PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : راهنمایی برای شکایت از شرکت هاستینگ!



Mr.Miran
April 27th, 2017, 21:54
متاسفانه چند ماه پیش بنده از همین انجمن با شرکتی آشنا شدم و هاست اشتراکی آلمان خریداری کردم

طبق تجربیات خودم و دستان دیگه, به نماد اعتماد و موارد دیگه نیز توجه کردم.


اما متاسفانه و بازهم متاسفانه اینجا هم قبل از خرید بسیار سریع و محترمانه پاسخ میدادن.
اما بعداز خرید .... (بماند)

یکی دوبار به مشکلهای فنی که مسئول مستقیم خودشون بودن به مشکل خوردیم و ازشون تقاضا کردم الباقی سرویس را لغو کنن و تا اون تاریخ ماهانه حساب کنن و بقیه وجه را پس بدن.
که متاسفانه زیربار نرفتن و قبول نکردن!


اما الان از دیشب حدود ساعت 22 تا حالا که 24 ساعت گذشته, mysql قطعه و ارتباط برقرار نمیشه
3 بار تیکت زدم که نهایتا امروز حدود ظهر جواب دادن که مشکل جدی با mysql پیدا کردن, باید منتظر باشم.

منازشون خواهش کردم آخرین بک آپ دیتابیس را در اخیارم بذارن تا سایتم را در هاست دیگری بالا بیارم تا بتونم جوابگوی مشتریان باشم.
(2 تا سایت فروشگاهی دارم)


جوابی ندادن و از ساعت 2 بعدازظهر تا الان کلا دسترسی به بخش کاربری و تیکتها هم قطع کردن, شماره تماس هم که کلا سرکاریه!

خلاصه خواستم از طریق نماد اعتمادشون اقدام کنمو شکایت کنم که متوجه شدم نماد تقلبیه و اصلا چنین نمادی ثبت نشده!


الان موندم چکار کنم و از چه طریق پیگیری کنم تا جواب بدن و بک آپ در اختیارم بذارن.
واقعا موندم چکار کنم, تو این وضعیت کساد کاری, با هزار مصیبت چندتا مشتری جور کردیم که به لطف این شرکت (نمیدونم درسته نام ببرم یا نه) فکر میکنن سایت جمع شده و فعالیت نداره!


ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

lnspiron
April 27th, 2017, 22:02
دسترسی به هاست دارید؟

Mr.Miran
April 27th, 2017, 22:05
دسترسی به هاست دارید؟

بله, اما امکان دانلود دیتابیس نیست (دانلود نمیشه, ارور عدم دسترسی به لوکال سرور میره)

chaishpish
April 27th, 2017, 22:10
سلام اگر میخواید درخواست ضرر و زیان کنید باید برید دادسرا و شکایت تنظیم کنید از اونجا نامه شما به پلیس فتا ارسال میشه دادگاه برگزار میشه و درصورت داشتن مدارک زیان که به شما رسیده فرد مورد نظر پرداخت میکنه به شما و هزینه دادگاه ، و .. میفته به پای کسی که متهم میشه فقط فاکتور یادتون نره بگیرید برای همه کارهایی که انجام میدید،

seokaran.org
April 27th, 2017, 22:12
باور کنین شکایت کنین به نتیجه میرسین
فقط باید یکم تو ادارات زرنگ و چرب زبون باشین

Genral X2
April 27th, 2017, 22:13
دوست عزیز تنها راهی که دارید البته ببخشیدا باهاشون مدارا نکنید و منتظر بمونید تا مشکل فعلی رو حل کنند فول بکاپ بگیرید و فراررررر!

فکر شکایت و اینا رو هم از سرتون بیرون کنید به هییییچ جا نمی رسید اگه بحث مالی باشه کلی ضرره تا بعدش اون بخواهد چک بده برا هزینه داداگاه و وووو هزارتا و دیگه کلا بیخیالش بشید

Mr.Miran
April 27th, 2017, 22:14
والا بیشتر از درخواست ضرور و زیان, الان به بک آپ هام نیاز دارم.

و مدارک زیان که میفرمایید برای قطعی و بالا نیومدن سایت چی هست؟

iraniam2000
April 27th, 2017, 22:18
خلاصه خواستم از طریق نماد اعتمادشون اقدام کنمو شکایت کنم که متوجه شدم نماد تقلبیه و اصلا چنین نمادی ثبت نشده!


الان موندم چکار کنم و از چه طریق پیگیری کنم تا جواب بدن و بک آپ در اختیارم بذارن.
واقعا موندم چکار کنم, تو این وضعیت کساد کاری, با هزار مصیبت چندتا مشتری جور کردیم که به لطف این شرکت (نمیدونم درسته نام ببرم یا نه) فکر میکنن سایت جمع شده و فعالیت نداره!


ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام
استفاده از نماد تقلبی خودش جرم بزرگی هست
تشریف ببرید دادسرا ، جلو دادگاه به یک عریضه نویس بگید یک شکایت مختصر بنویسه و ببرید بدید تمبر و ... بعد میفرستن پیش قاضی جرایم رایانه ای که اون هم برای تحقیق میفرسته فتا و اونجا شکایت کامل باید بنویسید و بعد خودشان طرف را پیدا میکنند و اگر نماد تقلبی هم داشته بوده که به جز شکایت شما و جدا از اون پوست سرش را میکنن تا درس عبرتی باشه برای گذشتگان و آیندگان و افراد امروزی :77:

اسم ببرید تا بقیه تو دام اونها نیافتن و البته اسم ببرید و مدرک نزارید پست و تاپیک را سردار بزرگ انجمن حذف خواهند کرد

chaishpish
April 27th, 2017, 22:20
والا بیشتر از درخواست ضرور و زیان, الان به بک آپ هام نیاز دارم.

