abbas_habibi
December 7th, 2016, 15:24
مقدمه سبدهای خرید نیمه کاره:
سبدهای خرید نیمه کاره ،علت سبدهای خرید نیمه کاره خریدهای نیمه کاره در فروشگاه های اینترنتی چیست ؟ در این مقاله به بررسی عواملی که باعث می شوند تا سبدهای فروشگاه اینترنتی نیمه کاره رها شوند می پردازیم .با تعریف هایی که از بازاریابی اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-marketing-education/) می شود ،می توان بازاریابی اینترنتی را در دو فعالیت(کار) خلاصه کرد : افزایش ترافیک و تبدیل آنها
منظور از ترافیک چیست ؟
معنای ترافیک این است که افرادی را به سمت سایت خود هدایت کنیم تا بتوانند از خدمات استفاده کنند.مهم ترین موضوعی که باید آنرا در نظر گرفت در زمینه موفقیت سایت ، ساخت ترافیک نیست ، شما می توانید با پرداخت یک مبلغ مشخص برای سایت خودتان ترافیک ایجاد کنید و بازدید خود را بالا ببرید .
اما مهمترین عاملی که باعث موفقیت شما در افزایش فروش می شود چیست ؟
تبدیل در سایت ها باعث افزایش فروش خواهند شد و به شما کمک خواهند کرد که بتوانید کاربران را به سمت خودتان جذب کنید و از آنها پول بسازید سایت های موفق در حال تلاش هستند که نرخ تبدیل سایتشان را بهینه سازی کنند .و مشاهده می کنید که اکثر سایت هایی که تا به الان موفق شده اند هم به ارائه خدمات بپردازند و هم فروش داشته باشند نرخ سایت خودشان را بهینه سازی کرده اند و از کاربران عادی که به صورت گذری به سایت آنها مراجعه کرده بودند کسب در آمد اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-business/) داشته اند
.اکنون بعد از تعریفاتی که در بالا داشتیم ، باید مفهوم تبدیل را بیشتر بشناسیم :
تبدیل در یک تعریف ساده و کوتاه تبدیل بازدید کننده به خریدار است که این موضوع باعث افزایش فروش و کسب در آمد های اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-business/) می شود .
نرخ تبدیل چیست ؟
نرخ تبدیل به درصدی از بازدیدکنندگان می گویند که از سایت خرید می کنند . آمار ها نشان می دهد که کمتر از ۱ درصد کاربرانی که از صفحه یک محصول بازدید می کنند تصمیم به خرید محصول می گیرند .با این حال نرخ تبدیل واقعی کمتر از ۱ درصد است ، اکثر بازدیدکنندگان از صفحات دیگری که درسایت وجود دارد به صفحات فروشگاه می رسند و محصول را بازدید و سپس خرید می کنند .
یکی از نکاتی که باید مد نظر داشته باشید کاربرانی که خرید آنها قطعی نشده است بر روی دکمه ی اضافه کردن محصول به سبد خرید کلیک می کنند تا محصول به سبد خرید اضافه شود .برای درک مطالب این موضوع شما احتمالا به فروشگاه های زنجیره ای مراجعه کرده اید مثل شهروند ،هایپر استار ،رفاه و غیره با این حال کمتر این صحنه را مشاهده کرده اید که فردی یک سبد را برداشته و آنرا پر از محصولات مورد نیاز خود کند و سپس از خرید منصرف شود و آن سبد را نمیه کاره رها کند و از فروشگاه خارج شود .این افراد کم هستند زیرا تمام آن فروشگاه ها به صورت های مختلفی تحت کنترل افراد است و دوربین های زیادی بر فعالیت آنها نظارت دارد و مشتریان به راحتی نمی توانند فرایند را لغو کنند .اما در کسب و کارهای اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-business/) و فروشگاه های اینترنتی مشتریان وقتی در سایت هستند و محصولات مورد نظر را به سبد اضافه می کنند خیلی راحت می توانند سبد را نیمه کاره رها کنند و از سایت خارج شونداین روزها اکثر سایت ها به صورتی طراحی می شوند که فردی وقتی وارد فروشگاه اینترنتی می شود و محصول خود را به سبد خرید اضافه می کند ، اگر از سایت خارج شود و دوباره به آن فروشگاه اینترنتی بازگردید سبد فروشگاه شما با همان محصولات در سرجای خودش باقی مانده است .یک شرکت معتبر تحقیقاتی که در زمینه بازاریابی دیجیتال (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-marketing-education/)فعالیت می کند اعلام کرده است که حداقل ۶۰ درصد خریداران سایت سبد خرید خود را نیمه کاره رها می کنند.
