PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خرید از سایت Codecanyon و Themeforest ( تا 40 درصد تخفیف برای مشتریان)



mahdi-relax
May 24th, 2017, 11:20
سلام و احترام خدمت کاربران عزیز


این بار قصد داریم خدماتی به کاربران مون ارائه بدیم که بتونند راحت تر به اسکریپت ها، قالب ها و سورس کد های اندروید روز جهان دسترسی داشته باشند.
ما در آرشیو سورس کد اندروید (http://www.scriptbaran.com/category/application-source/android/) تعداد انبوهی سورس کد اندروید رو بصورت رایگان در اختیار کاربرانمون قرار دادیم، اما این سورس ها و پست ها در صورت آمدن ورژن جدید از طرف توسعه دهنده، توسط ما آپدیت نخواهد شد. چنانچه قصد داشتید آخرین ورژن هر قالب، سورس کد اندروید یا اسکریپتی را تهیه کنید کافیست اینکار را به ما بسپارید!
یک توسعه دهنده ایرانی همیشه لازم است آپدیت باشد! اگه محبوبیت برنامه یا سایت هایی که تولید میکنید براتون مهمه، زیاد روی کد های قدیمی مانور ندید!

http://www.scriptbaran.com/wp-content/uploads/2017/05/codecanyon-300x86.png http://www.scriptbaran.com/wp-content/uploads/2017/05/themeforest-300x86.pngسایت هایی که تا الان ما میتونیم براتون خرید انجام بدیم دو سایت زیر هستند : (برای باز کردن سایت ها نیاز به نرم افزار رفع تحریم هست)
Codecanyon.net (http://codecanyon.net/)
Themeforest.com (http://themeforest.com/)


و همچنین ما برای کاربرای خودمون تخفیفاتی رو برای خرید از این دو سایت در نظر گرفتیم. به فرض مثال اگه محصولی 60 دلار است، ما با نرخ 50 دلار برای شما تهیه خواهیم کرد (بدون هیچ کارمزدی)
تخفیفات بسته به قیمت محصول و شرایط مختلف، متفاوت می باشد.
این محصولات فاقد پشتیبانی توسط توسعه دهنده می باشند و علت اصلی تخفیفات ما نیز همین مورد می باشد.


بعد از انتخاب محصول خود از این دو سایت، لینک آن را برای ما از طریق ایمیل یا تلگرام یا انتهای همین تاپیک ارسال کنید، در صورت تایید شدن براتون تهیه خواهیم کرد و لینک دانلود آن را ارسال می کنیم.



راه های ارتباطی :
1- آیدی تلگرام جهت مشاوره و خرید : mahdipopo
2- ایمیل : scriptbaran@yahoo.com
3- فرم تماس با ما (http://www.scriptbaran.com/contact/)


پست فروش ما در اسکریپت باران : http://www.scriptbaran.com/buy-from-codecanyon-themeforest (http://www.scriptbaran.com/buy-from-codecanyon-themeforest/)

princeserver
May 25th, 2017, 09:09
صد در صد تایید میشی شما مهدی جان کارتون حرف نداره تو این چند سال که میشناسم شما رو فقط کار وب و سایت تخصصی انجام میدادید و بسیار موفق بودید شخصا خودم به زودی یه قالب میگیرم ازت

mahdi-relax
May 25th, 2017, 11:43
صد در صد تایید میشی شما مهدی جان کارتون حرف نداره تو این چند سال که میشناسم شما رو فقط کار وب و سایت تخصصی انجام میدادید و بسیار موفق بودید شخصا خودم به زودی یه قالب میگیرم ازت
تشکر میکنم از شما آقای نجیمی، نظر لطف شماست
همکاری با شما باعث افتخار ما هست :53:

AHF-victory
May 25th, 2017, 22:48
از خوده سایت خرید می کنید یا خیر؟ با اکانت ما ؟!

mahdi-relax
May 26th, 2017, 09:33
از خوده سایت خرید می کنید یا خیر؟ با اکانت ما ؟!
توسط اکانت ما خریداری میشه و خودمون به مشتریان پنلی میدیم که اپدیت ها رو همیشه از طریق اون بتونند دریافت کنند

mha1368
November 13th, 2018, 15:04
کماکان خرید انجام میشه؟
برای محصول 10$ ، چه مبلغی به ریال باید پرداخت بشه؟