PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل ارسال نشدن ایمیل تیکت به مدیرت whmcs 7.2.3



jalaljee
August 8th, 2017, 05:36
با سلام
من قلا آخرین بار نسخه 5 نصب کرده بودم و نسخه 6 نصب نکرده بودم
حالا که 7 نصب کردم نمی دونم مشکل از نسخه شما یا ....
وقطی تیکت باز میشه برای کاربر ایمیل ارسال میشه ولی برای ادمین ایمیل ارسال نمیشه یعنی که ادمین متوجه ارسال تیکت بشه که نمیشه
میشه بگید در نسخه 7 این ورداشتن یا مشکل از چی یا ....

میشه راهنمای کنید !؟
ممنون

هاست 97
August 8th, 2017, 08:37
از مدیریت به My Account بروید و سپس تیک بخش های پشتیبانی را بزنید
اگر برطرف نشد اشکال از قالب ایمیل شماست

Farid Saadat
August 8th, 2017, 12:24
سلام،
با هزینه 25 هزار تومان قابل مرتفع کردن می باشد.
در صورت نیاز در ارتباط باشید.

با احترام.

vpgroup
August 8th, 2017, 12:50
با سلام
من قلا آخرین بار نسخه 5 نصب کرده بودم و نسخه 6 نصب نکرده بودم
حالا که 7 نصب کردم نمی دونم مشکل از نسخه شما یا ....
وقطی تیکت باز میشه برای کاربر ایمیل ارسال میشه ولی برای ادمین ایمیل ارسال نمیشه یعنی که ادمین متوجه ارسال تیکت بشه که نمیشه
میشه بگید در نسخه 7 این ورداشتن یا مشکل از چی یا ....

میشه راهنمای کنید
ممنون


با سلام و احترام

اگر مشکل شما حل نشد با هزینه 20 هزار تومان قابل انجام است

موفق باشید

gharibion
August 8th, 2017, 13:11
تنظیمات دپارتمان های پشتیبانی خودتون رو بررسی کنید ، در قسمت مدیریت اکانت myaccount.php در بخش اطلاع از تیکت ها باید دپارتمان هایی که ایجاد کردید تیک داشته باشند و در انتها در قالب های ایمیل قسمت ایمیل به مدیریت رو باید بررسی کنید .

jalaljee
August 8th, 2017, 18:23
از مدیریت به My Account بروید و سپس تیک بخش های پشتیبانی را بزنید
اگر برطرف نشد اشکال از قالب ایمیل شماست

ممنون
انجام دادم مدیریت
و قالب ایمیل روی حالت پیش فرض یعنی حتا فارسی نکردم
(بدون هیچ دست کاری)
نه درست نمی دونم از چی


تنظیمات دپارتمان های پشتیبانی خودتون رو بررسی کنید ، در قسمت مدیریت اکانت myaccount.php در بخش اطلاع از تیکت ها باید دپارتمان هایی که ایجاد کردید تیک داشته باشند و در انتها در قالب های ایمیل قسمت ایمیل به مدیریت رو باید بررسی کنید .

برسی کدرم مشکل از آنجا نیست

jalaljee
August 8th, 2017, 20:03
نمی دونم مشکل از چی
حتا سفارش کخه داده میشه ایمیل میاد برای مدیرت ولی فقط باز شدن تیکتی و جوابدادن به تیکت از طریق کاربر برای مدیرت ارسال نمیشه
حتا روی چند سرور تست کردم بازم نشده
نسخه نال شده و اصلی تست کردم نشد
نسخه 6 و 5 نصب کردم شده ولی 7 نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟
میشه کسی راهنمای کنه
با تشکر

speednet
August 9th, 2017, 13:47
سلام،
با هزینه 25 هزار تومان قابل مرتفع کردن می باشد.
در صورت نیاز در ارتباط باشید.

با احترام.


