27
آخرین به روز رسانی ...
Hello,
Two pieces of information,
This morning we had 2 separate incidents that have nothing to do with each other. The first incident impacted our Strasbourg site (SBG) and the 2nd Roubaix (RBX). In SBG we have 3 datacentres in operation and 1 under construction. In RBX, we have 7 datacentres in operation.
SBG:
In SBG we had an electrical problem. Power has been restored and services are being restarted. Some customers are UP and others not yet. If your service is not UP yet, the recovery time is between 5 minutes and 3-4 hours. Our monitoring system allows us to know which customers are still impacted and we are working to fix it.
RBX:
We had a problem on the optical network that allows RBX to be connected with the interconnection points we have in Paris, Frankfurt, Amsterdam, London, Brussels. The origin of the problem is a software bug on the optical equipment, which caused the configuration to be lost and the connection to be cut from our site in RBX. We handed over the backup of the software configuration as soon as we diagnosed the source of the problem and the DC can be reached again. The incident on RBX is fixed. With the manufacturer, we are looking for the origin of the software bug and also looking to avoid this kind of critical incident.
We are in the process of retrieving the details to provide you with information on the SBG recovery time for all services/customers. Also, we will give all the technical details on the origin of these 2 incidents.
We are sincerely sorry. We have just experienced 2 simultaneous and independent events that impacted all RBX customers between 8:15 am abd 10:37 am and all SBG customers between 7:15 am and 11:15 am. We are still working on customers who are not UP yet in SBG.
Best, Octave
saeid1346
November 9th, 2017, 20:38
خسارتی میدن ؟
اگه طرف ایرانی بود میگفتید خارجیا اینطور وقتا خسارت میدن به مشتریشون :65:
subt
November 9th, 2017, 20:45
خداروشکر مشکلی برای سرورها و دیتاها پیش نیومد
majidisaloo1
November 9th, 2017, 20:56
هنوز متاسفانه تعدادی از سرور های ما در دسترس نیست
zigma4000
November 9th, 2017, 22:22
هنوز متاسفانه تعدادی از سرور های ما در دسترس نیست
طبق آخرین توییت ceo مجموعه ovh در حال بررسی تک تک سرورها هستن. مونیتورینگ برای سرورهاتون فعال هست؟ اگر نیست موقت هم شده فعال کنید.
mobinhost.in
November 14th, 2017, 14:40
با سلام و احترام
پاسخ OVH به مشکل قطعی به وجود آمده در روز جمعه 9 نوامبر
SLA information - November 9 incident Roubaix (RBX)
Dear Customer,
On Thursday November 9, some of your services were affected by a network incident in our French site, in Roubaix (RBX). We would like to extend our sincerest apologies.
Flagged at 8:01am (French time), the incident was declared closed by our teams at10:34am (French time). You were unable to access your services during this time.
All of your services are now working again, and we are here to answer any questions which you may have regarding your products.
We are well aware of the consequences of this service interruption, and we will, of course, be activating the planned compensation for products which are contractually bound by an SLA. As a reminder, you can find all the SLA levels pertaining to your products, in the customer control panel. You can view all compensation details via The causes of this incident are still being analyzed, and we have already taken some measures which will further strengthen the reliability of our services, even in the most unexpected situations.
You can find additional information about the event and the resulting actions Rest assured that we are doing everything to learn from each new situation encountered, to further improve our service availability. We will keep you informed of the implementation of these measures.
We are very sorry for the inconvenience this incident may have caused, and would like to reiterate our sincerest apologies.