و مدارک زیان که میفرمایید برای قطعی و بالا نیومدن سایت چی هست؟

ایمیلی که در موقع خرید داشتید و ایمیلی که اطلاعات خرید برای شما ارسال شد، داشتن نماد سایتی که ازش خرید داشتید تیکتهایی که ارسال کردید اسکرین شات داشته باشید ، از قوانین سایتشون هم اسکرین شات بگیرید

Mr.Miran
April 27th, 2017, 22:20
دوست عزیز تنها راهی که دارید البته ببخشیدا باهاشون مدارا نکنید و منتظر بمونید تا مشکل فعلی رو حل کنند فول بکاپ بگیرید و فراررررر!

فکر شکایت و اینا رو هم از سرتون بیرون کنید به هییییچ جا نمی رسید اگه بحث مالی باشه کلی ضرره تا بعدش اون بخواهد چک بده برا هزینه داداگاه و وووو هزارتا و دیگه کلا بیخیالش بشید

طبق فرمایش شما یعنی باید هرکس دلش خواست کلاه برداری کنه و تموم؟؟!!!

بعد چجوری میشه اعتماد کردن به دیگر شرکتها؟ اصلا راهی هست که بشه یه هاستینگ مناسب پیدا کرد؟

ضرری که به من بعنوان فروشگاه دار میخوره بیشتر جلب اعتماد مشتری و پیدا کردن مشتری هست که با این وضع بعید میدونم کسی بتونه جبران کنه!
اما باید راهی باشه تا جلوی اینجور شرکتها گرفته بشه یا نه؟

iraniam2000
April 27th, 2017, 22:23
بعد چجوری میشه اعتماد کردن به دیگر شرکتها؟ اصلا راهی هست که بشه یه هاستینگ مناسب پیدا کرد؟




راه که داره
راهش هم اینه که از هاستی استفاده کنی که سایت های بزرگ و برتر استفاده میکنند نه هاست ماهی هزار تومان
http://hostdl.com/%D9%86%D8%B8%D8%B1_%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C% D8%A7%D9%86

پول خوب = سرویس خوب

Genral X2
April 27th, 2017, 22:26
طبق فرمایش شما یعنی باید هرکس دلش خواست کلاه برداری کنه و تموم؟؟!!!

بعد چجوری میشه اعتماد کردن به دیگر شرکتها؟ اصلا راهی هست که بشه یه هاستینگ مناسب پیدا کرد؟

ضرری که به من بعنوان فروشگاه دار میخوره بیشتر جلب اعتماد مشتری و پیدا کردن مشتری هست که با این وضع بعید میدونم کسی بتونه جبران کنه!
اما باید راهی باشه تا جلوی اینجور شرکتها گرفته بشه یا نه؟

دوست عزیز ببخشید اگه حرفی زدم که شما رو ناراحت کرد ولی حقیقت ع داداگاه اینقدر پاست میده به این و اون که نه نای نفس کشیدن داری نه پولی برا خرج بعدم باید شانس بیاری که ایشون متهم شناخته بشه و هزینه ها رو پرداخت کنه که واقعا شما رو شاید تا 1 سال الی 2 سال اینور و اونور کنه الکی حرف نمی زنم یکی از دوستام همینطوری شد اخرشم بنده خدا وسط داداگاه و اینا از بس خسته شد و... ول کرد و رفت :|

در مورد اعتماد هم والا نمی دونم چی بگم نماد اتمادشون رو هم چک نکردید از اول و ...


راه که داره
راهش هم اینه که از هاستی استفاده کنی که سایت های بزرگ و برتر استفاده میکنند نه هاست ماهی هزار تومان
http://hostdl.com/%D9%86%D8%B8%D8%B1_%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C% D8%A7%D9%86

پول خوب = سرویس خوب

دقیقا دوستمون درست میگن باید از سایت ها معتبر مثل hostdl ، Mihanwebhost و .... سرویس گرفت

qaplan
April 27th, 2017, 22:30
خیلی می بخشیدا ولی وقتی بجای کیفیت بالاتر دنبال هزار تومن قیمت کمتر هستید همین میشه.

Mr.Miran
April 27th, 2017, 22:46
خیلی می بخشیدا ولی وقتی بجای کیفیت بالاتر دنبال هزار تومن قیمت کمتر هستید همین میشه.

متاسفانه بنده هم موقع تهیه این هاست, همین فکر را کردم و بدبختانه اسم شرکتهای به نام و نشان بددرفته!

این شرکت هم چندان در همین انجمن ناشناخته نیست و خیلی تاپیک و آفر داره (البته در 6 ماه گذشته تبلیغاتش در این انجمن کمتر شده)

البته اگر فکر میکنید هاست اشتراکی آلمان 2 گیگ, سالیانه 330 هزارتومان در پیته, واقعا من دیگه توان بیشتر از این ندارم!

- - - Updated - - -




در مورد اعتماد هم والا نمی دونم چی بگم نماد اتمادشون رو هم چک نکردید از اول و ...



خواهش میکنم, بنده ناراحت نشدم.

برای نماد هم عرض کردم, برای خرید هاست, یکی از معیارهام بود و این شرکت هم نماد اعتماد 2 ستاره داشت و تا بهمن 95 معتبر بود.
الان هم نماد هست, ولی فقط عکسه و در سایت نماد الکترونیک هم مجددا چک کردم, میزنه این سایت وجود نداره! (شاید دیگه تمدید نکرده!!!)

متاسفانه دیگه نمیدونستم بعداز خرید هم باید ماه به ماه نماد اعتماد یه شرکت یا سایت را چک کنم.

davood_71
April 27th, 2017, 22:56
متاسفانه بنده هم موقع تهیه این هاست, همین فکر را کردم و بدبختانه اسم شرکتهای به نام و نشان بددرفته!

این شرکت هم چندان در همین انجمن ناشناخته نیست و خیلی تاپیک و آفر داره (البته در 6 ماه گذشته تبلیغاتش در این انجمن کمتر شده)

البته اگر فکر میکنید هاست اشتراکی آلمان 2 گیگ, سالیانه 330 هزارتومان در پیته, واقعا من دیگه توان بیشتر از این ندارم!

