PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل با اینترنت مخابرات



st3205
June 4th, 2017, 14:07
سلام

دوستان خط تلفن ما خیلی نویز داره به حدی که هر 30 ثانیه نت قطع میشه،اتصالات مشکلی نداره،هیچ دستگاهی جز مودم به سیم تلفن وصل نیست و از سرخط هم وصله مستقیم،2020 هم میگه ما نمیتونیم کاری بکنیم اینقدر هم زنگ زدم خسته شدم،میگم data rate رو بیارین پایین میگن دسترسی نداریم:|خودشون قبلا بردن بالا واسم

snr margin از 6db بالاتر نمیره دیگه نمیدونم چیکار کنم.شما تابحال به همچین مشکلی برنخوردین ؟ راه حلی ندارین براش؟به جز رفتن به یه شرکت دیگه

dertgtr
June 4th, 2017, 14:39
سلام

دوستان خط تلفن ما خیلی نویز داره به حدی که هر 30 ثانیه نت قطع میشه،اتصالات مشکلی نداره،هیچ دستگاهی جز مودم به سیم تلفن وصل نیست و از سرخط هم وصله مستقیم،2020 هم میگه ما نمیتونیم کاری بکنیم اینقدر هم زنگ زدم خسته شدم،میگم data rate رو بیارین پایین میگن دسترسی نداریم:|خودشون قبلا بردن بالا واسم

snr margin از 6db بالاتر نمیره دیگه نمیدونم چیکار کنم.شما تابحال به همچین مشکلی برنخوردین ؟ راه حلی ندارین براش؟به جز رفتن به یه شرکت دیگه

به 195 شکایت کن من هم دقیقا همین مشکل شما رو داشتم نت منم مخابرات هست 24 ساعت نشده درستش کردن .

مینا-صیفی
June 4th, 2017, 20:31
به سامانه 195 شکایت کن همچین که اونا دیگه باس به شما زنگ بزنند و کاری میکنند درست شه و باید بشه تا حل نشه رضایت نگیرند ول کن نیستند با تشکر

JahanSoft
June 4th, 2017, 23:40
وظیفه شونه مشکل شما را برطرف کنند. گفته دوستان رو تکرار میکنم به 195 شکایت کنید.
متاستفانه یکی از بدی های مخابرات پشتیبانی بی کفایتشون هست.

Motahari.web
June 5th, 2017, 23:54
شماره اعلامی خرابی تلفن در گوگل سرچ کنید سامانه هوشمنده شماره تلفن ثبت کنید پیگیری میشه. یا اینکه میتونید سیم تلفن مستقیم از محل اتصالات اصلی در درب منزل یا تقسیم بگیرید به مودم خودتون وصل کنید قطعا حل میشه مشکل شما به این دلیل هست که برای همه دستگاه ها از یک سیم استفاده میشه یا ضعیف هست.

st3205
June 18th, 2017, 23:25
سلام.

دوستان این data rate رو از کجا میشه پایین آورد ؟

36144
2020 میگه ما دسترسی نداریم بهش.

Sajad
June 18th, 2017, 23:35
سلام.

دوستان این data rate رو از کجا میشه پایین آورد ؟

36144
2020 میگه ما دسترسی نداریم بهش.
شما نمیتونید بیارید پایین . پشتیبانی باید بتونه . کدوم استان هستید ؟‌
حتما سر خطتون رو مطمئن باشید که درست چک کردید.

st3205
June 18th, 2017, 23:37
شما نمیتونید بیارید پایین . پشتیبانی باید بتونه . کدوم استان هستید ؟‌
حتما سر خطتون رو مطمئن باشید که درست چک کردید.

استان گلستان-به کجا باید بگم بیاره پایین ؟
آدم آودم از مخابرات همه چیزو چک کرد گفت موردی نداره

Sajad
June 18th, 2017, 23:47
۲۰۲۰ داخلی پشتیبانی بگید براتون پروفایل پایینتر ست کنند. اگر گفتند نمیتونن بگید به مسئول شبکه (فنی) بگن انجام بده براتون.

