PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کارتهای بانکی به غیر از ویزا و مستر



mri_6889
April 30th, 2017, 18:37
سلام دوستان.
همیشه در اینترنت و حتّی در همین سایت و هر جا که مشاهده میکنیم، فقط صحبت از کارتهای بانکی متّصل به شبکه های Visa و MasterCard است. در حالی که تقریبا در تمام سایتهایی که کردیت کارت مپذیرند، کارتهای دیگری نیز پذیرش میشوند که اعتبار آنها هم بسیار زیاد است. دو نوع این کارتها عبارت اتد از:
1-American Express که نامش همیشه پس از ویزا و مستر مطرح بوده و هست
2-کارتهای JCB که در اصل متعلّق به ژاپن میباشد ولی بصورت جهانی عمل میکند
3-کارتهای Discover که ظاهرا فقط در خود آمریکا فعال هست ولی تقریبا همه سایتهای معتبر که کارت اعتباری قبول دارند، این رو هم قبول دارند.
3-کارتهای بانک Chase و Citi Bank که البتّه میدانم دردسر زیادی برای تهیه دارند و احتمالاً گستره پذیرش آنها کمتر است. البته کارتهای Chase ظاهرا در سایتهای آمریکایی تا حدودی جا افتاده هستند.
4-کارتهای Union Pay که متعلّق به چین است و البتّه گستردگی موارد قبل را ندارد.

الف-شما چه اطّلاعاتی در مورد نحوه تهیه کارتهای مورد 1 و 2 در ایران دارید؟ البتّه با توجّه به موضوع تحریم.
ب-آیا گیفت کارت American Express و JCB و Discover وجود ندارد؟
ج-آیا شرایط هیچ یک از آنها بهتر و راحت تر از Visa و Master Card نیست؟ مثلا مثل گیر ندادن و حساس نبودن بیش از حد به IP و دقیق بودن Billing Address؟
د-آیا به همان روشهایی که الان در ایران ویزا و مستر تهیه میشود امکان تهیه American Express و JCB نیست؟
و-چرا هیچ شرکت و فرد واسطه کارت فروش در ایران روی آنها کار نمیکند؟‌
توضیح اینکه: بانک مرکزی ایران قبلا و پس از برجام وعده اتّصال ایران به سیستم JCB را داده بود که با توجّه به اینکه این شرکت عملیات مالی گسترده و رابطه تنگاتنگی با آمریکا دارد، محال بود و بیشتر وعده تبلیغاتی بود.

mri_6889
May 21st, 2017, 01:56
نظری نبود؟
کسی تجربه ای نداره؟