PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فروش سایت پر آوازه دانلود فیلم و سریال 1Media



taha_2011
December 21st, 2016, 16:00
با سلام و عرض ادب خدمت کاربران

همانطور که از عنوان مشخص هست قصد داریم سایت یک مدیا رو به دلیل کمبود وقت کافی حهت مدیریت... به فروش بزاریم.

سایت آرشیو بسیار کاملی را دارا می باشد که شامل حدودا 8000 پست و حجم اطلاعات حدود 20 ترابابت هست.

خرج هزینه سرور , نویسنده حدود 1 میلیون می باشد.

میانگین درآمد ماهانه حدود 3/5 می باشد که حتی در ماه های تابستان به 5 میلیون تومان و یا بیشتر خواهد رسید. (این درآمد تنها حاصل از VIP می باشد و ما به دلیل علاقه نداشتن به قرار دادن تبلیغ از این امکان استفاده نکردیم که خریدار میتواند جهت افزایش درآمد طبق میل خود امکان تبلیغات هم برروی سایت فعال کند.)

برای قالب و سیستم بیس سایت نزدیک دو میلیون توماه هزینه شده

برای قسمت جست و جوی پیشرفته نزدیک 1 میلیون تومان هزینه شده و همچنین سیستم کاملا پیشرفته IMDB بالغ بر 1/5 میلیون تومان برنامه نویسی شده و امکان پست گذاری برای نویسنده را بسیار راحت و دل چسب میکند.

همچنین سیستم کاملا اتوماتیک تریلر به تازگی اضافه شده که به محض ارسال پست از طریق IMDB تشخیص داده میشه و به پست اضافه خواهد شد.

تعداد یوزر های فعال حدود 1000 نفر می باشد.

لازم به ذکر هست سایت با اکثر کلمات مرتبط با سایت فیلم در پیج یک و یا دو قرار دارد و یک مدیا سابقه قرار گرفتن در لینک یک را هم دارا بوده است که به دلیل عدم وقت کافی و کاهش فعالیت های مورد نیاز کمی افت کرده که قطعا در فرصت بسیار کم قابل جبران می باشد.

آمار فعلی حدود 9 هزار بازدید کننده در روز می باشد.

آدرس سایت: https://1mediaonline.com

قیمت پایه 9 میلیون تومان در نظر گرفته شده و به بالاترین پشنهاد فروخته خواهد شد. (بسیار ممنون از دوستانی که کارشناسی نمیکنند.)

taha_2011
December 25th, 2016, 12:56
قیمت اصلاح شد.