PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : 5 توصیه امنیتی درباره هکرهای بانکی را جدی بگیرید



ebiarmin
July 1st, 2017, 12:41
5 توصیه امنیتی درباره هکرهای بانکی را جدی بگیرید




1- مشتریان باید نرم‌افزارهای همراه بانک را از وب‌سایت اصلی بانک‌ها و یا منابع قابل اعتماد و مورد تایید بانک دریافت کنند و به هیچ وجه در هنگام اتصال به شبکه‌های بی‌سیم عمومی (مانند فرودگاه ها) از نرم‌افزارهای همراه بانک استفاده نکنند.


2- به مشتریان تاکید شده که از کلیک کردن برروی لینک‌ها و یا دریافت فایل‌های ضمیمه پیام‌هایی که از اشخاص ناشناس برای آنها یا در گروه‌های دیگر ارسال می‌شود خودداری و در این رابطه به شدت دقت کنند.


3- مشتریان باید از نرم‌افزارهای ضد بدافزار تلفن همراه که به روزرسانی می‌شود استفاده کرده و از نصب برنامه‌های تلفن همراه که مجوزهای بیش از اندازه و نامربوط درخواست می‌کنند، پرهیز کنند.


4- باید از فراهم سازی مجوز دسترسی ریشه (Root) در سیستم عامل اندروید و یا قید آزاد کردن (Jailbreak) در سیستم عامل Apple IOS و دور زدن سازوکارهای امنیتی خودداری کنند.


5- مشتری نباید اطلاعات حساس مربوط به حساب بانکی از قبیل رمز کارت، تاریخ انقضاء کارت بانکی و رمز دوم را در تلفن همراه ذخیره کند.