PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اعتماد یا Trust



sibait
July 16th, 2017, 03:56
اعتماد یا همان واژه آشنا تر Trust، شامل دریافت اعتبار نزد گوگل و سایر موتور های جستجو و جلب اعتماد آنهاست از این بابت که مطالب و صفحات سایت مورد نظر، معتبر و قابل اعتماد هستند و می توانند رتبه بالاتری داشته باشند. این مرحله، یکی از اسرار سئو خاجی سایت است و هر آنچه از ان می دانیم، حدسیات و نتایج آزمایشات و مشاهدات است.
https://www.sitestory.net/images/knowledge-base/seo-learning/trust-rank.jpg
روش های افزایش اعتماد، به شرح زیر هستند.
کسب اعتبار یا Authority بالاتراعتبار یا همان آتوریتی، وازه ای است که مفهوم خود را به خوبی توضیح می دهد. لازم به ذکر است که این موضوع دقیقا همان Page authority و Domain authority توسط Moz نیست و قطعا تعریف آن در گوگل، با سایر تعاریف تفاوت هایی دارد. برای این موضوع، داشتن لینک هایی با نام دامنه، داشتن شبکه های اجتماعی فعال، تولید محتوای هدفمند و منظم، میزان سرچ شدن نام برند شما همراه با کلمه کلیدی هدف، داشتن لینک از سایت های معتبر که خودشان اعتبار بالایی دارند و ... می تواند در بهبود سئو خارجی کمک بزرگی باشد.تاریخچه وبسایت شما- آیا سایت شما یک وبسایت جدید و بسیار نوپاست؟ قاعدتا از نظر اعتبار و اعتماد گوگل، وضعیت ضعیف تری از سایت هایی که مدتهاست فعالند و لینک های زیادی دارند دارید. برای بهبود تاریخچه فعالیت سایت خود، می توانید تمامی اقدامات مربوط به سئو خارجی و استاندارد های آن را به بهترین شکل رعایت کنید با این تفاوت که فاکتور زمان در آن تاثیر بسزایی دارد.استفاده از SSL در صفحات مهم سایت- بر خلاف وجود یک باور اشتباه که فکر می کند داشتن SSL مستقیما باعث افزایش رتبه سایت می شود و سئو خارجی یا داخلی را بهتر می کند، SSL یک مفهوم بسیار مهم و متفاوت از سئو است که به امنیت می پردازد. SSL ضمن موارد بسیار زیاد و پیچیده ای که در مدیریت سایت و سرعت آن ایجاد می کند، یک الزام برای صفحاتی است که اطلاعات از بازدید کننده دریافت می شود. داشتن یک وبسایت امن فاکتور مهمی در جلب اعتماد گوگل است.