- - - Updated - - -



خواهش میکنم, بنده ناراحت نشدم.

برای نماد هم عرض کردم, برای خرید هاست, یکی از معیارهام بود و این شرکت هم نماد اعتماد 2 ستاره داشت و تا بهمن 95 معتبر بود.
الان هم نماد هست, ولی فقط عکسه و در سایت نماد الکترونیک هم مجددا چک کردم, میزنه این سایت وجود نداره! (شاید دیگه تمدید نکرده!!!)

متاسفانه دیگه نمیدونستم بعداز خرید هم باید ماه به ماه نماد اعتماد یه شرکت یا سایت را چک کنم.

هاست سالیانه 2 گیگ 330 هزار؟؟؟ چه خبره؟ احساس میکنم گرون گرفتی
من از میهن میزبان گرفتم سالی 110 تومن سی پنل ، با 5 گیگ فضا و 20 گیگ پهنا باند
پشتیبانی هم که حرف نداره ، بنده خدا هر کاری ازشون خواستم انجام دادن و سریع پاسخ دادن

Mr.Miran
April 27th, 2017, 23:09
من کلا 3 ساله سروکارم با هاست و هاستینگ افتاده.

اولش از جای دیگه بود که سالی 80 تومن داده بود.
بعد اون شرکت جمع کرد و تا الان بیشتر 5, 6 بار هاست خریدم.




پول خوب = سرویس خوب
نمیدونم چرا هرکس تا از مشکلش با یه هاستینگ میگه, همه فکر میکنن مفت گرفتی و حق نداری حرفی بزنی؟!

درصورتیکه بارها در همین انجمن شاهد بودم بسیاری از این شرکتهای معروف(به اصطلاح) مواردی داشتن که نمیدونم جریان چیه که اون تاپیکها حذف میشه!
شایدم به همین دلیل که کسی نارضایتی ازشون منتشر نمیکنه, همه فکر میکنن برند معتبری هستن!


یه فروشگاه دار مثل من که نمیتونه هزینه ای که مثلا دیجیکالا میکنه را برای فروشگاهش بکنه! هر سایت به اندازه توانایی خودش هزینه میکنه و توقع داره.

اما این دلیل نمیشه که خیلیا بیان تبلیغ کنن و ..... بعد هاست یا سرور بفروشن (حالا با هر قیمتی), بعد نسبت به قطعی سرویسهاشون بی اهمیت باشن و پاسخی ندن!

iraniam2000
April 27th, 2017, 23:26
من کلا 3 ساله سروکارم با هاست و هاستینگ افتاده.

اولش از جای دیگه بود که سالی 80 تومن داده بود.
بعد اون شرکت جمع کرد و تا الان بیشتر 5, 6 بار هاست خریدم.



نمیدونم چرا هرکس تا از مشکلش با یه هاستینگ میگه, همه فکر میکنن مفت گرفتی و حق نداری حرفی بزنی؟!

درصورتیکه بارها در همین انجمن شاهد بودم بسیاری از این شرکتهای معروف(به اصطلاح) مواردی داشتن که نمیدونم جریان چیه که اون تاپیکها حذف میشه!
شایدم به همین دلیل که کسی نارضایتی ازشون منتشر نمیکنه, همه فکر میکنن برند معتبری هستن!


یه فروشگاه دار مثل من که نمیتونه هزینه ای که مثلا دیجیکالا میکنه را برای فروشگاهش بکنه! هر سایت به اندازه توانایی خودش هزینه میکنه و توقع داره.

اما این دلیل نمیشه که خیلیا بیان تبلیغ کنن و ..... بعد هاست یا سرور بفروشن (حالا با هر قیمتی), بعد نسبت به قطعی سرویسهاشون بی اهمیت باشن و پاسخی ندن!


اینجا را ول کن دوست عزیز اینجا قدیما یک انجمن بود برای یاد دادن و یاد گرفتن و بیشتر پست ها آموزشی بود بعد یک عده بچه اومدن اینجا را کردن بازار مکاره و کلا انجمن را به باد دادن و کاری کردن که معتبرها هم دیگه تو انجمن نمیشد بهشون اعتماد کرد
شما حواست جمع نبوده وگرنه آدرسی که دادم و لیست مشتریها نشان میده که از کجا باید بخری و چطور میشه تشخیص داد یک هاست خوبه یا بد ؟ چند تا سایت از مشتری های هاست دی ال را باز کن ببین معنی هاست درست و حسابی چیه ؟ سایتی مثل ورزش 3 که پربازدیدترین سایت کشور هست بیخود نمیره از جایی هاست کم کیفیت بگیره و قیمت هم 40 هزار تومان ماهی برای هاست کانادا برای کسی که ادعا میکنه برای کسب و کارش ارزش قائل هست زیاد نیست
پول خوب را باید با عقلانیت خرج کرد و اگر نگاه کنید تو لیست مشتریان اونجا سایت هایی هستند که شاید میلیاردی برای سایت خودشان هزینه کردن و بیخود نیست رفتن از اونجا هاست گرفتن ، حتی میهن دانلود که خودش هاستینگ به اون بزرگی داره برای سایت خودش رفته از اونها هاست خریده
حرف من اینه مشکلت که حل شد سایتت را بردار برو جایی که مجبور نباشی دوباره تاپیک بزنی و برای 5 تومان تفاوت مجبور بشی خدای نکرده 50 هزار تومان پول ویزیت دکتر بدی از شدت ناراحتی ....

Genral X2
April 27th, 2017, 23:44
متاسفانه بنده هم موقع تهیه این هاست, همین فکر را کردم و بدبختانه اسم شرکتهای به نام و نشان بددرفته!