با سلام و احترام

اگر مشکل شما حل نشد با هزینه 20 هزار تومان قابل انجام است

موفق باشید

احتمالا بخش درخواست و ارائه آفر رو با این بخش اشتباه گرفتید

نمیدونم مدیرای این سایت کی میخوان درست حسابی بالا سر این سایت باشن

دلیل های متفاوتی وجود داره
لطفا بخش مای اکانت گزینه Support Tickets Notifications رو چک کنید تا تیک همه موارد فعال باشد ، اگر اوکی نبود پورت 25 رو چک کنید اگر برای کاربرا ایمیل ارسال میشه و برای خودتون نمیشه نیازی به بررسی پورت میل نیست و موارد امثالم

jalaljee
August 9th, 2017, 19:54
دوستان هر کاری بگید انجام دادم
البطه شما همه مهندس هستید ولی من یک 4 سالی با این اسکربیت کار کردم نمی دونم مشکل از چی که فقط توی نسخه 7 این مشکل خوردم
همه چیز دقییق انجام دادم جالب این که فقط و فقط برای مدیرت ایمیل ارسال نمیشه
مثلا سفارش که داده میشه ایمیلش برای مدیرت ارسال میشه ولی تیکت جدید ایمیل نمی یاد
العان از دوستان کیا نسخه 7 نصب کردن؟؟؟؟؟
ممنون میشم اگر کمک کنید:-s

hiwebpw
August 9th, 2017, 20:04
دوستان هر کاری بگید انجام دادم
البطه شما همه مهندس هستید ولی من یک 4 سالی با این اسکربیت کار کردم نمی دونم مشکل از چی که فقط توی نسخه 7 این مشکل خوردم
همه چیز دقییق انجام دادم جالب این که فقط و فقط برای مدیرت ایمیل ارسال نمیشه
مثلا سفارش که داده میشه ایمیلش برای مدیرت ارسال میشه ولی تیکت جدید ایمیل نمی یاد
العان از دوستان کیا نسخه 7 نصب کردن؟؟؟؟؟
ممنون میشم اگر کمک کنید:-s

اگر خواستید در تلگرام با بنده در ارتباط باشید دسترسی ارسال کنید تا بررسی بشه چون نکته به نکته نمیشه گفت چه چیزایی رو تست کنید
@artpw

mre
August 9th, 2017, 20:04
پیشنهاد می‌کنم یه سر به لینک زیر بزنید شاید به دردتون بخوره

https://docs.whmcs.com/Email_Sending_Issues

امیدوارم مشکلتون حل بشه
موفق باشید

Reza G
August 9th, 2017, 21:13
آدرس ایمیل فرستنده چی هست؟ یه بار برای کسی نصب کردم همین مشکل رو داشت.

علتش این بود که از آدرس noreply@domain.com استفاده می کرد ولی این آدرس ایمیل در پنل هاست وجود خارجی نداشت.

با ساختن اکانت ایمیل noreply@domain.com مشکلش حل شد.

jalaljee
August 9th, 2017, 22:18
آدرس ایمیل فرستنده چی هست؟ یه بار برای کسی نصب کردم همین مشکل رو داشت.

علتش این بود که از آدرس noreply@domain.com استفاده می کرد ولی این آدرس ایمیل در پنل هاست وجود خارجی نداشت.

با ساختن اکانت ایمیل noreply@domain.com مشکلش حل شد.

نه تنظیمات whmcs دقیق انجام دادم
ایمیل برای کاربر میره ولی برای امین ارسال نمیشه که فقط این مورد برای تیکت هست
من روی نسخه 5 تست کردم ارسال میشه
نمی دونم چکار کنم واقعا نمی دونم چکار کنم هر کاری فکر کنید انجام دادم

jalaljee
August 10th, 2017, 20:50
دوستان واقعا کسی به این مشکل بر نخورده
یا مشابه این ؟؟؟
لطفا کمک کنید
ممنون