توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تغییر واحد پولی ریسلو به روپیه هند (inr) !
Z.eus
July 6th, 2017, 19:27
درود خدمت دوستان عزیز.
چند دقیقه پیش ما یک ایمیل اطلاع رسانی از ریسلو مبنی بر اعمال محدودیت و تغییر واحد پولی اکانت به روپیه هند در تاریخ 10 جولای 2017 دریافت کردیم.
We would like to inform you about new policy restrictions on the use of platform services and products by resellers located in your country. As a result of these restrictions, the following changes will apply to your account:
Account balance currency to INR
On Monday, July 10, 2017 (07:00 UTC), we will change the currency of your account balance to Indian rupee (INR). We use the latest currency exchange rate to convert your account balance. From then on, deposit invoices will display all amounts in INR..
همکاران گرامی شما هم چنین پیغامی دریافت کردید؟
speednet
July 6th, 2017, 19:28
درود خدمت دوستان عزیز.
چند دقیقه پیش ما یک ایمیل اطلاع رسانی از ریسلو مبنی بر اعمال محدودیت و تغییر واحد پولی اکانت به روپیه هند در تاریخ 10 جولای 2017 دریافت کردیم.
We would like to inform you about new policy restrictions on the use of platform services and products by resellers located in your country. As a result of these restrictions, the following changes will apply to your account:
Account balance currency to INR
On Monday, July 10, 2017 (07:00 UTC), we will change the currency of your account balance to Indian rupee (INR). We use the latest currency exchange rate to convert your account balance. From then on, deposit invoices will display all amounts in INR..
همکاران گرامی شما هم چنین پیغامی دریافت کردید؟
سلام
بله برای بنده هم چند دقیقه پیش اومد که تیکت دادم من تو ایران هستم و نمیخوام واحد پولم به روپیه تغیی کنه
nima17701
July 6th, 2017, 21:03
سلام
بله برای بنده نیز ارسال شده ...
babakebrahimi
July 6th, 2017, 22:55
بله برای کل ایرانیها ارسال شده
Mr.Pouria
July 6th, 2017, 23:39
بله برای منم اینو فرستادن :
Policy restrictions apply to your account
We would like to inform you about new policy restrictions on the use of platform services and products by resellers located in your country. As a result of these restrictions, the following changes will apply to your account:
Account balance currency to INR
On Monday, July 10, 2017 (07:00 UTC), we will change the currency of your account balance to Indian rupee (INR). We use the latest currency exchange rate to convert your account balance. From then on, deposit invoices will display all amounts in INR.
No bank transfers to Rabobank
Effective immediately, payment by bank transfer to our bank account at Rabobank (BIC: RABONL2U) is disabled. Funds transferred to this bank account will not be added to your account balance and will not be refunded in any way. Please log in to your Reseller Area (http://resello.us7.list-manage1.com/track/click?u=7092a6a78bf91bc7b1f4d84e6&id=4bbdded871&e=ffdb72aa29) for an overview of available payment methods.
We apologize for any inconvenience caused.
Best regards,
Resello
live
July 6th, 2017, 23:59
ممنون همکار گرامی بنده هم پیام دادم تغییر ندن ، با تشکر از اطلاع رسانی
Mehrdad201
July 7th, 2017, 00:01
سلام. برای من هم پیام اومده. راستش من یه سوال دیگه هم داشتم. من برای شارژ کردن حساب از وب مانی استفاده میکردم. اما نمیدونم ایا شما هم دچار مشکل شدید جدیدا یا نه چراکه اون درگاه واسطه وب مانی ایران رو تحریم کرده.
میخواستم ببینم شما از چه راهی اکانت ریسلو خودتون رو شارژ میکنید ؟
Mr.Pouria
July 7th, 2017, 00:44
سلام. برای من هم پیام اومده. راستش من یه سوال دیگه هم داشتم. من برای شارژ کردن حساب از وب مانی استفاده میکردم. اما نمیدونم ایا شما هم دچار مشکل شدید جدیدا یا نه چراکه اون درگاه واسطه وب مانی ایران رو تحریم کرده.
میخواستم ببینم شما از چه راهی اکانت ریسلو خودتون رو شارژ میکنید ؟
از طریق کسایی که وب مانی با حساب اروپایی دارن ...
- - - Updated - - -
ممنون همکار گرامی بنده هم پیام دادم تغییر ندن ، با تشکر از اطلاع رسانی
از چه بخشی باید بهشون تیکت بزنیم و په متنی دقیقا بفرستیم ؟!
Z.eus
July 7th, 2017, 01:21
ما نیز پیامی در رابطه با این مورد برای ریسلو ارسال کردیم ولی متاسفانه روال کلی پاسخ دهی به تیکت ها کند است!
در صورتی که پاسخی دریافت شود داخل تاپیک قرارداده می شود.
توجه داشته باشید اگر قرار باشد با ارسال تیکت از این مورد جلوگیری شود از همان ابتدا اطلاع رسانی نمیکردند!
- - - Updated - - -
از طریق کسایی که وب مانی با حساب اروپایی دارن ...
- - - Updated - - -
از چه بخشی باید بهشون تیکت بزنیم و په متنی دقیقا بفرستیم ؟!
بعد از لاگین در ناحیه کاربری ریسلو به این آدرس (https://resello.hostcontrol-backoffice.com/ra/support/topic/create/) مراجعه کنید.
mizban97
July 7th, 2017, 01:43
سلام
برای ما که چیزی ارسال نشده است.
احتمالا این اعمال محدودیت ها فقط برای کاربران ایران هست.
شاید واحد پولی دلار برای ایران تحریم کردن و این شرکت ناچار شده که واحد پولی رو روپیه قرار بده.
الان متن خوندم متوجه شدم.
مثل اینکه خواستند به نوعی اعمال تحریم کنند ولی فکر نکنم بخوان مشتری های ایران از دست بدن.
babakebrahimi
July 7th, 2017, 12:08
من تیکت زدم و درخواست دادم که تغییرات اعمال نشه این جوابشون بود:
Dear sir,
We cannot do so. This has been decided on a management level and the change will continue as stated in the email.
Changing your account properties has no effect on this anymore.
Z.eus
July 7th, 2017, 12:09
درود؛
ریسلو در پاسخ به ما گفت که این یک تصمیم مدیریتی هست.
