با سلام خدمت کلیه دوستان گرامی در خصوص ارائه سرور از کشور المان و فرانسه و تضمین کیفیت کیان سرور بصورت هفتگی آفر ویژه ای را برای کاربران فعال می کند که می توانید خریداری نمایید .
آفر ارائه شده قیمت آن تا زمانی که تمدید سرویس را انجام بدهید فعال می باشد . و افزایش قیمت از سمت ما نخواهید داشت
بازگشت وجه تا 7 روز قابل انجام هست ( درصورتی که مشکل از سمت ما باشد و قابل حل شدن نباشد )
کیفیت و تضمین آپتایم 99 درصد
امکان ارائه پنل برای مدیریت سرور
امکان ارائه و نصب سیتم عامل های درخواستی + پشتیبانی از ویندوز 2012 / 2016
امکان نصب و کانفیگ سی پنل با هزینه خیلی خیلی پایین
پشتیبانی 24 ساعته برای کاربران عزیز
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Special offer France OVH SSD (4 موجود است)
Cpu : 2CORE
Ram : 2GB DDR3
Drive : 20GB SSD
Port : 1GBPS
Bw : Unlimited
Datacenter : OVH France
موجودی 4 عدد
ماهیانه 20 هزار تومان
لینک سفارش : https://kiyanserver.com/customer/cart.php?gid=13
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Special offer Hetzner Germany (اتمام رسید)
Cpu : 2Core
Ram : 6GB DDR3
Drive : 250GB
Port : 1GBps
Bw : Unlimited
Datacenter : Hetzner Germany
ماهیانه 15 هزار تومان
لینک سفارش : https://kiyanserver.com/customer/cart.php?gid=13
arvin4076
May 15th, 2017, 08:10
امکان ارائه تست دارید؟
ourweb
May 15th, 2017, 16:18
امکان ارائه تست دارید؟
سلام متاسفانه امکان ارائه تست وجود ندارد اما اگه لینکی بخواهید تست کنید و ارسال کنید براتون انجام بدیم .
OmiDexteR
May 16th, 2017, 00:11
با سلام .
سرور آلمان برا استفاده در ترکرهای خصوصی مجاز هست ؟!
ourweb
May 16th, 2017, 04:41
با سلام .
سرور آلمان برا استفاده در ترکرهای خصوصی مجاز هست ؟!
سلام در صورتی که خصوصی انجام بدهید مشکلی ندارد اما اگر آنلاین باشد سرویس بسته میشود.
mansour1
May 20th, 2017, 16:33
با سلام بنده تماس گرفتم با دفتر و موبایلتون اصلا جوابگو نبودید . و شمار موبایل هم خاموش بود .
ourweb
May 20th, 2017, 22:47
با سلام بنده تماس گرفتم با دفتر و موبایلتون اصلا جوابگو نبودید . و شمار موبایل هم خاموش بود .
سلام متاسفانه موبایل بنده رو ***یدن تا رفتم سیم کارت بگیرم کمی زمان برد الان تلفن فعال می باشد .
moj1369
May 23rd, 2017, 12:57
سلام قیمتها ثابته؟
ourweb
May 23rd, 2017, 18:26
سلام قیمتها ثابته؟
سلام تا زمانی که تمدید می کنید بله ثابت می باشد .
ourweb
May 25th, 2017, 16:42
پلن Special offer Hetzner Germany (اتمام رسید) به اتمام رسید .
در حال حاضر فقط از فرانسه 3 عدد باقی مانده است.
mansour1
July 25th, 2017, 21:14
با سلام دوستان عزیز
بنده مشتری آقای ourweb (http://www.webhostingtalk.ir/member.php?u=44341) (کیان سرور ) هستم و نماینده سرور مجازیشون بودم و همکار شون
بنده قبل از این که سروری ازشون بخرم تاکید کردم که اقا سرور بسته باشهههه نمیخوام ها فردا برا من مسئولیت داره .ایشون فرمودن که نه اصلا.بنده از وقتی که سرور رو خریدم یه چند روز اول رو سرور مجازیشون رو روشن دیدم بعدا سرور کلا بسته شد و مشتری بنده موندن رو هوا و بعد از چند روز کاری فرمودن سرور جدید و اون سرور هم باز دو روز کاری بسته موند و بنده از طرف مشتری زیر فشار بودم . همکار بنده که آقای ourweb (http://www.webhostingtalk.ir/member.php?u=44341) (کیان سرور ) باشن اصلا گناهشون رو گردن نگرفته و فرمودن برا سرور مجازی برگشت هزینه نداریم در حالی که همه اتفاقات گناه ایشون بود . و بنده زیر فشار سایتی که روزانه 5 هزار بازدید داشت قرار داشتم . همکار عزیزمون پول یکساله سرور مجازی که بیشتر از 500 هزار بود رو خوردن یه لیوان آب هم روش . بعدا هم بنده رو با اخرین کلمه یا علی ( علی حق مردم رو نمیخورد علی مرد عمل بود)راهی کردن .
اینو خواستم بگم که شما هم قضاوت کرده و به هر کسی که از راه میرسه و میگه سرور و هاست با این قیمت زود اعتماد نکنید.
موفق باشید
ourweb
July 25th, 2017, 22:46
با سلام دوستان عزیز
بنده مشتری آقای ourweb (http://www.webhostingtalk.ir/member.php?u=44341) (کیان سرور ) هستم و نماینده سرور مجازیشون بودم و همکار شون
بنده قبل از این که سروری ازشون بخرم تاکید کردم که اقا سرور بسته باشهههه نمیخوام ها فردا برا من مسئولیت داره .ایشون فرمودن که نه اصلا.بنده از وقتی که سرور رو خریدم یه چند روز اول رو سرور مجازیشون رو روشن دیدم بعدا سرور کلا بسته شد و مشتری بنده موندن رو هوا و بعد از چند روز کاری فرمودن سرور جدید و اون سرور هم باز دو روز کاری بسته موند و بنده از طرف مشتری زیر فشار بودم . همکار بنده که آقای ourweb (http://www.webhostingtalk.ir/member.php?u=44341) (کیان سرور ) باشن اصلا گناهشون رو گردن نگرفته و فرمودن برا سرور مجازی برگشت هزینه نداریم در حالی که همه اتفاقات گناه ایشون بود . و بنده زیر فشار سایتی که روزانه 5 هزار بازدید داشت قرار داشتم . همکار عزیزمون پول یکساله سرور مجازی که بیشتر از 500 هزار بود رو خوردن یه لیوان آب هم روش . بعدا هم بنده رو با اخرین کلمه یا علی ( علی حق مردم رو نمیخورد علی مرد عمل بود)راهی کردن .
اینو خواستم بگم که شما هم قضاوت کرده و به هر کسی که از راه میرسه و میگه سرور و هاست با این قیمت زود اعتماد نکنید.
موفق باشید
جناب فرانت هاست عزیز شما روز اول از ماه که خرید زدید ما طبق درخواست تان سرویس دادیم شما میگید چند روز که بنده 4 روز قطع بوده که بجای 4 روز بنده به شما 1 ماه اظافه میدم شما سرویس سالانه خریدید این قطعی ها هم بخاطر این بوده که ما پورت رو برای شما باز گذاشته بودیم که هر چقدر خواستید استفاده کردید که متاسفانه موردی خوده بود کارت شبکه ما که تعویض شد در مورد سرویس تان قبل از خرید ما قوانین و شرایط فروش رو در سایت ذکر کردیم شما موظف بودید قوانین را بصورت کامل بخوانید و بعد پرداخت کنید در ضمن شما بعد از 3 ماه الان این حرف رو دارید میزنید که سرویس شما یکساله هست و ما طبق خدمات باید تا آخرین روز زمان سرویس تان سرور رو نگه داریم که همین کار رو انجام میدیم لذا این رفتار غیرحرفه ای شما رو نمیتونم اصلا درک کنم اگر میخواستیم کلاه بردار باشیم یا مثل بقیه عوضی بازی در بیاریم که کلا میگفتیم ارزشی برای خرید نداشته باشد اصلا با این کار تان سرویس رو حذف میکردیم چون تو قوانین سایت کاملا نوشتیم بازگشت وجه نداریم برید قبلش بخوانید لطفا
متن قوانین رو میگذارم بخوانید
13- کیان سرور همه تلاش خود را براي پايدار نگهداشتن خدمات و محصولات انجام ميدهد با اين همه مشكلات تفكيكی خاص و ساير عوامل خارج از كنترل کیان سرور هر از چندگاهی ممكن است منجر به وقفه در سرويسدهی کیان سرور گردند. مشتركین موافقت می نمايند کیان سرور را برای نتايج اين وقفهها مسئول ندانند.