این شرکت هم چندان در همین انجمن ناشناخته نیست و خیلی تاپیک و آفر داره (البته در 6 ماه گذشته تبلیغاتش در این انجمن کمتر شده)

البته اگر فکر میکنید هاست اشتراکی آلمان 2 گیگ, سالیانه 330 هزارتومان در پیته, واقعا من دیگه توان بیشتر از این ندارم!
والا خیلی گرون گرفتی ما از میهن وب هاست با بهترین کیفیت 2گیگ فضا و 200 گیگ ترافیک پشتیبانی 24.1 ساعته هم از تلفن هم تیکت 67 تومن شد سالانه!

sudo
April 28th, 2017, 00:25
سلام.
دوست عزیز پروسه شکایت ، یه پروسه زمانبری هست!‌
حداقل چندین ماه درگیر این موضوع هستید ..
شکایت بنویسید...
دستور بدن برید پلیس فتا ...
پلیس فتا ازتون توضیحات اولیه (طرح اولیه شکایت)‌میخواد.
بعد باید مستندات بدید...
فتا هم میاد اون مستندات رو میخونه و ... با اون طرف ارتباط بر قرار میکنه ...
بعد میفرستن دادسرا ...
تا نوبت شما برسه و ...
!!!

تا اون موقع فکر کنم شما بطور کلی باید قید وبسایتتون رو بزنید l-)

Mr.Miran
April 28th, 2017, 00:44
سلام.
دوست عزیز پروسه شکایت ، یه پروسه زمانبری هست!‌
حداقل چندین ماه درگیر این موضوع هستید ..
شکایت بنویسید...
دستور بدن برید پلیس فتا ...
پلیس فتا ازتون توضیحات اولیه (طرح اولیه شکایت)‌میخواد.
بعد باید مستندات بدید...
فتا هم میاد اون مستندات رو میخونه و ... با اون طرف ارتباط بر قرار میکنه ...
بعد میفرستن دادسرا ...
تا نوبت شما برسه و ...
!!!

تا اون موقع فکر کنم شما بطور کلی باید قید وبسایتتون رو بزنید l-)

ممنون از راهنمایی شما, یعنی حتما باید بصورت حضوری به دادگاه مراجعه کنم؟
امکان طرح اولیه شکایت بصورت تلفنی یا اینترنتی وجود نداره؟ تا موقع رسیدگی حضوری برم؟


الان پیشنهاد شما چیه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟
متاسفانه الان بیشتر از 26 ساعت شده که سایتهام (2 تا) بالا نمیاد و هیچ راهی هم برای ارتباط باهاشون وجود نداره!

بیشتر از همه اول دسترسی به بک آپ و انتقال اونها برام اهمیت داره.

- - - Updated - - -

__________________________پی نوشت _________________

چندتا از دوستان پیام خصوصی فرستادن و آدرس و اسم این شرکت را خواستن.
اما متاسفانه من امکان پاسخ در پیام خصوصی ندارم!!!!

یا لطف کنند و آی دی تلگرام بفرستن یا منتظر باشن که اگه خدا بخواد و بتونم به بک آپم برسم, حتما همینجا اسم میبرم.

هرچند میدونم که باعث حذف شدن تاپیک میشه!

mehdi741
April 28th, 2017, 08:42
ببینید دوست عزیز بهترین گزینه از نظر من اینه باهاشون مدارا کنید و به محظی که مشکلشون بر طرف شد سریع بکاب رو بردارید و تغییر هاستینگ بدید پیشنهاد من به شما فقط یاس ای تی هست که چندین سال هست شناخته شده هستن و کیفیت و اب تایم سرورهاشون 1000%% درصد هست و پشتیبانیشون عالی میباشد مشتری چند ساله شون هستم و نمایندگی هاست که دارم بصورت سالی تمدید میکنم بکابتون رو تحویل جناب سنجری بدید تا براتون ریستور کنند موفق باشید ..

davood_71
April 28th, 2017, 10:29
ممنون از راهنمایی شما, یعنی حتما باید بصورت حضوری به دادگاه مراجعه کنم؟
امکان طرح اولیه شکایت بصورت تلفنی یا اینترنتی وجود نداره؟ تا موقع رسیدگی حضوری برم؟


الان پیشنهاد شما چیه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟
متاسفانه الان بیشتر از 26 ساعت شده که سایتهام (2 تا) بالا نمیاد و هیچ راهی هم برای ارتباط باهاشون وجود نداره!

بیشتر از همه اول دسترسی به بک آپ و انتقال اونها برام اهمیت داره.

- - - Updated - - -

__________________________پی نوشت _________________

چندتا از دوستان پیام خصوصی فرستادن و آدرس و اسم این شرکت را خواستن.
اما متاسفانه من امکان پاسخ در پیام خصوصی ندارم!!!!

یا لطف کنند و آی دی تلگرام بفرستن یا منتظر باشن که اگه خدا بخواد و بتونم به بک آپم برسم, حتما همینجا اسم میبرم.

هرچند میدونم که باعث حذف شدن تاپیک میشه!
دوست عزیز این حتما بشه واستون تجربه
یه هاست بک آپ میخری سه ماه 15 تومن با 10 گیگ فضا و 200 گیگ پهنا باند ، این هاست هیچی روش کار نمیکنه جز نگهداری بک آپ اونم با ftp
روزانه یا هر چند وقت یه بار اگر سی پنل باشه که خوبه ، بک آپت رو میریزی توی هاست خودت
اون هاستت مثل این میمونه که بک آپ رو دانلود کرده باشی، در این حد مطمئن هست و خیالت هم راحته همیشه بک آپ یه جا دیگه داری
دیگه اینجور موقع ها گیر نمیکنی ، بیخیال یارو میشدی میرفتی با بک آپ خودت حالش رو میبردی

Genral X2
April 28th, 2017, 11:09
ممنون از راهنمایی شما, یعنی حتما باید بصورت حضوری به دادگاه مراجعه کنم؟
امکان طرح اولیه شکایت بصورت تلفنی یا اینترنتی وجود نداره؟ تا موقع رسیدگی حضوری برم؟


الان پیشنهاد شما چیه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟
متاسفانه الان بیشتر از 26 ساعت شده که سایتهام (2 تا) بالا نمیاد و هیچ راهی هم برای ارتباط باهاشون وجود نداره!

