PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : هزینه جالب تخلیه خط توسط شاتل



Mehrvarzan
September 10th, 2017, 10:06
سلام

من قبلا سرویس از مخابرات داشتم به خاطر کیفیت خط تخلیه کردم و ازشاتل گرفتم سرویس رو حدود یک سال پیش مبلغ 25 تومن بابت جشنواره.

سرویسی که به من برادرم و البته چک کردم بقیه مشترکین در منطقه ما هم همینطور بودن به شدت بی کیفیت شده به شکلی که
1) در برخی از ساعات روز افت سرعت شدید وجود داره
2) شبکه به شدت ناپیدار هست در تمام ساعات روز . به شکلی که پینگ نوسان 100 تا رو نشون میده.
3) در صورتی که شما از ساعت رایگان استفاده کنید در دو روز اول روزهای بعد سرعت شما در ساعات رایگان به 128 کیلوبیت کاهش پیدا میکنه. عملا سایت هم باز نمیتونید بکنید.

تماس مکرر و حتی شکایت در سامانه 195 کار رو به جایی نرسوند و فقط توجیه انجام دادن.

اینها موارد من با شرکت شاتل بود و جالبی کار اینجا هست
که من برای تخلیه خط مراجعه کردم که گفتند شما باید مبلغ 360 هزار تومان پرداخت کنید. دلیل این پرداخت رو تخفیفی گفتند که روی سرویس جشنواره ارائه شده. یعنی شما اگه یه سرویس رو با تخفیف خریداری کنید و بخواید پس بدید باید هزینه تخفیف رو هم بدید.
مثل این میمونه یه لباس رو بخرید به قیمت 150 تومن و قیمت اصلی 200 باشه بخواید پس بدید 50 تومن هم به مغازه دار بدید.

من که گفتم این مبلغ رو به هیچ عنوان به شما نمیدم حتی یک ریال و باید تخلیه بشه گفتند خبر میدن. منتظر خبرشون هستم در صورتی که تخلیه نکنن مجبور شکایت رو قانونی کنم.

شما اگه سرویس دارید و میخواید سرویس بگیرید حواستون به این موارد حتما باشه

tikweb.ir
September 10th, 2017, 10:55
برید مرکز مخابراتی محلتون بگید میخوام تخلیه کنم شرکت انجام نمیده
جدی برید برخورد کنید اوکی میکنن
کار ده دقیقست تخلیه کردن

البته اگر یکساله گرفتید چک کنید توی قرارداد نزده باشه که تا پایان سررسید حق تخلیه و جمع اوری ندارید...

Mehrvarzan
September 10th, 2017, 11:02
برید مرکز مخابراتی محلتون بگید میخوام تخلیه کنم شرکت انجام نمیده
جدی برید برخورد کنید اوکی میکنن
کار ده دقیقست تخلیه کردن

البته اگر یکساله گرفتید چک کنید توی قرارداد نزده باشه که تا پایان سررسید حق تخلیه و جمع اوری ندارید...

تخلیه خط حق شماست. چون شما خط رو خریدید و دارید ماهیانه هزینه سرویس میدید. اگه هم توی قرارداد اورده باشن غیرقانونی هست چون حق بلاک کردن خط رو ندارن. مخابرات هم رفتم گفتن نمیتونن این کار رو کنن و اگه تخلیه نکردن 195 شکایت بزنید تخلیه میکنن

RealHAM
September 10th, 2017, 13:48
سلام
حتماً از طریق ۱۹۵ پیگیری نمایید سریع تر به نتیجه می رسید.

isn
September 10th, 2017, 14:04
سلام اگر سرویس جشنواره باشه تو قرارداد معمولا یک بند می ذارن که نمیشه فسخ کرد

البته من این تجربه رو پارسال با پارس آنلاین داشتم که یکمی به قول دوستمون جدی صحبت کردم انجام دادند

هزینه ای هم نباید داشته باشه ... با مرکز تهران شاتل صحبت کنید

از همه جا نت داشتم ولی شاتل تو تهران بهترینه بقیه شهر ها رو نمی دونم

zarpop.com
September 10th, 2017, 14:25
سلام
اگر در قرار داد به اعتبار تخفیف جشنواره اشاره شده باشه حق با اوناست وگرنه دلیلی نداره که هزینه بخوان
در مورد سرویس شبانه رایگان همه همینطوره . هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره

amir9136
September 10th, 2017, 15:25
سلام

من قبلا سرویس از مخابرات داشتم به خاطر کیفیت خط تخلیه کردم و ازشاتل گرفتم سرویس رو حدود یک سال پیش مبلغ 25 تومن بابت جشنواره.

