armin.rf
June 13th, 2017, 09:33
بک لینک یکی از مهمترین موارد موجود برای کاهش رنکینگ در معیار های موجود است که در صورت انتخاب و خرید هدفمند بک لینک به راحتی میتوانید نتیجه فوق العاده رضایت بخشی دریافت کنید . در این مطلب به فاکتور های مهم بررسی کیفیت بک لینک ها اشاره میکنیم . با ما همراه باشید .
۱- سوالاتی در رابطه با ارتباط موضوعیاز قدیم گفته میشود که ارتباط موضوعی بین صفحات و بین سایتها میتواند برروی کیفیت آن بکلینک تاثیر بهسزایی بگذارد. پس بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشیم:
آیا این سایت به سایت شما مرتبط است؟
آیا این صفحهای که از آن لینک گرفتهاید، با صفحهای که لینک شده مرتبط است؟
آیا لینکی که گرفتهاید، مربوط به متن درون آن صفحه است؟
۲- سوالاتی در رابطه با ارزش انسانی لینکها
آیا این لینک رفرنس یا پیشنهاد است؟
آیا این لینک ارزشی را به متن حاضر اضافه میکند؟
اگر شخصی برروی آن لینک کلیک کرد، ارزشی به وی اضافه میشود؟
آیا این لینک، باعث بهبود تجربه کاربر از کار با آن سایت میشود؟
۳- سوالاتی در رابطه با کیفیت سایت
آیا محتوای حاضر در صفحهای که میخواهید از آن لینک بگیرید، سالم و بی مشکل است؟
آیا انسانها پستهای آن سایت را نوشتهاند یا خودکار تولید شده است؟
آیا سایت در شبکههای اجتماعی پروفایل دارد؟
آیا سایت به دیگر سایتهای مفید هم لینک داده است؟
آیا اطلاعات تماس درون سایت وجود دارد؟
۴- سوالاتی در رابطه با ارزش لینک از نظر بازاریابی
این لینک میتواند باعث جذب یک مشتری یا یک همکار شود؟
آیا این لینک میتواند کاربران جدیدی را به سایت ما جذب کند؟
آیا این لینک میتواند باعث بیشتر دیده شدن توسط دیگر رسانهها باشد؟
آیا این لینک اعتبار مثبتی از نظر برندسازی منتقل میکند؟
۵- سوالاتی در رابطه با ارزش سئوی بکلینکها
آیا صفحه قابل دسترس برای گوگل است؟
آیا صفحه توسط Metaها noindex یا nofollow شده است؟ (اگر محدود شده بود یعنی تاثیر مثبتی برروی سئوی شما نمیگذارد)
آیا این صفحه توسط فایل Robots.txt بلاک شده است؟
آیا این صفحه ایندکس شده؟
آیا برای لینک مشخصه Nofollow تنظیم شده است؟ (ترجیحا بهتر است لینکهای شما Nofollow نباشد، اما اگر هم بود مشکل خاصی وجود ندارد)
اگر لینک یک تصویر است، آیا برای آن Alt مشخص شده است؟
آیا کلمه کلیدی در متن لنگر یا Anchor text آن لینک وجود دارد؟
آیا به صورت مستقیم به سایت شما لینک شده است یا توسط لینکهای کوتاه که ریدایرکت میشوند؟
آیا متن به کار رفته در لینک، طبیعی و نرمال است؟
آیا لینک در محتوای صفحه قرار دارد؟
آیا تیتر صفحه با موضوع صفحه شما ارتباط دارد؟
آیا صفحه حداقل ۵۰۰ کلمه محتوا دارد؟
آیا لینک در تمامی صفحات آن سایت قرار گرفته است؟ (نباید اینگونه باشد)
آیا تعداد زیادی لینک دیگر در آن صفحه وجود دارد؟ (که خوب نیست)
در واقع یک لینک:
باید برای کاربر مفید باشد و به او ارزشی را اضافه کند
باید به صفحهای که در آن قرار میگیرد ارزشی را اضافه کند
باید در نهایت باعث بهبود صفحهای که لینک برای آن دریافت شده بشود
و باید گوگل بفهمد که این بکلینک، یک لینک مفید برای کاربران محسوب میشود
همانطور که در ابتدای نوشته گفتم، این سوالات صرفا برای شکل دادن تصور ذهنی شما از یک بکلینک خوب است و فکر نمیکنم لینکی در دنیا وجود داشته باشد که بخواهد همه این فاکتورها در آن لحاظ شده باشد.
