PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چگونه از وب سایت برای ارتباط با مشتریان استفاده کنیم



whdesign
December 14th, 2016, 11:36
چگونه از وب سایت خود برای ارتباط با مشتریان استفاده کنیمبرای ایجاد رابطه قوی و جادویی با مشتریان باید از روش های مختلف بهره ببریم. این که بتوانیم با مشتریان رابطه فوق العاده و ایده آل داشته باشیم کاری بسیار آسان می باشد،‌ اما خبره شدن در آن به تلاش واقعی نیاز دارد.شما می توانید با کارکردن بر روی برخی ویژگی ها در این بخش خبره شوید. منظور از خبره شدن ، بدست آوردن مهارت ایجاد ارتباط با مشتری است.شما صاحب هر نوع کسب و کاری باشید نیاز به این مهارت دارید، حال اگر کسب و کار شما توسط یک وب سایت به دیگران عرضه میشود و مردم از صفحه یک وب سایت و درگاه اینترنتی شما را مورد بررسی قرار میدهند کار شما بسی سخت تر است. چون در فضای سنتی مخاطب شما را می بیند و ارتباط موثری برقرار میشود به دلایل روانشاسی ، اما در وب و اینترنت ارتباط و حفظ ارتباط کمی سخت تر است .
قطعا شما یک وب سایت که راه اندازی میکنید تمامی کارهای مهم را انجام نداده اید بلکه این وب سایت دروازه ایی است برای تعامل شما و مخاطبی که تبدیل به مشتری شود و حفظ کزدن این مشتری و تبدیل آن به مشتری وفادار واقعا مهارت ورزی و پیگیری میخواهد.
در این مقاله روش هایی را متذکر میشویم که وب سایت شما را از حالت سکون و رخوت نجات دهیم، شاید مواردی که در ادامه میگوییم جرقه ایی باشد در ذهن شما برای اینکه تصمیم بگیرید ارتباط وب سایت خود را با مشتریان افزایش دهید.
ما تصور میکنیم شما در حال حاضر صاحب وب سایتی هستید که کسب و کارتان را در آن منتشر کردید و مایل هستید خود را به دیگران معرفی کنید و مراحل اولیه عملا انجام شده.


ظهوری خلاقانهدر درجه اول وقتی کاربران وارد یک سایتی میشوند باید نقطه ایی خیره کننده در ذهن آن ها نقش ببنند که آن صفحه را نبنند و سراغ پیج دیگری بروند. باید طراحی وب سایت شما جلب توجه کند، طرحی زیبا داشته باشد. به گرافیک اولیه وب سایت خود توجه کنید.
نظم و ارتباطاتزمانی که کاربر وارد سایتی میشود نباد زیاد به دنبال مقصد بگردد، مسیر را برای کاربر راحت کنید و بدانید مثلا یک کاربر برای ارتباط با شما نباید سایتتان را زیر و رو کند، بلکه بصورت شفاف پل ارتباطی شما و کاربر باید واضح و کوتاه و مشخص باشد.
لینک هایی بدون سرمقصدبدترین اتفاق میتواند این باشد که دگمه ایی را در سایت تان قرار دهید ولی لینک مشخصی نداشته باشد ، عملا بدون کاربرد باشد.مثلا روی صفحه محصولات ویژه کلیک میکنید اما هیچ اتفاقی نمی افتد.حس بد و اعتبار کمی را برای شما در مخاطب بوجود مب آورد.
شفاف سازیدر توضیحات محصولات و خدمات خود شفاف سازی کنید سعی کنید تمامی اطلاعات صادقانه باشد و به دور از هرگونه بزرگ نمایی آن را ارائه دهید. مثلا اگر فروش یک کیف را دارید عکسی واقعی از محصول خود با مشخصات مقیاس و جنس قرار دهید نه عکسی مشابه.
بازاریابی محتوایی را به یاد بیاوریدمتناسب با محصول و خدماتی که دارید تولید محتوای مناسب داشته باشید، این کار باعث میشود در جستجو ها در پیش چشم مشتری بیایید. بازاریابی محتوا یکی از روش های نوین بازاریابی در دنیای امروز محسوب می شود و با تولید محتوای مناسب برای کاربران می توانید اعتماد آنها را به سمت خود جلب نمایید و برند خود را تثبیت کنید. مقالات وب24 در مورد بازاریابی محتوا را می توانید در بخش بازاریابی محتوا (http://www.web24.ir/tag/13/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%d b%8c-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%d b%8c-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c.aspx) مطالعه نمایید.
تعاملات تشویقی و تخفیفیبسیاری از وب سایت های فروش، برای مشتریان خود تخفیف و پاداش قرار میدهند این کار میتواند در خرید اول اتفاق بیفتد یا روش های دیگری داشته باشد، اما مطمئنا هر عامل تشویقی می تواند به فروش شما کمک زیادی بکند. سعی کنید از عواملی برای تشویق و تخفیف استفاده نمایید که با مخاطب شما همخوانی دارد.
اطلاعات مخاطبهمیشه اطلاعات افرادی که وارد وب سایت شما می شوند را بگیرید و حفظ کنید. مانند ایمیل یا شماره تماس. فستیوال ها و اطلاعیه ها را به آن ها بفرستید و با آنها ارتباط مستمر برقرار نمایید.
شبکه های اجتماعیاز شبکه های اجتماعی برای ارتباطات و تعاملات با مشتریان طبق اصول خاصی استفاده کنید و آن ها را به وب ساتتان هدایت کنید. مقالات مرتبط با بازاریابی در شبکه های اجتماعی را می توانید در بخش بازاریابی شبکه های اجتماعی (http://www.web24.ir/tag/51/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%d b%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9%db%8c.aspx) مطالعه نمایید.
مشاوره دهیدبرای محصول و خدمت خود همیشه به مشتری اینترنتی امکان مشاوره دهید و این قسمت را واضح در دید مشتری و کاربران قرار دهید تا احساس خوشایندی داشته باشند و با شما ارتباط برقرار کنند و سعی کنید همواره پاسخ ها را به موقع بدهید.
ایجاد عکس العمل در مشتریهر صفحه ایی که تولید میکنید و برای آن زحمت می کشید آن را همان طور بدون کاربرد منتشر نکنید مثلا اگر در حال معرفی محصولات هستید ما بین آن یک محصول ویژه را با تخفیف لینک دهید تا کاربر عکسالعمل نشان دهد و روی آن کلیک کند ،ذاین کار شاید سبب خرید شود
در مقالات آینده سعی بر آن داریم که تبدیل کاربر به مشتری و مشتری را به مشتری وفادار ارائه دهیم . با نظراتتان ما را جهت ارتقاء همراهی کنید.
امیداوریم که با رعایت نکات فوق بتوانید وب سایت خود را به مرکزی برای ارتباط بهتر با مشتریان تبدیل کنید.


منبع: http://www.web24.ir