شما چندین بار به بنده در تلگرام توحین کردید که اصلا میتونستم سرویس رو بهتون ندم .
14 - هر گونه توهین و تهمت به سرویس ها ، خدمات ، مسئولین و کارمندان کیان سرور از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی کیان سرور با مشترکین و عموم اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، تیکت ، گفتگوی زنده و ارتباط های مخابراتی تلفن و فکس و حضوری و انجمن های عمومی در محیط مجازی نت به هر شکل ممنوع بوده و کیان سرور امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
بدیهی است کیان سرور با تمام وجود آماده پذیرفتن انتقادات سازنده شما مشترکین محترم از از طریق وسایل ارتباطی کیان سرور (تلفن ، تیکت ، گفتگو آنلاین ، ایمیل) می باشد.
10- مشترکین تا ۷ روز بعد از گرفتن ( فقط ) سرویس هاست اشتراکی، مجازند که در صورت نارضایتی از کیفیت هاست اشتراکی مورد نظر و با ذکر دلیل قانع کننده، نسبت به درخواست عودت وجه واریزی خود اقدام نمایند و کیان سرور هم تا یک هفته فرصت خواهد داشت وجه مورد نظر را به حساب بانکی اعلامی کاربر واریز نماید و به ایشان اطلاع دهد ( توجه داشته باشید که این گارانتی برگشت وجه ۷ روزه فقط شامل سرویس هاست اشتراکی می باشد و به دیگر سرویس ها مانند ثبت دامنه پنل نمایندگی حجمی و سرور اختصاصی و مجازی و ... به هیچ عنوان تعلق نمی گیرد)
mansour1
July 27th, 2017, 22:55
دوستان عزیز توجه کنید ، ما ماه 6/3/96 یا 7 بود سرور مجازی خریدیم و همکار گرامی میفرمایند بعد از سه ماه چرا ؟ ممنونم از دروغهایی که به روی ما میگید . لطف کنید شما از پنل ما عکس گرفته و بگذارید تا دوستان هم بدونند ( چون پنل ما رو بدون هیچ دلیل قانع کننده ای بسته اید و بنده نمیتونم دسترسی داشته باشم و جالب اینه که هزینه 1 ماه نه 2 ماه نه یکسال گرفته شده رو بر خودتون مقدم میدونید ) که ما حتما 3 ماه هست که رو سرورتون هستیم . همکار گرامی بنده توهین نکردم حق رو گفتم . شما خوتون رو بزارید جای من برنامه نویس . شما برا کاری که کردید هزینه میگیرید و پشتیبانی میکنید و روزانه کاربر از شما انتظار داره که سایتش باز باشه (خودشم اون کاربر 2.5 میلیون برا کانالها تبلیغاتی هزینه کنه که رباتش بیاد بالا )ایا شما میتونید بهشون بگید که به قول شما 4 روز که بیشتررررررر هم بوده و کاری هم ندارم بسته شده و گناه بنده که نیست از سروره ؟ شما که اینجور به قوانین خودتون فقط احترام میزارید پس قوانین مشتری چی؟چرا فقط علیه مشتریتون قوانین نوشتید ؟ چرا مشتری هیچ حقی نداره بعد از به قول شما 4 روز بسته شدن سرور بگه که اقا نمیخوایم و در ضمن بعد چند روز موندن و سرور جدید خریدن و دوباره بسته شدن چرا برا مشتری ارزش قائل نمیشید ؟
دوستان و همکاران گرامی لاگر این قانونه پس من اشتباه میکنم و مشتری باید بزنیم پس کلش و بگیم حق تو هست تو فقط باید بگی مشکلی نداره ممنونم که بستید و دوباره بستید وووووو
اگر نه به این نوع همکاران بگید که همیشه خدایی هم هست که بدون دست چشم در میاره و این پولها خوردن نداره
راستی سرور ما رو بستید همکار گرامی چرا برای ip سایت اصلا پینگ هم نمیده ؟
Ping statistics for 85.10.195.163:
Packets: Sent = 77, Received = 0, Lost = 77 (100% loss),
Control-C
^C
C:\Windows\system32>
دوستان و همکاران گرامی قضاوت اصلی با خدا و شما دوستان هم یه نگاه بکنید . الان در تاریخ 5/5/96 ساعت 23:8 دقیقه شب
ourweb
July 27th, 2017, 23:56
دوستان عزیز توجه کنید ، ما ماه 6/3/96 یا 7 بود سرور مجازی خریدیم و همکار گرامی میفرمایند بعد از سه ماه چرا ؟ ممنونم از دروغهایی که به روی ما میگید . لطف کنید شما از پنل ما عکس گرفته و بگذارید تا دوستان هم بدونند ( چون پنل ما رو بدون هیچ دلیل قانع کننده ای بسته اید و بنده نمیتونم دسترسی داشته باشم و جالب اینه که هزینه 1 ماه نه 2 ماه نه یکسال گرفته شده رو بر خودتون مقدم میدونید ) که ما حتما 3 ماه هست که رو سرورتون هستیم . همکار گرامی بنده توهین نکردم حق رو گفتم . شما خوتون رو بزارید جای من برنامه نویس . شما برا کاری که کردید هزینه میگیرید و پشتیبانی میکنید و روزانه کاربر از شما انتظار داره که سایتش باز باشه (خودشم اون کاربر 2.5 میلیون برا کانالها تبلیغاتی هزینه کنه که رباتش بیاد بالا )ایا شما میتونید بهشون بگید که به قول شما 4 روز که بیشتررررررر هم بوده و کاری هم ندارم بسته شده و گناه بنده که نیست از سروره ؟ شما که اینجور به قوانین خودتون فقط احترام میزارید پس قوانین مشتری چی؟چرا فقط علیه مشتریتون قوانین نوشتید ؟ چرا مشتری هیچ حقی نداره بعد از به قول شما 4 روز بسته شدن سرور بگه که اقا نمیخوایم و در ضمن بعد چند روز موندن و سرور جدید خریدن و دوباره بسته شدن چرا برا مشتری ارزش قائل نمیشید ؟
دوستان و همکاران گرامی لاگر این قانونه پس من اشتباه میکنم و مشتری باید بزنیم پس کلش و بگیم حق تو هست تو فقط باید بگی مشکلی نداره ممنونم که بستید و دوباره بستید وووووو
اگر نه به این نوع همکاران بگید که همیشه خدایی هم هست که بدون دست چشم در میاره و این پولها خوردن نداره
راستی سرور ما رو بستید همکار گرامی چرا برای ip سایت اصلا پینگ هم نمیده ؟
Ping statistics for 85.10.195.163:
Packets: Sent = 77, Received = 0, Lost = 77 (100% loss),
Control-C
^C
C:\Windows\system32>
دوستان و همکاران گرامی قضاوت اصلی با خدا و شما دوستان هم یه نگاه بکنید . الان در تاریخ 5/5/96 ساعت 23:8 دقیقه شب
سرویس شما بخاطر این قوانین قطع شده
14- هر گونه توهین و تهمت به سرویس ها ، خدمات ، مسئولین و کارمندان کیان سرور از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی کیان سرور با مشترکین و عموم اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، تیکت ، گفتگوی زنده و ارتباط های مخابراتی تلفن و فکس و حضوری و انجمن های عمومی در محیط مجازی نت به هر شکل ممنوع بوده و کیان سرور امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
بدیهی است کیان سرور با تمام وجود آماده پذیرفتن انتقادات سازنده شما مشترکین محترم از از طریق وسایل ارتباطی کیان سرور (تلفن ، تیکت ، گفتگو آنلاین ، ایمیل) می باشد.