بیشتر از همه اول دسترسی به بک آپ و انتقال اونها برام اهمیت داره.

- - - Updated - - -

__________________________پی نوشت _________________

چندتا از دوستان پیام خصوصی فرستادن و آدرس و اسم این شرکت را خواستن.
اما متاسفانه من امکان پاسخ در پیام خصوصی ندارم!!!!

یا لطف کنند و آی دی تلگرام بفرستن یا منتظر باشن که اگه خدا بخواد و بتونم به بک آپم برسم, حتما همینجا اسم میبرم.

هرچند میدونم که باعث حذف شدن تاپیک میشه!

یه نکته دیگه که شاید راجب شما هم لحاظ بشه باید در محل سکونت کسی که شکایت دارید ازش شکایت کنید یعنی پرونده فرستاده میشه اونجا برا ما یه بار اینطوری شد !

davood_71
April 28th, 2017, 11:23
اگر میتونی همینجا اسم ببر که ماهم بدونیم از اونا نخریم
اینکه بک آپت رو بده یا نده مهم نیست (مساله خصوصی شماست که به امید خدا میده) ، مهم اینه اون شخص نمادش تقلبیه، پاسخگویی به خوبی نمیده و واسه باقی عموم مشکل ساز میشه
لطف کنید اسمش رو بگید ماهم بدونیم

Mr.Miran
April 28th, 2017, 13:13
یه نکته دیگه که شاید راجب شما هم لحاظ بشه باید در محل سکونت کسی که شکایت دارید ازش شکایت کنید یعنی پرونده فرستاده میشه اونجا برا ما یه بار اینطوری شد !
یعنی چون این شرکت (یا هرچی) توی اصفهان هست، باید برم اونجا شکایت کنم؟؟
ممنون میشم یه مختصر توضیح بدید

- - - Updated - - -


ببینید دوست عزیز بهترین گزینه از نظر من اینه باهاشون مدارا کنید و به محظی که مشکلشون بر طرف شد سریع بکاب رو بردارید و تغییر هاستینگ بدید پیشنهاد من به شما فقط یاس ای تی هست که چندین سال هست شناخته شده هستن و کیفیت و اب تایم سرورهاشون 1000%% درصد هست و پشتیبانیشون عالی میباشد مشتری چند ساله شون هستم و نمایندگی هاست که دارم بصورت سالی تمدید میکنم بکابتون رو تحویل جناب سنجری بدید تا براتون ریستور کنند موفق باشید ..

دوست من، این شرکتی که الان صحبتش هست هم از سال 88 فعالیت داره (طبق مستندات روی سایتشون)
اینا هم اگر بخوای بخری هم خیلی سریع جواب میدن، حتی بعداز اتمام انتقال بک اپ (روز اول) برام پیامک اومد و پایان کار را اعلام کردند.

اما تا به مشکل جدی خوردیم، دیگه حتی به ناحیه کاربری و تیکت هم دسترسی ندارم.

- - - Updated - - -

اگر میتونی همینجا اسم ببر که ماهم بدونیم از اونا نخریم
اینکه بک آپت رو بده یا نده مهم نیست (مساله خصوصی شماست که به امید خدا میده) ، مهم اینه اون شخص نمادش تقلبیه، پاسخگویی به خوبی نمیده و واسه باقی عموم مشکل ساز میشه
لطف کنید اسمش رو بگید ماهم بدونیم

همین شرکت (***) از دیشب (ساعت 1شب) تا الان، 2 بار در پیام خصوصی برام پیام فرستادن که یکی از سرورهاشون به مشکل خورده و تا آخر امروز مشکل را رفع میکنن و جبران خسارت میکنن.
(متاسفانه من امکان ارسال یا جواب به پیام خصوصی ندارم، نمیدونم یجور وقت کشی هست یا صادقانه حرف میزنن)

اگر اجازه بدید تا شب صبر کنم شاید نتیجه 3 سال تلاشم برباد نره!
اگر درست نشد، حتما اعلام میکنم

ashadata
April 28th, 2017, 13:47
یعنی چون این شرکت (یا هرچی) توی اصفهان هست، باید برم اونجا شکایت کنم؟؟
ممنون میشم یه مختصر توضیح بدید

- - - Updated - - -



دوست من، این شرکتی که الان صحبتش هست هم از سال 88 فعالیت داره (طبق مستندات روی سایتشون)
اینا هم اگر بخوای بخری هم خیلی سریع جواب میدن، حتی بعداز اتمام انتقال بک اپ (روز اول) برام پیامک اومد و پایان کار را اعلام کردند.

اما تا به مشکل جدی خوردیم، دیگه حتی به ناحیه کاربری و تیکت هم دسترسی ندارم.

- - - Updated - - -


همین شرکت (***) از دیشب (ساعت 1شب) تا الان، 2 بار در پیام خصوصی برام پیام فرستادن که یکی از سرورهاشون به مشکل خورده و تا آخر امروز مشکل را رفع میکنن و جبران خسارت میکنن.
(متاسفانه من امکان ارسال یا جواب به پیام خصوصی ندارم، نمیدونم یجور وقت کشی هست یا صادقانه حرف میزنن)

اگر اجازه بدید تا شب صبر کنم شاید نتیجه 3 سال تلاشم برباد نره!
اگر درست نشد، حتما اعلام میکنم


سلام

بهترین راه اینه که باهاشون در تماس باشید تا رفع مشکلشون چون شکایت فقط اعصاب خوردی الکی داره و دوییدن تازه اگه به نتیجه نرسید میتونه اون شرکت از شما شکایت کنه باز

فکر کنم هاستینگی که دارید همون همکاری هستند که چند روزیه هی تاپیک مشکل دیتابیس میزنن و دنبال رفع هستند

