ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشكل با اسياتك



Saysooka
March 15th, 2017, 08:22
سلام دوستان من يه ماهي هست قطع و وصلي شديد دارم الانم ماشاالله هزار ماشاالله كلا لينك نتم ندارم هرچي هم به اسياتك زنگ ميزنم ميگن مشكل از اين وره وايسيد 72 ساعت همين يه شنبه زنگ زدم گفتن سه شنبه ساعت 5 بعد از ظهر حل ميشه نشد كه نشد دوباره زنگ زدم به همين خدا قسم بار اول گفتن حل شده كارشناس اعزام ميكنيم كه (كه هيچ كدوم چيزي بلد نيستن) بياد اونجا بار دوم گفتن 72 ساعت وايسيد حل ميشه كه جوش اوردم داد ببداد كردم بعني چي هر بار يه چيزي ميگيد اين كه نشد اينترنت من خونم كاشانكه يه كم از مركز دوره خب ولي دلبل نداره كلا قطع شه نهايتا بايد ضعيف نت بده الانم كلا نت ندارم يه هفتست به نظرتون قطع كنم فيلر نوريش كنم يا اون بدتره؟ هاي وب بگيرم بهتره؟

kiava
March 15th, 2017, 16:53
سلام دوستان من يه ماهي هست قطع و وصلي شديد دارم الانم ماشاالله هزار ماشاالله كلا لينك نتم ندارم هرچي هم به اسياتك زنگ ميزنم ميگن مشكل از اين وره وايسيد 72 ساعت همين يه شنبه زنگ زدم گفتن سه شنبه ساعت 5 بعد از ظهر حل ميشه نشد كه نشد دوباره زنگ زدم به همين خدا قسم بار اول گفتن حل شده كارشناس اعزام ميكنيم كه (كه هيچ كدوم چيزي بلد نيستن) بياد اونجا بار دوم گفتن 72 ساعت وايسيد حل ميشه كه جوش اوردم داد ببداد كردم بعني چي هر بار يه چيزي ميگيد اين كه نشد اينترنت من خونم كاشانكه يه كم از مركز دوره خب ولي دلبل نداره كلا قطع شه نهايتا بايد ضعيف نت بده الانم كلا نت ندارم يه هفتست به نظرتون قطع كنم فيلر نوريش كنم يا اون بدتره؟ هاي وب بگيرم بهتره؟


اسیاتک افراد کم تجربه ای داخلشون هستن . و فقط به فکر فروش محصولات جانبی و یا مواردی مثل مودم و اینا هستن .
شما از سر خط سیم کشی کنید به منزل
سپس زنگ بزنید بگید روی Bridg بزارند تا 24 ساعت برسی کنید اگر وصل بود که هیچ اگر مشکل داشت بگید روی کمترین حالت تنظیم کنند سرعت رو برسی کنید قطعی دارید یا خیر .

اگر میبینید زیاد دارند اذیت میکنند با داخلی 4 تماس بگیرید و شدیدا با برخورد که متوجه بشه شما ناراضید بهشون بگید اگر درست شد که امیدوارم بشه اگر نشد بگید هزینمو پس بدید میرم روی ارائه دهنده شاتل و ...

dynabanner.com
March 15th, 2017, 17:41
راهکاری که در بالا ارائه شد رو اجرا کنید اگر جواب نگرفتید از طریق سامانه 195 برید سراغ شکایت

farmanrava
March 15th, 2017, 17:56
سلام دوستان من يه ماهي هست قطع و وصلي شديد دارم الانم ماشاالله هزار ماشاالله كلا لينك نتم ندارم هرچي هم به اسياتك زنگ ميزنم ميگن مشكل از اين وره وايسيد 72 ساعت همين يه شنبه زنگ زدم گفتن سه شنبه ساعت 5 بعد از ظهر حل ميشه نشد كه نشد دوباره زنگ زدم به همين خدا قسم بار اول گفتن حل شده كارشناس اعزام ميكنيم كه (كه هيچ كدوم چيزي بلد نيستن) بياد اونجا بار دوم گفتن 72 ساعت وايسيد حل ميشه كه جوش اوردم داد ببداد كردم بعني چي هر بار يه چيزي ميگيد اين كه نشد اينترنت من خونم كاشانكه يه كم از مركز دوره خب ولي دلبل نداره كلا قطع شه نهايتا بايد ضعيف نت بده الانم كلا نت ندارم يه هفتست به نظرتون قطع كنم فيلر نوريش كنم يا اون بدتره؟ هاي وب بگيرم بهتره؟