این مورد که می بینید بخاطر این هست که شما قوانین را قبل از خرید نخوندید و الان به مشکل خوردید بنده با شما بحثی ندارم ولی طبق قوانین دیگه به شما سرویسی ارائه نمیشه شمت موظف به خوندن قوانین بودید قبل از خرید حالا چه برنامه نویش باشی یا چه دکتر عزیز
mansour1
July 28th, 2017, 00:06
با تشکر از شما همکار گرامی . مشتریه بنده اعلام کردند که از طریق پلیس فتا در خواستشون رو اعلام خواهند کرد . با تشکر
و در ضمن شما اینجا هم به همکاران بی احترامی کردید .(اگر میخواستیم کلاه بردار باشیم یا مثل بقیه عوضی بازی در بیاریم) این کار در شان شما که محصولتون مونده جاش و هزینه چند صد هزار تومان مفت بهجیب زده اید نیست .ولی مشتری بنده هم هزینه داده هم قوانین خلاف شما باعث شده که سرورشون بسته باشه .
بنده هم هزینه کرده بودم و شما هم در این چند روز اذیت کرده اید و بنده هر چقدر با ملایمت گفتم شما فرمودید که دست من نیس سرور بسته من هم نمیتونم کاری کنم . ولی واریز هزینه نقدی از طرف ما هیچ از این حرف ها نزدید . و بنده هم اعلام میکنم شما خیانت در امانت کرده اید . بنده از اولین روز که محصولی خرید نکرده بودم به شما همکار گرامی گوشزد کرده بودم که این سرور نباید بسته بشه و اگر بسته خواهد شد بگید حتما . ولی شما همچنان فرمودید که اصلااااا امکان نداره ولی بعد از خرید این امکان ها به یقین تبدیل شدند.
ourweb
July 28th, 2017, 00:07
دوستان عزیز توجه کنید ، ما ماه 6/3/96 یا 7 بود سرور مجازی خریدیم و همکار گرامی میفرمایند بعد از سه ماه چرا ؟ ممنونم از دروغهایی که به روی ما میگید . لطف کنید شما از پنل ما عکس گرفته و بگذارید تا دوستان هم بدونند ( چون پنل ما رو بدون هیچ دلیل قانع کننده ای بسته اید و بنده نمیتونم دسترسی داشته باشم و جالب اینه که هزینه 1 ماه نه 2 ماه نه یکسال گرفته شده رو بر خودتون مقدم میدونید ) که ما حتما 3 ماه هست که رو سرورتون هستیم . همکار گرامی بنده توهین نکردم حق رو گفتم . شما خوتون رو بزارید جای من برنامه نویس . شما برا کاری که کردید هزینه میگیرید و پشتیبانی میکنید و روزانه کاربر از شما انتظار داره که سایتش باز باشه (خودشم اون کاربر 2.5 میلیون برا کانالها تبلیغاتی هزینه کنه که رباتش بیاد بالا )ایا شما میتونید بهشون بگید که به قول شما 4 روز که بیشتررررررر هم بوده و کاری هم ندارم بسته شده و گناه بنده که نیست از سروره ؟ شما که اینجور به قوانین خودتون فقط احترام میزارید پس قوانین مشتری چی؟چرا فقط علیه مشتریتون قوانین نوشتید ؟ چرا مشتری هیچ حقی نداره بعد از به قول شما 4 روز بسته شدن سرور بگه که اقا نمیخوایم و در ضمن بعد چند روز موندن و سرور جدید خریدن و دوباره بسته شدن چرا برا مشتری ارزش قائل نمیشید ؟
دوستان و همکاران گرامی لاگر این قانونه پس من اشتباه میکنم و مشتری باید بزنیم پس کلش و بگیم حق تو هست تو فقط باید بگی مشکلی نداره ممنونم که بستید و دوباره بستید وووووو
اگر نه به این نوع همکاران بگید که همیشه خدایی هم هست که بدون دست چشم در میاره و این پولها خوردن نداره
راستی سرور ما رو بستید همکار گرامی چرا برای ip سایت اصلا پینگ هم نمیده ؟
Ping statistics for 85.10.195.163:
Packets: Sent = 77, Received = 0, Lost = 77 (100% loss),
Control-C
^C
C:\Windows\system32>
دوستان و همکاران گرامی قضاوت اصلی با خدا و شما دوستان هم یه نگاه بکنید . الان در تاریخ 5/5/96 ساعت 23:8 دقیقه شب
سرویس شما بخاطر این قوانین قطع شده
14- هر گونه توهین و تهمت به سرویس ها ، خدمات ، مسئولین و کارمندان کیان سرور از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی کیان سرور با مشترکین و عموم اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، تیکت ، گفتگوی زنده و ارتباط های مخابراتی تلفن و فکس و حضوری و انجمن های عمومی در محیط مجازی نت به هر شکل ممنوع بوده و کیان سرور امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
بدیهی است کیان سرور با تمام وجود آماده پذیرفتن انتقادات سازنده شما مشترکین محترم از از طریق وسایل ارتباطی کیان سرور (تلفن ، تیکت ، گفتگو آنلاین ، ایمیل) می باشد.
این رو باز میزارم که بخونید
متن قوانین رو میگذارم بخوانید
13- کیان سرور همه تلاش خود را براي پايدار نگهداشتن خدمات و محصولات انجام ميدهد با اين همه مشكلات تفكيكی خاص و ساير عوامل خارج از كنترل کیان سرور هر از چندگاهی ممكن است منجر به وقفه در سرويسدهی کیان سرور گردند. مشتركین موافقت می نمايند کیان سرور را برای نتايج اين وقفهها مسئول ندانند.
شما چندین بار به بنده در تلگرام توحین کردید که اصلا میتونستم سرویس رو بهتون ندم .
14 - هر گونه توهین و تهمت به سرویس ها ، خدمات ، مسئولین و کارمندان کیان سرور از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی کیان سرور با مشترکین و عموم اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، تیکت ، گفتگوی زنده و ارتباط های مخابراتی تلفن و فکس و حضوری و انجمن های عمومی در محیط مجازی نت به هر شکل ممنوع بوده و کیان سرور امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
بدیهی است کیان سرور با تمام وجود آماده پذیرفتن انتقادات سازنده شما مشترکین محترم از از طریق وسایل ارتباطی کیان سرور (تلفن ، تیکت ، گفتگو آنلاین ، ایمیل) می باشد.
10- مشترکین تا ۷ روز بعد از گرفتن ( فقط ) سرویس هاست اشتراکی، مجازند که در صورت نارضایتی از کیفیت هاست اشتراکی مورد نظر و با ذکر دلیل قانع کننده، نسبت به درخواست عودت وجه واریزی خود اقدام نمایند و کیان سرور هم تا یک هفته فرصت خواهد داشت وجه مورد نظر را به حساب بانکی اعلامی کاربر واریز نماید و به ایشان اطلاع دهد ( توجه داشته باشید که این گارانتی برگشت وجه ۷ روزه فقط شامل سرویس هاست اشتراکی می باشد و به دیگر سرویس ها مانند ثبت دامنه پنل نمایندگی حجمی و سرور اختصاصی و مجازی و ... به هیچ عنوان تعلق نمی گیرد)
- - - Updated - - -
با تشکر از شما همکار گرامی . مشتریه بنده اعلام کردند که از طریق پلیس فتا در خواستشون رو اعلام خواهند کرد . با تشکر
موردی ندارد ما طبق قوانین سرویس رو ارائه دادیم و بخاطر این رفتار های بچه گانه ای که کردید و طبق قوانین 14 ساعت که اعلام هم شده مورد شما بسته شده و باز نخواهد شد
شما موظف بودید قبل از خریدن قوانین رو بخونید و موقع سفارش شما پذیرفتید که قوانین را خوانده و تایید کردید اگر مشکلی دارید شکایت کنید ما هم مستندات مان را میاریم موردی ندارد
در ضمن بنده به مشتری شما سرور نفروختم به شما فروختم حتا مشتری شما رو نمیشناسم
شما که انقدر دم از مردونگی و مسلمان بودنت میشه پنل سایتت رو ما نبستیم و باز بوده فقط تو تلگرام شخصی بنده خیلی چرط و پرت گفتید که هنوز پیام هاتون هستن بلاک تان کردم پنل سایت که بود خیلی مورد بود تیکت میزدید
viasky
July 28th, 2017, 00:25
سرویس شما بخاطر این قوانین قطع شده
14- هر گونه توهین و تهمت به سرویس ها ، خدمات ، مسئولین و کارمندان کیان سرور از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی کیان سرور با مشترکین و عموم اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، تیکت ، گفتگوی زنده و ارتباط های مخابراتی تلفن و فکس و حضوری و انجمن های عمومی در محیط مجازی نت به هر شکل ممنوع بوده و کیان سرور امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
بدیهی است کیان سرور با تمام وجود آماده پذیرفتن انتقادات سازنده شما مشترکین محترم از از طریق وسایل ارتباطی کیان سرور (تلفن ، تیکت ، گفتگو آنلاین ، ایمیل) می باشد.
