PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : به هم خوردن تنظیمات mail در سی پنل



black.p
April 6th, 2017, 16:17
سلام ، روز بخیر

دوستان بنده به دلایلی میخواستم از وردپرسم ایمیلهام از smtp ارسال بشه و تا چند روز پیش اینکار انجام میشد ولی چند روزه که ارسال نمیشه به پشتیبانی هاستینگمون هم گفتیم متاسفانه انگار بلد نیستن ! رفتیم یه افزونه به اسم mailgun گرفتیم و نصب کردیم این افزونه هم باید در سایتش ثبت نام میکردیم و یه سری تنظیمات رو میل دامنه انجام میدادیم. به این صورت که دوتا مقدار TXT دادم به دامنه و دو تا هم MX . حالا بعد از کلی تیکت بازی با اون سایت و مصیبت اخر سر گفتن ایرانی هستی و نمیتونیم بهت خدمات بدیم. خلاصه حرفم به اینجا میاد راهی هست این تنظیماتی رو که تغییر دادم برگردوند به حالت اول ؟
خواهشا راهنمایی کنید ممنون

lnspiron
April 6th, 2017, 16:20
WHM ya Cpanel ?

black.p
April 6th, 2017, 16:21
WHM ya Cpanel ?

سی پنل

lnspiron
April 6th, 2017, 16:45
کدوم بخش ها رو تغییر دادید؟

HiSupportnet
April 6th, 2017, 18:00
وقت بخیر،

از اونجاییکه علاوه بر تغییر در DNS Zone پلاگین هم نصب شده بنده پیشنهاد می کنم از سرویس دهنده بخواید با تهیه بکاپ از وضعیت فعلی، اطلاعات رو به آخرین بکاپ موجود قبل از تغییرات شما بازگردانی کنند.

اما اگر تو این فاصله تغییرات دیگه ای هم دادید که بازگردانی براتون سخته رفع مشکل نباید کار سختی باشه. کافیه از طریق همون سی پنل بخش Domain > Advanced DNS Zone Editor اون رکوردهایی رو که اضافه کردید حذف کنید.
ضمن اینکه پلاگین رو هم غیر فعال کنید.

توجه کنید رکوردهای معمول سی پنل برای ایمیل به شرح زیر هستند که در نهایت بعد از حذف رکوردها باید به شرح زیر باقی بمونند:


mail 14400 IN CNAME domain.com.
domain.com. 14400 IN MX 0 domain.com.
domain.com. 14400 IN TXT "v=spf1 +a +mx +ip4:1.2.3.4 ~all"


default._domainkey 14400 IN TXT "v=DKIM1; k=rsa; p=xxx"

black.p
April 6th, 2017, 18:23
وقت بخیر،

از اونجاییکه علاوه بر تغییر در DNS Zone پلاگین هم نصب شده بنده پیشنهاد می کنم از سرویس دهنده بخواید با تهیه بکاپ از وضعیت فعلی، اطلاعات رو به آخرین بکاپ موجود قبل از تغییرات شما بازگردانی کنند.

اما اگر تو این فاصله تغییرات دیگه ای هم دادید که بازگردانی براتون سخته رفع مشکل نباید کار سختی باشه. کافیه از طریق همون سی پنل بخش Domain > Advanced DNS Zone Editor اون رکوردهایی رو که اضافه کردید حذف کنید.
ضمن اینکه پلاگین رو هم غیر فعال کنید.

توجه کنید رکوردهای معمول سی پنل برای ایمیل به شرح زیر هستند که در نهایت بعد از حذف رکوردها باید به شرح زیر باقی بمونند:


mail 14400 IN CNAME domain.com.
domain.com. 14400 IN MX 0 domain.com.
domain.com. 14400 IN TXT "v=spf1 +a +mx +ip4:1.2.3.4 ~all"


default._domainkey 14400 IN TXT "v=DKIM1; k=rsa; p=xxx"


ممنون که وقت گذاشتین فقط دو تا سوال :

domain.com. 14400 IN TXT "v=spf1 +a +mx +ip4:1.2.3.4 ~all"
در کد بالایی جلوی آی پی ، آی پی سرور رو وارد کنم ؟

default._domainkey 14400 IN TXT "v=DKIM1; k=rsa; p=xxx"
در این کد مقدار P رو از کجا بیارم ؟!

HiSupportnet
April 6th, 2017, 18:56
بله بعد از مقدار ip4: به جای 1.2.3.4 آی پی اصلی سرور را وارد کنید.

در مورد کد DKIM، این کد در صورتی باید وارد بشه که توسط مدیر سرور براتون فعال شده باشه. این کد جهت جلوگیری از ارسال و دریافت Spam یک کلید ایجاد می کنه که مقدار P همون کلید هست. اگر قبلا این کد در هاست شما نبوده نیازی نیست اصلا این خط رو وارد کنید.

توجه کنید بعد از اعمال تنظیمات لازمه که چند ساعت منتظر بمونید بعدا نتیجه رو تست کنید.

امیدوارم راهگشا باشه.

black.p
April 6th, 2017, 19:07
بله بعد از مقدار ip4: به جای 1.2.3.4 آی پی اصلی سرور را وارد کنید.

در مورد کد DKIM، این کد در صورتی باید وارد بشه که توسط مدیر سرور براتون فعال شده باشه. این کد جهت جلوگیری از ارسال و دریافت Spam یک کلید ایجاد می کنه که مقدار P همون کلید هست. اگر قبلا این کد در هاست شما نبوده نیازی نیست اصلا این خط رو وارد کنید.

توجه کنید بعد از اعمال تنظیمات لازمه که چند ساعت منتظر بمونید بعدا نتیجه رو تست کنید.

امیدوارم راهگشا باشه.

میشه تلگرامتونو محبت کنید ؟

HiSupportnet
April 6th, 2017, 19:33
میشه تلگرامتونو محبت کنید ؟

شما می تونید به وبسایت ما مراجعه و تیکت ارسال کنید. آدرس وبسایت در امضا درج شده.