PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : 3نکته مهم قبل از سئو سایت



sarinweb
July 1st, 2017, 10:52
سئو می تواند هم مفید باشد و هم خطرناک . به گونه ای که میتواند وبسایت شما را به یک پایگاه قوی از هر لحاظی تبدیل کند ویا یک وبسایت معمولی بدون سئو داشته باشید . اینکه تمامی امور سئو خود را به یک سئو کار میسپارید ، از آن پس دیگر شما تصمیم گیرنده در موتور های جستجو برای دیده شدن وب سایت خود نیستید و درواقع همه چیز دست سرویس دهنده سئو شماست . در ادامه همراه با سارین وب باشید . این وسط فقط می‌توانید نظارت کلی داشته باشید و منتظر بمانید بهبود رنک یا رتبه بندی سایتتان در آینده ای نزدیک اتفاق بیفتد.
در ادامه به سه نکته بسیار مهم قبل از سئوی سایت خود میپردازیم که بسیار میتواند کمک کننده به تصمیم گیری های بعدی شما باشد .
چقدر برای محتوا و تولید محتوای در طراحی سایت خود اهمیت قائل هستید ؟
زبان سئو همان محتوایی است که توسط شما یا سئوکار حرفه ای تولید می‌شود. البته سئو پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و دلیل اصلی برای برون سپاری سئو به متخصصان نیز همین است.
دنیای وب سایت‌ها بزرگ و بزرگ تر می‌شود. خود گوگل هم در این دنیا سرگردان شده است و محتوایی که شما تولید می‌کند بهترین راهنمای برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد.

از لینک بیلدینگ استفاده میکنید یا خرید لینک؟
بهترین راه برای ارجاع کاربران به صفحات مختلف همین لینک بیلدینگ است. خرید لینک از وب سایت‌های مختلف مزایا و معایب مختلفی دارد. هنوز نمی‌توان این روش را به صورت قطعی رد کرد یا پذیرفت. اما واضح است که هیچ روش کم زحمت و پربازدهی در مدت زمان کوتاه درمان قطعی برای اوضاع نابسامان وب سایت شما نیست.
آنالیز دقیق در شبکه‌های اجتماعی و تاثیرات آن برروی وبسایت
یک جستجو کوتاه در گوگل پیرامون سئودر طول ۰٫۶۴ ثانیه نزدیک به ۴۵۰ هزار نتیجه نشان داد. آیا تمام این ۴۵۰ هزار سایت متخصص واقعی و قابل اعتماد برای سئو هستند؟

با جواب به این سه سوال میتوان گفت که به سه نکته اساسی و مهم توجه کرده اید .
برای طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت با تیم سارین وب در ارتباط باشید .
منبع:طراحی سایت
(http://sarinweb.com) (http://sarinweb.com)
(http://sarinweb.com)

vpgroup
July 2nd, 2017, 03:10
با سلام و احترام

جالب و موردپسند بود.

موفق باشید