ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چگونه یک شرکت سئو قابل اعتماد برای سایت خود انتخاب کنید



shayandavoudi
February 2nd, 2017, 10:05
چگونه یک شرکت سئو برای کسب و کار یا سایت خود انتخاب کنید
by SiteStory (https://www.sitestory.net/kb/%D8%B3%D8%A6%D9%88/seo-news/137-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF.html), source: Moz (https://moz.com/blog/how-to-choose-seo-company-whiteboard-friday)


در روند استخدام و انتخاب یک شرکت معتبر برای مدیریت سئو سایت شما، راه های درست و نیز راه اشتباه وجود دارد. در این پست، جهت جلوگیری از مشکلات رایج، به شناسایی این مشکلات می پردازیم. همچنین به توصیه هایی می پردازیم که می توانید آن ها را زمانی که می خواهید یک شرکت یا مشاور سئو را برای بهینه سازی سایتتان درموتورهای جستجو استخدام کنید، به کار ببرید. متخصصین سئو، توجه داشته باشید: در اینجا همچنین، ایده های بزرگی در زمینه ی چگونگی عرضه به بازار و مشتریان برای شما وجود دارد.
در این مقاله می خواهیم درباره ی چگونگی انتخاب یک شرکت سئو خوب، چه یک مشاور و چه یک آژانس سئو که خودش کار بهینه سازی سایت را انجام می دهد، صحبت کنیم. این متخصص سئو حتی می تواند یک فرد مستقل باشد. کاری که من می خواهم در این مبحث انجام دهم این است که به شما در درک مکانیزم پشت مشاوره ی سئو کمک کنم. استخدام متخصصین سئو از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اگر سئو در کسب و کار شما اهمیت داشته باشد، پس انتخاب شرکت یا شخص مورد نظر برای کسب و کار و یا وب سایت شما بسیار تأثیر گذار خواهد بود. احتمالاً این تصمیم یکی از بزرگترین آثار را در دست یابی شما به نتایج بزرگ داشته باشد. مجموعه اشتباهاتی وجود دارند که مردم در انتخابشان از میان شرکت های سئو مرتکب آن ها می شوند.


در برون سپاری سئو به شرکت های بهینه سازی، این اشتباهات را مرتکب نشوید


اشتباه #1: استفاده کردن از گوگل به عنوان تنها ابزار انتخاب


اگر شما به این موضوع به طوری ساده بیاندیشید، این منطق قابل فهم به نظر می آید. تفکر ساده این چنین است که یک شرکت سئوی خوب در زمینه ی رتبه سایت در گوگل، کار فوق العاده ای برای شرکت سئو، مشاور سئو و یا مشاور سئو به همراه نام شهر من، برای وبسایت خودش انجام می دهد. پس اگر من به دنبال بهترین سئو در تهران هستم، فقط باید عبارت "بهترین سئو در تهران" یا "شرکت های سئو در تهران" را گوگل کنم و قطعاً شرکت شماره ی یک در بالای جستجوها می آید.
اما متأسفانه اتفاقی که می افتد این است که بیشتر شرکت های خوب، آن هایی که تقاضای بالایی دارند و به طور مداوم کارهای بزرگی انجام می دهند و ارجاعات زیادی دارند، در واقع نیاز به رنکینگ در اینجا ندارند.
آن ها همیشه مشتری های زیادی دارند زیرا مشتریانشان آن ها را به مردم معرفی می کنند و تعداد افراد زیادی در شبکه ی خود مردم را به آن ها ارجاع می دهند. بسیاری از مردم رضایت بالایی از آن ها دارند. آن ها پول زیادی به دست می آورند و مشغله ی کاری بسیاری دارند.
پس هیچ کاری برای بهینه سازی سایت خودشان برای بدست آوردن مشتریان جدید انجام نمی دهند یا اینکه حداقل وقت آن را ندارند و کار زیادی برای بالا آمدن در گوگل نمی کنند.
در نتیجه، شما اغلب در اینجا با یک سری شرکت های ته مانده تنها می مانید. بسیاری از شرکت هایی که در رتبه ی بالا در بهترین سئو با نام شهر، بهترین سئو با نام یک منطقه و یا یک تخصص خاص، مانند بهترین سئوی تجارت الکترونیک هستند، لزوماً بهترین ها نیستند. آن ها در حقیقت افرادی هستند که به سادگی بدون هیچ مشتری هستند و بنابراین تلاش می کنند تا مشتریان جدید به دست بیاورند. شاید گاهی اوقات بتوانید در آنجا افراد خوبی بیابید. اما این موضوع، فلیتر مناسبی نیست.


