rahcode
March 9th, 2017, 17:50
بدترین توصیهای که برای توسعه کسب و کار اینترنتی شما میتوان کرد، آن است که بگوییم سئو سایت را نادیده بگیرید و فقط روی محتوا تمرکز کنید. سئو وبسایت شما را به زبانی تبدیل میکند که هر موتور جستجویی میتواند به آسانی آن را متوجه شود؛ بنابراین کاربران صفحات شما را مشاهده خواهند کرد. اما در این راه مرور اشتباهاتی که کسب و کارها به طور مکرر مرتکب میشوند میتواند برای شما درس هایی داشته باشد.
کلیدواژه ها (عبارات کلیدی مهم)
شما همواره هم به کلیدواژه نیاز دارید. دو اشتباهی که در این زمینه مرتکب میشوید این است: چاشنی دادن به کلیدواژه و هدف قرار دادن کلمات اشتباه.چاشنی دادن (تاکید بیش از اندازه و در واقع بزرگنمایی) با استفاده از عبارات کلیدی دقیق در پسامدهای غیرعادی، موتور جستجو را فریب می دهد. این کار باعث می شود که موتورها شما را جریمه کنند؛ در واقع عبارت شما هیچ معنایی نخواهد داشت. گوگل برای تجزیه و تحلیل هدف، صفحه سایت شما را از نمایه سازی معنایی نهفته (LSI) بررسی می کند و تغییرات کلیدواژه را مشخص می کند. به جای تکرار واژه به واژه، از مترادف ها و جایگزین های دیگر استفاده کنید. کلیدواژه را در عنوان، بند اول، توضیحات اصلی و در داخل متن استفاده کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره عبارات کلیدی به این مقاله (http://www.newseo.ir/seo-questions/keyword-important-ranking-factor)مراجعه کنید.
متن لنگر یا همان anchor text
متن لنگر کلمات قابل کلیک کردن در یک هایپرلینک است. شما می توانید برای متن های دارای برند، لینک های خالی و لینک های دنباله دار، از متن لنگر استفاده کنید و صفحه خود را در سایر مطالب وبسایت و وبسایتهای خارجی مرتبط پیوند دهید.در واقع همانطور که همواره خدمت شما عرض کرده ام، مهم ترین استفاده این هایپرلینک ها زمانی است که سایت های دیگر مطالب سایت شما را کپی می کنند و برای شما بک لینک کاملا مرتبط می سازند !
کلیدواژه ها (عبارات کلیدی مهم)
شما همواره هم به کلیدواژه نیاز دارید. دو اشتباهی که در این زمینه مرتکب میشوید این است: چاشنی دادن به کلیدواژه و هدف قرار دادن کلمات اشتباه.چاشنی دادن (تاکید بیش از اندازه و در واقع بزرگنمایی) با استفاده از عبارات کلیدی دقیق در پسامدهای غیرعادی، موتور جستجو را فریب می دهد. این کار باعث می شود که موتورها شما را جریمه کنند؛ در واقع عبارت شما هیچ معنایی نخواهد داشت. گوگل برای تجزیه و تحلیل هدف، صفحه سایت شما را از نمایه سازی معنایی نهفته (LSI) بررسی می کند و تغییرات کلیدواژه را مشخص می کند. به جای تکرار واژه به واژه، از مترادف ها و جایگزین های دیگر استفاده کنید. کلیدواژه را در عنوان، بند اول، توضیحات اصلی و در داخل متن استفاده کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره عبارات کلیدی به این مقاله (http://www.newseo.ir/seo-questions/keyword-important-ranking-factor)مراجعه کنید.
متن لنگر یا همان anchor text
متن لنگر کلمات قابل کلیک کردن در یک هایپرلینک است. شما می توانید برای متن های دارای برند، لینک های خالی و لینک های دنباله دار، از متن لنگر استفاده کنید و صفحه خود را در سایر مطالب وبسایت و وبسایتهای خارجی مرتبط پیوند دهید.در واقع همانطور که همواره خدمت شما عرض کرده ام، مهم ترین استفاده این هایپرلینک ها زمانی است که سایت های دیگر مطالب سایت شما را کپی می کنند و برای شما بک لینک کاملا مرتبط می سازند !