This has been decided on a management level and we cannot give more information currently. You can check your deposit options to see other possible payment gateways.
فعلا اطلاعات بیشتری نمیدن
arc1o0
July 7th, 2017, 12:11
ریسلو پی پل یا ویزاکارت قبول نمی کنه؟
babakebrahimi
July 7th, 2017, 12:11
سلام
برای ما که چیزی ارسال نشده است.
احتمالا این اعمال محدودیت ها فقط برای کاربران ایران هست.
شاید واحد پولی دلار برای ایران تحریم کردن و این شرکت ناچار شده که واحد پولی رو روپیه قرار بده.
الان متن خوندم متوجه شدم.
مثل اینکه خواستند به نوعی اعمال تحریم کنند ولی فکر نکنم بخوان مشتری های ایران از دست بدن.
شما با مشخصات غیر ایرانی ثبت نام کردید؟
مشکلی بابت ثبت مشتریان ایرانی از بابت پرداخت با دلار ندارید؟ هیچ پیامی، هشداری، درخواست تغییری و... براتون نیومده از ریسلو؟
- - - Updated - - -
ریسلو پی پل یا ویزاکارت قبول نمی کنه؟
کارتهای اعتباری ویزا مستر و .. قبول میکنه
ولی پی پال برا ما که فعال نیست
برای افرادی که با هویت غیر ایرانی ثبت نام کردن نمیدونم
Z.eus
July 7th, 2017, 12:18
فعلا برای ما کردیت و وب مانی فعاله.
از دوشنبه هفته آینده وضعیت مشخص خواهد شد. ممکنه با این روال ثبت دامین برای ایرانی ها گران تر شود.
Mr.Pouria
July 7th, 2017, 12:47
پاسخشوم به ما :
Dear sir,
We as support do not have any choice in this matter. It has been decided on a management level and the change will continue as stated in the email.
If you have any further questions do not hesitate to send a reply on this ticket.
I will answer it as soon as possible.
Kind regards,
Frank Steffens
Resello Technical
live
July 7th, 2017, 12:51
سلام
برای ما که چیزی ارسال نشده است.
احتمالا این اعمال محدودیت ها فقط برای کاربران ایران هست.
شاید واحد پولی دلار برای ایران تحریم کردن و این شرکت ناچار شده که واحد پولی رو روپیه قرار بده.
الان متن خوندم متوجه شدم.
مثل اینکه خواستند به نوعی اعمال تحریم کنند ولی فکر نکنم بخوان مشتری های ایران از دست بدن.
خوب پس از این به بعد چطوری حسابمونو شارژ کنیم ؟
- - - Updated - - -
پاسخشوم به ما :
Dear sir,
We as support do not have any choice in this matter. It has been decided on a management level and the change will continue as stated in the email.
If you have any further questions do not hesitate to send a reply on this ticket.
I will answer it as soon as possible.
Kind regards,
Frank Steffens
Resello Technical
همین پیام رو برای بنده هم ارسال کردن
Mehrdad201
July 7th, 2017, 20:09
بری من هم مثل سایر دوستان جواب مشابه دادند
Dear sir,
We as support do not have any choice in this matter. It has been decided on a management level and the change will continue as stated in the email.
If you have any further questions do not hesitate to send a reply on this ticket.
I will answer it as soon as possible.
Kind regards,
Frank Steffens
Resello Technical
حالا اگه واحد پول به روپیه تبدیل بشه اصلا چطوری حساب رو شارژ کنیم ؟! راهی داره ؟ من ازشون پرسیدم و منتظر جوابم.
babakebrahimi
July 7th, 2017, 20:22
بری من هم مثل سایر دوستان جواب مشابه دادند
حالا اگه واحد پول به روپیه تبدیل بشه اصلا چطوری حساب رو شارژ کنیم ؟! راهی داره ؟ من ازشون پرسیدم و منتظر جوابم.
راه خاصی نمیخواد داداش از همون طریقی که همیشه شارژ میکردیم شارژ میکنیم تنها تفاوتش اینه که کارمزد تبدیل ارز هم میاد روش که باعث میشه دامنه ها کمی گرون تر دربیاد، همین
تیک تاک
July 7th, 2017, 22:02
ما تعداد زیادی سایت روی رسیلو داریم .. همچین ایمیلی برای ما نیومده
sadecohost
July 8th, 2017, 16:59
شما با مشخصات غیر ایرانی ثبت نام کردید؟
مشکلی بابت ثبت مشتریان ایرانی از بابت پرداخت با دلار ندارید؟ هیچ پیامی، هشداری، درخواست تغییری و... براتون نیومده از ریسلو؟
- - - Updated - - -
سلام
با مشخصات غیر-ایرانی ثبت نام شده, نه ایمیلی ارسال شده نه هیچ.
تمامی آپشن های پرداخت (مثل پیپال و وبمانی) همچنان فعال هستند و مشکلی نیست
واحد پولی همچنان دلار آمریکا هست و تغییری نکرده
درضمن برای دامنه هایی با Whois کشور ایران, هیچ مشکلی بوجود نیومده.
babakebrahimi
July 8th, 2017, 17:18
سلام
با مشخصات غیر-ایرانی ثبت نام شده, نه ایمیلی ارسال شده نه هیچ.
تمامی آپشن های پرداخت (مثل پیپال و وبمانی) همچنان فعال هستند و مشکلی نیست
واحد پولی همچنان دلار آمریکا هست و تغییری نکرده
درضمن برای دامنه هایی با Whois کشور ایران, هیچ مشکلی بوجود نیومده.
ممنون
k-h
July 8th, 2017, 17:41
چیزی ارسال نشده برای ما
احتمالا برای کسانی که کشور ایران هستند این مشکل پیش آمده واحد پولی ما دلار هست هنوز .
البته روپیه هم باشه مشکلی فکر نمیکنم پیش بیاد
Kian
July 8th, 2017, 20:09
قراره که 2017/07/10 واحد پول عوض بشه !
ضمنا می تونستند به جای دلار، به واحد یورو تغییر بدهند نه روپیه هند، چون یورور برای ایران تحریم نیست و دولت ایران هم با یورو کار میکنه.