سرویسی که به من برادرم و البته چک کردم بقیه مشترکین در منطقه ما هم همینطور بودن به شدت بی کیفیت شده به شکلی که
1) در برخی از ساعات روز افت سرعت شدید وجود داره
2) شبکه به شدت ناپیدار هست در تمام ساعات روز . به شکلی که پینگ نوسان 100 تا رو نشون میده.
3) در صورتی که شما از ساعت رایگان استفاده کنید در دو روز اول روزهای بعد سرعت شما در ساعات رایگان به 128 کیلوبیت کاهش پیدا میکنه. عملا سایت هم باز نمیتونید بکنید.

تماس مکرر و حتی شکایت در سامانه 195 کار رو به جایی نرسوند و فقط توجیه انجام دادن.

اینها موارد من با شرکت شاتل بود و جالبی کار اینجا هست
که من برای تخلیه خط مراجعه کردم که گفتند شما باید مبلغ 360 هزار تومان پرداخت کنید. دلیل این پرداخت رو تخفیفی گفتند که روی سرویس جشنواره ارائه شده. یعنی شما اگه یه سرویس رو با تخفیف خریداری کنید و بخواید پس بدید باید هزینه تخفیف رو هم بدید.
مثل این میمونه یه لباس رو بخرید به قیمت 150 تومن و قیمت اصلی 200 باشه بخواید پس بدید 50 تومن هم به مغازه دار بدید.

من که گفتم این مبلغ رو به هیچ عنوان به شما نمیدم حتی یک ریال و باید تخلیه بشه گفتند خبر میدن. منتظر خبرشون هستم در صورتی که تخلیه نکنن مجبور شکایت رو قانونی کنم.

شما اگه سرویس دارید و میخواید سرویس بگیرید حواستون به این موارد حتما باشه


اتفاقا بنده هم وقتی برای جمع اوری مراجعه کردم همینو گفتن و گفتند که باید تا پایان سرویس بمونید و نمیشه جمع اوری منم رفتم یه سرویس یکماهه ازشون گرفتم و یکماه رو استفاده کردم و امروز درخواست جمع اوری زدم دیگه هیچ بهونه ای نتونستن بیارن و درخواست تخلیه خط رو به مخابرات ارسال کردن

iraniam2000
September 10th, 2017, 15:30
سلا
دوباره از مخابرات سرویس بخرید خودشان خالی میکنند و محل ... هم به شاتل نمیزارند ولی اگر از جای دیگه بخرید میگن اونها باید درخواست تخلیه ارسال کنند
اینجا ایران هست و هر کس دنبال منافع خودش و مخابرات هم استثنا نیست

saeid1346
September 10th, 2017, 17:45
سلام

من قبلا سرویس از مخابرات داشتم به خاطر کیفیت خط تخلیه کردم و ازشاتل گرفتم سرویس رو حدود یک سال پیش مبلغ 25 تومن بابت جشنواره.

سرویسی که به من برادرم و البته چک کردم بقیه مشترکین در منطقه ما هم همینطور بودن به شدت بی کیفیت شده به شکلی که
1) در برخی از ساعات روز افت سرعت شدید وجود داره
2) شبکه به شدت ناپیدار هست در تمام ساعات روز . به شکلی که پینگ نوسان 100 تا رو نشون میده.
3) در صورتی که شما از ساعت رایگان استفاده کنید در دو روز اول روزهای بعد سرعت شما در ساعات رایگان به 128 کیلوبیت کاهش پیدا میکنه. عملا سایت هم باز نمیتونید بکنید.

تماس مکرر و حتی شکایت در سامانه 195 کار رو به جایی نرسوند و فقط توجیه انجام دادن.