Genral X2
April 28th, 2017, 14:05
یعنی چون این شرکت (یا هرچی) توی اصفهان هست، باید برم اونجا شکایت کنم؟؟
ممنون میشم یه مختصر توضیح بدید

خب ببینید دوست عزیز شما در شهر خودتون شکایت کنید طبق توضیع های من و دوستان یه کمی پاس کاری می شید از فتا به داداگاه و ... و خرج

بعدم اگه محل سکونت شما فرق داشته باشه داداگاه شما باید به داداگاه شهری که شما شکایت دارید پرونده رو بفرسته از بخت بد ، اگه شما هم راهتون دور باشه کلا باید قیدشو بزنید سر یه جلسه داداگاه حاضر نمیشه برا اذیت شما سر جلسه بعدی .... 20 روز 20 روز اذیتت می کنه باید بیای و بری و ...سر یه امضا باید بیای و ... خلاصه خیلی خیلی درد سر میشه هم خودتون اذیت میشید و ضرر مالی می کنید تازه اگر شکایت کردید باید تا اخرش باشید هر کی هم می گه داداگاه زود تموم میشه .. می گه داداگاه اینطوری کمتر یه سال نمیشه خیلیا خسته می شن شاید به یک یا دو سال طول بکشه داداگاه شما اگر وسط کار جا بزنید هر چی خرج کردید == ضرر یعنی باید حتما داداگاه رو ببرید تا متهم هزینه ها رو پرداخت کنه اگر هم از شما شکایت نکنه بعدش یعنی بعد جا زدن یا متهم نشناخته شدنش

فک کنم کامل توضیع دادم بهتون

سلام

کلا شکایت جواب نمیده کلی وقت تلف کردنه

اخر سر هم طرف کلی خواهش و بدبختی مجبوری رضایت بدی :|

خیلی حرف زیبایی زدن
اخرش التماس می کنه شما هم شاید دلتون به رحم بیاد و فقط یکی دو سال الکی دویدید

almandata
April 28th, 2017, 14:10
سلام

کلا شکایت جواب نمیده کلی وقت تلف کردنه

اخر سر هم طرف کلی خواهش و بدبختی مجبوری رضایت بدی :|

rezah
April 28th, 2017, 14:17
دوستان اشاره بالا کردن منم بهتون میگم
با شکایت اخرش به جایی نمیرسید و کلی دردسر و رفت و امد داره تا اخر خودتون خسته و بیخیالش میشین
بهترین راه همینه که گفتن صبر کنید مشکلتون حل شه با احترام بهشون بگید حل کنند مشکلا که بخاطر بد رفتاری نیان تازه هیچ کاری نکنن واستون و بعدش که حل شد انتقال بدید یه جا دیگه

Mr.Miran
April 28th, 2017, 14:29
واقعا خیلی جالبه......!
گذشته از مشکل فعلی من، یعنی هیچ راهی نیست تا بشه با شرکتهایی که خدمات نا مناسب ارائه میدن یا مثل قارچ هرروز توی فضای مجازی زیاد میشن، برخورد بشه؟؟

با این وجود چطور میشه امیدوار بود فروش اینترنتی (حالا هرچی) پیشرفت کنه؟
واقعا حای تاسف داره...

Genral X2
April 28th, 2017, 14:56
واقعا خیلی جالبه......!
گذشته از مشکل فعلی من، یعنی هیچ راهی نیست تا بشه با شرکتهایی که خدمات نا مناسب ارائه میدن یا مثل قارچ هرروز توی فضای مجازی زیاد میشن، برخورد بشه؟؟

با این وجود چطور میشه امیدوار بود فروش اینترنتی (حالا هرچی) پیشرفت کنه؟
واقعا حای تاسف داره...

به قول شما جای تاسف داره ولی باید ساخت

shahinmq
April 28th, 2017, 15:19
عرض سلام و احترام

شرکتی که مد نظر شماست ، دفتر فروششون نزدیک به دفتر ماست.
مشکلی که شما دارید مربوط به شرکت مربوطه نیست و در دیتاسنتر اتفاق افتاده که یک مشکل فنی هستش و ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد.

میدونم برای سایتتون زحمت کشیدید و بالا بودن سایت براتون مهم هست اما کمی صبور باشید و تا جایی که می دونم سایتشون به دلیل همین مشکل از دسترس خارج شده و خودشون از دسترس خارج نکرده اند و الان هم چک کردیم سایتشون بالا هست.

نماد الکترونیکشون هم تقلبی نبود ، از عکس به لینک اصلی متصل یعنی درواقع نمادشون در صفحه ی دیگر باز شده که دلیل بر جعلی بودن آن نمی شود وخیلی از فروشندگان این کار را به دلایلی که کاملا مشخص هست انجام می دهند.

طبق گفتگویی که از نزدیک باهاشون الان داشتیم اطمینان دادند که بک آپ دارند و شخصا بک آپ هارا مشاهده کردم ، ما نیز مشکل شما را داریم و چند سرور فعلا از دسترس خارج شده و این اولین باری هست که برای مشکل پیدا شده ، به دلیل پشتیبانی خوبشون و اخلاق فوق العادشون و همچنین توضیحات منطقی که برای ما دادند کاملا قانع شدیم و باید منتظر بود تا مشکل بر طرف بشه.

آپ تایم همیشه 100% نیست.

فکر می کنم مشکلتون را از طریق تیکت حل کنید بهتر باشه ، هر چند توصیه می کنم فعلا صبور باشید.

Mr.Miran
April 28th, 2017, 15:50
عرض سلام و احترام

شرکتی که مد نظر شماست ، دفتر فروششون نزدیک به دفتر ماست.
مشکلی که شما دارید مربوط به شرکت مربوطه نیست و در دیتاسنتر اتفاق افتاده که یک مشکل فنی هستش و ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد.

میدونم برای سایتتون زحمت کشیدید و بالا بودن سایت براتون مهم هست اما کمی صبور باشید و تا جایی که می دونم سایتشون به دلیل همین مشکل از دسترس خارج شده و خودشون از دسترس خارج نکرده اند و الان هم چک کردیم سایتشون بالا هست.

