PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ۵ نکته طلائی در کسب و کار اینترنتی برای حرفه ای ها



abbas_habibi
December 16th, 2016, 22:20
مقدمه نکات مهم در کسب و کار اینترنتی:

نکات مهم در کسب و کار اینترنتی ، کسب و کار اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-business/) یکی از بزرگترین و پولسازترین کسب و کارهایی است که افراد می توانند در آن فعالیت داشته باشند ، البته باید در نظر داشت که اگر بخواهیم در این بازار رقابت داشته باشیم به صورت دائمی باید همیشه کسب و کار اینترنتی خودمان را به روز نگه داشته و از جدیدترین امکانات وب و بازاریابی اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-marketing-education/) برای مشتریان و کاربران خودمان استفاده کنیم.برای اینکه در میدان نبرد کسب و کارهای اینترنتی شکست نخورید باید سعی کنید همیشه سایت خود را همواره بهینه سازی کنید و اشکالات و ایرادات آنرا بررسی کرده و آنها را در کوتاه ترین زمان حل کنید .در مقاله نکات طلائی در کسب و کار اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-business/) برای حرفه ای ها شما با چند نکته ی مهم آشنا خواهید شد که به شما می آموزد با انجام تغییراتی در سایتتان می توانید کسب و کارتان را حرفه ای تر کنید و بازخورد خوبی را از مشتریان و کاربرانتان دریافت کنید


۱-پاسخ به سوالات کاربران را جدی بگیرید :

تمامی کسب و کارهای اینترنتی نیاز دارند که با کاربر تعامل داشته باشند ، اما برخی از سایت ها یا همان کسب و کارهای اینترنتی به علت افزاش ترافیک و بازدید و افزایش حجم پرسش ها ، باعث می شود که مدیر آن کسب و کار نتواند بخوبی به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دهد .بنابراین برای اینکه یک مدیر سایت بتواند زمان خود را مدیریت کند و به پرسشهای اکثر کاربران پاسخ دهد باید یک صفحه ای با نام پرسش های متداول یا پرسش های رایج یا سوالات کاربران داشته باشد و به کاربران اعلام کند که قبل از فعالیت در سایت به این صفحه مراجعه کنند و سوالات خودشان را در بین سوالات سایر کاربران جستجو کنند و در صورت نبود سوال مورد نظر آنها ، آنگاه اقدام به پرسیدن سوال بکنند و منتظر پاسخ بمانند .

با این روش شما می توانید بسیاری از پاسخ کاربرانتان را در کمترین زمان بدهید ، یک جمله ای است که می گوید: “انتظار در کسب و کار اینترنتی معنا ندارد ” شما نباید کاربران و مشتریان خودتان را منتظر بگذارید .زیرا در کسب و کار اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-business/) با منتظر گذاشتن کاربر احتمال از دست دادن یک مشتری پرو پا قرص را افزایش داده اید .



http://mahanteymouri.ir/wp-content/uploads/2016/12/slider1-800x300.jpg


۲-اسلایدر را در کسب و کار اینترنتی فراموش نکنید :

در کسب و کارهای اینترنتی همیشه یک قسمتی را برای اعلام آخرین اخبار سایت باید در نظر گرفت ، تنها قسمتی که می تواند بر روی کاربر تاثیر بگذارد و در معرض دید کاربران و مشتریان باشد اسلایدر سایت است .با استفاده از اسلایدر سایت شما هم می توانید به سایتتان زیبایی خاصی را بدهید و همچنین می توانید با استفاده از آن آخرین خبرها را از تیم و کسب و کارتان به مشتریان ارائه دهید .اگر سری به سایت های فروشگاه های اینترنتی مانند: دیجی کالا و … بزنید می بینید که با استفاده از تصاویر جذاب پیشنهادها ، خبرها و اعلان هایی را برای مشتریان خود تدارک دیده اند که باعث جذب مخاطبان می شود .