دوستانی که به ریسلو تیکت ارسال می کنند اینمورد رو بهشون تذکر بدهند شاید اثر داشته باشه.
mri_6889
July 8th, 2017, 23:33
این اطّاعیه نشون میده که اوضاع تحریمهای نقل و انتقال پول داره به مراتب بدتر و پیچیدهتر میشه. یعنی تا چند وقت دیگه ممکنه همین روپیه هند رو هم نتونه کار کنه و کلّا مثل اکثر ریسلرها اساساً ایرانیها رو تخته کنه. ضمن اینکه استفاده از واحد روپیه هند خیلی به ضرر ایرانیها خواهد بود. چون چند بار هزینه تبدیل ارز میخوره یک بار از ریال به دلار و یک بار از دلار به روپیه. ضمن اینکه محاسبه قیمت دامین واسه فروش آن به مشتری نهایی هم مشکل میشه. به نظر میرسه که پس از مهاجرت اجباری ایرانیها از ریسلر کلاب به ریسلو این دفعه باید ایرانیها باید خودشون به فکر جای جدید باشند و به اونجا کوچ کنند.
بهترین گزینه فکر میکنم ریسلرهای روسی باشند که بشه باهاشون با وب مانی سرویسهای پرداخت روسی مثل یاندکس مانی به راحتی و بی دردسر کار کرد. البتّه مطمئناً گزینههای خیلی جالبی نیستند ولی در این شرایط...
باید در کوتاه مدّت از ریسلو بخواهیم که واحد پولی رو از روپیه هند به یورو یا روبل روسیه تغییر بده که بشه با کارتهای پرداخت بین المللی، پی پال به یورو پرداخت کرد و یا با وب مانی به روبل پرداخت کرد.
mrhhamidi
July 9th, 2017, 01:21
گویا برای کسانی که حساب رو به طریقی خارج ایران باز کردند و وریفای شده مشکلی پیش نیومده و همچنین برای من که حساب رو ایرانی فعال نکردم
Z.eus
July 9th, 2017, 01:27
ضمن اینکه استفاده از واحد روپیه هند خیلی به ضرر ایرانیها خواهد بود.
مطمئنا هزینه تمام شده ثبت دامین ها در پنل های ایرانی بیشتر خواهد شد. به همین دلیل تاپیک ایجاد گردیده است!
باید در کوتاه مدّت از ریسلو بخواهیم که واحد پولی رو از روپیه هند به یورو یا روبل روسیه تغییر بده
این مورد قبلا برای این شرکت ارسال شده است و منتظر پاسخ ایشان هستیم.
Z.eus
July 10th, 2017, 20:47
این مورد قبلا برای این شرکت ارسال شده است و منتظر پاسخ ایشان هستیم.
در پاسخ گفتند که این تغییر انجام خواهد شد و امکان جلوگیری یا تغییر آن نیست :
There is no choice in this matter, the change will be done.
mri_6889
July 10th, 2017, 21:25
در پاسخ گفتند که این تغییر انجام خواهد شد و امکان جلوگیری یا تغییر آن نیست :
there is no choice in this matter, the change will be done.
به نظر میرسه که ریسلو هم داره تحریم ایران رو کلید میزنه. خصوصاً اینکه اخیراً ظاهراً یک نفر خواسته جدید ثبت نام کنه، چون مشخّصات ایران بوده، بهش گفتن نمیشه. این تغییر واحد پولی به روپیه هند هم که فاجعه است. یعنی احتمالاً تا چند وقت دیگه باید ریسلو را هم ترک کینم و یا شاید اصلاً دیگه نشه دامنه غیر از .ir که مال خود ایران هست، با مشخّصات ایران ثبت کرد.
این یعنی فاجعه.
بزرگترین مشکل دامنه هم اینه که باید تقریباً آدرس خودت باشه. خصوصاً اگر بخواهی نماد و درگاه و... بگیری.
کجا بریم حالا با این وضعیت؟
Mehrdad201
July 11th, 2017, 20:48
واحد پولی رو که عوض کردند !! الان بخوایم ریسلو رو شارژ کنیم باید چه کنیم ؟
اصلا راهی داره ؟
اصلا ارزش داره با ریسلو ادامه دادن و اگه بخوایم به جای دیگه ای مهاجرت کنیم چه میتوانیم بکنیم ؟
babakebrahimi
July 11th, 2017, 23:52
واحد پولی رو که عوض کردند !! الان بخوایم ریسلو رو شارژ کنیم باید چه کنیم ؟
اصلا راهی داره ؟
اصلا ارزش داره با ریسلو ادامه دادن و اگه بخوایم به جای دیگه ای مهاجرت کنیم چه میتوانیم بکنیم ؟
تابحال از کدوم روش شارژ میکردین؟ الانم از همون روش
کردیت کارت یا وب مانی
مشکلی از بابت شارژ نداریم، مشکل فقط نرخ تبدیل ارز بی جهت هست که باید متحمل بشیم
قبلا ریال رو تبدیل میکردیم به دلار و تمام
الان دوباره دلار باید تبدیل بشه به روپیه اینجوری کارمزد بیشتری پرداخت میکنیم همین
Ashkankamangar.ir
July 12th, 2017, 03:17
سیاست اشتباهی هست به این شرکتهای هندی نمیشه اعتماد کرد اینم دفعه دوم
Majdict.com
July 12th, 2017, 09:07
سلام
متاسفانه من هم دریافت کردم به نظرتون اگه ایمیل بزنیم تغییر ندن اینکار و میکنن یا ن؟لطفا راهنمایی کنید چطوری میشه دلار باشه و تغییر نکنه .ممنونم
babakebrahimi
July 12th, 2017, 19:09
سلام
متاسفانه من هم دریافت کردم به نظرتون اگه ایمیل بزنیم تغییر ندن اینکار و میکنن یا ن؟لطفا راهنمایی کنید چطوری میشه دلار باشه و تغییر نکنه .ممنونم
نه اصلا قبول نمیکنن
Mr.Pouria
July 12th, 2017, 20:06
از تاریخ مقرر دو روز گذشته برای کسی تغیرات اعمال شده ؟!
jamal
July 13th, 2017, 11:08
از تاریخ مقرر دو روز گذشته برای کسی تغیرات اعمال شده ؟!
بله اعمال شده.
واحد پول از دلار به روپیۀ هند تغییر کرده.