این رو باز میزارم که بخونید
متن قوانین رو میگذارم بخوانید
13- کیان سرور همه تلاش خود را براي پايدار نگهداشتن خدمات و محصولات انجام ميدهد با اين همه مشكلات تفكيكی خاص و ساير عوامل خارج از كنترل کیان سرور هر از چندگاهی ممكن است منجر به وقفه در سرويسدهی کیان سرور گردند. مشتركین موافقت می نمايند کیان سرور را برای نتايج اين وقفهها مسئول ندانند.
شما چندین بار به بنده در تلگرام توحین کردید که اصلا میتونستم سرویس رو بهتون ندم .
14 - هر گونه توهین و تهمت به سرویس ها ، خدمات ، مسئولین و کارمندان کیان سرور از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی کیان سرور با مشترکین و عموم اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، تیکت ، گفتگوی زنده و ارتباط های مخابراتی تلفن و فکس و حضوری و انجمن های عمومی در محیط مجازی نت به هر شکل ممنوع بوده و کیان سرور امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
بدیهی است کیان سرور با تمام وجود آماده پذیرفتن انتقادات سازنده شما مشترکین محترم از از طریق وسایل ارتباطی کیان سرور (تلفن ، تیکت ، گفتگو آنلاین ، ایمیل) می باشد.
10- مشترکین تا ۷ روز بعد از گرفتن ( فقط ) سرویس هاست اشتراکی، مجازند که در صورت نارضایتی از کیفیت هاست اشتراکی مورد نظر و با ذکر دلیل قانع کننده، نسبت به درخواست عودت وجه واریزی خود اقدام نمایند و کیان سرور هم تا یک هفته فرصت خواهد داشت وجه مورد نظر را به حساب بانکی اعلامی کاربر واریز نماید و به ایشان اطلاع دهد ( توجه داشته باشید که این گارانتی برگشت وجه ۷ روزه فقط شامل سرویس هاست اشتراکی می باشد و به دیگر سرویس ها مانند ثبت دامنه پنل نمایندگی حجمی و سرور اختصاصی و مجازی و ... به هیچ عنوان تعلق نمی گیرد)
- - - Updated - - -
موردی ندارد ما طبق قوانین سرویس رو ارائه دادیم و بخاطر این رفتار های بچه گانه ای که کردید و طبق قوانین 14 ساعت که اعلام هم شده مورد شما بسته شده و باز نخواهد شد
شما موظف بودید قبل از خریدن قوانین رو بخونید و موقع سفارش شما پذیرفتید که قوانین را خوانده و تایید کردید اگر مشکلی دارید شکایت کنید ما هم مستندات مان را میاریم موردی ندارد
در ضمن بنده به مشتری شما سرور نفروختم به شما فروختم حتا مشتری شما رو نمیشناسم
شما که انقدر دم از مردونگی و مسلمان بودنت میشه پنل سایتت رو ما نبستیم و باز بوده فقط تو تلگرام شخصی بنده خیلی چرط و پرت گفتید که هنوز پیام هاتون هستن بلاک تان کردم پنل سایت که بود خیلی مورد بود تیکت میزدید
عزیز لازم نیست جواب ایشون و بدی اصلا
شاید تا فردا بخواد با شما بحث کنه , نمیشه شما هم دنبالش بری...
ourweb
July 28th, 2017, 00:27
عزیز لازم نیست جواب ایشون و بدی اصلا
شاید تا فردا بخواد با شما بحث نکنه , نمیشه شما هم دنبالش بری...
والله چی بگم ما سرویس رو دادیم کانفیگ هم کردیم تحویل دادم موردی پیش اومد 4 روز نتونستم آنلاین باشیم این اقا پشت سر هم زنگ و پیام تو نلگرام آخرش هم به تهدید و میام اهواز و یکی و میفرستم چیکارت و کنه و این ها که باز هیچی نگفتیم سرویس رو روشن گذاشتیم از اون طرف اومده تو انجمن داره عابرو ریزی میکنه دیگه اینجا رو بنده سکوت نمیتونم بکنم وقتی هم بهش میگم که متاسفانه درک و فهم نداره میگم طبق قوانین بهت سرویس دادم شما قبول کردی که ...
- - - Updated - - -
با تشکر از شما همکار گرامی . مشتریه بنده اعلام کردند که از طریق پلیس فتا در خواستشون رو اعلام خواهند کرد . با تشکر
و در ضمن شما اینجا هم به همکاران بی احترامی کردید .(اگر میخواستیم کلاه بردار باشیم یا مثل بقیه عوضی بازی در بیاریم) این کار در شان شما که محصولتون مونده جاش و هزینه چند صد هزار تومان مفت بهجیب زده اید نیست .ولی مشتری بنده هم هزینه داده هم قوانین خلاف شما باعث شده که سرورشون بسته باشه .
بنده هم هزینه کرده بودم و شما هم در این چند روز اذیت کرده اید و بنده هر چقدر با ملایمت گفتم شما فرمودید که دست من نیس سرور بسته من هم نمیتونم کاری کنم . ولی واریز هزینه نقدی از طرف ما هیچ از این حرف ها نزدید . و بنده هم اعلام میکنم شما خیانت در امانت کرده اید . بنده از اولین روز که محصولی خرید نکرده بودم به شما همکار گرامی گوشزد کرده بودم که این سرور نباید بسته بشه و اگر بسته خواهد شد بگید حتما . ولی شما همچنان فرمودید که اصلااااا امکان نداره ولی بعد از خرید این امکان ها به یقین تبدیل شدند.
کدوم خیانت در امانت؟ مطمعن هستید که حال شما کلا خوب هست؟
شما که میگید استاد زبان هستید
Dear Client
As discussed, we have started the full hardware check.
Please do not restart the server during the hardware check.
The server will be not reachable during the hardware check.
We will inform you in this ticket if the hardware has finished successfully.
Kind regards
Martina Hoffmann
بعد از باز شدن ما به شما اطلاع دادیم اگه میگید ندادیم که نشون بدم پیام رو
چرا الان سرویس رو بستیم بخاطر این بوده که شما اومدی توی انجمن داری حرف الکی میزنی اگه اطلاعات شما مهم نبوده برای بنده ضرر نمیکردم اگه باور ندارید برید بپرسید از کسی که سرور ها رو ازش خریدم بخاطر اطلاعات شما من پول دادم که سرور رو باز کنن شما واقعا حال تان خوب نیست و فکر میکنید دیتاسنتر من که اگه خاموش شد برم سریع درستش کنم مشکل خورده که حلش کردیم ولی دیگه به شما سرویس نمیدیم اگه مشتری تان زنگ بزنه اون زمان میتونیم کاملا توضیح بدیم که چه مورد های پیش آمده
almandata
July 28th, 2017, 00:36
چهار روز مشتری الاف شده !