اکنون باهم به بررسی رها کردن سبد خرید می پردازیم :
یک گروه تحقیقاتی با بررسی ده هزار سایت مختلف در زمینه های ذکر شده نتایج جالبی به دست آورده اند.کاربران بعد از اضافه کردن یک محصول به سبد خرید :۳۹ درصد از آنها از خرید محصولشان از آن سایت منصرف شده اند۲۶ درصد محصول را از رقبای آن فروشگاه اینترنتی خرید کرده اند۱۷ درصد از مشتریان فروشگاه اینترنتی محصولات خودشان را به صورت فیزیکی خریداری کرده اند .۱۸ درصد آنها به فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده اند و همان محصول را خریداری کرده اند .و اینجا به این نکته می رسیم که کاربران یا مشتریانی که سبد خرید را رها می کنند ۸۲ درصد فروش ها از فروشگاه اینترنتی از بین می رود ، این افراد سبد خرید را کنار گذاشته و دیگر به آن سایت مراجعه نمی کنند .نکته بسیار مهم این است که مهم ترین دلیلی که سبدهای خرید فروشگاه اینترنتی شما نیمه کاره رها می شوند فرآیند خریدی است که توسط شما طراحی شده است و بیشترین ترک از خرید زمانی اتفاق می افتد که کاربران به صفحه پرکردن فرم برخورد می کنند بنابراین فرایند خرید باید طوری انجام شود که بهینه سازی شده باشد و کمترین انصراف را داشته باشید.
فرآیند خرید را چگونه بهینه سازی کنیم ؟
سبدهای خرید نیمه کاره ، بازاریابی اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-marketing-education/)برای ایجاد راحتی و سهولت و همچنین مدرن کردن فرایند خرید به خریداران کمک بسیاری کرده است . با استفاده از نکات زیر می توانید اجزاء مهم صفحه خود را طوری بهینه کنید که کمترین انصراف را داشته باشید.
فیلدهای فرم سفارش :
بازدید کننده مجبور است در هنگام خرید یکسری از سوالات پرسیده شده در فرم را جواب دهد تا بتواند خرید خودش را انجام دهد فیلد می گویند .این بخش بیشتر درصد لغو خرید را دارد که کاربران با مراجعه به این فرم ها ازادامه خرید منصرف می شوند.سعی کنید در هنگام خرید اطلاعاتی که لازم و مهم است را دریافت کنید ، زیرا با این کار می توانید به کاربر کمک کنید که بجای پرکردن یک فرم طولانی یک فرم ساده و کوچک را پر کند و خرید خود را کامل کند .اگر شما بتوانید فیلدهای خریدتان را کاهش دهید می توانید تا دو برابر افزایش فروش داشته باشید ! با پر شدن هر فرم می توان یک خرید ایجاد نمود .نکته ی دیگری که باید بدانید ترتیب فیلدها است که در فرم بسیار مهم است سعی کنید از فروشگاه های موفقی که در زمینه کسب و کار اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-business/) فعالیت می کنند ایده بگیرید و فرم سفارش خودتان را طراحی کنید .
