PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : از کچا و چطور بک لینک بسازیم؟



hmydcm
April 1st, 2017, 18:01
سلام.
ما در چندجا سایتمون رو معرفی کردیم اما برخلاف گوگل وبمستر ، الکسا اونهارو به عنوان بک لینک نمی شناسه! چرا ؟ و الکسا چه چیز رو ملاک قرار می ده؟
برای ساخت بک لینک چه راهکارهایی دارید؟چه منابع و یا سایت هایی را پیشنهاد می کنید؟
+ انجمن ها یا سایت هایی که بخش معرفی سایت دارند برای این مهم چطور ارزیابی می کنید؟
باتشکر

M.Abooali
April 1st, 2017, 18:51
ما در چندجا سایتمون رو معرفی کردیم اما برخلاف گوگل وبمستر ، الکسا اونهارو به عنوان بک لینک نمی شناسه! چرا ؟ و الکسا چه چیز رو ملاک قرار می ده؟

جواب چرا شما که خودتان گفتید، معیارهای الکسا از گوگل در خصوص بک لینک ها متفاوت است.

- الکسا بر اساس ربات خودش بک لینک ها را ایندکس می کند. این ربات فعالیت بسیار کمتری به نسبت ربات گوگل داره به همین دلیل دیرتر، کندتر و کمتر بک لینک های رو ایندکس می کند.
- الکسا بر مبنا کاربرانی که از مرورگر فایرفاکس یا کروم (به همراه پلاگین اصلی الکسا) صفحات را مرور می کنند نیز بک لینک ها را شناسایی می کند اما ایندکس نمی کند بلکه تنها به ربات دستور بازرسی اون پیج جهت بک لینک ها داده خواهد شد. جهت جلوگیری از فریب تولبار.

- الکسا تقریبا چند سال یک بار بک لینک ها رو بازرسی مجدد می کند. این مشکل بزرگ دیگر بک لینک ها در الکسا است. یعنی همینطور آمار جدید را به قبلی اضاف می کند بدون اینکه بررسی کند قبلی ها سر جای خود هستند یا خیر. بهتره خیلی به بک لینک های الکسا توجه نکنید.




برای ساخت بک لینک چه راهکارهایی دارید؟چه منابع و یا سایت هایی را پیشنهاد می کنید؟

متدهای مختلفی است. اگر از منظر ارزش سئو بخواهیم بررسی کنیم، مهمترین فاکتورها برای میزبانی یک بک لینک خوب:

تفاوت IP میزبان ... تفاوت دامین میزبان ... مرتبط بودن محتویات اون صفحه و یکسان بودن عنوان لینک با کلمه کلیدی مد نظر از جمله مهمترین فاکتورها در بک لینک سازی است.

به همین دلیل اگر شما 100 دامین خریداری کنید که همگی روی یک هاست اشتراکی (با یک IP) میزبانی می شوند و بک لینک به خودتان بدهید. 100 بک لینک دریافت می کنید.

اما اگر شما 50 بک لینک از دامین های مختلف و البته روی هاست (IP ها) ی مختلف داشته باشید. هر چند 50 بک لینک دریافت می کنید اما در عمل اثر گذاری بهتری در سئو شما خواهد داشت. این نسبت روشن نیست صرفا مثال بود.




+ انجمن ها یا سایت هایی که بخش معرفی سایت دارند برای این مهم چطور ارزیابی می کنید؟

هر کجا ربات ها بتوانند حضور داشته باشند، بک لینک شما ارزش دارد. محلی که ربات آن را به هر دلیل مشاهده نکند بک لینک بی ارزشی از نظر سئو می باشد. مثلا:

- بک لینک در صفحات index نشده در گوگل اگر توش بک لینک داشته باشید برای گوگل بی ارزش است چون گوگل خبر دار نمی شود. یا هر موتور جستجو دیگر همین داستان براش برقرار است و البته الکسا.
- بک لینک در قسمت های از صفحه که no-index هستند یا no-follow باشند یا به هر ترتیب ربات از خواندن ان بخش صفحات چشم پوشی کند.
- بک لینک در صفحاتی که بعد از لگاین به حساب کاربری نمایش داده شوند، مثل خیلی از انجمن ها که لینک ها را برای کاربران مهمان نمایش نمی دهند. در این وضعیت چون ربات ها (هر چند شناسایی می شوند) فاقد حساب کاربری جهت لاگین به انجمن هستند در عمل لینک ها برای ایشان نیز ممکن است پدیدار نباشد (بسته به تنظیمات انجمن).

بنابراین این لینک های تو کار که مد شده مدت هاست در انجمن ها در پست ها میگذارند عملا با شرح فوق بی ارزش است. اما در خصوص امضا، صفحه پروفایل کاربری که بدون لاگین نیز بک لینک ها برای عموم قابل مشاهده است موضوع متفاوت است.

shayandavoudi
April 4th, 2017, 20:39
این آموزش میتونه کمکتون کنه:
آموزش ساخت لینک های مرتبط (https://www.sitestory.net/kb/%D8%B3%D8%A6%D9%88/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%A6%D9%88/140-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%B7.html)