درگاه های قبلی هم هست هنوز. و یک درگاه دیگه هم اضافه شده به نام Bank Wire Transfer (INR)
به نظر میاد که امکان شارژ با هیچ ارزی به غیر ار روپیۀ هند نیست.
راهکار دوستان؟
babakm
July 13th, 2017, 12:02
درود بر دوستان عزیز
آقا ما حساب وبمانی داریم
الان چیکار کنیم به چه روشی پرداخت کنیم
ممنون میشم راهنماییم کنید
Mr.Pouria
July 13th, 2017, 12:08
بله اعمال شده.
واحد پول از دلار به روپیۀ هند تغییر کرده.
درگاه های قبلی هم هست هنوز. و یک درگاه دیگه هم اضافه شده به نام Bank Wire Transfer (INR)
به نظر میاد که امکان شارژ با هیچ ارزی به غیر ار روپیۀ هند نیست.
راهکار دوستان؟
برای من خیلی وقته انقال بانکی روپیه یا همون Bank Wire Transfer (INR) اضافه شده اما همچنان واحد پولی خرید و فروش من و یا حتی شارژ حساب به دلار هست ! یعنی ممکنه تغیر نکنه ؟
babakm
July 13th, 2017, 12:21
برای من خیلی وقته انقال بانکی روپیه یا همون Bank Wire Transfer (INR) اضافه شده اما همچنان واحد پولی خرید و فروش من و یا حتی شارژ حساب به دلار هست ! یعنی ممکنه تغیر نکنه ؟
یعنی شما الان میتونی حسابت رو با وبمانی شارژ کنی؟
Mr.Pouria
July 13th, 2017, 12:30
یعنی شما الان میتونی حسابت رو با وبمانی شارژ کنی؟
بله مشکلی نداره و شارژ میشه
babakm
July 13th, 2017, 12:36
بله مشکلی نداره و شارژ میشه
شما به عنوان یک ایرانی ثبت نام کردید؟
Mr.Pouria
July 13th, 2017, 12:48
شما به عنوان یک ایرانی ثبت نام کردید؟
بله مشخصتام همچنان ایران هست و تغیری ندادم ...
majid1f
July 14th, 2017, 14:37
متاسفانه با وب مانی هم نمیشه پرداخت داشت و پاسخ ریسلو به ما:
Dear Hossein,
Webmoney cannot be used with an INR currency. Can you use another payment method?
Kind regards,
arazit
July 14th, 2017, 14:41
متاسفانه با وب مانی هم نمیشه پرداخت داشت و پاسخ ریسلو به ما:
سلام
واحد پول برای شما عوض شده؟
majid1f
July 14th, 2017, 14:44
سلام
واحد پول برای شما عوض شده؟
بله. من با مشخصات واقعی ثبت نام کرده بودم
babakebrahimi
July 14th, 2017, 15:00
برای من هم همون دلار هست ولی امتحان نکردم که بدون مشکل شارژ میشه یا نه
بقیه دوستای که هنوز واحد پولی پنلشون به روپیه تغییر داده نشده تست کردن که ببیینن بدون مشکل با دلار شارژ میشه یا نه؟
mizbanwebhost
July 14th, 2017, 15:32
مجددا ریسلو اطلاعیه زده که برای کسایی که به روپیه تغییر کرده . با توجه به مخالفت ها به یورو تغییر میکند
Also see our previous announcement sent on July 6, 2017 concerning bank transfers to our bank account at Rabobank. In this announcement we informed you that the currency of your account balance would be changed to Indian Rupee (INR). As opposed to that announcement, we inform you that your account balance will be changed to Euro (EUR).
rahyarco
July 14th, 2017, 15:36
important policy restrictions
we would like to inform you about new policy restrictions on the use of platform services and products. These restrictions apply to resellers, customers and contacts from various countries that are subject to sanctions by the international community.
Transaction checks
on tuesday, july 18, 2017, we will introduce automated checks of transactions and contact details in our platform. Transactions can only be completed successfully if the contact details of resellers, customers and contacts comply with fore mentioned restrictions and are proven to be correct. All contacts and products that as of today do not pass the checks will be flagged. Renewal of these products will not be possible, regardless of the contact details at the time of the actual renewal.
This will have consequences for resellers and customers in all tiers of your account. Please inform your resellers and customers about this important change.
Consequences
starting july 18, 2017, resellers, customers, and contacts that are subject to policy restrictions cannot:
Create new accounts
create new products
transfer domain names to our platform
starting november 18, 2017, they cannot:
Renew existing products
add funds to their account balance
more information
in our knowledge base,you will find more information to help your resellers and customers comply with the requirements that are imposed by our new policy restrictions.
We apologize for any inconvenience caused by the policy restrictions. When the sentiment in the international community changes for the better, we may reconsider the policy restrictions.
Best regards,
resello
این هم ایمیل ریسلو مبنی بر سیاست های جدید برخورد با کشورهای تحت تحریم !!
Mr.Pouria
July 14th, 2017, 15:45
ایمیل جدید ریسلو :
( انگاری قراره به یورو تغیر کنه تا 4 روز دیگه )
Important policy restrictions
We would like to inform you about new policy restrictions on the use of platform services and products. These restrictions apply to resellers, customers and contacts from various countries that are subject to sanctions by the international community.
Also see our previous announcement sent on July 6, 2017 concerning bank transfers to our bank account at Rabobank. In this announcement we informed you that the currency of your account balance would be changed to Indian Rupee (INR). As opposed to that announcement, we inform you that your account balance will be changed to Euro (EUR)
Transaction checks
On Tuesday, July 18, 2017, we will introduce automated checks of transactions and contact details in our platform. Transactions can only be completed successfully if the contact details of resellers, customers and contacts comply with fore mentioned restrictions and are proven to be correct. All contacts and products that as of today do not pass the checks will be flagged. Renewal of these products will not be possible, regardless of the contact details at the time of the actual renewal.
This will have consequences for your own account and for resellers and customers in all tiers of your account. Please inform your resellers and customers about this important change.
Consequences
Starting July 18, 2017, resellers, customers, and contacts that are subject to policy restrictions cannot:
[*=left]Create new accounts
[*=left]Create new products
[*=left]Transfer domain names to our platform
As of August 18, 2017, pricing of services and products subject to policy restrictions will be increased significantly. This will affect the pricing of:
[*=left]Renewal of existing products
[*=left]Getting domains out of redemption
As of November 18, 2017, they cannot:
[*=left]Renew existing products
[*=left]Add funds to their account balance
Account balance refund
You can request a refund of your account balance if you cannot comply with the requirements that are imposed by our new policy restrictions. We will only refund a balance amount over EUR 25.00. To request a refund, please contact support and provide us with your payment details.