بعد سرویس دهنده طلب کاره عجبا /:)
بیچاره مشتری و نماینده !
mansour1
July 28th, 2017, 00:38
دوستان عزیز حق خواستن آبرو ریزیه ؟
شما چند گرفتید برا یکسال از ما ؟ همه کارهایی که کرده اید رو هزینش رو در بیاید و بقیه رو لطف بفرمائید . برا این هم حرفی دارید ؟
همکاران عزیز بنده اضتباه میگم شما بفرمائید که برا یه کانفیگ و به قول ایشون 3 ماه که نشده و اگر بود برا همه چی تو دستشون مدارک دارن ولی برا این سه ماهشون چرا ندارن حالا کاری ندارم هزینه 600 میگیرن؟
ourweb
July 28th, 2017, 00:39
چهار روز مشتری الاف شده !
بعد سرویس دهنده طلب کاره عجبا /:)
بیچاره مشتری و نماینده !
برادر عزیز من ما که نگفتیم 4 روز رو جبران نمی کنیم من حتا بهشون گفتم یکماه رایگان میدم بخاطر این 4 روز ما طلبکار نیستیم ما میگیم طبق قوانین که اعلام کردیم سرویس اگر مشکل بخوره که از دست ما خارج باشه باید مشتری صبر کنه بعد از 4 روز که ما اومدیم باز سرویس دادیم شما خودت رو بزار جای بنده سرورت رو ببندن و باز نکنن و باید جریمه بدی چیکار میکنید؟ میگید اطلاعات مردم مهم نیست بزار بره یا میری کلنجار بری که اقا بازش کنید پول میریزم شما بگید لطفا چیکار میکنید تو شرایط من
mansour1
July 28th, 2017, 00:40
چهار روز مشتری الاف شده !
بعد سرویس دهنده طلب کاره عجبا /:)
بیچاره مشتری و نماینده !
خدا رو شکر یکی از همکاران هم طرف مشتری شد ممنونم از لطف شما که نه به طرف ما حرف زدید بلکه پشت حق وایسادید.
deltamusic
July 28th, 2017, 00:41
اگر بسته خواهد شد بگید حتما .
متاسفانه هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه!!
mansour1
July 28th, 2017, 00:42
مگر ما رایگان شما رو میخواستیم ؟ مگر ما سرور سالم بود امدیم از شما انتقاد کردیم ؟ دوستان مگر ما هزینه دادیم که اقای همکار گرامی برای ما رایگان یه ک ماهه حساب کنن ؟ در ضمن به خدا قصم اگر گفته باشند 1 ماه رایگان میدیم .فرمودن از این ور 4 به قول خودشون بسته شده 4 روز میدیم
ourweb
July 28th, 2017, 00:44
دوستان عزیز حق خواستن آبرو ریزیه ؟
شما چند گرفتید برا یکسال از ما ؟ همه کارهایی که کرده اید رو هزینش رو در بیاید و بقیه رو لطف بفرمائید . برا این هم حرفی دارید ؟
همکاران عزیز بنده اضتباه میگم شما بفرمائید که برا یه کانفیگ و به قول ایشون 3 ماه که نشده و اگر بود برا همه چی تو دستشون مدارک دارن ولی برا این سه ماهشون چرا ندارن حالا کاری ندارم هزینه 600 میگیرن؟
بنده از شما 600 گرفتم؟ مطمعن هستید؟ چطور حساب کردید ؟ کل مبلغ 720 هزار تومان بوده که شما خودت به ما گفتی انقدر بگیر بقیه اش رو بزن به شرح زیر که زدیم به حساب تان
تاریخ 1396-03-26 02:32:06
مبلغ 267,000
شماره تراکنش 69246349
شماره کارت مقصد 6104-3379-4253-5897
نام صاحب حساب منصور ملانقي زاده
بقیه حساب میشه 453 هزار تومان
60 هزار تومان برای لایسنس سی پنل رفته برای سایت configserver
120 هزار تومانش برای مبلغ سالیانه لایسنس سی پنل بوده که هر ماه پرداخت میشده از سمت ما
میمونه چقدر؟ کلا 273 هزار تومان شما اینجا برای سرور یکساله به من پرداخت کردید که اگه باز هم قبول ندارید مدارکش هست
چطور میگید 600 هزار تومان اصلا که انصاف نداری عزیز و فکر میکنی همه کارگر و زیر دستت هستن و هرچی بگی یا به زور بخواهی هر کاری میتونی بکنی اینطور نیست
mansour1
July 28th, 2017, 00:49
دوست عزیز بنده تقریبا گفتم چرا نگفتم 720 هزار ؟ چرا؟شما هزینه کانفیگ و هزینه لایسنس سی پنل (که خدا شاهده چند روزززززززز فقط فری دادن به ما ) و حتی یه بار که از 15 روز رایگان گذشته بود تماس گرفتم و بنده بعد از 1 روز کاری به سی پنل دسترسی پیدا کردم . کاری ندارم پیش دوستان هزینه ما رو حساب کنید و هر چند هست رو برگردونید . با تشکر
almandata
July 28th, 2017, 00:52
برادر عزیز من ما که نگفتیم 4 روز رو جبران نمی کنیم من حتا بهشون گفتم یکماه رایگان میدم بخاطر این 4 روز ما طلبکار نیستیم ما میگیم طبق قوانین که اعلام کردیم سرویس اگر مشکل بخوره که از دست ما خارج باشه باید مشتری صبر کنه بعد از 4 روز که ما اومدیم باز سرویس دادیم شما خودت رو بزار جای بنده سرورت رو ببندن و باز نکنن و باید جریمه بدی چیکار میکنید؟ میگید اطلاعات مردم مهم نیست بزار بره یا میری کلنجار بری که اقا بازش کنید پول میریزم شما بگید لطفا چیکار میکنید تو شرایط من
مواقع عصبانیت ادم هرچی بگی میگه
چند ساعت بعدش پشیمونه
دوستانه حل کنید بهترین گزینه اس
ourweb
July 28th, 2017, 00:52
دوست عزیز بنده تقریبا گفتم چرا نگفتم 720 هزار ؟ چرا؟شما هزینه کانفیگ و هزینه لایسنس سی پنل (که خدا شاهده چند روزززززززز فقط فری دادن به ما ) و حتی یه بار که از 15 روز رایگان گذشته بود تماس گرفتم و بنده بعد از 1 روز کاری به سی پنل دسترسی پیدا کردم . کاری ندارم پیش دوستان هزینه ما رو حساب کنید و هر چند هست رو برگردونید . با تشکر
پیامش هست تاریخ فعال شدن لایسنس هم هست خواستید نشون میدم چرا حرف الکی میزنید؟ سرور جدید که دادیم بخاطر انتقال که خودتون هم میدونید سرمون شلوغ بوده تا ست کنیم کلا 3 تا 5 روز اینطوری بود که خواستیم ست کنیم این مشکلات رو به وجود اوردید چرا دوست دارید طوری اینجا ما رو محکوم کنید که مشکلات رو ما ایجاد کرده باشیم ؟ بنده که با شما راه اومدم حرف های که توی تلگرام زدید رو بزارم اینجا که عابروتون میره خجالت بکشید لطفا شما به قول خودت داری دکتر میشی بخدا اینطوری که میبینم بحث الکی میکنی شک دارم که حتا به اندازه یه بچه 15 ساله شما فهم و درک قضیه رو داشتی باشی بنده دارم با شما با مدرک صحبت میکنم با خدا و پیغمبر و اسلام صحبت نمیکنم که هر چی میشه اسم خدا و پیغمبر رو میاری جولو با مدرک صحبت کن
mansour1
July 28th, 2017, 00:52
بنده از شما 600 گرفتم؟ مطمعن هستید؟ چطور حساب کردید ؟ کل مبلغ 720 هزار تومان بوده که شما خودت به ما گفتی انقدر بگیر بقیه اش رو بزن به شرح زیر که زدیم به حساب تان
تاریخ 1396-03-26 02:32:06
مبلغ 267,000
شماره تراکنش 69246349
شماره کارت مقصد 6104-3379-4253-5897
نام صاحب حساب منصور ملانقي زاده