اشتباه #2: اعتماد به لیست های "بهترین شرکت های سئو"


بسیاری از مردم به جستجوی "بهترین سئو" یا "بهترین مشاوران سئو" و یا "بهترین شرکت های سئو" و نیز "بهترین شرکت سئو (https://www.sitestory.net/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.html) ایران" می پردازند. آن ها وب سایت هایی مانند "nestSEOs.com" و یا "TopSEOs.com" را دریافت می کنند. تعدادی از این وبسایت ها وجود دارند که در اصل فقط تدوین کننده اند. مدل کسب و کار آن ها به این صورت است که آن ها سعی می کنند برای لغاتی مانند لغات ذکر شده در بالا رتبه بندی شوند و آن لیست های روی صفحه شان را به موسسات سئو و شرکت های دیگر می فروشند.
با نگاهی به گذشته و زمانی که Moz در سال های بسیار بسیار دور، یک شرکت مشاوره بود، آن ها با ما تماس می گرفتند و می گفتند: "سلام، آیا می خواهید شماره 3 باشید؟ ما می توانیم شما را درلیست بهترین شرکت های سئو در رتبه ی سوم به ازای مبلغ سالانه 20،000 دلار قرار دهیم. و یا می توانیم شما را در رتبه ی اول قرار دهیم، اما شما باید سالانه مبلغ 75،000 دلار را پرداخت نمایید.
این لیست ها، مدل جالبی نیستند ... منظورم این است که برای خودشان مدلی بسیار خوب و جالب اند و پول خوبی به جیب میزنند  . اما این طرح "پرداخت پول برای ورود به بازی"، برای شما به عنوان یکی از مصرف کنندگان شرکت های سئو قابل اعتماد نیست.
شما هیچ گاه به شخصی که بگوید "آه، خب، بهترین رستوران در این منطقه ی خاص کدام است" اعتماد نمی کنید. شما هیچ گاه سراغ لیستی نمی روید که رستوران ها در آن هزینه ای پرداخت کرده باشند. آن لیست به شما ترکیبی از افرادی را می دهد که قادر به پرداخت بیشترین و یا کمترین هزینه بوده اند. هرگز به چنین لیست هایی اعتماد نکنید.
تعداد اندکی نیز از لیست ها و وبسایت هایی مانند getcredo.com که توسط جان دوهرتی اداره می شود، وجود دارند. بدیهی است که توصیه ی شخصی من و شبکه ام استفاده از لیست پیشنهادی سئوی Moz است. شما نمی توانید با پرداخت هزینه در این لیست قرار بگیرید. به عبارت دیگر، نمی توانید پول بدهید تا وارد لیست شوید. برخی از لیست ها قابل اعتماد تر هستند. ما در اینجا سعی داریم تعداد کمی از لینک های خوب را در آخر این وایت برد به صورت پیوست، بیاوریم.


اشتباه #3: اعتقاد به اینکه یک "روش مخفی" وجود دارد


اشتباه شماره ی سه باور سخنرانی های پر بال و پر است که متأسفانه می توانم بگویم بسیاری از مشاوران سئوی بی کیفیت از آن بهره می گیرند.
مشاوران سئوی ضعیف بیان می کنند که یک سس خاص وجود دارد و برای بالا آمدن در نتایج باید یک سری کار را انجام داد. مثل اینکه برای رتبه گرفتن در گوگل تعدادی دکمه وجود دارد که باید آن ها را فشار دهید و تا این کار را نکنید در سئو موفق نخواهید شد.
در سئو هیچ گونه روش مخفی ای وجود ندارد. اگر شما شنیدید که، "گوگل این گونه کار می کنه و...، و در اینجا نحوه ی تکنیک بهینه سازی مخفی ما آمده است که نمی توانم به شما بگویم چه روش خفنی وجود دارد که با استفاده از آن می تواند رتبه سایت را بالا برد. این حرف که "این یک روش اختصاصی است، اما خیلی خوب عمل می کند" مزخرف است. شما باید آن ها را رد کنید.
اگر شما بپرسید، "چگونه این کار را انجام می دهید،" و آن ها گفتند: "متأسفم نمی توانم به شما بگویم، این یک راز و موضوعی محرمانه است،" این نشانه ی بسیار بسیار بدی است. هیچ کس یک روند محرمانه و مخفی ندارد. سئو، یک زمینه ی بسیار گشوده و به خوبی قابل درک است. سئو، ریشه اش در بسیاری از پنهان کاری ها است اما امروزه این گونه نیست و شما هرگز نباید محرمانه بودن روش را به عنوان یک پاسخ قبول کنید. این یک پرچم قرمز است.