More information
In our Knowledge Base (http://resello.us7.list-manage2.com/track/click?u=7092a6a78bf91bc7b1f4d84e6&id=1dab88594d&e=ffdb72aa29), you will find more information to help you, your resellers, and customers comply with the requirements that are imposed by our new policy restrictions.
We apologize for any inconvenience caused by the policy restrictions.
When the sentiment in the international community changes for the better, we hope to strengthen our relationship.
Best regards,
Resello
Mr_ArMin
July 14th, 2017, 15:52
این هم ایمیل ریسلو مبنی بر سیاست های جدید برخورد با کشورهای تحت تحریم !!
این ایمیل که خیلی تند و تیزه میگه چی ؟ مشخصات پرداخت کننده باید با دارنده حساب یکی باشه ؟ بعده اون تاریخ دیگه نمیتونید حتی کاری انجام بدید...
الان چیکار باید کرد بعده این ایمیل ؟!
mizbanwebhost
July 14th, 2017, 15:55
گفته اگر مشخصات هر سطح ، حتی ریسلر ها و کاربران هم تحت تحریم باشه ، مواردی که گفته شده اجرا میشه .
میشه گفت فقط دو روز فرصت هست که فراری شد .
یا اینکه یک اکانت جدید با مشخصات غیر ایرانی وریفای شود و کلیه دامنه ها و نماینده ها هم با مشخصات غیر ایرانی بهش منتقل شود .
که فکر کنم دو این زمان کم نمیشه .
دو روز هم شنبه و یکشنبه هست
isoroush
July 14th, 2017, 16:07
دوستان لطفا بحث و تبادل نظر را در این تایپیک و جایگزین های ریسلو را در تایپیک زیر فقط اعلام کنید
از 27 مردادماه
August 18, 2017 هزینه تمدید سرویس برای کشورهای تحریم شده به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد.
از 27 شهریور ماه
November 18, 2017 کشورهای تحریم شده نمی توانند سرویس جدید تمدید کنند
AKTDomain
July 14th, 2017, 16:40
خبر بد
خبر بد
ریسلو الان طی نامه ای اعلام کرد که دیگه به ایرانی ها سرویس نمیده و تنها 4 روز مهلت داده تا هر بلایی میخوایم سر دامین هامون بیاریم...
همین الان به دفتر روسیه زنگ زدم و چک کردم
فکر کنم دردسر شروع شده...
alishadmehr
July 14th, 2017, 17:08
دوستان لطفا بحث و تبادل نظر را در این تایپیک و جایگزین های ریسلو را در تایپیک زیر فقط اعلام کنید
August 18, 2017 هزینه تمدید سرویس برای کشورهای تحریم شده به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد.
از 27 شهریور ماه
November 18, 2017 کشورهای تحریم شده نمی توانند سرویس جدید تمدید کنند
آقا 18 نوامبر که میشه 27 آبان ؟!
دوستان اینطور که من متوجه شدم :
تا 4 روز آینده ( 18 تیر 96 ) دیگه نمیشه سرویس جدید ایجاد کرد ولی امکان تمدید همچنان وجود داره.
تا یک ماه و 4 روز آینده ( 27 مرداد 96 ) هزینه تمدید افزایش پیدا میکنه.
تا 4 ماه آینده ( 27 آبان 96 ) کلیه سرویس ها قطع میشه از جمله تمدید ، اما دامنه های موجود روی سرویس هاشون فعال هستند تا منقضی بشند یعنی امکان انتقال بعد از اون هم وجود داره ؟!
آیا دوستان درست متوجه شدم؟ دامنه های قبلی مشکلی نخواهند داشت و هر زمان بخوایم میتونیم منتقل کنیم به رجیسترار دیگه ای؟
چون بعضی از دوستان طوری صحبت میکنند انگار فقط چند روز فرصت داریم!
Z.eus
July 14th, 2017, 17:11
بله، گویا ریسلو اطلاعیه جدیدی صادر کرده است که این دفعه گریبان گیر دوستانی که حتی با مشخصات خارجی ثبت نام کردند هم شده است!
Transactions can only be completed successfully if the contact details of resellers, customers and contacts comply with fore mentioned restrictions and are proven to be correct.
This will have consequences for your own account and for resellers and customers in all tiers of your account.
همچنین در ادامه ذکر شده است که deposit های بیشتر از 25 یورو مرجوع می شوند. دوستانی که قصد ادامه همکاری با ریسلو را ندارند میتوانند زودتر نسبت به پس گرفتن وجه اقدام کنند.
از کلیه همکاران دعوت می شود تا اگر راه حل منطقی در این زمینه دارند ارائه کنند.
@isoroush (http://www.webhostingtalk.ir/member.php?u=26194)
دوست گرامی این تاپیک از اولین تغییرات ریسلو ایجاد شده است و بهتر است جهت سهولت پیگیری، مسائل در همین تاپیک ادامه پیدا کنند. البته نظر مدیر انجمن نیز محترم است.
Kian
July 14th, 2017, 17:37
نتیجه اعتماد به هندی ها بهتر از این نمیشه ، اون از رسیلرکلاب و این از هم از ریسلو، کلا هندی ها ، منفعت طلب و فرصت طلب های نادانی هستند.
ثبت دامنه و حتی هاست و سرور از نظر قوانین آمریکا و مخصوصا اروپا به هیچ عنوان تحت تحریم نیست و هیچگونه محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد و فقط پرداخت های مالی ایرانیان به آمریکا نمی تواند مستقیم انجام شود ولی اروپا هیچ محدودیتی از این لحاظ ندارد !
چرا این هندی های نادان شرکت ریسلو که در هلند هستند ایرانی ها رو اذیت می کنند؟
renjo
July 14th, 2017, 17:58
الان تکلیف چیه؟
شرکت جایگزین کسی پیدا کرده؟
mizbanwebhost
July 14th, 2017, 18:01
باید دور زد .
نمیشه هر روز از این ور به اون ور رفت که .