بقیه حساب میشه 453 هزار تومان
60 هزار تومان برای لایسنس سی پنل رفته برای سایت configserver
120 هزار تومانش برای مبلغ سالیانه لایسنس سی پنل بوده که هر ماه پرداخت میشده از سمت ما
میمونه چقدر؟ کلا 273 هزار تومان شما اینجا برای سرور یکساله به من پرداخت کردید که اگه باز هم قبول ندارید مدارکش هست
چطور میگید 600 هزار تومان اصلا که انصاف نداری عزیز و فکر میکنی همه کارگر و زیر دستت هستن و هرچی بگی یا به زور بخواهی هر کاری میتونی بکنی اینطور نیست
اقای محترم بنده کی گفتم شما کارگری ؟ مگر شما نمیگید هزینه کانفیگ خوب بردارید و هر چیزی که کردید رو بردارید .بقییه هزینه رو برگردونید . نه این که همشو بردارید
ourweb
July 28th, 2017, 00:53
مواقع عصبانیت ادم هرچی بگی میگه
چند ساعت بعدش پشیمونه
دوستانه حل کنید بهترین گزینه اس
خب من هم دقیقا همین رو میدونستم ایشون چه تحدید های کرد باز ما ول کردیم روشن کردیم اومده بعد اینجا داره اینطوری رفتار میکنه شما باشی جای من چیکار میکنی؟ من حتا گفتم به مشتریتون بگید زنگ بزنه به من که باهاش صحبت کنم که اینطور به شما فشار نیارن با اینکه ایشون خودش پنل سایت ما رو داده بود به مشتری که پرداخت کنه البته شک دارم مشتری در کار باشه چون هر بار گفتیم به شکل های مختلف ما رو پیچوندن
mansour1
July 28th, 2017, 00:55
دوست عزیز 15 ساله بچه نیست خودتون که میدونید . الان میفرماید این قدر هزینه شده با مدرک خودتون لاقل بقیه هزینه رو برگردونید چرا بحث میکنید ؟
ourweb
July 28th, 2017, 00:56
اقای محترم بنده کی گفتم شما کارگری ؟ مگر شما نمیگید هزینه کانفیگ خوب بردارید و هر چیزی که کردید رو بردارید .بقییه هزینه رو برگردونید . نه این که همشو بردارید
نوع پیام هات تو تلگرام معلوم که کی رو کار گر کردی این بحثش جداست
راستی 50 هزار تومان هم کانفیگ بوده میشه 223 هزار تومان که شما تقسیم کن به 12 میشه ماهی 18 هزار تومان با این اوصاف ما به شما رم 4 گیگ دادیم که بخواهیم به قانونی صحبت کنیم کلا رم 1 گیگ باید به شما میدادیم اگر ما سازش نداشتیم که کلا خیلی وضعیت بدتر میشد
در مورد برگشت وجه هم بگم بهشون که در قوانین ذکر کردیم که فقط فضای هاست رو برگشت میزنیم .
mansour1
July 28th, 2017, 01:02
همکاران و دوستان عزیز چرا این اقای محترم این کار رو با بنده میکنن؟ بنده از سرویس دهی شما راضی نیستم ممنون میشم . چرا هزینه پانصدو چند هزار تومان میشه اخه 223 هزار تومان ؟ یعنی اندازه 300 هزار کار انجام دادید؟ همکاران عزیز و دوستان خواهش میکنم شما بفرمائید هر چی شما بگید بنده قبول خواهم داشت . خدای واحد شاهده برای مشتری 450 هزینه کردم رو هاست دیگه و یک قرون هم گرفته باشم حرامم باشه .
ourweb
July 28th, 2017, 01:07
همکاران و دوستان عزیز چرا این اقای محترم این کار رو با بنده میکنن؟ بنده از سرویس دهی شما راضی نیستم ممنون میشم . چرا هزینه پانصدو چند هزار تومان میشه اخه 223 هزار تومان ؟ یعنی اندازه 300 هزار کار انجام دادید؟ همکاران عزیز و دوستان خواهش میکنم شما بفرمائید هر چی شما بگید بنده قبول خواهم داشت . خدای واحد شاهده برای مشتری 450 هزینه کردم رو هاست دیگه و یک قرون هم گرفته باشم حرامم باشه .
جناب مگه من گفتم 300 هزار تومان رو برای کار گرفتیم؟ هزینه سرور تان کلا 223 هزار تومان هست بخونید اول بعد ما که سرور رو باز کرده بودیم شما اومدید اینجا اینطوری نوشتید که با قوانین سایت ما مغایرت داشت که بخاطر اون بستیم و متاسفانه دیگه هم باز نمیکنیم خیلی مورد هست بگید مشتری تان تماس بگیره تا باهاشون در مورد سرویس صحبت بشه بنده به شما نه هزینه ای برگشت میزنم نه جواب پس میدم چون که سایت باز بوده تیکت میتونستید بزنید شما اینجا اومدید عابرو ریزی و این رو اصلا نمی تونید براش توجیح بیارید در مورد کنسلی قبل از خرید باید خوب قوانین رو می خونید و تصمیم میگرفتید قرار نیست جواب ندونم کاری های شما رو من بدم شما دوست داشتی رفتی از جای دیگه خرید کردی به من ربطی نداره می تونستی صبر کنید تا وضعیتت اینجا روشن بشه خیلی مشتری بهت فشار میاورد شماره من رو بهش میدادی باهاش صحبت کنم تا بهش مشکلات رو بگم نه مثل بچه ها بیام تو تلگرام تهدید کنم یا فحش بدم بعد از رو نرم بیاد اینجا هم اینطوری رفتار کنم
mansour1
July 28th, 2017, 01:17
همکار گرامی بنده ابروی شما رو نبردم . اعاده حق کردم .مگر وقتی میخواستم بخرم سرور رو من شما رو میشناختم از سایت همین عزیزان و سروان گرامی با شما اشنا شدم . و حتی در صفحه اول هم پست گذاشتم براتون (http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=185898&p=1666955&viewfull=1#post1666955) چرا بنده اون روز اون همه گفتم بعدا به قول شما کشید به بی احترامی این هزینه برگشت نداده شد که اینجا هم اعلام نشه . همکاران عزیز مگر بنده به ایشون بی احترامی کردم اینجا ؟ مگر دعوای همسایه میشه مردم میکش کنار و میگن خودشون حل کنن ؟ میشه اصلا؟ خواستم این همکاران عزیز داوری کنن بین ما نه این که شما به من و من به شما
درسته؟ الان هم خواهش میکنم حق ما رو رو برگردونید تا هزینه ای که کردم لاقل اونو بتونم جبران کنم . اگر هم نمیدید که اینجا هم همه همکاران و بالای سرتون هم که خدای متعال
مگر بنده مفت در آوردم که این هزینه رو شما بر میدارید و نمیدید . مگر ما گفتم شما حق کانفیگ و هزینه به قول خودتون 3 ماهه خودتونو بر ندارید ( که این هم اگر بزاریم تو ترازوی عدالت شما کم کاری کردید نه ما و نباید بگیرید ) ولی میگیرید نوش جون ولی بقیه هزینه رو لطف بفرمائید . با تشکر
ourweb
July 28th, 2017, 01:25
همکار گرامی بنده ابروی شما رو نبردم . اعاده حق کردم .مگر وقتی میخواستم بخرم سرور رو من شما رو میشناختم از سایت همین عزیزان و سروان گرامی با شما اشنا شدم . و حتی در صفحه اول هم پست گذاشتم براتون (http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=185898&p=1666955&viewfull=1#post1666955) چرا بنده اون روز اون همه گفتم بعدا به قول شما کشید به بی احترامی این هزینه برگشت نداده شد که اینجا هم اعلام نشه . همکاران عزیز مگر بنده به ایشون بی احترامی کردم اینجا ؟ مگر دعوای همسایه میشه مردم میکش کنار و میگن خودشون حل کنن ؟ میشه اصلا؟ خواستم این همکاران عزیز داوری کنن بین ما نه این که شما به من و من به شما