امیدوارم این مقاله نیز مورد رضایت شما واقع شده باشد .
منبع : بک لینک با کیفیت (https://netava.ir/factors-for-determining-backlink-qualiy/)
۱- سوالاتی در رابطه با ارتباط موضوعیاز قدیم گفته میشود که ارتباط موضوعی بین صفحات و بین سایتها میتواند برروی کیفیت آن بکلینک تاثیر بهسزایی بگذارد. پس بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشیم:
آیا این سایت به سایت شما مرتبط است؟
آیا این صفحهای که از آن لینک گرفتهاید، با صفحهای که لینک شده مرتبط است؟
آیا لینکی که گرفتهاید، مربوط به متن درون آن صفحه است؟
۲- سوالاتی در رابطه با ارزش انسانی لینکها
آیا این لینک رفرنس یا پیشنهاد است؟
آیا این لینک ارزشی را به متن حاضر اضافه میکند؟
اگر شخصی برروی آن لینک کلیک کرد، ارزشی به وی اضافه میشود؟
آیا این لینک، باعث بهبود تجربه کاربر از کار با آن سایت میشود؟
۳- سوالاتی در رابطه با کیفیت سایت
آیا محتوای حاضر در صفحهای که میخواهید از آن لینک بگیرید، سالم و بی مشکل است؟
آیا انسانها پستهای آن سایت را نوشتهاند یا خودکار تولید شده است؟
آیا سایت در شبکههای اجتماعی پروفایل دارد؟
آیا سایت به دیگر سایتهای مفید هم لینک داده است؟
آیا اطلاعات تماس درون سایت وجود دارد؟
۴- سوالاتی در رابطه با ارزش لینک از نظر بازاریابی
این لینک میتواند باعث جذب یک مشتری یا یک همکار شود؟
آیا این لینک میتواند کاربران جدیدی را به سایت ما جذب کند؟
آیا این لینک میتواند باعث بیشتر دیده شدن توسط دیگر رسانهها باشد؟
آیا این لینک اعتبار مثبتی از نظر برندسازی منتقل میکند؟
۵- سوالاتی در رابطه با ارزش سئوی بکلینکها
آیا صفحه قابل دسترس برای گوگل است؟
آیا صفحه توسط Metaها noindex یا nofollow شده است؟ (اگر محدود شده بود یعنی تاثیر مثبتی برروی سئوی شما نمیگذارد)
آیا این صفحه توسط فایل Robots.txt بلاک شده است؟
آیا این صفحه ایندکس شده؟
آیا برای لینک مشخصه Nofollow تنظیم شده است؟ (ترجیحا بهتر است لینکهای شما Nofollow نباشد، اما اگر هم بود مشکل خاصی وجود ندارد)
اگر لینک یک تصویر است، آیا برای آن Alt مشخص شده است؟
آیا کلمه کلیدی در متن لنگر یا Anchor text آن لینک وجود دارد؟
آیا به صورت مستقیم به سایت شما لینک شده است یا توسط لینکهای کوتاه که ریدایرکت میشوند؟
آیا متن به کار رفته در لینک، طبیعی و نرمال است؟
آیا لینک در محتوای صفحه قرار دارد؟
آیا تیتر صفحه با موضوع صفحه شما ارتباط دارد؟
آیا صفحه حداقل ۵۰۰ کلمه محتوا دارد؟
آیا لینک در تمامی صفحات آن سایت قرار گرفته است؟ (نباید اینگونه باشد)
آیا تعداد زیادی لینک دیگر در آن صفحه وجود دارد؟ (که خوب نیست)
در واقع یک لینک:
باید برای کاربر مفید باشد و به او ارزشی را اضافه کند
باید به صفحهای که در آن قرار میگیرد ارزشی را اضافه کند
باید در نهایت باعث بهبود صفحهای که لینک برای آن دریافت شده بشود
و باید گوگل بفهمد که این بکلینک، یک لینک مفید برای کاربران محسوب میشود
همانطور که در ابتدای نوشته گفتم، این سوالات صرفا برای شکل دادن تصور ذهنی شما از یک بکلینک خوب است و فکر نمیکنم لینکی در دنیا وجود داشته باشد که بخواهد همه این فاکتورها در آن لحاظ شده باشد.
امیدوارم این مقاله نیز مورد رضایت شما واقع شده باشد .
منبع : بک لینک با کیفیت (https://netava.ir/factors-for-determining-backlink-qualiy/)