PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نظرسنجی در خصوص برگزاری دوره رپورتاژ



abbas141
September 6th, 2017, 03:00
باسلام و درود خدمت شما کاربران انجمن وبمستران ، امیدوارم که حالتون خوب باشه .

واقعیت من یک نظرسنجی دارم درست میکنم و گفتم این جا هم مطرح کنم ، موضوع نظر سنجی ما در خصوص رپورتاژ (https://forum.p30web.org/forum198.html) آگهی هست ، همان طور که در عنوان هم مشاهده میکنید .



خوب داستان از چه قرار هست ؟


داستان از این قرار هست که ما مدت ها هست که روی حوزه هایی مثل رپورتاژ آگهی (https://forum.p30web.org/forum198.html) در ایران داریم فعالیت میکنیم و این شیوه یک شیوه تبلیغات اینترنتی هست که هم میتونه برای برندینگ مفید باشه و هم این که برای سئو سایت شما ، فرض کنید که شما یک وب سایت دارید و حالا مثلا در همین حوزه هست ، دوست دارید که سایت شما شناخته شود ، این رپورتاژ میتونه باعث بشه که سایت شما شناخته تر بشه .

یا مثلا برای این که ترافیک بیشتری رو جذب کنید میتوانید با سئو کردن کلماتی رتبه و ترافیک بیشتری رو کسب کنید .


یا ساده تر فرض کنید ، شما یک سایت رپورتاژ دارید ، برای این که این سایت شما بازدید بیشتری داشته باشه میتوانید یکسری کلمات مثل : رپورتاژ رایگان (https://forum.p30web.org/thread14216.html)رو روش کار کنید به شیوه رپورتاژ ، تا سایت شما بالا بیاد .


هدف ما حالا در واقع برگزاری همین دوره هست ، حالا میخواهیم بدونیم که ایا مفید هست ، دوست دارید یا خیر ؟


ممنون میشم نظر بدید .