ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : DirectI مشکل پیدا کرده ؟



alisc
November 30th, 2010, 10:16
با سلام و عرض ادب خدمت تمامی همکاران عزیز و گرامی ،

DirectI مشکل پیدا کرده ؟

ما نمیتونیم به پنل هامون وارد بشیم !
با پیغام زیر مواجه میشیم :

[r3] Error Message: Invalid Password/Username, or your User account maybe Inactive or Suspended

از اونجایی که ریسلر دارم ، باهاشون تماس گرفتم ، میگن دایرکت آی در حال تعمیر یرخی بخشهاست !

آیا برای همه این مشکل وجد داره ؟

amiri113
November 30th, 2010, 11:03
من با يک يوزر ريسلر زير ريسلر اصلی خودمون وارد شدم و بدون مشکل وارد شد.

alisc
November 30th, 2010, 11:21
من با يک يوزر ريسلر زير ريسلر اصلی خودمون وارد شدم و بدون مشکل وارد شد.

بله ، مثل این که فقط پنل ما مشکل داره !

---------- Post added at 12:21 PM ---------- Previous post was at 12:17 PM ----------

دوستان گرامی ، ما با کدوم ایمیل دایرکت آی باید مکاتبه کنیم ؟

amiri113
November 30th, 2010, 11:27
تيکت باز کنيد:
Support Center | ResellerClub (http://www.resellerclub.com/support)


ولی دير جواب ميدن احتمالا!

alisc
November 30th, 2010, 11:42
دوستان گرامی ، معمولا این پیغام چه مواقعی پیش میاد ؟

saeed25
November 30th, 2010, 12:02
با دروود
گويا پنل نمايندگي جناب نيما(آفق هاستينگ)نيز دچار مشكل شده است و از اين رو همه زير نمايندگان ايشان نيز با اين دشواري روربرو هستند!
اگذ شما هم از ايشان سرويس داريد بايد به گفته ايشان،چند روزي صبر كنيد.

alisc
November 30th, 2010, 12:18
آخه تا کی ؟

نه گوشیشون رو جواب میدن ! نه تیکت رو جواب میدن ! الان 3 روزه اینجوری شده !

http://www.webhostingtalk.ir/f23/14016/index6.html#post170908

باز هم باید صبر کنیم ؟

---------- Post added at 01:18 PM ---------- Previous post was at 01:05 PM ----------

اگر خدایی نکرده ، خدایی نکرده ، خدایی نکرده پنا ایشون باز نشه ! تکلیف ما چیه ؟

پولی که از ما رفته به درک !
ما چطور میتونیم دامین مشتری ها رو به پنل دیگه ای انتقال بدیم ؟

nimafire
December 9th, 2010, 00:34
سلام
من در مسفارت بودم. تیکت های شما عزیزان هم در حالت نگه داشته قرار میگرفت. نگران نباشید. ما 3 سال هست پیوسته با ریسلر کلاب کار میکنیم.
مشکلی برای سیستم ایجاد شده بود که درخواست ها به ایمیل من ارسال میشد که متاسفانه مسافرت بودم و با وجود مکاتبه و تلاش زیاد پرسنل برای ارتباط با من این مشکل تا برگشت من به درازا کشید
مشکل برطر شده و من مجدد از عزیزان عذرخواهی میکنم.
البته در تاپیک مربوطه هم اعلام کردم

با تشکر