PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کدام نوع لوگو بیشترین استفاده را دارد؟



zavash
November 30th, 2016, 23:29
http://www.upsara.com/images/j81e_puma-logo-free-artwork-vector-graphic-resourcesi.jpg


انتخاب سبک یک آرم تاثیر به سزایی در ماندگاری یک شرکت و محبوبیت آن دارد همچنین در توسعه پذیری و هزاران نکته تاثیر گذار دیگر موثر است شاید اکسر شما قبل از خواندن این مقاله بدانید که کدام نوع و سبک لوگو شایع ترین آن است!
به نظر شما کدام سبک از لوگو بیشترین استفاده در میان سازمان ها و شرکت ها دارند ؟!درسته! سبک ترکیبی سبکی که در آن نوشته و اشکال با هم ترکیب و تلفیق داده میشوند و یک موضوع واحد را میرسانند دلایل این که این سبک محبوب ترین پر استفاده ترین سبک طراحیست چیست؟




سبک ترکیبی در طراحی لوگو (http://www.butydesign.ir/) محبوب است زیرا راحت تر به خاطر سپرده میشود همچنین با طراحی 2 لوگو ماندگار در کنار هم و ترکیب آن ها یک لوگوی واحد و حرفه ای طراحی میشود
آرم ها شرح موضوع کاری شماست و در آن به دلیل این که از تصاویر اشکال استفاده کرد میتوان موضوع کاری یک سازمان و آن چه او را در بین شرکت های دیگر متفاوت میکند را نشان داد تمامی این عوامل کمک میکند تا نام آن شرکت به آسانی شناخته شود
سبک ترکیبی بسیار برای شرکت های تازه تاسیس و نوپا مناسب است و هویت سازی مناسبی را برای آن ایفا میکند شما به وسیله ی لوگو (http://mashable.com/2014/04/30/logo-design-tips/) به وسیله آرم شرکت موضوع کاری نمایش داده شده و همچنین در کنار آن نام شرکت توسعه میباد در واقع هویت بصری و توصیفی در کنار هم هستنند و بعد ها اکسر شرکت ها نام زیر لوگو را برداشته و آن را به صورت نماد استفاده میکنند اما قبل از آن این نام به خاطر افراد سپرده شده است مانند لوگو puma
یکی دیگر از مسائل مهم و قابل توجه لوگو های ترکیبی این است که به راحتی میتوان قانون کپی رایت را برای این لوگو ها حفظ کرد و یونیک بودن را اثبات کرد به دلیل این که نام لوگو در کنار نماد ان استفاده میشود



منبع: کدام نوع لوگو بیشترین استفاده را دارد؟ (http://www.butydesign.ir/ledode/2016/11/%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d9%86%d9%88%d8%b9-%d9%84%d9%88%da%af%d9%88-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%9f/)