PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : انالیز رقبا



p2m
December 27th, 2016, 16:24
سلام

دوستان ایا راهی هست بشه سایت رقبا رو از نظر هزینه و بودجه ای که برای بازاریابی و تبلیغات میکنن شناسایی کرد و متوجه شد؟

Netfollower
December 27th, 2016, 16:38
سلام

دوستان ایا راهی هست بشه سایت رقبا رو از نظر هزینه و بودجه ای که برای بازاریابی و تبلیغات میکنن شناسایی کرد و متوجه شد؟


این سوالی که پرسیدید برچه مبناییه دقیقا؟؟؟؟
مجازی , حقیقی؟؟؟
فروش , فنی؟؟؟؟
خدمات , امکانات؟؟؟؟؟

مثل این میمونه بیاید تاپیک بزنید میخوام شرکت بزنم پول دربیارم
برای رقابت شرکتم تلفن داشته باشه یا منشی/؟؟؟
خب حالا شرکت شما چی هست؟ مسئله این است !
راه تجارت شما میخواید از چه طریقی باشه و...؟؟؟؟؟

p2m
December 27th, 2016, 16:44
منظور بنده هزینه ای که برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی انجاام میشه هستش و برای بخش فروش مدنظر هست

Rezash
December 27th, 2016, 16:44
این سوالی که پرسیدید برچه مبناییه دقیقا؟؟؟؟
مجازی , حقیقی؟؟؟
فروش , فنی؟؟؟؟
خدمات , امکانات؟؟؟؟؟

مثل این میمونه بیاید تاپیک بزنید میخوام شرکت بزنم پول دربیارم
برای رقابت شرکتم تلفن داشته باشه یا منشی/؟؟؟
خب حالا شرکت شما چی هست؟ مسئله این است !
راه تجارت شما میخواید از چه طریقی باشه و...؟؟؟؟؟

https://wiki.ubuntu.ir/wiki/Smart_Questions

p2m
December 27th, 2016, 16:51
لطفا دوستان تخصصی جواب بدن منظورم رو در پست بالا گفتم منتظر یک پاسخ حرفه ای هستیم نه سطحی

ممنون

Netfollower
December 27th, 2016, 17:07
منظور بنده هزینه ای که برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی انجاام میشه هستش و برای بخش فروش مدنظر هست


سوالی از شما دارم

وقتی بنده نمیدونم شما بقالی دارید یا تولیدات سوخت موشک
چطوری میتونم بگم چقدر و چگونه باید هزینه کنید؟؟؟؟؟؟

بنده یا هرکس دیگه ای وقتی ندونه صنف و نیاز شما چیه چطوری باید
درمورد حتی هزینه یا تعداد نیرو و راهکار بدیم؟؟؟

با این طرز سوال پرسیدن پیشنهاد میکنم به سایت های اسکینک و انجمن های تفریحی مراجعه کنید
اون ها خیلی حرفه ای تر از اینجا پاسخ میدن

پ.ن
اگر دنبال یک پاسخ حرفه ای هستید حرفه ای تاپیک بزنید !!!!!!!!
ما هم اگر سطحی پاسخ میدیم وظیفه ای در قبال شما نداریم

p2m
December 27th, 2016, 18:02
فقط مونده نوع کسب و کار الان تا پاسخ تخصصیتونو بدید دوست گرامی؟کار ما هاستینگ هستش (میزبانی وب)

AtrafNet
December 27th, 2016, 18:29
مسلماً صد در صد نمی تونید از کار های رقبا سر در بیارید ولی تا حدودی می تونید بر اساس آمار های سایت های معروف آمار دهی یه اطلاعات جزئی کسب کنید.

مثلاً بر اساس همین صفحه الکسا سایت میشه تعدادی از ورودی های سایت رو دید و بفهمید که رقیب شما بیشتر به کدوم سایت ها سفارش تبلیغ داده.

یا می تونید با سرویس های چک کننده dns دامنه های میزبانی شده شون رو بررسی کنید و چند تاشون رو باز کنید ببینید آیا میزبانی اسپانسری قبول کرده یا پروژه های دیگه ای در جهت پیشبرد هدف هاش روی همون سرور داره یا نه.

یا می تونید نتایج ایندکس های گوگلش رو بررسی کنید و ببینید بیشتر روی چه کلمه هایی داره مانور میده و سعی کرده صفحاتش با چه تایتل و توضیحات و کلمات کلیدی ایندکس بشن و آیا ترفند هایی هم برای گول زدن گوگل مثل کلیک د.زدی و... انجام داده یا نه.