نتیجه گیری:
سبدهای خرید نیمه کاره (http://mahanteymouri.ir/shoppingbagtips) ، در این مقاله به بررسی سبدهای نیمه کاره ی خرید در فروشگاه اینترنتی پرداختیم و نکاتی که ارائه دادیم می تواند نقش مهم در فرایند خرید شما داشته باشد از این نکات استفاده کنید تا بتوانید کاربران عادی سایت را به خریدار تبدیل کنید .نویسنده : عباس حبیبی (http://businessland.blog.ir)– ماهان تیموری (http://mahanteymouri.ir)تیم آموزشی ماهان تیموری (http://mahanteymouri.ir/)دانلود PDF مقاله (http://mahanteymouri.ir/wp-content/uploads/2016/12/shoppingbasket.pdf)
سبدهای خرید نیمه کاره ،علت سبدهای خرید نیمه کاره خریدهای نیمه کاره در فروشگاه های اینترنتی چیست ؟ در این مقاله به بررسی عواملی که باعث می شوند تا سبدهای فروشگاه اینترنتی نیمه کاره رها شوند می پردازیم .با تعریف هایی که از بازاریابی اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-marketing-education/) می شود ،می توان بازاریابی اینترنتی را در دو فعالیت(کار) خلاصه کرد : افزایش ترافیک و تبدیل آنها
منظور از ترافیک چیست ؟
معنای ترافیک این است که افرادی را به سمت سایت خود هدایت کنیم تا بتوانند از خدمات استفاده کنند.مهم ترین موضوعی که باید آنرا در نظر گرفت در زمینه موفقیت سایت ، ساخت ترافیک نیست ، شما می توانید با پرداخت یک مبلغ مشخص برای سایت خودتان ترافیک ایجاد کنید و بازدید خود را بالا ببرید .
اما مهمترین عاملی که باعث موفقیت شما در افزایش فروش می شود چیست ؟
تبدیل در سایت ها باعث افزایش فروش خواهند شد و به شما کمک خواهند کرد که بتوانید کاربران را به سمت خودتان جذب کنید و از آنها پول بسازید سایت های موفق در حال تلاش هستند که نرخ تبدیل سایتشان را بهینه سازی کنند .و مشاهده می کنید که اکثر سایت هایی که تا به الان موفق شده اند هم به ارائه خدمات بپردازند و هم فروش داشته باشند نرخ سایت خودشان را بهینه سازی کرده اند و از کاربران عادی که به صورت گذری به سایت آنها مراجعه کرده بودند کسب در آمد اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-business/) داشته اند
.اکنون بعد از تعریفاتی که در بالا داشتیم ، باید مفهوم تبدیل را بیشتر بشناسیم :
تبدیل در یک تعریف ساده و کوتاه تبدیل بازدید کننده به خریدار است که این موضوع باعث افزایش فروش و کسب در آمد های اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-business/) می شود .
نرخ تبدیل چیست ؟
نرخ تبدیل به درصدی از بازدیدکنندگان می گویند که از سایت خرید می کنند . آمار ها نشان می دهد که کمتر از ۱ درصد کاربرانی که از صفحه یک محصول بازدید می کنند تصمیم به خرید محصول می گیرند .با این حال نرخ تبدیل واقعی کمتر از ۱ درصد است ، اکثر بازدیدکنندگان از صفحات دیگری که درسایت وجود دارد به صفحات فروشگاه می رسند و محصول را بازدید و سپس خرید می کنند .
یکی از نکاتی که باید مد نظر داشته باشید کاربرانی که خرید آنها قطعی نشده است بر روی دکمه ی اضافه کردن محصول به سبد خرید کلیک می کنند تا محصول به سبد خرید اضافه شود .برای درک مطالب این موضوع شما احتمالا به فروشگاه های زنجیره ای مراجعه کرده اید مثل شهروند ،هایپر استار ،رفاه و غیره با این حال کمتر این صحنه را مشاهده کرده اید که فردی یک سبد را برداشته و آنرا پر از محصولات مورد نیاز خود کند و سپس از خرید منصرف شود و آن سبد را نمیه کاره رها کند و از فروشگاه خارج شود .این افراد کم هستند زیرا تمام آن فروشگاه ها به صورت های مختلفی تحت کنترل افراد است و دوربین های زیادی بر فعالیت آنها نظارت دارد و مشتریان به راحتی نمی توانند فرایند را لغو کنند .اما در کسب و کارهای اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-business/) و فروشگاه های اینترنتی مشتریان وقتی در سایت هستند و محصولات مورد نظر را به سبد اضافه می کنند خیلی راحت می توانند سبد را نیمه کاره رها کنند و از سایت خارج شونداین روزها اکثر سایت ها به صورتی طراحی می شوند که فردی وقتی وارد فروشگاه اینترنتی می شود و محصول خود را به سبد خرید اضافه می کند ، اگر از سایت خارج شود و دوباره به آن فروشگاه اینترنتی بازگردید سبد فروشگاه شما با همان محصولات در سرجای خودش باقی مانده است .یک شرکت معتبر تحقیقاتی که در زمینه بازاریابی دیجیتال (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-marketing-education/)فعالیت می کند اعلام کرده است که حداقل ۶۰ درصد خریداران سایت سبد خرید خود را نیمه کاره رها می کنند.