۳-آیا از نظرات کاربرانتان با خبر هستید ؟

شما زمانی که دارای یک کسب و کار اینترنتی هستید باید بدانید که برای چه کسانی فعالیت می کنید ؟ آیا خدمات و محصولات شما رضایت کاربران را به همراه دارد ؟آیا توانسته اید محصول خوبی را روانه ی بازار کنید ؟ چند درصد از افراد محصولات شما را پیشنهاد داده اند ؟ و سوالاتی از این دست .پاسخ این سوالات در زمانی که شما صاحب کسب و کار اینترنتی هستید ، با نظر سنجی اعلام می شود .

اگر شما در سایتتان یک نظر سنجی در مورد خدمات و محصولاتتان ندارید پیشنهاد میکنم همین امروز دست به کار شوید و یک نظر سنجی خوب و همه جانبه را طراحی کرده و در معرض دید کاربران قرار دهید و از آنها بخواهید که در آن نظر سنجی شرکت کنند .سعی کنید از فرم های پیشنهادی استفاده کنید ، مثلا اگر محصولی را تولید می کنید و به صورت اینترنتی می فروشید سعی کنید به کاربران این گزینه را بدهید که آنها به شما پیشنهاد دهند که محصول بعدی را چگونه و با چه امکاناتی تولید کنید ؟این تکنیک باعث می شود که کاربر حس برتری نسبت به سایر افراد داشته باشد و خودش را صاحب نظر بداند و در مقابل وقتی ببیند که شما به ایده و عملکرد کاربران احترام می گذارید شک نکنید که آنها را در لیست بهترین مشتریان خود جای داده اید .

۴-ایمیل های زیادی را دریافت کنید :

کاربران وقتی وارد سایت شما می شوند به همان راحتی ایمیل هایشان را در اختیار سایت شما نمی گذارند آنها بعد از گذاشتن چند دقیقه ، چند ساعت یا چند روز زمان در سایت شما سعی می کنند که به شما اعتماد کنند .اما اگر شما نتوانید بخوبی فضای سایتتان را طراحی کنید و آنها را در قبال خدماتی که ارائه می دهید ترغیب کنید تا ایمیل هایشان را در اختیارتان بگذارند مشتریانتان را از دست داده اید .سعی کنید از تکنیک جوامع مجازی استفاده کنید ، کاربر را دعوت کنید تا به پروفایل شما در جوامع مجازی سر بزند و بعد از بازدید از پروفایل شما و شناخت نسبی که از شما به دست می آورد به سایت شما باز گشته و مطالب شما را مطالعه می کند و این فرصت خوبی است که به بهانه ی یک هدیه ایمیل کاربر را دریافت کنید .


۵-از لوگوی اختصاصی استفاده کنید :



سعی کنید برای اینکه بتوانید حرفه ای تر در کسب و کار اینترنتی عمل کنید از لوگوی اختصاصی استفاده کنید که در کنار تب مرورگر نمایش داده می شود .اکثر وب سایت ها از این تکنیک استفاده نمی کنند شما با استفاده از این تکنیک می توانید به کاربران و مشتریان خاص بودن خودتان را ثابت کنید و این تصویر را در ذهن افراد باقی می گذارید تا در دفعات بعد اگر جایی لوگوی شما را مشاهده کردند به سایت شما سر بزنند


.نتیجه گیری:

نکات مهم در کسب و کار اینترنتی ، نکات و تکنیک های کسب و کار اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-business/) بسیار زیاد هستند شما در این مقاله با ۵ نکته طلائی آشنا شده اید سعی می کنیم در مقالات بعدی نیز نکات مهم در کسب و کار اینترنتی را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم .

نویسنده: عباس حبیبی (http://businessland.blog.ir/) – ماهان تیموری (http://mahanteymouri.ir/)

تیم آموزشی ماهان تیموری (http://mahanteymouri.ir/)