Club4fun
July 3rd, 2017, 01:23
کلا این نویز شده مسئله ای ها
سرویس دهنده ها تا میبینن دلیلی برای قانع کردن نیست رجوع میکنن به نویز
یه راه حلی که به ذهنم میرسه اینه که به پریز یا محل اتصال نزدیک کنید مودم رو شاید تا حدی کمک کنه مشکل کمتر شه

Majdict.com
July 3rd, 2017, 10:06
سلام
از ی اسپیلاتر در ورودی خط تلفن استفاده کردین ؟؟؟؟؟؟؟؟با 2010 هم تماس بگیرین ببینید می تونن کمکتون کنن یا ن؟ در غیر اینصورت واحد شکایات
موفق و پیروز باشین

تیک تاک
July 6th, 2017, 11:52
دقیقا" ما هم این مشکل را داریم.... معمولا" اگر سیم کشی قدیمی باشه سیم های برق نویز می اندازه روی خط تلفن... برای ما هم روزانه دهها بار قطع می شه هیچ راه حلی هم براش نیست.. حتی سیم کشی تلفن بیرون ساختمان را عوض کردیم ولی مشکل حل نشد..

parswebdesign
July 6th, 2017, 20:12
سلام
این مشکل رو متاسفانه ما هم به نوعی داشتیم. یه خطی که نویز برق داشت و هردفعه اسپلیتر ما رو می سوزوند و نمیشد همزمان از مودم و تلفن با هم استفاده کرد.
کارشناس مخابرات هم اومد و گفت مشکلی نداره اما همچنان مشکل داره و گاهی وقت ها اصلا مودم وصل نمیشه!
چند تا از کسایی که ادعا می کردند این موارد رو میتونند حل کنند هم دعوت کردیم که متاسفانه هیچ کدوم نتونستند مشکل رو حل کنند!

pc-narmak
July 12th, 2017, 00:15
شما به شرکت دیگه هم بری همین مشکلو داری بهتره مشکل نویز خط رو حل کنید اگر مشکل از خطی هست که مخابرات کشیده باید جوری رفتار کنید که مجبور شن خطو کابلشو عوض کنند یا مسیرشو تغییر بدن چون همین تجهیزاتی که مخابرات استفاده میکنه شرکتهای دیگه هم استفاده میکنند پس با تغییر شرکت مشکل شما حل نخواهد شد شاید 10 درصد حل بشه که بعید هست اونم به خاطر اینه که محل dslam شرکت های خصوصی با مخابرات فرق داره ممکنه خط شما ازیه مسیر دیگه کشیده بشه که خیلی خیلی بعیده چون بهرحال تا مخابرات خط شما کشیده شده

سلام

دوستان خط تلفن ما خیلی نویز داره به حدی که هر 30 ثانیه نت قطع میشه،اتصالات مشکلی نداره،هیچ دستگاهی جز مودم به سیم تلفن وصل نیست و از سرخط هم وصله مستقیم،2020 هم میگه ما نمیتونیم کاری بکنیم اینقدر هم زنگ زدم خسته شدم،میگم data rate رو بیارین پایین میگن دسترسی نداریم:|خودشون قبلا بردن بالا واسم

snr margin از 6db بالاتر نمیره دیگه نمیدونم چیکار کنم.شما تابحال به همچین مشکلی برنخوردین ؟ راه حلی ندارین براش؟به جز رفتن به یه شرکت دیگه

- - - Updated - - -

اونجوری نیست که پشتیبانی بتونه بگه مشکل از نویزه الکی خوب مشکل از نویزه که میگه از نویزه چون دروغ بگه شما از تو مودم میتونی کیفیت snr و att ببینی و به دروغ پشتیبانی پی ببری باید snr از att بیشتر باشه این اختلاف هرچی بیشتر باشه خوب کیفیت خط هم بیشتره

کلا این نویز شده مسئله ای ها
سرویس دهنده ها تا میبینن دلیلی برای قانع کردن نیست رجوع میکنن به نویز
یه راه حلی که به ذهنم میرسه اینه که به پریز یا محل اتصال نزدیک کنید مودم رو شاید تا حدی کمک کنه مشکل کمتر شه