در آخر هم می تونید با سایت های امتیازدهی به سئو ببینید نمره سئو سایت رقیب شما چقدره و چرا تونسته به اون نمره برسه.



اما هر چقدر هم خودتون رو درگیر رقیبتون کنید بازم ممکنه رقیبتون با کمترین سطح سئو و بهینه سازی بهتر باشه به این دلیل که ایشون سفت و سخت داره به کار خودش میرسه اما شما داری وقتت رو با بررسی و آنالیز رقبا از دست میدی.

Rezash
December 27th, 2016, 18:30
فقط مونده نوع کسب و کار الان تا پاسخ تخصصیتونو بدید دوست گرامی؟کار ما هاستینگ هستش (میزبانی وب)

دوست عزیز ! اطمینان داشته باشید کسانی که وقت میذارند در تاپیک شما پاسخ میدند قصد کمک به شما رو دارند.
ناراحت نشید اما سوال خودتون رو هوشمندانه مطرح نکردید. هم جای سوال شما نکات مبهمی داشت ( که الان واضح تر شد ) و هم پاسخ روشنی برای سوال شما وجود نداره.
تقریبا راه کاملی جز حدس و گمان وجود نداره
البته برای موارد خاص میشه تا حدودی دقیق تر بررسی کرد. مثل اگر سایت مورد نظر در گوگل تبلیغات داره میتونید با تکرار کلمه کلیدی در گوگل و بالا و پایین کردن نرخ کلیک ببینید برای هر کلیک چه میزان تعریف کردند. ولی اینکه در کل چه مقدار هزینه کردند قابل بررسی نیست
می تونید سایت هایی که تبلیغ کردند رو پیدا کنید و پلن هاشون رو بررسی و هزینه رو بدست بیارید
ولی ممکن هست بسیاری از هزینه ها از دید شما مخفی باشد. مثل هزینه بازایاب یا بازاریاب های تلفنی - کانال های تلگرام ( که شما ندیدید ) - تراکت ها - تبلیغات خارج از محیط اینترنت و ...
و اما سوال مهم تر : دلیل خاصی دارید از دونستن این هزینه ؟ اگر برای رقابت می خواید خیلی کمکتون نمیکنه. خیلی وقت ها هزینه های تبلیغات جای مناسبی خرج نمیشند و شما میتونید با هدف گذاری با هزینه های کمتر نتیجه بهتری بگیرید.
اطلاعات بیشتری اگر دارید بدید تا بهتر بتونیم راهنمایی کنیم

p2m
December 27th, 2016, 19:00
دوست عزیز ! اطمینان داشته باشید کسانی که وقت میذارند در تاپیک شما پاسخ میدند قصد کمک به شما رو دارند.
ناراحت نشید اما سوال خودتون رو هوشمندانه مطرح نکردید. هم جای سوال شما نکات مبهمی داشت ( که الان واضح تر شد ) و هم پاسخ روشنی برای سوال شما وجود نداره.
تقریبا راه کاملی جز حدس و گمان وجود نداره
البته برای موارد خاص میشه تا حدودی دقیق تر بررسی کرد. مثل اگر سایت مورد نظر در گوگل تبلیغات داره میتونید با تکرار کلمه کلیدی در گوگل و بالا و پایین کردن نرخ کلیک ببینید برای هر کلیک چه میزان تعریف کردند. ولی اینکه در کل چه مقدار هزینه کردند قابل بررسی نیست
می تونید سایت هایی که تبلیغ کردند رو پیدا کنید و پلن هاشون رو بررسی و هزینه رو بدست بیارید
ولی ممکن هست بسیاری از هزینه ها از دید شما مخفی باشد. مثل هزینه بازایاب یا بازاریاب های تلفنی - کانال های تلگرام ( که شما ندیدید ) - تراکت ها - تبلیغات خارج از محیط اینترنت و ...
و اما سوال مهم تر : دلیل خاصی دارید از دونستن این هزینه ؟ اگر برای رقابت می خواید خیلی کمکتون نمیکنه. خیلی وقت ها هزینه های تبلیغات جای مناسبی خرج نمیشند و شما میتونید با هدف گذاری با هزینه های کمتر نتیجه بهتری بگیرید.
اطلاعات بیشتری اگر دارید بدید تا بهتر بتونیم راهنمایی کنیم