اینها موارد من با شرکت شاتل بود و جالبی کار اینجا هست
که من برای تخلیه خط مراجعه کردم که گفتند شما باید مبلغ 360 هزار تومان پرداخت کنید. دلیل این پرداخت رو تخفیفی گفتند که روی سرویس جشنواره ارائه شده. یعنی شما اگه یه سرویس رو با تخفیف خریداری کنید و بخواید پس بدید باید هزینه تخفیف رو هم بدید.
مثل این میمونه یه لباس رو بخرید به قیمت 150 تومن و قیمت اصلی 200 باشه بخواید پس بدید 50 تومن هم به مغازه دار بدید.

من که گفتم این مبلغ رو به هیچ عنوان به شما نمیدم حتی یک ریال و باید تخلیه بشه گفتند خبر میدن. منتظر خبرشون هستم در صورتی که تخلیه نکنن مجبور شکایت رو قانونی کنم.

شما اگه سرویس دارید و میخواید سرویس بگیرید حواستون به این موارد حتما باشه

سلام

بنده هم دقیقا مشکل شما رو دارم اگر شبانه بیشتر از چند گیگ دانلود کنی فردا سرعت نت رو به شدت کاهش میدن !

دوستان یک جایگزین مناسب برای شاتل معرفی کنید لطفا ، سرویسش به شدت بی کیفیت شده و هزینه هاش خیلی زیاده.

Mehrvarzan
September 11th, 2017, 00:21
امروز باهاشون دوباره تماس گرفتن و گفتند قانونه.. تهدیدشون کردن که نه تنها من بلکه میتونم درخواست تخلیه حداقل ده مشترک دیگه روهم بدم.(خودم براشون مشترک اورده بودم). حاضرم 360 تومن هزینه کنم که اعتبار شما زیر سوال بره ولی به شما این پول رو نمیدم(نه بر اساس دروغ. بر اساس شرایطی که شما دارید و موقع خرید به مشترک نمیگید.)
در سامانه 195 ثبت شکایت کردم منتظرم ببینم فردا چی میشه. در مورد اینکه مخابرات تخلیه میکنه بله تخلیه نکنن مجبورم مستقیم برم مخاربرات و شکایت حضوری کنم.
در مورد این دوستمون که گفتن یه ماه بگیرم و بعد تخلیه کنم . این یعنی باید باز بهشون پول بدم. به خودشون هم گفتم من به خاطر تخلیه خط حتی یک ریال هم به شما نمیدم.
این که توی قرار داد اومده برای سرویس هست نه اینکه اجاره تخلیه خط ندن.. این خط متعلق به مشترک هست و نه خدمات دهنده اینترنت که بگه من نمیزارم خط شما تخلیه بشه. این بند کلا مشکل قانونی داره.

هر اتفاقی میوفته حتما اینجا میزارم که اگه کسی داشتید خواست از این شرکت خرید کنه شرایط رو بهش بگید کلاه سرش نره

majids
September 11th, 2017, 00:36
خوب شد پست دادید اینجا. ممنون.

من هم پارس انلاین دارم رو یه خط که تمدید نکردم، امروز زنگ زدن گفتن تخفیف میدیم تمدید کنید. گفتم با اجازه از یه شرکت دیگه گرفتم.

با پر رویی گفت آقای محترم شما هنوز خطتون رانژه ما هست چطور از جای دیگه گرفتین؟ گفتم با اجازتون رو یه خط دیگه گرفتم :71:

گفتم خط رو تخلیه کنید دیگه نمیگیرم از شما سرویس کیفیت ندارید و سرویس نامحدودتون فقط اسمی هست، گفت تخلیه نمیشه. گفتم نشه بزار باشه تا اموراتش بگذره. آخرش گفت حدود یه ماه دیگه تخلیه میشه.

saeid1346
September 11th, 2017, 00:46
خوب شد پست دادید اینجا. ممنون.

من هم پارس انلاین دارم رو یه خط که تمدید نکردم، امروز زنگ زدن گفتن تخفیف میدیم تمدید کنید. گفتم با اجازه از یه شرکت دیگه گرفتم.

با پر رویی گفت آقای محترم شما هنوز خطتون رانژه ما هست چطور از جای دیگه گرفتین؟ گفتم با اجازتون رو یه خط دیگه گرفتم :71:

گفتم خط رو تخلیه کنید دیگه نمیگیرم از شما سرویس کیفیت ندارید و سرویس نامحدودتون فقط اسمی هست، گفت تخلیه نمیشه. گفتم نشه بزار باشه تا اموراتش بگذره. آخرش گفت حدود یه ماه دیگه تخلیه میشه.