درود

فکر نمیکنم مشکل شما به آسیاتک ربطی داشته باشه . مشکل شما به نویز خطتون ربط داره .
از طریق تنظیمات مودم چک کنید که SNR خطتتون روی چند هستش ؟
همینطور Date Rate هم چک کنید ، ممکنه بالا باشه و خط شما کشش اون مقدار رو نداشته باشه
اگه از اسپلیتر استفاده میکنید اون رو قطع کنید ، تلفن و فکس و... هم اگه دارید قطع کنید ، بعد از این کار مجدد از طریق تنظیمات مودم SNR رو چک کنید . اگر بالا رفته بود خط شما از داخل نویز داره اما اگه تغییر زیادی نکرد باید از دم درب خونه جایی که کابل تلفن مشکی وارد شده یه کابل جدا بگیرید و مستقیم برسونید به مودم ... مجدد SNR رو چک کنید اگه بالا رفت که نشون دهنده اینه که سیم کشی داخل خونه مشکل داره ... اما اگه تغییر زیادی نکرد مشکل از سمت شما نیست و از سمت مخابرات هستش
که این هم باز ربطی به آسیاتک نداره و باید از طریق مخابرات پیگیری کنید ، باید با بخش mdf مخابرات در ارتباط باشید ...

در آخر اگر پیگیری نکردند از طریق سامانه زیر ثبت شکایت کنید :
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx

در کمتر از 72 ساعت پیگیری میکنند . دقت کنید که اگه مشکل از مخابرات بود شرکت مورد نظر رو مخابرات انتخاب کنید نه آسیاتک .

پ.ن 1 : تلفن بی سیم به شدت روی خط نویز ایجاد میکنه که باعث از قطع و وصل شدن لینک شما میشود .
پ.ن 2 : دقت کنید برای بررسی از سمت مخابرات شما حتما باید مواردی که بالا اعلام کردم رو چک کنید ، در غیر این صورت مخابرات بررسی نمیکنه .
پ.ن 3 : اگر به موارد بالا آشنایی ندارید و سخت هستش براتون با 1544 تماس بگیرید و درخواست کارشناس فنی کنید ، البته از شما هزینه دریافت میکنه کارشناس اما مشکل رو پیگیری میکنه که از سمت شماست یا مخابرات .

موفق باشید

Saysooka
March 16th, 2017, 08:30
مرسب زىاز پاسختون دوستان عزيز ديشب ساعت 6 زنگ زدن گفتن درست نميشه تينترنت بايد تخليه منيد(منظورم پشتيبان فنيه) بعد فرمانرواي عزيز از سرخط چك كردم بازم نت نيمد و وقتي لينك نياد نميشه نويز خط و كيفيت خط و مكس ريت رو دبد ؛( من دستور تخليشو دادم مابقي حجمم كه 79 گيگ بود رو بر ميگردونن ديشب تو شاتل ثبت نام كردم اميدوارم اون بهتر باشه چون اينقدر سر اسياتك عذاب كشيدم كه نزديك بود مودم از پنجره بندازم بيرون دليل تينم كه ميگفتم درست نميشه مشكلات بين راهي و ...،اينم بگم قبلا زنگ زدم 195 شمايت مردم جوابش اوكد به دلبل برد مسافت. من فقط جاب تعجب دارم تا شنبه راحت استفاده ميكردم (بعد اينكه شكايت مردم بهتر شد) بعد اينكه اپگريد داشتن ميكردند تو مركز ديگه كلا بايد قطع شه؟:/ من احساس ميكنم خط بدون اجازه من تخليه كردن چون تو سايت اسياتك تو بخش ثبت نام شمارتو وارد كني اگه روش adsl باشه ميگه قتبليت ثبت نام نداره ولي اين راحت رفت برا مراحل بعد://به حر حال يه سرويس دو مگ يه ماهه از شتال گرفتم ببينم اون چه طوره خوشبختانه پورت خالي هم داشتند ديگه بهد عيد وصل ميشه فقط اميدوارم اين مشكلتتي كه اسياتك گفت و گفت نميشه درست كرد رو اونا نگن

saeed.mihan
March 22nd, 2017, 00:26
دوستان سرویس شما هم توی محاسبه حجم مشکل داره؟
در تایم رایگان چند تا از دوستان تست گرفتن و خودم ترافیک کم میکرد که عده ای پیشنهاد دادن به محض شروع تایم رایگان مودم خاموش روشن بشه
احتمالا این باگ رو نتونستن فیکس کنن
چند روز شما هم مانیتور کنید دقیق حجم رو هم با اکانتینگ اسیاتک هم با نرم افزار جداگانه مثل Du meter ببینید نتیجه چطور خواهد بود