هنوز برخی از سایت ها دارند در ریسلر کلاب ثبت می کنند .
کافیست هیچ چیزی حتی یوزر هم با نام ایران ثبت نشود .
هاست 97
July 14th, 2017, 18:07
ریسلر کلاب وریفای تلفنی و ... دارد
نمیتوان ریسلر کلاب را دور زد
باید بدنبال رجیسترار های آلمانی و هلندی گشت
این تصمیمشان تبعات مالی براشون داره و اکثر مشتری های ریسلو ایرانی هستند
Mehrdad201
July 14th, 2017, 18:10
یه سوال. برای دامنه هایی که روی سرویس هستند بعدا اونها رو میشه انتقال داد ؟
سلام
در
https://www.resellerclub.com/
میشه مشتری ایرانی داشت؟
babakebrahimi
July 14th, 2017, 18:38
دوستان اینجوری که من متوجه شدم برای ایرانیها و چند کشوری که شامل تحریم های بین المللی هستند فقط واحد پولی تغییر میکنه به یورو
و افزایش قیمت دامنه ها برای تمدید و ... و اینکه امکان ایجاد اکانت و تمدید و ... محدود بشه فقط شامل حال ریسلرها مشتریان و ساب ریسلرهایی خواهد شد که اطلاعات جعلی استفاده کرده اند و اطلاعاتشون با دیگر اطلاعات همخوانی نداره
یعنی قرار نیست قیمتها برای افرادی که با هویت واقعی خودشون ثبت نام کردن و اطلاعات ضد و نقیضی در هیچ بخشی از اکانتشون ندارن افزایش پیدا بکنه
و همچنین محدودیت ثبت نام و تمدید و ... برای افرادی که با هویت واقعی ثبت نام کردن و تناقض در اطلاعات ندارن اعمال نمیشه
درواقع اینجوری که بوش میاد ریسلرهای فعلی سرجاش خواهد بود با واحد ارزی یورو ولی هم سختگیری میشه روی اطلاعات مشتریانی که ثبت میشه و هم روی اطلاعات خود ریسلر و ساب ریسلرها همچنین احتمالا دیگه ریسلر جدید از ایران پذیرش نکنند
iwpanel
July 14th, 2017, 18:40
سلام
در
https://www.resellerclub.com/
میشه مشتری ایرانی داشت؟
نه نمیشه
Rz04
July 14th, 2017, 18:50
onlinenic با ایران مشکل نداشت؟
اگر بخوایم دامنه های خود را به رجیسترارر دیگه ای منتقل کنیم ، تقریبآ برای انتقال هر دامنه باید هزینه ای تقریبی 10 دلار صرف کرد
ضمنآ انتقال هر دامنه تقریبآ 7 روز زمان میبره
Ashkankamangar.ir
July 14th, 2017, 18:57
دوستان راست میگند منظورشون اینه باید اطلاعات جعلی نباشه دامنه هایی که تا اون تاریخ اطلاعاتشون جعلی باشه دیگه تمدید نمیشند
اگر روو ایران حساس هستند چون ایران جز کشورهایی هست که اطلاعاتش جهانی نیست جدا از کل دنیاست فقط میدونن کد ایران 98 هست حتی لیست شماره ها و کد پستیهارو ندارند
برای همین نمیتونند بفهمند جعلی هست یا نه
- - - Updated - - -
دقیقا گفته اگر آدرس ها کشورهای تحریمی باشد تراکنش ها در صورتی درست خواهد بود که ثابت بشه اطلاعات درسته
Important policy restrictions
We would like to inform you about new policy restrictions on the use of platform services and products. These restrictions apply to resellers, customers and contacts from various countries that are subject to sanctions by the international community.
Transaction checks
On Tuesday, July 18, 2017, we will introduce automated checks of transactions and contact details in our platform. Transactions can only be completed successfully if the contact details of resellers, customers and contacts comply with fore mentioned restrictions and are proven to be correct. All contacts and products that as of today do not pass the checks will be flagged. Renewal of these products will not be possible, regardless of the contact details at the time of the actual renewal.
This will have consequences for resellers and customers in all tiers of your account. Please inform your resellers and customers about this important change.
Consequences
Starting July 18, 2017, resellers, customers, and contacts that are subject to policy restrictions cannot:
Create new accounts
Create new products
Transfer domain names to our platform
Starting November 18, 2017, they cannot:
Renew existing products
Add funds to their account balance
More information
In our Knowledge Base,you will find more information to help your resellers and customers comply with the requirements that are imposed by our new policy restrictions.
We apologize for any inconvenience caused by the policy restrictions. When the sentiment in the international community changes for the better, we may reconsider the policy restrictions.
Best regards,
Resello
- - - Updated - - -
و از تاریخ دوم با مشخصات ایران اصلا نه میشه یوزر ساخت نه دامنه نه میشه منتقل کرد اینجا جای دیگه میتونید منتقل کنید
Important policy restrictions
We would like to inform you about new policy restrictions on the use of platform services and products. These restrictions apply to resellers, customers and contacts from various countries that are subject to sanctions by the international community.
Transaction checks
On Tuesday, July 18, 2017, we will introduce automated checks of transactions and contact details in our platform. Transactions can only be completed successfully if the contact details of resellers, customers and contacts comply with fore mentioned restrictions and are proven to be correct. All contacts and products that as of today do not pass the checks will be flagged. Renewal of these products will not be possible, regardless of the contact details at the time of the actual renewal.
This will have consequences for resellers and customers in all tiers of your account. Please inform your resellers and customers about this important change.
Consequences
Starting July 18, 2017, resellers, customers, and contacts that are subject to policy restrictions cannot:
Create new accounts
Create new products
Transfer domain names to our platform
Starting November 18, 2017, they cannot:
Renew existing products
Add funds to their account balance
More information
In our Knowledge Base,you will find more information to help your resellers and customers comply with the requirements that are imposed by our new policy restrictions.
We apologize for any inconvenience caused by the policy restrictions. When the sentiment in the international community changes for the better, we may reconsider the policy restrictions.
Best regards,
Resello
Mehrdad201
July 14th, 2017, 19:01
انتقال دامنه اینقدر هم زمان نمیبره. من یکی 2 تا از دامنه هام رو اوردم روی یه پنل دیگه. اما برای اون دسته از دوستانی که تعداد دامنه هاشون بالاست کار اسونی نیست. چون هزینه کار بالاست و باید با تک تک مشتریان تماس گرفته بشه.
