ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آموزش سئو سایت با بررسی شبکه های اجتماعی



rahcode
March 9th, 2017, 18:04
به این مقاله خیلی دقت کنید (البته من هم مثل شما می دانم که مشکلاتی در ایران برای استفاده از شبکه های اجتماعی وجود دارد اما تاثیر شبکه های اجتماعی در نگاه گوگل بعضی اوقات آن قدر هست که ارزش تلاش بیشتر را داشته باشد)


155. تعداد توئیت ها: تعداد لایک و توئیت های لینک ها می تواند روی رنک شان در گوگل تاثیر بگذارد.
156. قدرت نویسندگی اکانت های کاربری توئیتر: این موضوع محتمل است که توئیت های آمده از پروفایل های توئیتر قدرتمند و قدیمی و با هزاران دنبال کننده (مانند جاستین بیبر)، تاثیر بیشتری نسبت به توئیت های آمده از اکانت های جدید و با تاثیرگذاری کم دارد.
157. تعداد لایک های فیس بوک: با اینکه گوگل بیشتر اکانت های فیس بوک را نمی بیند اما محتمل است که آنها تعداد لایک های فیس بوک یک صفحه را به عنوان سیگنالی ضعیف برای رنکینگ درنظر می گیرند.
158. اشتراک گذاری فیس بوک: اشتراک گذاری فیس بوک (چون بیشتر شبیه بک لینک هستند) می تواند تاثیر بیشتری نسبت به لایک های فیس بوک در رنکینگ داشته باشد.
159. قدرت نویسندگی اکانت های کاربری فیس بوک: همانند توئیتر، اشتراک گذاری و لایک هایی که از صفحات محبوب فیس بوک می آید می تواند وزن بیشتری در رنکینگ داشته باشد.
160. پین های سایت پینترست: پینترست یکی از شبکه های فوق العاده محبوب اجتماعی با حجم بالایی از اطلاعات عمومی است. محتمل استکه گوگل پین های این سایت را به عنوان سیگنالی اجتماعی درنظر بگیرد.
161. رای گیری در سایت های اجتماعی: ممکن است که گوگل از اشتراک گذاری ها در سایت هایی مشابه Reddit، Stumbleupon و Digg به عنوان نوع دیگری از سیگنال‌های اجتماعی استفاده کند.
162. تعداد گوگل پلاس ها: با اینکه مت کات در صحبت های ضبط شده ای عنوان کرد که گوگل پلاس تاثیر مستقیمی روی رنکینگ ندارد اما باورش سخت است که آنها از شبکه اجتماعی خودشان چشم پوشی کنند!!!