ممنون بابت پاسختون نظرتون راجب سایتهای بزرگ در حوزه ی هاستینگ چیه؟ایا داشتن بودجه بالا شرط موفقیت میتونه باشه ؟با داشتن چه حدود هزینه برای بازاریابی و تبلیغات گسترده میشه جایگاهی خوب پیدا کرد و عمل برندسازی رو انجام داد؟ایا میشه حدود زمانی برای این امر بیان کرد؟ایا نیروهای کاری هم نیازه؟ویا بدون نیرو و یک فرد با تخصص و داشن خودش میتونه؟

alicpk
December 27th, 2016, 19:12
دوست عزیز مسلما کسی نمیاد راز و رمز کارش برای کسی توضیح بده که قراره رقیبش باشه
هر کسی روشی برای خودش داره و شاید راهی که دیگران به موفقیت رسیدند برای شما موفقیتی نداشته باشه
منظورم اینه شما اگه دقیقا از یک انسان موفق تقلید کنید بازم ممکنه نه تنها موفق نمیشید بلکه شکست هم بخورید
بهتره کاری با اینکه دیگران چکار میکنند نداشته باشید و روش خودتون را داشته باشید . این را همیشه به خاطر داشته باشید که هر کسی معجزه و شگفتی ساز زندگی خودشه
فقط چند اصل زیر را رعایت کنید مطئن باشید موفق خواهید شد
- حداقل بودجه لازم برای راه اندازی کسب و کارتان را براورد کنید و برای حدود 3 تا 6 ماه این مبلغ را هزینه کنید
- نواقص رقبا را پیدا کنید و از بروز انها برای خودتان جلوگیری کنید
- یک ایده ی جدید ارائه کنید تا برند شوید
- همیشه با مشتریان خوش رفتار باشید و بدانید همیشه حق با مشتریست
- هزینه های تبلیغات را به مرور زمان افزایش دهید و از تمامی سیستمهای سنتی و جدید در فواصل زمانی مختلف استفاده کنید
- سعی و تلاش و از همه مهمتر امید خود را در یک سال اول از دست ندهید
- همواره به فکر بهتر شدن و به روز بودن باشید
- از ارائه یک محصول با کیفیت شروع کنید و محصولات خود را به مرور زمان افزایش دهید و هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید
- حداقل میزان سود را برای سال اول در نظر بگیرید . حتی اگر میتوانید سود خود را صرف تبلیغات کنید.
- و...

امیدوارم موفق باشید

Netfollower
December 27th, 2016, 20:22
فقط مونده نوع کسب و کار الان تا پاسخ تخصصیتونو بدید دوست گرامی؟کار ما هاستینگ هستش (میزبانی وب)

بلی
برای کمک به شما لازم بود !

ببینید با توجه به حجم سایت های هاستینگ در سال های اخیر
و بعضا اشخاص غیرحرفه ای که زحمات مردم رو به باد میدهند
و یا ورودی اشخاص با سرویس های چند هزارتومنی

مهم ترین اصلی "کیفیت" و بعد "اعتمادسازی" است

ببینید ممکن است ما حتی به با کمک بک لینک در سایت هامون کاری کنیم شما
به صفحه اول گوگل هم بیاید

اما وقتی مشتری وارد شود و نتواند اعتماد کند یا قیمت و کیفیت مورد نظرشان نباشد
نه بازاریابی و نه تبلیغات جوابی نمیدهد

پس مهم ترین اصل برای شروع این است که حرف تازه ای برای گفتن داشته باشید
و با همین موضوع روی تبلیغات و بازاریابی مانور بدید

و اما تبلیغات بازاریابی

نمونه بارز یک تبلیغات بدون فکر و از روی توهم > سایت ۵۰۴۰ است !
میدید که تا چندسال پیش مغز شمارو در تلویزیون میخورد
اما الان اثری ازش نیست و به تلگرام پناه اورده !
پس تبلیغات همیشه به معنی افزایش فروش نیست !
تبلیغات باید حساب شده باشه !

حتی خود من به مشتریایی که برای خرید بک لینک پیام میدن بهم میگم اگر بازدهی مالی نداره هزینه نکنید ! چون سوخت میشه

و بعد از اون توجه داشته باشید
خیلی از اشخاص که به بازاریابی روی اوردند شاید به پورسانت چنددرصدی یک سرویس چندهزارتومنی قانع نباشند

پس روی بحث بازاریابی و فروش هم باید عمل شده و با توجیه اقتصادی وارد شوید


برای شروع میتونید روی کیورداتون تو گوگل استفاده کنید (فعلا بنر پیشنهاد نمیشه چون نوپایید )
ولی قبل از هرچیز باید حتما برای کارتون پلن بچینید

هیچ رقمی هم نمیشه گفت به این دلیل که هم متغیره هم بستگی به سیاست های شما داره !
اما هرهزینه ای باید حساب شده باشه !

انشالا استفاده کنید و نتیجه بگیرید
موردی درموردگوگل و تبلیغات هم نیاز داشتید با تلگرام داخل امضا درارتباط باشید