Sanaz rasooli
December 27th, 2016, 00:51
سلام. وقت همتون بخیر دوستان. امشب یه مقاله براتون منتشر می کنم در زمینه سئو. بسیار مفیده مخصوصا برا اونایی که وب سایت دارن. حتما مطالعه کنید مقاله رو چون خیلی می تونه بهتون کمک کنه و مفید باشه. چیز از دست نمیدین با خوندنش.
میلیونها نفر همه روزه برای یافتن پاسخ سوال یا پیدا کردن کالا و خدمات مورد نیاز خود به گوگل مراجعه میکنند و اگر شما بتوانید در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان رتبهی خوبی داشته باشید، میتوانید هدفمندترین مخاطبان را به سمت وبسایت خود جذب کنید. اما فقط رتبه داشتن کافی نیست! «شما هزینه نمیکنید که رتبه بگیرید؛ شما هزینه میکنید که کسب و کارتان را توسعه دهید». ما به شما کمک میکنیم که علاوه بر رتبه گرفتن، بهترین بازدهی ممکن را نیز از سئو داشته باشید.
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/SEO-1.png
اگر برایتان سوال پیش آمده که چگونه این کار را انجام میدهیم، ۴ گام زیر را ببینید:
هدفمندترین و به صرفهترین کلمات کلیدی را با ابزارهایمان به شما معرفی میکنیم.
به شما در بالا بردن CTR (درصد تعداد کلیک نسبت به نمایش) نتایجتان کمک میکنیم.
شما را در طراحی مخاطبپسند Landing Page، همراهی میکنیم.
به شما در تدوین استراتژی Inbound Marketing مشاوره میدهیم.
ارائهی خدمات سئو توسط آویژه، طی یک پروسهی ۴ مرحلهای صورت میگیرد:1) تدوین استراتژیبا ابزارهایمان تحقیق میکنیم که مناسبترین و به صرفهترین کلمات کلیدی برای سئوی وبسایتتان کدامند. بعد از آن رقبایتان را بررسی میکنیم و در انتها، برنامهریزی اجرایی فرآیند سئوی وبسایتتان را تدوین میکنیم.
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/Strategy.png
2) سئوی On Siteتمامی اصلاحات و تغییرات مورد نیاز؛ اعم از تغییر در متن، پیوندهای داخلی و خارجی، تصاویر، URLها، برچسبها، اصلاحات مورد نیاز در کدهای وبسایت، متاها، Titleها و... بر روی وبسایت شما (با هماهنگی قبلی) اعمال میشود.
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/Onsite.png
3) سئوی Off Siteتمامی اقداماتی که بایستی در خارج از وبسایت شما صورت بگیرد، اعم از ایجاد شبکهی لینکی استاندارد، Press Release، بازنشر محتوا در شبکههای اجتماعی، هرمهای لینکی و... مبتنی بر یک استراتژی، اجرا میگردد.
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/SEO-offsite.png
4) مانیتورینگتمامی رفتارهای رقبا، افت و خیز در رتبهها، کلیکهایی که بابت رتبه داشتن در هر کلمهی کلیدی داشتهاید و...، در قالب یک گزارش ماهانه برای شما ارسال میگردد. بعد از آن، اقداماتی برای تثبیت رتبههایتان اجرا میگردد.
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/Monitouring.png
انواع روشها و تکنیکهای سئو1) سئوی کلاه سیاهتکنیکهای بسیار زیادی برای کسب نتیجه در رتبهبندی گوگل یا سئو وجود دارد که گوگل همهی آنها را قانونی و اخلاقی نمیداند. به تکنیکهایی که مورد تایید گوگل نباشند و سعی در فریب آن داشته باشند، تکنیکهای سئوی کلاهسیاه (Black Hat SEO) گفته میشود؛ که معمولا در مدت کوتاهی توسط گوگل شناسایی و موجب پرداخت جریمه یا حذف کامل از پایگاه دادههای گوگل میشود. روشهایی مانند Cloaking، درج محتوا توسط روباتها، لینکسازی غیر طبیعی و... جزو فعالیتهای سئوی کلاه سیاه محسوب میشوند.
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/Black-Hat-SEO.png
2) سئوی کلاه سفیدتکنیکهایی که از دید موتورهای جستجو قانونی و اخلاقی باشند، تکنیکهای کلاه سفید سئو نامیده میشوند که ماندگارترین و بیخطرترین روش برای سئو میباشند. سئوی کلاه سفید تنها با پیروی از دستورات و قوانین موتورهای جستجو در طولانی مدت منجر به نتیجه می شود. ولی در موضوعات رقابتی، این روش بیفایده است. برای مثال برای یک وبسایت خدمات تور مسافرتی یا طراحی سایت با وجود هزاران رقیب نمیتوان صرفا با درج محتوای با کیفیت، امید به کسب رتبههای بالا در گوگل داشت. پس راه حل چیست؟
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/White-Hat-SEO.png
3) سئوی کلاه خاکستریاساسا سئو با مفهوم کلاه خاکستری گره خورده و استفاده از این تکنیکها برای کسب نتیجه، امری ضروریست. گوگل معتقد است لینکسازی باید طبیعی باشد (لینکها توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود). ولی کم اتفاق میافتد که یک کاربر بخواهد لینک وبسایت شما را به دلیل مفید بودن محتوای آن در سایت خود قرار دهد. اینجاست که متخصصین سئو با به کارگیری تکنیکهای کلاه خاکستری و لینکسازی در وبسایتها و شبکههای لینکی که در اختیار دارند؛ بدون اینکه توسط گوگل جریمه شوند، باعث ارتقاء رتبه میشوند.