درسته؟ الان هم خواهش میکنم حق ما رو رو برگردونید تا هزینه ای که کردم لاقل اونو بتونم جبران کنم . اگر هم نمیدید که اینجا هم همه همکاران و بالای سرتون هم که خدای متعال
مگر بنده مفت در آوردم که این هزینه رو شما بر میدارید و نمیدید . مگر ما گفتم شما حق کانفیگ و هزینه به قول خودتون 3 ماهه خودتونو بر ندارید ( که این هم اگر بزاریم تو ترازوی عدالت شما کم کاری کردید نه ما و نباید بگیرید ) ولی میگیرید نوش جون ولی بقیه هزینه رو لطف بفرمائید . با تشکر
تنها کاری که میتونم بکنم و همکاری باهات بکنم فقط سرورت رو بهت برگردونم وگرنه هزینه رو برگشت نمیزنم شما اینجا عابرو ریزی کردی نگو که نکردم با این کارتون خیلی وضعیت رو خراب کردید خیلی مشکل داشتید تیکت سایت ما براتون باز بود لایو چت سایت باز بود قرار نبود توی تلگرام چیزی حل بشه شما متاسفانه رفتار خیلی بدی داشتی اینجا داری اینطوری رفتار میکنی پیام هاتون هنوز هستن که چطور تهدید کردید واقعا زشته که اسم خودتون رو بزارید شرکت و هاستینگ فرانت هاست واقعا زشته از شما
mansour1
July 28th, 2017, 01:47
انشالله فردا بنده اینجا از شما باز طلب حق میکنم . شما که هی میفرمائید به همکاران که حودشون رو جای شما بزارن خود ، شما هم یک بارحودتون رو تو اون وضعیت که بنده بودم و مشتری هر لحظه تماس میگرفت و بنده رو لعن و نفرین میکرد بزارید .که مگر چند روز هم سرور بسته میشه؟؟؟؟؟؟؟؟ انگار شما میفرمائید که میخواید زورکی پول در بیارید، با این کار ها نمیشه همکار محترم
مشتری مداری یکی از قانون ماست که اگه یکی راضی باشه شاید چندین کاربر بیاره . در ضمن حق گرفتنیه نه ***یدنی شما در ملع عام با این کارهاتون میفرمائید که خوب کاری کردم و اگر پاش بیفته باز هم خواهم کرد .افرادی مثل بنده کم پیدا میشن که اینجوری با احترام بیان حقشون رو اینجا طلب کنن . اگر همکاران عزیز لطف بکنن و بگن که حق با بنده بوده یا نبوده بنده اگر حق دارم که باید هزینه رو پس بدید اگر نه بنده حرفی نداشته و به شما میگم که از این کارها با مشتریهای دیگرتون هم بکنید
ourweb
July 28th, 2017, 01:57
انشالله فردا بنده اینجا از شما باز طلب حق میکنم . شما که هی میفرمائید به همکاران که حودشون رو جای شما بزارن خود ، شما هم یک بارحودتون رو تو اون وضعیت که بنده بودم و مشتری هر لحظه تماس میگرفت و بنده رو لعن و نفرین میکرد بزارید .که مگر چند روز هم سرور بسته میشه؟؟؟؟؟؟؟؟ انگار شما میفرمائید که میخواید زورکی پول در بیارید، با این کار ها نمیشه همکار محترم
مشتری مداری یکی از قانون ماست که اگه یکی راضی باشه شاید چندین کاربر بیاره . در ضمن حق گرفتنیه نه ***یدنی شما در ملع عام با این کارهاتون میفرمائید که خوب کاری کردم و اگر پاش بیفته باز هم خواهم کرد .افرادی مثل بنده کم پیدا میشن که اینجوری با احترام بیان حقشون رو اینجا طلب کنن . اگر همکاران عزیز لطف بکنن و بگن که حق با بنده بوده یا نبوده بنده اگر حق دارم که باید هزینه رو پس بدید اگر نه بنده حرفی نداشته و به شما میگم که از این کارها با مشتریهای دیگرتون هم بکنید
به هیچ عنوان حق با شما نیست شما اومدید با عابرو ریزی و هوچی گری پولتون رو پس بگیرید که اصلا پس نمیدیم این رو شک نکنید چون تو قوانین نوشتیم که اگر سرور مشکل بخوره تمام سعی مان رو میکنیم که باز آنلاینش کنیم یا برگشت وجه نمیدیم بخونید اول لطفا بعد اینجا اینطوری رفتار کنید
وقتی به خودتون این احترام رو نمیزارید که قوانین سایت رو بخونید قرار نیست من بخاطر ندونم کاری های شما بیام اینجا جواب پس بدم مشکلی داشتید تیکت میزدید تو تلگرام مثل زن ها با بنده سر چیز های الکی بحث نمی کردید .
mansour1
July 28th, 2017, 02:21
دوستان و همکاران عزیز تو رو خدا اینجا شما قضاوت کنید بنده دارم با مشتری حرف میزنم و عصبانی ، ایشون ببینید که چی فرمودند (حرفی نزن که بهت بخندن ) مگر بنده با ایشون شوخی داشتم یا حرف خنده داری زده بودم ؟ شما بودید ناراحت نمیشددی
ببینید همکاران هم شناختنتون و انشالله مشتری ها هم میشناسنتون .
ببینید بنده همینجا اعلام میکنم که حرام هست این پول بنده که خوردید اگر هم خجالت میکشید که بعد بر گردوندن تهمت بهتون زده بشه پول رو به اسم بنده به حساب بچه های سرطانی بزنید . چون بنده هاست دیگه ای خریدم و خودم هم هزینشو دادم . بنده از حقم نخواهم گذشت . مسلمون هستی این راحش نبود حق مردم رو بخوری. دوباره میگم حق بنده رو نخواهید خورد و زود یا انتقال بدید یا بریزید برا بچه های یتیم یا سرطانی
و تشکر خاص از سایت وب هاستینگ دارم که لاقل حرف دلم رو تونستم بین دوستان و همکاران بگم .و از تمامی همکاران و دوستانی که این موضوع رو دنبال کرده و طرف حق بودند (چه بنده باشم و چه همارم بنده ) تشکر وقدردانی دارم .
همین ،تمام و ختم کلام
ourweb
July 28th, 2017, 02:24
دوستان و همکاران عزیز تو رو خدا اینجا شما قضاوت کنید بنده دارم با مشتری حرف میزنم و عصبانی ، ایشون ببینید که چی فرمودند (حرفی نزن که بهت بخندن ) مگر بنده با ایشون شوخی داشتم یا حرف خنده داری زده بودم ؟ شما بودید ناراحت نمیشددی
ببینید همکاران هم شناختنتون و انشالله مشتری ها هم میشناسنتون .
ببینید بنده همینجا اعلام میکنم که حرام هست این پول بنده که خوردید اگر هم خجالت میکشید که بعد بر گردوندن تهمت بهتون زده بشه پول رو به اسم بنده به حساب بچه های سرطانی بزنید . چون بنده هاست دیگه ای خریدم و خودم هم هزینشو دادم . بنده از حقم نخواهم گذشت . مسلمون هستی این راحش نبود حق مردم رو بخوری. دوباره میگم حق بنده رو نخواهید خورد و زود یا انتقال بدید یا بریزید برا بچه های یتیم یا سرطانی
و تشکر خاص از سایت وب هاستینگ دارم که لاقل حرف دلم رو تونستم بین دوستان و همکاران بگم .و از تمامی همکاران و دوستانی که این موضوع رو دنبال کرده و طرف حق بودند (چه بنده باشم و چه همارم بنده ) تشکر وقدردانی دارم .
