PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ست کردن ساب دامنه با vps



ehsan-a
December 22nd, 2016, 10:46
سلام و خسته نباشید.
دوستان کسی میتونه راهنمایی کنه چطور در دایرکت ادمین میشه یک ساب دامنه را dl.Domain.ir رو به سرور مجازی متصل کنم ؟ :(

blueserver
December 22nd, 2016, 10:54
سلام دوست عزیز ، سرور مجازی شما ویندوز است یا لینوکس؟

ehsan-a
December 22nd, 2016, 10:56
سلام دوست عزیز ، سرور مجازی شما ویندوز است یا لینوکس؟

ویندوز

farssub
December 22nd, 2016, 11:49
ویندوز
اگر شما از هاست اشتراکی دایرکت ادمین استفاده می کنید به پنل خود مراجعه کنید و سپس از قسمت Your account روی گزینه DNS Management کلیک کنید :
http://www.netaram.com/wp-content/uploads/2015/08/xchange-dns-zone-directadmin.png.pagespeed.ic.uTa8cKEBuY.png

مانند تصویر زیر تغییرات را انجام دهید :http://www.netaram.com/wp-content/uploads/2015/08/add-a-record-directadmin.png (http://www.netaram.com/wp-content/uploads/2015/08/add-a-record-directadmin.png)1- در این قسمت شما باید نام ساب دامین را وارد کنید ، من در تصویر dl وارد کردم2- در این قسمت باید آی پی مقصد را وارد کنید.نکته : شما باید برای هر ساب دامین یک www. نیز تعریف کنید ، یعنی پس از اضافه کردن a رکورد دامین باید یک رکورد www.dl (http://www.dl) نیز ایجاد کنید.نکته : اتصال ساب دامین نیاز به تنظیمات دی ان اس ندارد و ساب دامین مستقیم به آی پی سرور اضافه می شود.سپس به هاستینگ خود درخواست کنید تا main domain هاست دانلود شما را روی ساب دامین شما تنظیم کنند و پس از چند ساعت ساب دامین شما به هاست دیگر وصل می شود.اتصال ساب دامین به هاست دیگر در دایرکت ادمین از طریق admin level :

اگر از سرور مجازی یا اختصاصی استفاده می نمایید می توانید با وارد شدن به بخش admin level دایرکت ادمین از قسمت admin Tools روی گزینه DNS Administration کلیک کنیدhttp://www.netaram.com/wp-content/uploads/2015/08/xdns-administration-on-admin-level-directadmin.png.pagespeed.ic.L-mPdcM1fv.png (http://www.netaram.com/wp-content/uploads/2015/08/dns-administration-on-admin-level-directadmin.png)و سپس نام دامنه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و مراحل 1 و 2 قسمت بالا را انجام دهید.
بعد در iis ساب دامین رو اضافه کنید

blueserver
December 22nd, 2016, 11:55
ویندوز

یک ساب دامنه در دایرکت ادمین ایجاد کنید و IP اون رو IP سرور مجازی ویندوزتون بذارید. بعدش در سرور مجازی ویندوز IIS رو نصب کنید ، بعد از چند ساعت اتصال برقرار میشه. در درایو C یک پوشه به اسم inetpub ایجاد میشه که فایلهاتون رو داخل پوشه wwwroot باید بزارید.
موفق باشید