نماد الکترونیکشون هم تقلبی نبود ، از عکس به لینک اصلی متصل یعنی درواقع نمادشون در صفحه ی دیگر باز شده که دلیل بر جعلی بودن آن نمی شود وخیلی از فروشندگان این کار را به دلایلی که کاملا مشخص هست انجام می دهند.

طبق گفتگویی که از نزدیک باهاشون الان داشتیم اطمینان دادند که بک آپ دارند و شخصا بک آپ هارا مشاهده کردم ، ما نیز مشکل شما را داریم و چند سرور فعلا از دسترس خارج شده و این اولین باری هست که برای مشکل پیدا شده ، به دلیل پشتیبانی خوبشون و اخلاق فوق العادشون و همچنین توضیحات منطقی که برای ما دادند کاملا قانع شدیم و باید منتظر بود تا مشکل بر طرف بشه.

آپ تایم همیشه 100% نیست.

فکر می کنم مشکلتون را از طریق تیکت حل کنید بهتر باشه ، هر چند توصیه می کنم فعلا صبور باشید.

نمیدونم شما چطور اینقدر مطمئن هستید که میدونید مورد بحث ما کدوم شرکت هست؟؟!
اما بر فرض که حدس شما درست باشه و بک اپ دارن، چرا بعداز 2 روز هنوز بک اپ در اختیارم نمیذارن؟

ولی بخاطر نوع برخورد محترمانه که فرمودید، مطمئنا یا اشتباه حدس زدید یا بخاطر همشهری بودن و .... با شما روابط ویژه دارن!!
اگر لازم باشه عکس تیکتها و نحوه پاسخ و برخوردشون را قرار میدم تا متوجه نوع برخورد محترمانه بشید.
و نکته بعد اینکه شما میفرمایید حضوری رفتید پیششون!!!! درصورتیکه اینا 2 تا شماره تماس دارن که من بیشتر 200 بار در ساعات مختلف دو روز گذشته تماس گرفتم و هرگز جوابی ندادن!!!


بهرحال ممنون از راهنمایی شما،
طبق گفته خودشون که قبلا هم عرض کردم، تا پایان امشب هم صبر میکنم تا ببینم چی میشه.

shahinmq
April 28th, 2017, 16:00
نمیدونم شما چطور اینقدر مطمئن هستید که میدونید مورد بحث ما کدوم شرکت هست؟؟!
اما بر فرض که حدس شما درست باشه و بک اپ دارن، چرا بعداز 2 روز هنوز بک اپ در اختیارم نمیذارن؟

ولی بخاطر نوع برخورد محترمانه که فرمودید، مطمئنا یا اشتباه حدس زدید یا بخاطر همشهری بودن و .... با شما روابط ویژه دارن!!
اگر لازم باشه عکس تیکتها و نحوه پاسخ و برخوردشون را قرار میدم تا متوجه نوع برخورد محترمانه بشید.
و نکته بعد اینکه شما میفرمایید حضوری رفتید پیششون!!!! درصورتیکه اینا 2 تا شماره تماس دارن که من بیشتر 200 بار در ساعات مختلف دو روز گذشته تماس گرفتم و هرگز جوابی ندادن!!!


بهرحال ممنون از راهنمایی شما،
طبق گفته خودشون که قبلا هم عرض کردم، تا پایان امشب هم صبر میکنم تا ببینم چی میشه.

به دلیل اینکه مشکلی که شما داشتید دقیقا ما هم داریم و شرکت مذکور این مشکل را اعلام نمود مگر اینکه بطور همزمان مشکل برای چند شرکت بوجود آمده باشه .به هر حال ترجیح میدم با نام شرکتی بی جهت و با قضاوت خودم بازی نکنم.

بنده اخلاق خودشون را عرض کردم و نه کارمندشون.

زمانی که برای هر سازمانی/شرکتی/موسسه ای مشکلی بوجود میاد به دلیل اینکه باید به همه یک پاسخ بدهند و حجم تماس ها زیاد میشه ، تلفن را پاسخ نمی دهند و یک اطلاع رسانی کلی می کنند.

به هر حال امیدوارم مشکل حل بشه.

بازهم شمارا به صبوری دعوت می کنم ، اعصاب خودتون را خورد نکنید :53:

Mr.Miran
April 28th, 2017, 17:35
بنده اخلاق خودشون را عرض کردم و نه کارمندشون.


متاسفانه بنده افتخار آشنایی با خودشون نداشتم که ببینم خوش برخورد هستن یا نه!
اصلا نمیدونم مدیریتش کی هست، چون هیچ کجای سایت اسمی از مدیر برده نشده.

ولی بنظر من وظیفه مدیریت یه شرکته که افراد تیمش را انتخاب کنه و یجورایی مسئول برخورد اون افراد با مشتریها هست.
شخصا خودم در 5 ماه گذشته 3 بار برای مدیریت ایمیل دادم (ایمیلی که بعنوان مدیر ثبت شده) اما هیچوقت کسی جواب نداده.

و در آخر اینکه به احتمال زیاد این شرکت با چیزیکه شما میفرمایید فرق داره!
چون تنها اتفاقی که تاحالا ندیدم در این شرکت اتفاق بیافته، اطلاع رسانی برای مشکلات هست.

یدفعه میخولی وارد سی پنل بشی، میبینی لایسنس ارور داره.
یدفعه میبینی بدون اطلاع قبلی ip تغییر دادن
یدفعه میبینی تغییراتی در تنظیمات میدن و مثلا میبینی سایت سفیده! بعد متوجه میشی که سیستمشون آپدیت کردن و نسخه php به نسخه پیش فرض برگشته!