یک ماه ؟؟؟ چه خبره ؟

مدیریت شاتل تغییر کرده ؟

سرویس دهی شاتل وضعیتش خیلی بهتر بود !!!

Mehrvarzan
September 11th, 2017, 07:49
یک ماه ؟؟؟ چه خبره ؟

مدیریت شاتل تغییر کرده ؟

سرویس دهی شاتل وضعیتش خیلی بهتر بود !!!

قبلا خیلی بهتره بود. همه چیزشون بهتره بود هم کیفیت هم پشتیبانی ولی متاسفانه هر دو خیلی بد شده/

m2n
September 11th, 2017, 12:53
برای تخلیه خط هزینه از شما نمی گیرن برای استفاده از سرویس جشنواره که مثلا سرویس 50 هزار تومانی دادن 25 هزار تومان، الان که می خواهید کنسل کنید هزینه می گیرن و این طبیعی هست به هر حال شرکت این طرح داده از تمدید سود کنه نه اینکه 3 گیگ بده مصرف کنید بعد بگین جمع آوری کنید.
خود مخابرات مودم یکساله میده رایگان اگر کمتر از یک سال بخواین قرارداد فسخ نید هزینه مودم ازتون می گیرن یا اصلا حجم هدیه بدن روی طرح هزینه می گیرن :53:

- - - Updated - - -

در ضمن تا درخواست کتی از شرکت مربوطه برای تخلیه به مخابرات صادر نشه حتی رئیس مخابراتم فامیل باشه اجازه تخلیه نداره حتما و حتما باید نامه بره برای جمع آوری

Mehrvarzan
September 12th, 2017, 00:20
برای تخلیه خط هزینه از شما نمی گیرن برای استفاده از سرویس جشنواره که مثلا سرویس 50 هزار تومانی دادن 25 هزار تومان، الان که می خواهید کنسل کنید هزینه می گیرن و این طبیعی هست به هر حال شرکت این طرح داده از تمدید سود کنه نه اینکه 3 گیگ بده مصرف کنید بعد بگین جمع آوری کنید.
خود مخابرات مودم یکساله میده رایگان اگر کمتر از یک سال بخواین قرارداد فسخ نید هزینه مودم ازتون می گیرن یا اصلا حجم هدیه بدن روی طرح هزینه می گیرن :53:

- - - Updated - - -

در ضمن تا درخواست کتی از شرکت مربوطه برای تخلیه به مخابرات صادر نشه حتی رئیس مخابراتم فامیل باشه اجازه تخلیه نداره حتما و حتما باید نامه بره برای جمع آوری

نخیر عزیز.. طبیعی نیست.. جشنواره ای که من گرفتم ترافیک خاصی روش نبود و مودم رو هم پول دادم و خریدم ازشون. فقط زمانی بود که الان 8 ماه ازش گذشته. این حق کاربر هست وقتی ببینه کیفیت بد ارائه بشه درخواست تخلیه بده. این روش شاتل عملا گروکشی هست که شما نتونید از شرکت خارج بشید و مجبور باشید از این شرکت سرویس بگیرید.
من ترافیک زیاد رو جدا خریداری کردم که استفاده هم نشده اینها رو به من پس میدن؟ نه نمیدن.. شما اصلا اگه زمانت تموم بشه و ترافیک داشته باشی کلا ترافیک میپره ولی وقتی بخوای کنسل کنید باید هزینه بدی؟

m2n
September 12th, 2017, 14:37
مثلا 30 گیگ هر گیگ 2 هزار تومان (کمترین نرخ) میشه 60 تومان + 10 هزار تومان هزینه رانژه مالیات بر ارزش افزوده و .... چیزی حدود 90 تومان میشه، بعد این به من مشتری بدن سالانه 30 تومان یعنی شرکت فقط فکرش توی شارژ حجمی سرویس هست تا سود کنه خود مخابرات اگر مودم رایگان توی طرح بدن درخواست جمع آوری کنید مودم ازتون می گیرن وقتی مرجع که مخابرات این چنین رفتاری کنه شرکت های زیر مجموعه بعید نیست امیدوارم مشکلتون حل بشه ولی برای اینکه روند قانونی داشته باشید از این سامانه ثبت شکایت کنید:

