PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : محدود شدن منابع در Cpanel هاست اشتراکی !



OMIDTU5
April 9th, 2017, 14:41
سلام

از یه سرویس دهنده خارجی یه سالی میشه 70 گیگ هاست SSD داریم و یه اسکریپت کم مصرف روش نصبه و مشکلی هم نداشتیم تا اینکه چند روز پیش لود سرورشون خیلی بالا بود کندی ایجاد شده بود تیکت دادیم که لود بالاست ولی همزمان اونا منابع ما رو کاهش دادن ! اینم جوابهاشون که به ما دادن :

در مورد لود سرور :

We will be upgrading the server later this month to resolve the load issue.

طبق تصاویر 70 درصد از CPU ما رو کاهش دادن ! و حالا سایت به سختی بالا میاد و در قسمت ارورهای Cpanel هم تعداد زیادی ارور Cannot allocate memory وجود داره


http://s8.picofile.com/file/8291570484/UntitledRPM.png


این هم جوابشون در مورد کاهش منابع ! :

Your site was limited due to MySQL database CPU usage as I can see from the graph.

I checked system logs and see that your site is pretty heavy on MySQL, we generally recommend manipulating data through PHP and not through MySQL.

در حالی که لود صفحات ما 95 درصد از PHP هست و 5 درصد هم از MySQL و تعداد کوئری های DB حدود 15 تا کوئری سبک هست که در مجموع 5 درصد از DB مصرف داره

تیکت دادیم که سایتمون خیلی کند شده و منابع رو به حالت قبل برگردونن میگن سایتتون رو بهینه کنید مصرفتون بالاست !

حتی وقتی سایت و میبندیم مصرف CPU روی 90 درصد هست ! و رم هم گاهی اوقات ناگهانی مقدارش از 0 به 100 میرسه و باز برمیگرده به 0 !

به نظرتون این مشکل از هاست هست یا مصرف ما مشکلی داره ؟؟؟

radincom
April 9th, 2017, 18:19
با احترام؛
میشه بپرسم از کدام سرویس دهنده؟
در ضمن پهنای باند سرویس شما چقدر است؟
ظاهرا ...
3 مورد وجود دارد با صحبت های تیکت و صحبت های شما!
در مورد اول: شما دباره مقدار خروجی PHP تان را چک کنید. احتمالا اپلودی از روی اسکریپت PHP شما در حال run میباشد که خود همین باعث لیمیت شدن است.
در مورد دوم: درسته که از سرویس دهنده معتبری به قول خودتان؛ استفاده کردید! ولی گاها سرویس دهنده منهای سیاست های خود عمدا میاد سرویس های شما را لیمیت میکند که ضرفیت بیشتری برای مشتریان خود داشته باشد.
در مورد سوم: شما احیانا با دیتابیس ریموت خارجی نشدید؟ اگر شدید؛ احتمالا ظرفیت اطلاعات ان دیتابیس بسیار زیاد بوده که در عرض چند ساعت توانسته چنین فشاری را بیاره!

اگر با راهنمایی ناچیز بنده مشکلات مرتفع نگردید.
دسترسی را پ خ کنید در خدمت هستیم.

OMIDTU5
April 17th, 2017, 02:34
از SecureSignup هست

پهنای باند نامحدوده

50 درصد هزینه پرداختی ماهیانه رو افزایش دادیم و منتقلمون کردن به هاستی که توی این 8 سالی که با شرکت های مختلف داخل و خارج کار کردیم همچین کیفیت و لودی از یک هاست اشتراکی ندیدیم !

و البته خودشونم در جواب تیکت ما گفتن که 36 درصد از قدرت پردازنده سرورشون رو به ما اختصاص دادن ! در این سرور جدید که لوکیشن لندن هست مصرف پردازنده ما همیشه زیر 10 درصده و لود سرور هم به ندرت به 2 میرسه و اکثر اوقات زیر 1 هست !!

3578235783