PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اسامی شرکت‌های کم فروش اینترنتی رسانه‌ای شد +جدول



GOD
August 27th, 2017, 11:23
وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی وعده رسانه‌ای کردن نام شرکت‌های کم فروش در حوزه ICT را داده بود. محمد جواد آذری جهرمی گفته بود: «مردم از کم‌فروشی اینترنتی گلایه دارند و به همین جهت باید تنظیم مقررات در استان‌ها نیز فعال شود و شکایات مردم را دریافت کند. این نیازمند این است که نظارت مردم بر مردم فعال شود. من گفتم روز شنبه تمام شکایاتی که در رابطه با کم‌فروشی اینترنت وجود دارد، به صورت رسانه‌ای منتشر شود تا روشن شود مردم از چه کسانی شکایت دارند. این نظارت بهترین راه نظارت است. هیچ ترسی هم از هیچکسی نداشته باشید و ملاحظه‌ای نکنید. شکایات را منتشر کنید تا اصحاب رسانه آن را به مردم منتقل کنند و مردم بدانند شکایات کجاست و از کیست و چه کسی رعایت نمی‌کند. نمی‌شود ما مدیون مردم باشیم و مردم از ما طلب کنند و ما پاسخگو نباشیم.» در همین حال امروز رگولاتوری لیستی از شرکت های اینترنتی که شکایت داشته اند را اعلام کرد. این اپراتورها بیش از ۲۰ شکایت در حوزه اینترنت پرسرعت داشته‌اند. حسین فلاح جوشقانی – سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – گفت: حدود شش درصد از مجموع شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۵ ، در سال ۹۵ مربوط به ارایه خدمات اینترنت پرسرعت بوده و در چهار بخش تحویل ترافیک کمتر از مقدار فروخته شده، تحویل سرعت کمتر از قرارداد، گرانفروشی و تعرفه خدمات در این سامانه ثبت شده است. وی با اشاره به اینکه تمامی شکایات ثبت شده در سامانه به صورت دقیق بررسی و پاسخ لازم ارایه شده است، افزود: با وجود اینکه درصد کمی از شکایت های ثبت شده مربوط به حوزه خدمات اینترنت است با این حال در کنار نظارت جدی رگولاتوری، باید اطلاع رسانی کافی درباره استفاده از خدمات این حوزه و روش های جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، از سوی اپراتورها به مردم ارایه شود. فلاح جوشقانی تصریح کرد: ساماندهی وضعیت فروش بسته‌های اینترنتی و کم‌فروشی خدمات، تدوین نظام تعرفه‌ای مناسب برای خدمات ثابت، تدوین ضوابط لازم برای حمایت از OTTها و اپلیکیشن‌ها و ساماندهی دکل‌ها از اولویت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در دستور کار رگولاتوری نیز قرار گرفته است. سرپرست رگولاتوری از ارایه آمار شکایات مربوط به ۵ ماهه سال ۹۶ در روزهای آتی خبر داد.
https://cdn.mashreghnews.ir/d/2017/08/27/4/2031377.jpgمنبع (https://www.mashreghnews.ir/news/767234/%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%85-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%AF-%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84)

ashadata
August 27th, 2017, 11:29
برای دقیق تر شدن امار با نسبت شکایات به تعداد کاربران رو هم اعلام میکرد

saeed1988m
August 27th, 2017, 11:37
این شکایات بوده و هست
این آمارها چیزی رو عوض نمیکنه چون عملا بعید میدونم اتفاق خاصی بیوفته صرفا این آمار سالهای قبل هم بوده و فقط رسانه ای نشده
حال آنکه خیلی هم برا اپراتور ها و شرکت ها مهم نیست این تعداد از شکایات

Kian
August 27th, 2017, 23:25
این شکایات بوده و هست
این آمارها چیزی رو عوض نمیکنه چون عملا بعید میدونم اتفاق خاصی بیوفته صرفا این آمار سالهای قبل هم بوده و فقط رسانه ای نشده
حال آنکه خیلی هم برا اپراتور ها و شرکت ها مهم نیست این تعداد از شکایات

دوست بزرگوار اشتباه می کنید، اتفاقا این شکایتها هر چقدر بیشتر باشند اثر بیشتری دارند،
بطور مثال، سه و چهار ماه قبل، همراه اول دو مرتبه سرویس ارزش افزوده (پیامک های روزانه مثل شعر و مطالب علمی و ...) رو بدون اجازه برای خط دائمی من فعال کرده بود، من هم از طریق سامانه 195.ir شکایت کردم و چند روز بعد خود اپراتور همراه اول تماس گرفتند و اولش سعی کردن حاشا کنند من هم قبول نکردم و مجددا در سامانه اعتراض کردم، بعدش مجبور شدند دوباره تماس بگیرند و چند هزار تومان بیشتر از پولی که گرفته بوند به اعتبار خط من اضافه کنند و دیگه هم جرات نمی کنند به خط من کاری داشته باشند :71:

mhiizadi
August 28th, 2017, 00:46
بنده ده بار سعی کردم شکایتم رو توی http://complaint.cra.ir به ثبت برسونم؛ ولی اصلا با کلیک روی ثبت ؛ هیچ فرقی نمیکنه و به مرحله بعدی نمیره .
کسی میدونه مشکل چیه ؟

isn
August 28th, 2017, 00:54
فکر کنم مشکل از سیستم شماست برای من مشکلی نداره و باز میشه

mhiizadi
August 28th, 2017, 00:56
فکر کنم مشکل از سیستم شماست برای من مشکلی نداره و باز میشه
باز که میشه؛ شکایت رو نمیشه ثبت کرد .