همین ،تمام و ختم کلام
بنده با شما اصلا بحثی ندارم طبق قوانین باهاتون برخورد شد مشکلی دارید برید شکایت کنید
متن قوانین رو میگذارم بخوانید
13- کیان سرور همه تلاش خود را براي پايدار نگهداشتن خدمات و محصولات انجام ميدهد با اين همه مشكلات تفكيكی خاص و ساير عوامل خارج از كنترل کیان سرور هر از چندگاهی ممكن است منجر به وقفه در سرويسدهی کیان سرور گردند. مشتركین موافقت می نمايند کیان سرور را برای نتايج اين وقفهها مسئول ندانند.
شما چندین بار به بنده در تلگرام توحین کردید که اصلا میتونستم سرویس رو بهتون ندم .
14 - هر گونه توهین و تهمت به سرویس ها ، خدمات ، مسئولین و کارمندان کیان سرور از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی کیان سرور با مشترکین و عموم اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، تیکت ، گفتگوی زنده و ارتباط های مخابراتی تلفن و فکس و حضوری و انجمن های عمومی در محیط مجازی نت به هر شکل ممنوع بوده و کیان سرور امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
بدیهی است کیان سرور با تمام وجود آماده پذیرفتن انتقادات سازنده شما مشترکین محترم از از طریق وسایل ارتباطی کیان سرور (تلفن ، تیکت ، گفتگو آنلاین ، ایمیل) می باشد.
10- مشترکین تا ۷ روز بعد از گرفتن ( فقط ) سرویس هاست اشتراکی، مجازند که در صورت نارضایتی از کیفیت هاست اشتراکی مورد نظر و با ذکر دلیل قانع کننده، نسبت به درخواست عودت وجه واریزی خود اقدام نمایند و کیان سرور هم تا یک هفته فرصت خواهد داشت وجه مورد نظر را به حساب بانکی اعلامی کاربر واریز نماید و به ایشان اطلاع دهد ( توجه داشته باشید که این گارانتی برگشت وجه ۷ روزه فقط شامل سرویس هاست اشتراکی می باشد و به دیگر سرویس ها مانند ثبت دامنه پنل نمایندگی حجمی و سرور اختصاصی و مجازی و ... به هیچ عنوان تعلق نمی گیرد)
سرویس شما بخاطر قانون 14 بسته شده است
mansour1
July 28th, 2017, 10:42
همکار گرامی اینجا که نوشته هاتون رو هم چنج و تغییر دادید تو 5 یا 6 ساعت از کجا معلوم شرایط تون رو هم تو سایت تغییر نداده باشید (دوستان و همکااران که بودند ساعت 1 شب به بعد تصویری که ارسال کرده بودید رو دیدند و شما الان پاکش کردید افرین بر شرف پاکتون ،خجالت نکشید ***ی ***ی هست شاخ و دم نداره ). (این شرایط اشتباه و کذب میباشد) چون برای توهین که شما کردید و جواب شنیدید پانصدو چند هزار نمی***ند.
همکاران هم شما رو شناختند و نظرشون رو هم دادند ولی شما باز با پرویی زیاد میفرمائید توهین که خودتون شروع کردید برابر است با تقریبا 600 هزار تومن
اقایون و همکاران گرامی اگر خواستید سرور و هاست بخرید حال بنده رو دیده و خودتون قضاوت کنید که از این آقای محترم محصول میتونید بخرید یا نه .
بنده حرفی ندارم و لطفا بحثی نکنید .اگر لازم باشه حتما از طریق قضایی و پلیس فتا حل خواهد شد چون اصلا شما با همکارهاتون هم مشکل دارید و هیچ احترامی رو قبول ندارید و با این کارهاتون باعث میشید بهتون بی احترامی بشه .
این همه ارسال و بحث و نظر همکاران و دوستان ، شما باز رو حرف خودتون هستید .
ourweb
July 28th, 2017, 14:42
همکار گرامی اینجا که نوشته هاتون رو هم چنج و تغییر دادید تو 5 یا 6 ساعت از کجا معلوم شرایط تون رو هم تو سایت تغییر نداده باشید (دوستان و همکااران که بودند ساعت 1 شب به بعد تصویری که ارسال کرده بودید رو دیدند و شما الان پاکش کردید افرین بر شرف پاکتون ،خجالت نکشید ***ی ***ی هست شاخ و دم نداره ). (این شرایط اشتباه و کذب میباشد) چون برای توهین که شما کردید و جواب شنیدید پانصدو چند هزار نمی***ند.
همکاران هم شما رو شناختند و نظرشون رو هم دادند ولی شما باز با پرویی زیاد میفرمائید توهین که خودتون شروع کردید برابر است با تقریبا 600 هزار تومن
اقایون و همکاران گرامی اگر خواستید سرور و هاست بخرید حال بنده رو دیده و خودتون قضاوت کنید که از این آقای محترم محصول میتونید بخرید یا نه .
بنده حرفی ندارم و لطفا بحثی نکنید .اگر لازم باشه حتما از طریق قضایی و پلیس فتا حل خواهد شد چون اصلا شما با همکارهاتون هم مشکل دارید و هیچ احترامی رو قبول ندارید و با این کارهاتون باعث میشید بهتون بی احترامی بشه .
این همه ارسال و بحث و نظر همکاران و دوستان ، شما باز رو حرف خودتون هستید .
بنده اصلا با شما بحثی ندارم گزارش شده به مدیریت اون ها تصمیم میگیرن بلاخره شما از سایت خرید کردید باید اونجا پیگیر مشکل تان باشید قرار نیست شما هر حرفی رو بزنید بنده قبول کنم طبق قوانین سرویس خریدید طبق قوانین هم باهاتون برخورد شد اگر هم شکایت کنید که ما باز مدارک مستند داریم در این مورد که پاسخ بدیم که طبق قوانین با شما رفتار کردیم متاسفانه دشما آدم. دوشخصیتی هستید و این رو کاملا نشون دادید اینجا گدایی احترام می کنید اما توی تلگرام مثل یک مار نیش میزنید شما برید خجالت بکشید این فیلم ها رو جای دیگه ای بازی کنید
mansour1
July 28th, 2017, 15:08
چند نفر از دوستان تو تلگرام یه اشاره ای از سابقه کاری و فنی شما کردند و بنده هم متاسف شدم که کاش شما رو قبل خرید میشناختم . حرامتون باشه . خدا جوابتون رو بده . اگر هم بنده گناهکارم (هم پول یک ساله سرور دادم و جمعا یک ماه هم استفاده نکردم و هیچ سرویسی از شما نگرفتم و شما پول منو خوردید) خدا جواب بنده رو بده .
با تشکر از تمامی دوستان و همکاران عزیز که به هر طریقی بنده رو راهنمایی کردن و از مجری و طراحان این سایت هم کمال تشکر را دارم .
mahsat.ir
July 28th, 2017, 15:11
درودتست داشتید ازتونن سرویس میگرفتم
ourweb
July 28th, 2017, 15:40
چند نفر از دوستان تو تلگرام یه اشاره ای از سابقه کاری و فنی شما کردند و بنده هم متاسف شدم که کاش شما رو قبل خرید میشناختم . حرامتون باشه . خدا جوابتون رو بده . اگر هم بنده گناهکارم (هم پول یک ساله سرور دادم و جمعا یک ماه هم استفاده نکردم و هیچ سرویسی از شما نگرفتم و شما پول منو خوردید) خدا جواب بنده رو بده .
با تشکر از تمامی دوستان و همکاران عزیز که به هر طریقی بنده رو راهنمایی کردن و از مجری و طراحان این سایت هم کمال تشکر را دارم .
باز هم میگم که شما متاسفانه مشکل دارید و من وقت بحث کردن با شما رو ندارم چون شما فقط میخواهید حرف خودتون رو بگید اینطور هم اصلا نمیشه که بیام با شما بحث کنم ما حروم خوری نکردیم همنطور که گفتم خواستید سرور تون رو میدم ولی برگشت وجه نمیزنم بازم دارم بهتون رحم میکنم اگر به قوانین بخوام بزارم اصلا نباید بهتون سرویس رو بر میگردوندم بلکه حذف و پنل تان را میبستیم که الان هم همین کار رو میکنم قبل از خرید حتما قوانین را بخوانید که این مشکلات بعدا براتون پیش نیاد یاعلی