Ashkankamangar.ir
July 14th, 2017, 19:01
اگر جایی اشتباه متوجه شدم بگید
Mehrdad201
July 14th, 2017, 19:06
والا اینطور که من فهمیدم در اینده همه ایرانیها دچار مشکل میشن
babakebrahimi
July 14th, 2017, 19:08
دوستان راست میگند منظورشون اینه باید اطلاعات جعلی نباشه دامنه هایی که تا اون تاریخ اطلاعاتشون جعلی باشه دیگه تمدید نمیشند
اگر روو ایران حساس هستند چون ایران جز کشورهایی هست که اطلاعاتش جهانی نیست جدا از کل دنیاست فقط میدونن کد ایران 98 هست حتی لیست شماره ها و کد پستیهارو ندارند
برای همین نمیتونند بفهمند جعلی هست یا نه
- - - Updated - - -
دقیقا گفته اگر آدرس ها کشورهای تحریمی باشد تراکنش ها در صورتی درست خواهد بود که ثابت بشه اطلاعات درسته
- - - Updated - - -
و از تاریخ دوم با مشخصات ایران اصلا نه میشه یوزر ساخت نه دامنه نه میشه منتقل کرد اینجا جای دیگه میتونید منتقل کنید
تا جایی که من میدونم اینجا منظورش از پالیسی رستیریکشن هم همون افرادی هستند که اطلاعات جعلی دارند نه کشورهای مورد تحریم
ebadgh2
July 14th, 2017, 19:09
من بهشون تیکت زدم در خصوص اینکه اگر نیاز به انتقال دامنهها به رجیسترار دیگه ای داشته باشیم، آیا این انتقال باید در همین بازه زمانی منتقل بشه و کد انتقال گرفته بشه از سیستم یا خیر و در پاسخ گفتن که در هر زمانی دامنهها قابل انتقال هستند
Dear Ebad,
You are free to transfer your domains at any time.
Kind regards,
M.S.R
July 14th, 2017, 19:09
انتقال دامنه اینقدر هم زمان نمیبره. من یکی 2 تا از دامنه هام رو اوردم روی یه پنل دیگه. اما برای اون دسته از دوستانی که تعداد دامنه هاشون بالاست کار اسونی نیست. چون هزینه کار بالاست و باید با تک تک مشتریان تماس گرفته بشه.
برای تست ۳ تا دومین را انتقال دادم هنوز منتقل نشده! چقدر زمان میبره؟
PersianDOT
July 14th, 2017, 19:12
ریسلو داره برای مشتریان ایرانی بازی در میاره و کم کم تحریم های سخت تری را هم اعمال میکنه.
پیشنهاد میکنم هرچه سریعتر دامین هاتونو منتقل کنید تا سختگیری ها بیشتر نشده. هرچند این کار مستلزم صرف وقت و هزینه باشه.
مذاکراتی و سرمایه گذاری در یک رجیسترار آلمانی صورت گرفته و بزودی این امکان فراهم میشه که همه دامینهاتونو با قیمت خوب به این رجیسترار معتبر منتقل کنید و تمدید کنید.
پیشنهاد من به دوستان اینه که هرچه سریعتر همه دامینهاشونو منتقل کنند. چهت اطلاعات بیشتر میتوانید به بنده پیام خصوصی دهید. شرایط بسیار خوبی برای ترنسفر دامین هموطنان گرامی داریم.
با تشکر
iwpanel
July 14th, 2017, 19:18
ریسلو داره برای مشتریان ایرانی بازی در میاره و کم کم تحریم های سخت تری را هم اعمال میکنه.
پیشنهاد میکنم هرچه سریعتر دامین هاتونو منتقل کنید تا سختگیری ها بیشتر نشده. هرچند این کار مستلزم صرف وقت و هزینه باشه.
مذاکراتی و سرمایه گذاری در یک رجیسترار آلمانی صورت گرفته و بزودی این امکان فراهم میشه که همه دامینهاتونو با قیمت خوب به این رجیسترار معتبر منتقل کنید و تمدید کنید.
پیشنهاد من به دوستان اینه که هرچه سریعتر همه دامینهاشونو منتقل کنند. چهت اطلاعات بیشتر میتوانید به بنده پیام خصوصی دهید. شرایط بسیار خوبی برای ترنسفر دامین هموطنان گرامی داریم.
با تشکر
لابد منظورتون همون
http://joker.com
هست ؟
babakebrahimi
July 14th, 2017, 19:18
دوستان گرامی عجله نکنید فعلا
و مراقب افرادی که میخوان از آب گل آلود ماهی بگیرند باشید
ریسلو فعلا اعلام نکرده مشکل خاصی برای ایرانیها پیش میاد غیر از اینکه تمامی اطلاعات باید حقیقی و یکسان باشه در تمامی بخشها (تمامی دامینها و ...)
نیازی نیست فعلا دامینهاتون رو انتقال بدین
واحد پولی هم خوشبختانه به جای روپیه شد یورو که از این بابت هم مشکل خاصی در پرداخت ها به وجود نمیاد
همین که ریسلو با توجه به اعتراض ایرانیها تصمیمش رو عوض کرد تا به جای روپیه از یورو استفاده کنه یعنی میخواد با ایرانیها کار بکنه!
Mehrdad201
July 14th, 2017, 19:42
خب الان واحد پول شده یورو ! اما چطوری میتونید موجودی رو افزایش بدید ؟
mri_6889
July 14th, 2017, 19:44
تا جایی که من میدونم اینجا منظورش از پالیسی رستیریکشن هم همون افرادی هستند که اطلاعات جعلی دارند نه کشورهای مورد تحریم
واژه International Conmmunity و Sanctions در متن ایمیل دلالت بر تحریم دارند.
babakebrahimi
July 14th, 2017, 19:49
واژه International Conmmunity و Sanctions در متن ایمیل دلالت بر تحریم دارند.
