توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بدون فاکتور سررسید
sarwhost
October 16th, 2017, 21:07
سلام
چند وقتی هست بعضی از سفارشهای ما در وضعیت پرداخت بدون فاکتور سررسید نشون میدن
دوستان به این مشکل تا حالا روبرو شدید ؟
36969
vpgroup
October 16th, 2017, 21:10
سلام
چند وقتی هست بعضی از سفارشهای ما در وضعیت پرداخت بدون فاکتور سررسید نشون میدن
دوستان به این مشکل تا حالا روبرو شدید ؟
36969
با سلام و احترام
تنظمیات محصول ها رو یه بررسی کنید (مخصوصا قسمت رایگان، دوره ها)
اگر تغییراتی ایجاد نکرده باشید و به تازگی به این مشکل برخوردید مجدد یک سرویس جدید بسازید و چک کنید
موفق باشید
sarwhost
October 16th, 2017, 21:15
تنها یک محصول نیست این چهارتا هم دقیقا از یک محصوله
بدبختی اینه اصلا نمیشه درستش کرد
mizbanwebhost
October 16th, 2017, 21:35
باسلام
برخی مواقع به دلیل خطایی در مرحله پایانی این اتفاق می افتد .
یک خطای سروری
یا یک حطا در ارسال ایمیل های سفارش
یا یک خطا در درگاه پرداخت
می تواند باعث این مورد شود .
بخش فاکتور های کاربر را چک کنید . احتمالا فاکتور برای این سفارش هست ولی روی سفارش نوشته که بدون فاکتور هست این سفارش
sarwhost
October 16th, 2017, 21:39
بله فاکتور هست و پرداخت شده هم هست
منتها الان چطور این مورد رو درستش کنم که برای ماهای بعد سر رسید بشه ؟
هر چی میگردم اصلا نمیشه درست کرد
mizbanwebhost
October 16th, 2017, 21:40
نیاز نیست . سررسید میشه و ارتباطی هم به این مورد ندارد . اگر فاکتور را مشتری پرداخت کرده است . سفارشش را تایید کنید .
از ماه بعد هم فاکتورش صادر میشه و مشکلی ندارد .
safarnikan
October 19th, 2017, 16:49
این مشکل برای من هم ایجاد شده که محصول برای مشتریم سررسید نمیشه و خودم سر ماه دستی فاکتور میزنم براش.
mizban97
October 19th, 2017, 16:57
بله فاکتور هست و پرداخت شده هم هست
منتها الان چطور این مورد رو درستش کنم که برای ماهای بعد سر رسید بشه ؟
هر چی میگردم اصلا نمیشه درست کرد
سلام
whmcs به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.
mizbanwebhost
October 19th, 2017, 18:19
این مشکل برای من هم ایجاد شده که محصول برای مشتریم سررسید نمیشه و خودم سر ماه دستی فاکتور میزنم براش.
مشکل شما چیز دیگری هست و با مشکل ایشون متفاوت هست .
راه حل مشکل شما این هست که یک سرویس مشابه برای مشتری بزنید و تنظیمات را مطابق با محصول انجام بدین و سفارش قبلی آن را حذف یا روی کنسل قرار دهید