GOD
August 28th, 2017, 00:59
باز که میشه؛ شکایت رو نمیشه ثبت کرد .
این رو امتحان کن

http://complaint.cra.ir/Portal/View/Viewer.aspx?ObjectType=Form&ObjectId=a54f819e-014f-4de4-ab36-38d276f281c4&DashboardId=8dab6b28-fdfa-4ece-82eb-117bcaaa241c

nevergotme
August 28th, 2017, 01:12
من یکی از نت هام شاتل هستش ، واقعا فک کنم اکثریت مشترکین این شرکت بدونن که حجم خوری داره ! یعنی من امتحان کردم ، 100 مگ شما دانلود بکن ، 115 مگ ثبت میشه یا بیشتر ، من خودم واقعا قبول نداشتم ولی دیگه وقتی تست کردم مطمئن شدم ، دیگه چی میشه کرد ؟ .......[-(

Alt+F4
August 28th, 2017, 01:40
وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی وعده رسانه‌ای کردن نام شرکت‌های کم فروش در حوزه ICT را داده بود. محمد جواد آذری جهرمی گفته بود: «مردم از کم‌فروشی اینترنتی گلایه دارند و به همین جهت باید تنظیم مقررات در استان‌ها نیز فعال شود و شکایات مردم را دریافت کند. این نیازمند این است که نظارت مردم بر مردم فعال شود. من گفتم روز شنبه تمام شکایاتی که در رابطه با کم‌فروشی اینترنت وجود دارد، به صورت رسانه‌ای منتشر شود تا روشن شود مردم از چه کسانی شکایت دارند. این نظارت بهترین راه نظارت است. هیچ ترسی هم از هیچکسی نداشته باشید و ملاحظه‌ای نکنید. شکایات را منتشر کنید تا اصحاب رسانه آن را به مردم منتقل کنند و مردم بدانند شکایات کجاست و از کیست و چه کسی رعایت نمی‌کند. نمی‌شود ما مدیون مردم باشیم و مردم از ما طلب کنند و ما پاسخگو نباشیم.» در همین حال امروز رگولاتوری لیستی از شرکت های اینترنتی که شکایت داشته اند را اعلام کرد. این اپراتورها بیش از ۲۰ شکایت در حوزه اینترنت پرسرعت داشته‌اند. حسین فلاح جوشقانی – سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – گفت: حدود شش درصد از مجموع شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۵ ، در سال ۹۵ مربوط به ارایه خدمات اینترنت پرسرعت بوده و در چهار بخش تحویل ترافیک کمتر از مقدار فروخته شده، تحویل سرعت کمتر از قرارداد، گرانفروشی و تعرفه خدمات در این سامانه ثبت شده است. وی با اشاره به اینکه تمامی شکایات ثبت شده در سامانه به صورت دقیق بررسی و پاسخ لازم ارایه شده است، افزود: با وجود اینکه درصد کمی از شکایت های ثبت شده مربوط به حوزه خدمات اینترنت است با این حال در کنار نظارت جدی رگولاتوری، باید اطلاع رسانی کافی درباره استفاده از خدمات این حوزه و روش های جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، از سوی اپراتورها به مردم ارایه شود. فلاح جوشقانی تصریح کرد: ساماندهی وضعیت فروش بسته‌های اینترنتی و کم‌فروشی خدمات، تدوین نظام تعرفه‌ای مناسب برای خدمات ثابت، تدوین ضوابط لازم برای حمایت از OTTها و اپلیکیشن‌ها و ساماندهی دکل‌ها از اولویت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در دستور کار رگولاتوری نیز قرار گرفته است. سرپرست رگولاتوری از ارایه آمار شکایات مربوط به ۵ ماهه سال ۹۶ در روزهای آتی خبر داد.
https://cdn.mashreghnews.ir/d/2017/08/27/4/2031377.jpg
منبع (https://www.mashreghnews.ir/news/767234/%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%85-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%AF-%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84)

سلام
جمع کل پایین چه صیغه ای هست و چطور محاسبه شده؟
[

TakCloud
August 28th, 2017, 01:59
این امار از نظر عقلانی هیچ صحتی ندارد
به عنوان مثال شرکت فن اوا در اخر لیست قرار دارد
ایا واقعا به نظر شما به دلیل کیفیت بسیار بالا است؟‌ خیر این گونه نیست
دلیل اصلی تعداد کاربر خیلی کمتر است
باید اول تعداد کاربر مشخص بشه

- - - Updated - - -

این فقط بازی با اعداد هست همین

isn
August 28th, 2017, 11:20
باز که میشه؛ شکایت رو نمیشه ثبت کرد .
من دیشب یک مورد ثبت کردم

Amy
August 28th, 2017, 12:18
به نظر من این آمار خیلی معتبر نیست
چون تعداد شکایات نسبت به کاربران واقعا کمه
همچنین خیلی از افراد رضایت ندارند از سرویس دهی
اما شکایتی هم نتونستن ثبت کنن

مثلا مبین نت از این که باید صدر جدول باشه شکی نیست
اما واقعا فقط 183 شکایت

به جرعت میگم 90% کسانی که وایمکس مبین نت دارن اصلا راضی نیستن
سرعت غیر واقعی و هزینه ی بسیار زیاد
مثلا سرویس 4 مگابیت که اگر تقسیم بر 8 هم بشه
باید 512 کیلوبایت سرعت ثابت داشته باشه
ولی عملا در همه ی شرایط روی 120 تا 220 هست

اینم خودش یک نوع کم فروشیه

آمار اگه واقعی و به درستی بدست بیاد
خیلی بیشتر از این حرفاست ....