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/Grey-Hat-SEO.png
منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ آویژه (http://e-avijeh.ir)
http://www.e-avijeh.ir
میلیونها نفر همه روزه برای یافتن پاسخ سوال یا پیدا کردن کالا و خدمات مورد نیاز خود به گوگل مراجعه میکنند و اگر شما بتوانید در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان رتبهی خوبی داشته باشید، میتوانید هدفمندترین مخاطبان را به سمت وبسایت خود جذب کنید. اما فقط رتبه داشتن کافی نیست! «شما هزینه نمیکنید که رتبه بگیرید؛ شما هزینه میکنید که کسب و کارتان را توسعه دهید». ما به شما کمک میکنیم که علاوه بر رتبه گرفتن، بهترین بازدهی ممکن را نیز از سئو داشته باشید.
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/SEO-1.png
اگر برایتان سوال پیش آمده که چگونه این کار را انجام میدهیم، ۴ گام زیر را ببینید:
هدفمندترین و به صرفهترین کلمات کلیدی را با ابزارهایمان به شما معرفی میکنیم.
به شما در بالا بردن CTR (درصد تعداد کلیک نسبت به نمایش) نتایجتان کمک میکنیم.
شما را در طراحی مخاطبپسند Landing Page، همراهی میکنیم.
به شما در تدوین استراتژی Inbound Marketing مشاوره میدهیم.
ارائهی خدمات سئو توسط آویژه، طی یک پروسهی ۴ مرحلهای صورت میگیرد:1) تدوین استراتژیبا ابزارهایمان تحقیق میکنیم که مناسبترین و به صرفهترین کلمات کلیدی برای سئوی وبسایتتان کدامند. بعد از آن رقبایتان را بررسی میکنیم و در انتها، برنامهریزی اجرایی فرآیند سئوی وبسایتتان را تدوین میکنیم.
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/Strategy.png
2) سئوی On Siteتمامی اصلاحات و تغییرات مورد نیاز؛ اعم از تغییر در متن، پیوندهای داخلی و خارجی، تصاویر، URLها، برچسبها، اصلاحات مورد نیاز در کدهای وبسایت، متاها، Titleها و... بر روی وبسایت شما (با هماهنگی قبلی) اعمال میشود.
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/Onsite.png
3) سئوی Off Siteتمامی اقداماتی که بایستی در خارج از وبسایت شما صورت بگیرد، اعم از ایجاد شبکهی لینکی استاندارد، Press Release، بازنشر محتوا در شبکههای اجتماعی، هرمهای لینکی و... مبتنی بر یک استراتژی، اجرا میگردد.
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/SEO-offsite.png
4) مانیتورینگتمامی رفتارهای رقبا، افت و خیز در رتبهها، کلیکهایی که بابت رتبه داشتن در هر کلمهی کلیدی داشتهاید و...، در قالب یک گزارش ماهانه برای شما ارسال میگردد. بعد از آن، اقداماتی برای تثبیت رتبههایتان اجرا میگردد.
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/Monitouring.png
انواع روشها و تکنیکهای سئو1) سئوی کلاه سیاهتکنیکهای بسیار زیادی برای کسب نتیجه در رتبهبندی گوگل یا سئو وجود دارد که گوگل همهی آنها را قانونی و اخلاقی نمیداند. به تکنیکهایی که مورد تایید گوگل نباشند و سعی در فریب آن داشته باشند، تکنیکهای سئوی کلاهسیاه (Black Hat SEO) گفته میشود؛ که معمولا در مدت کوتاهی توسط گوگل شناسایی و موجب پرداخت جریمه یا حذف کامل از پایگاه دادههای گوگل میشود. روشهایی مانند Cloaking، درج محتوا توسط روباتها، لینکسازی غیر طبیعی و... جزو فعالیتهای سئوی کلاه سیاه محسوب میشوند.
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/Black-Hat-SEO.png
2) سئوی کلاه سفیدتکنیکهایی که از دید موتورهای جستجو قانونی و اخلاقی باشند، تکنیکهای کلاه سفید سئو نامیده میشوند که ماندگارترین و بیخطرترین روش برای سئو میباشند. سئوی کلاه سفید تنها با پیروی از دستورات و قوانین موتورهای جستجو در طولانی مدت منجر به نتیجه می شود. ولی در موضوعات رقابتی، این روش بیفایده است. برای مثال برای یک وبسایت خدمات تور مسافرتی یا طراحی سایت با وجود هزاران رقیب نمیتوان صرفا با درج محتوای با کیفیت، امید به کسب رتبههای بالا در گوگل داشت. پس راه حل چیست؟
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/White-Hat-SEO.png
3) سئوی کلاه خاکستریاساسا سئو با مفهوم کلاه خاکستری گره خورده و استفاده از این تکنیکها برای کسب نتیجه، امری ضروریست. گوگل معتقد است لینکسازی باید طبیعی باشد (لینکها توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود). ولی کم اتفاق میافتد که یک کاربر بخواهد لینک وبسایت شما را به دلیل مفید بودن محتوای آن در سایت خود قرار دهد. اینجاست که متخصصین سئو با به کارگیری تکنیکهای کلاه خاکستری و لینکسازی در وبسایتها و شبکههای لینکی که در اختیار دارند؛ بدون اینکه توسط گوگل جریمه شوند، باعث ارتقاء رتبه میشوند.
http://e-avijeh.ir/wp-content/uploads/2016/04/Grey-Hat-SEO.png
منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ آویژه (http://e-avijeh.ir)
http://www.e-avijeh.ir