اکنون باهم به بررسی رها کردن سبد خرید می پردازیم :
یک گروه تحقیقاتی با بررسی ده هزار سایت مختلف در زمینه های ذکر شده نتایج جالبی به دست آورده اند.کاربران بعد از اضافه کردن یک محصول به سبد خرید :۳۹ درصد از آنها از خرید محصولشان از آن سایت منصرف شده اند۲۶ درصد محصول را از رقبای آن فروشگاه اینترنتی خرید کرده اند۱۷ درصد از مشتریان فروشگاه اینترنتی محصولات خودشان را به صورت فیزیکی خریداری کرده اند .۱۸ درصد آنها به فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده اند و همان محصول را خریداری کرده اند .و اینجا به این نکته می رسیم که کاربران یا مشتریانی که سبد خرید را رها می کنند ۸۲ درصد فروش ها از فروشگاه اینترنتی از بین می رود ، این افراد سبد خرید را کنار گذاشته و دیگر به آن سایت مراجعه نمی کنند .نکته بسیار مهم این است که مهم ترین دلیلی که سبدهای خرید فروشگاه اینترنتی شما نیمه کاره رها می شوند فرآیند خریدی است که توسط شما طراحی شده است و بیشترین ترک از خرید زمانی اتفاق می افتد که کاربران به صفحه پرکردن فرم برخورد می کنند بنابراین فرایند خرید باید طوری انجام شود که بهینه سازی شده باشد و کمترین انصراف را داشته باشید.
فرآیند خرید را چگونه بهینه سازی کنیم ؟
سبدهای خرید نیمه کاره ، بازاریابی اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-marketing-education/)برای ایجاد راحتی و سهولت و همچنین مدرن کردن فرایند خرید به خریداران کمک بسیاری کرده است . با استفاده از نکات زیر می توانید اجزاء مهم صفحه خود را طوری بهینه کنید که کمترین انصراف را داشته باشید.
فیلدهای فرم سفارش :
بازدید کننده مجبور است در هنگام خرید یکسری از سوالات پرسیده شده در فرم را جواب دهد تا بتواند خرید خودش را انجام دهد فیلد می گویند .این بخش بیشتر درصد لغو خرید را دارد که کاربران با مراجعه به این فرم ها ازادامه خرید منصرف می شوند.سعی کنید در هنگام خرید اطلاعاتی که لازم و مهم است را دریافت کنید ، زیرا با این کار می توانید به کاربر کمک کنید که بجای پرکردن یک فرم طولانی یک فرم ساده و کوچک را پر کند و خرید خود را کامل کند .اگر شما بتوانید فیلدهای خریدتان را کاهش دهید می توانید تا دو برابر افزایش فروش داشته باشید ! با پر شدن هر فرم می توان یک خرید ایجاد نمود .نکته ی دیگری که باید بدانید ترتیب فیلدها است که در فرم بسیار مهم است سعی کنید از فروشگاه های موفقی که در زمینه کسب و کار اینترنتی (http://mahanteymouri.ir/category/articles/internet-business/) فعالیت می کنند ایده بگیرید و فرم سفارش خودتان را طراحی کنید .
نتیجه گیری:
سبدهای خرید نیمه کاره (http://mahanteymouri.ir/shoppingbagtips) ، در این مقاله به بررسی سبدهای نیمه کاره ی خرید در فروشگاه اینترنتی پرداختیم و نکاتی که ارائه دادیم می تواند نقش مهم در فرایند خرید شما داشته باشد از این نکات استفاده کنید تا بتوانید کاربران عادی سایت را به خریدار تبدیل کنید .نویسنده : عباس حبیبی (http://businessland.blog.ir)– ماهان تیموری (http://mahanteymouri.ir)تیم آموزشی ماهان تیموری (http://mahanteymouri.ir/)دانلود PDF مقاله (http://mahanteymouri.ir/wp-content/uploads/2016/12/shoppingbasket.pdf)