در هیچ موردی هم تابحال اطلاع رسانی ندیدم!
یجورایی باید 24 ساعت پای سیستم بشینم و خودم مراقب باشم تا اگه موردی پیش اومد رسیدگی کنم!

lnspiron
April 28th, 2017, 17:59
امکانش هست اسم این هاستینگ رو بگید؟

bluehost
April 28th, 2017, 18:09
سلام
استارتر گرامی این درست هست که شما بیش از 24 ساعت هست که سرویستون قطع هست اما این دلیل بر عمدی بودن این موضوع توسط هاستینگی که شما ازش سرویس دارید نمیشود
قطعا به جز شما افراد دیگری هم از ایشون سرویس تهیه کردند و مشکل شما رو هم دارند این مشکلات برای هر شرکتی به وجود میاد حتی شرکت های خیلی بزرگ , بهترین کار این هست که شما به جای این تایپیک با مسئول اون شرکت صحبت کنید (حالا به هر طریقی که امکان ارتباط باهاشون وجود داشته باشه) و به صورت منطقی و بدون جنجال موضوع رو برطرف کنید
موفق باشید

shahinmq
April 28th, 2017, 18:18
متاسفانه بنده افتخار آشنایی با خودشون نداشتم که ببینم خوش برخورد هستن یا نه!
اصلا نمیدونم مدیریتش کی هست، چون هیچ کجای سایت اسمی از مدیر برده نشده.

ولی بنظر من وظیفه مدیریت یه شرکته که افراد تیمش را انتخاب کنه و یجورایی مسئول برخورد اون افراد با مشتریها هست.
شخصا خودم در 5 ماه گذشته 3 بار برای مدیریت ایمیل دادم (ایمیلی که بعنوان مدیر ثبت شده) اما هیچوقت کسی جواب نداده.

و در آخر اینکه به احتمال زیاد این شرکت با چیزیکه شما میفرمایید فرق داره!
چون تنها اتفاقی که تاحالا ندیدم در این شرکت اتفاق بیافته، اطلاع رسانی برای مشکلات هست.

یدفعه میخولی وارد سی پنل بشی، میبینی لایسنس ارور داره.
یدفعه میبینی بدون اطلاع قبلی ip تغییر دادن
یدفعه میبینی تغییراتی در تنظیمات میدن و مثلا میبینی سایت سفیده! بعد متوجه میشی که سیستمشون آپدیت کردن و نسخه php به نسخه پیش فرض برگشته!

در هیچ موردی هم تابحال اطلاع رسانی ندیدم!
یجورایی باید 24 ساعت پای سیستم بشینم و خودم مراقب باشم تا اگه موردی پیش اومد رسیدگی کنم!
مسئله ای که می فرمایید در همه جا هست
بنده خودم با چندین هاستینگ کار میکنم
نام نمی برم اما یکی دیگر از هاستینگ ها که خیلی هم معروف هستند،همین مشکلات php را برای ما ایجاد کردند.یک روز کامل به دلایل عجیبی cUrl قطع شده بود (روی ورژن ۷) و درگاه بانکی و وب سرویس های ما قطع شده بود.چیزی در حدود 19 تراکنش با مبالغ بالا داشتیم که متاسفانه انجام نشد !
در آخر چیزی که به ما جواب دادند این بود که روی ورژن 5.6 فعلا سر کنید!
روزی دیگر برای بروز رسانی برخی قسمت ها،وقتی وارد سی پنل می شدیم ،مشاهده کردیم لایسنسشون تمام شده.
اما با این حال با تمام مشکلاتی که برای ما ایجاد کردند حاضر نیستیم هاستینگمون رو عوض کنیم.چون هاستینگ هایی که باهاشون کار میکنیم خوبی هاشون بیشتر از بدیهاشون هست.
اگر قرار به شکایت بود تا الان وقتی برای کار کردن دیگر نداشتیم.
ترجیح میدم با گفتگو مشکلات را برطرف کنیم،شمارو هم باز هم به صبوری دعوت میکنم.
صبور بودن در هر زمینه ای لازم هست.

Mr.Miran
April 28th, 2017, 21:24
سلام
استارتر گرامی این درست هست که شما بیش از 24 ساعت هست که سرویستون قطع هست اما این دلیل بر عمدی بودن این موضوع توسط هاستینگی که شما ازش سرویس دارید نمیشود
قطعا به جز شما افراد دیگری هم از ایشون سرویس تهیه کردند و مشکل شما رو هم دارند این مشکلات برای هر شرکتی به وجود میاد حتی شرکت های خیلی بزرگ , بهترین کار این هست که شما به جای این تایپیک با مسئول اون شرکت صحبت کنید (حالا به هر طریقی که امکان ارتباط باهاشون وجود داشته باشه) و به صورت منطقی و بدون جنجال موضوع رو برطرف کنید
موفق باشید

مطلبی شما میفرمایید تا حدی مورد قبوله! که در ادامه عرض میکنم.

اما موردی که شما میفرمایید این اتفاق ممکنه برای هر شرکتی پیش بیاد را اونم در این حد (الان دقیقا 48 ساعته) بنظر من عقلانی نیست!
اگر چنین چیزی باشه, اون شرکت وظیفه داره اولا در قوانین سایتش درج کنه و دوم اینکه بغیراز تیکت , راه های دیگه برای ارتباط مواقع اضطراری بذاره.
البته نظر شما کاملا محترمه, همونطورکه در قوانین سایتتون ذکر کردید (هرچند اگر چنین مواردی در قوانین شرکتی باشه من شخصا از اونجا سرویس نمیگیرم)

اگر این اتفاق عادی باشه , پس روی چه حساب کسی باید هاست تهیه کنه؟ خب همه سرور مجازی یا اختصاصی تهیه میکن و همه دردسرهاشو هم گردن میگیرن!

ضمنا موردی که شما فرمودید, کاملا مخالف این شعار هاستینگ هاست که آپتایم سرویس ها را تضمین میکنن!

یعنی هرکی هاست اشتراکی تهیه کنه باید به بخت و اقبال امیدوار باشه که اتفاقی برای دیتا و فایلهاش نیافته!!!