https://195.ict.gov.ir/

نهایت 24 ساعته رسیدگی میشه

Mehrvarzan
September 12th, 2017, 18:27
مثلا 30 گیگ هر گیگ 2 هزار تومان (کمترین نرخ) میشه 60 تومان + 10 هزار تومان هزینه رانژه مالیات بر ارزش افزوده و .... چیزی حدود 90 تومان میشه، بعد این به من مشتری بدن سالانه 30 تومان یعنی شرکت فقط فکرش توی شارژ حجمی سرویس هست تا سود کنه خود مخابرات اگر مودم رایگان توی طرح بدن درخواست جمع آوری کنید مودم ازتون می گیرن وقتی مرجع که مخابرات این چنین رفتاری کنه شرکت های زیر مجموعه بعید نیست امیدوارم مشکلتون حل بشه ولی برای اینکه روند قانونی داشته باشید از این سامانه ثبت شکایت کنید:

https://195.ict.gov.ir/

نهایت 24 ساعته رسیدگی میشه

موضوع همینجاست
ترافیک اولیه من 24 گیگ بوده و الان من 20 گیگ دارم داخلش هنوز
مودم رو پول دادم و خریداری کردم
زمان هم دو ساله بوده و الان فقط 8 ماه ازش گذشته.

الان شما بگو چطوری میشه 360 تومن؟ با چه تعرفه ای؟

- - - Updated - - -


مثلا 30 گیگ هر گیگ 2 هزار تومان (کمترین نرخ) میشه 60 تومان + 10 هزار تومان هزینه رانژه مالیات بر ارزش افزوده و .... چیزی حدود 90 تومان میشه، بعد این به من مشتری بدن سالانه 30 تومان یعنی شرکت فقط فکرش توی شارژ حجمی سرویس هست تا سود کنه خود مخابرات اگر مودم رایگان توی طرح بدن درخواست جمع آوری کنید مودم ازتون می گیرن وقتی مرجع که مخابرات این چنین رفتاری کنه شرکت های زیر مجموعه بعید نیست امیدوارم مشکلتون حل بشه ولی برای اینکه روند قانونی داشته باشید از این سامانه ثبت شکایت کنید:

https://195.ict.gov.ir/

نهایت 24 ساعته رسیدگی میشه

درضمن بحث مودم یه چیز دیگست. بله خیلی سال پیش هم که این شرکت ها بخوان چنین سرعت هایی بدن توی بوشهر یه شرکت بود که مودم میداد هروقت میخواستید تخلیه کنید باید مودم رو پس میدادید. ولی قبلا حتما کلامی میگفت نه اینکه توی فرم درج کنه.
امروز از شاتل تماس گرفتن گفتن تنها کاری که میتونید بکنیم اینه که شما یه نفر جای خودت بزاری و تخلیه کنیم برات

با تنظیم مقررات تماس گرفتم موضوع رو گفتم گفتن بررسی میکنن جریان چیه و شاتل نمیتونه همچین حرفی بزنه و اکانت رو چک میکنن چرا چنین قیمتی بهتون گفتن. و نباید همچین قیمتی باشه

Clooner
September 12th, 2017, 18:45
خیلی شنیدم که از شاتل ناراضی هستن .
برای شهر ما که خیلی خوبه . سرویس 128 دارم ولی همیشه با 2 مگ دان میکنم :d این آپلود سنتر و شاتل لند هم که طرح خیلی خوبیه ( البته برای ما )


درهرصورت امیدوارم کارتون سریع تر راه بیافته <3

Mehrvarzan
September 13th, 2017, 08:50
خیلی شنیدم که از شاتل ناراضی هستن .
برای شهر ما که خیلی خوبه . سرویس 128 دارم ولی همیشه با 2 مگ دان میکنم :d این آپلود سنتر و شاتل لند هم که طرح خیلی خوبیه ( البته برای ما )


درهرصورت امیدوارم کارتون سریع تر راه بیافته <3
ما هم اولین همینجوری بودیم برادر ولی حالا شدیم این. یه مدت بگذره میای همینجا شکایت میکنی.