مینا-صیفی
July 12th, 2017, 14:06
کلا باس بنظرم این مسخره بازی های سیم مسی جمع بشه همه برند سراغ نت های بی سیم راحت بشند از خط تفن و نویز و مخابرات و و و غیره مشکلاتی که داره .
همین 4G یا 5G بیاد شرکت های adsl به حای اون این نت بی سیم رو بفروشند سرویس دهی کنند همه راحت میشند از این مسخره بازی ها البته من این طرح رو به 1 شرکت معتبر گفتم گفتش اتفاقا میخواهیم همین رو راه بندازیم تا چند سال دیگه نمیدونماما در فکرش هستند که خود شرکت های adsl نت بی سیم ارائه بدند

Genral X2
July 18th, 2017, 14:43
با سلام ، دوست عزیز بنده با 2سال سابقه کاری در مخابرات این حرفو به شما میزنم اول از همه اگر نویز گیرتون و وسایل ارتباطی داخل ساختمانتون مشکلی نداشته باشه ادامه رو بخونید :) قبلا از هر شکایت اول به مخابرات مراجعه کنید این مشکل میتونه از دستگاه های داخل ساختمان مخابرات باشه داخل مخابرات خط های شما منتقل میشه به تقسیم های سر کوچه یا خیابان این خط ها از مخابرات مستقیم به خونه شما نمیاد ، بگید تقسیم رو چک کنند باید سر خیابان یا ... در ضمن یه مورد هم داشتیم که یه خورده سیم خراب شده بوده یه قطعه خیلی کوچیک بعد عوامل زیست محیطی باعث شده بودند که سیم مسی همون قطع داغون بشه که باعث شده بود 30 ثانیه ای به قول شما قطع و وصل بشه

یا علی حق نگهدار

pc-narmak
July 20th, 2017, 14:10
بیسیم هم نویز داره بدتر از adsl یهو کم میشه درحدی که ادم به ای دی اس ال نویز دار راضی میشه ccq

st3205
July 20th, 2017, 14:17
با سلام ، دوست عزیز بنده با 2سال سابقه کاری در مخابرات این حرفو به شما میزنم اول از همه اگر نویز گیرتون و وسایل ارتباطی داخل ساختمانتون مشکلی نداشته باشه ادامه رو بخونید :) قبلا از هر شکایت اول به مخابرات مراجعه کنید این مشکل میتونه از دستگاه های داخل ساختمان مخابرات باشه داخل مخابرات خط های شما منتقل میشه به تقسیم های سر کوچه یا خیابان این خط ها از مخابرات مستقیم به خونه شما نمیاد ، بگید تقسیم رو چک کنند باید سر خیابان یا ... در ضمن یه مورد هم داشتیم که یه خورده سیم خراب شده بوده یه قطعه خیلی کوچیک بعد عوامل زیست محیطی باعث شده بودند که سیم مسی همون قطع داغون بشه که باعث شده بود 30 ثانیه ای به قول شما قطع و وصل بشه

یا علی حق نگهدار

از نویزگیر استفاده نمیکنم چون هیچ دستگاهی بجر مودم وصل نیست.البته با نویز گیر هم فرقی نداره.
خود مودم مستقیم به سرخط وصله

dertgtr
July 20th, 2017, 16:29
به 195 شکایت کن من هم دقیقا همین مشکل شما رو داشتم نت منم مخابرات هست 24 ساعت نشده درستش کردن .


سلام.

دوستان این data rate رو از کجا میشه پایین آورد ؟

36144
2020 میگه ما دسترسی نداریم بهش.

ببین من کی بهت گفتم شکایت کن به 195 ! اگر کرده بودی الان درست شده بود

من وقتی شکایت کردم 24 ساعت هم نشد خط منو درست کردن ! هم data rate منو پایین آوردن تا snr بالا بره و خط مدام خط و وصل نشه . هم خط منو کامل فیبر کردن ( نصف مسی نصف فیبر بود ! و این باعث نویز بالا شده بود )

بعدش هم از سر خط ها و تقسیم ها چک کردن و چند مورد رو حل کردن .

بدون این کارها خط من هر 30 ثانیه قطع میشد !

pc-narmak
July 20th, 2017, 16:30
فاصله تا مرکز مخابرات چه قدر هست؟

از نویزگیر استفاده نمیکنم چون هیچ دستگاهی بجر مودم وصل نیست.البته با نویز گیر هم فرقی نداره.
خود مودم مستقیم به سرخط وصله

st3205
July 20th, 2017, 17:50
فاصله تا مرکز مخابرات چه قدر هست؟

کمتر از 15 کیلومتر