اون بخش جداست دوست عزیز و فقط دلیل تغییر واحد پولی به یورو رو تحریمهای بین المللی ذکر کرده
در مورد بقیه بخش ها هیچ اشاره ای به تحریم ها نکرده
- - - Updated - - -
خب الان واحد پول شده یورو ! اما چطوری میتونید موجودی رو افزایش بدید ؟
احتمالا شارژها با وب مانی یورو خواهد بود
Mehrdad201
July 14th, 2017, 19:54
خب مشکل اینجاست که وب مانی هم کیف پول یورو رو برای ایرانیها بسته !! مگه اینطور نیست ؟
persiancity
July 14th, 2017, 19:59
از این رجیسترار مزخرف هندی که با دامین های ایرانی ریسلرکلاپ تونسته تا الان پابرجا بمونه بیاید بیرون هندی های مزخرف>:p
mri_6889
July 14th, 2017, 20:05
خب مشکل اینجاست که وب مانی هم کیف پول یورو رو برای ایرانیها بسته !! مگه اینطور نیست ؟
دقیقاً همین مشکل وجود داره. ضمن اینکه این سیستمی که الان رییسلو به واسطه آن پذیرنده وب مانی شده است، ایرانیها رو تحریم کرده است. یعنی فقط تنها راه پرداخت این یورو با کردیت کارت هست و اینکه اگر Resello یک واسطه واسه شارژ حسابها توی ایران معرّفی کند. همون واسطهای که قبلاً بود، احتمالا ایندفعه یورو کار میکنه بجای دلار. اسمش چی بود(واسطه رو میگم)؟
Mehrdad201
July 14th, 2017, 21:17
خبر تازه ای نیست ؟
mansix
July 14th, 2017, 21:23
واسط ریسلو peygiri.com بود . اما الان با وضعیت تحریم های جدید ترش. بهتره یوزر جدید از یه جا غیر ایران بسازید منتقل کنید دامنه ها رو
Mehrdad201
July 14th, 2017, 21:37
دوستان مارال هاست هم از ریسلو برای ثبت دامنه استفاذه کرده ؟
یه سوال دیگه هم اینکه این realtime Register یعنی همون ریسلو !! یا اینکه ریسلو زیر نماینده این ریل تایم رجیستر هست ؟!؟!
یعنی میشه شرکت های دیگه ای هم از این realtime Register نمایندگی داشته باشند ؟
AKTDomain
July 16th, 2017, 21:16
خیر
من تلفنی باهاشون صحبت کردم
منظور اینه که به صورت قدم به قدم تمام امکانات مربوط به ایرانی ها رو حذف خواهند کرد
گفتم واقعا عجب شجاعتی دارید که حجم عمده مشتری هاتون رو پس میزنید. گفت چند صد هزارتا بیشتر نیستن ایرانی ها!!!
گفت داریم سعی میکنیم یه پارتنری پیدا کنیم که بتونیم دامین ها رو به اون منتقل کنیم ولی هنوز خبری نیست
ظاهرا خودشو متاسف و متاثر نشون میداد
دوستان اینجوری که من متوجه شدم برای ایرانیها و چند کشوری که شامل تحریم های بین المللی هستند فقط واحد پولی تغییر میکنه به یورو
و افزایش قیمت دامنه ها برای تمدید و ... و اینکه امکان ایجاد اکانت و تمدید و ... محدود بشه فقط شامل حال ریسلرها مشتریان و ساب ریسلرهایی خواهد شد که اطلاعات جعلی استفاده کرده اند و اطلاعاتشون با دیگر اطلاعات همخوانی نداره
یعنی قرار نیست قیمتها برای افرادی که با هویت واقعی خودشون ثبت نام کردن و اطلاعات ضد و نقیضی در هیچ بخشی از اکانتشون ندارن افزایش پیدا بکنه
و همچنین محدودیت ثبت نام و تمدید و ... برای افرادی که با هویت واقعی ثبت نام کردن و تناقض در اطلاعات ندارن اعمال نمیشه
درواقع اینجوری که بوش میاد ریسلرهای فعلی سرجاش خواهد بود با واحد ارزی یورو ولی هم سختگیری میشه روی اطلاعات مشتریانی که ثبت میشه و هم روی اطلاعات خود ریسلر و ساب ریسلرها همچنین احتمالا دیگه ریسلر جدید از ایران پذیرش نکنند
- - - Updated - - -
به نظرم میاد اینا میخوان از آب گلالود ماهی بگیرن
دارن مردم رو مجبور میکنن که طی یک ماه تا میتونن دامین ها رو از ترس قیمت بالا تمدید کنند بعدش هم میگن طی مذاکرات انجام شده مشکل برطرف شد!!! یا این که حالا انتقال بدید به فلان شرکت که شریک ماست و موقع انتقال هم باید یک سال شارژ کنید...
کلا فکر کنم تله پوله
pouyasazan
July 19th, 2017, 22:17
اقدام غیر حرفه ای ایران سرور:
http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=188801
متاسفانه این شرکت از اضطراب بوجود آمده در بازار برای جذب مشتری سوء استفاده کرده است.
kurt790
July 21st, 2017, 01:01
چرا انقدر شلوغ می کنید شرکت محترم ایران سرور یا ...
موسسه بین المللی و غیرانتفاعی ICANN مسوول مدیریت واگذاری نامهای دامنه و آدرسهای پروتکل اینترنت است. هیچ شرکت و Registrar حق متوقف نمودن ارائه خدمات به دامنه های هیچ ملیتی را ندارد. لذا Resello امکان متوقف کردن خدمات را ندارد. اگر شما صاحب دامنه ای در Resello هستید که برای مثال ۸ سال دیگر منقضی می شود نیازی به تغییر Registrar ندارید.
30SecondToMars
July 24th, 2017, 13:18
هیچ شرکت و Registrar حق متوقف نمودن ارائه خدمات به دامنه های هیچ ملیتی را ندارد. لذا Resello امکان متوقف کردن خدمات را ندارد..
این هم از جملاتی هست که در سایه دموکراسی جیب آدم رو خالی میکنه!
اگر دامنه ما 1 ماه دیگه باطل بشه چطور؟
باز هم میشه تمدید کرد؟!
پس هر شرکت و Registrar حق متوقف کردن ارائه خدمات به دامنه های هر ملیتی را دارد.
اگر هم اجازه میده تا زمان تمدید ، در شرکت اونها باشیم، به این دلیله که اگر الان قطع کنه اسمش میشه: "د ز د" ؛ به خاطر پولی که گرفته، و سرویسی که ارائه نداده!