گفتگوی بیشتر در تلگرام:
NiraCloudSupport@ (https://telegram.me/NiraCloudSupport)
2JZ
October 20th, 2016, 12:34
سلام وقت بخیر
چه تاپیک با سلیقه ای :53:
از چه هاردی استفاده می فرمائید؟
امکان تنظیم rdns / ptr برای آی پی وجود داره؟
hpnn.wm
October 20th, 2016, 13:33
سلام وقت بخیر
چه تاپیک با سلیقه ای :53:
از چه هاردی استفاده می فرمائید؟
امکان تنظیم rdns / ptr برای آی پی وجود داره؟
سلام و درود خدمت شما دوست عزیز
ممنون نظر لطفتون هست
در مورد هارد، هارد های ساتا هستند اما به دلیل اینکه از ۶ هارد جداگانه بر روی سرور ها استفاده شده و متمرکز بر روی یک هارد نیست، ( Raid 10 شده است) کندی محسوسی که در اکثر سرورهایی که از هارد بجای SSD استفاده میکنند رو نخواهد داشت و عملا همه چیز روان بدون کندی انجام میگیره !
در مورد rdns/ptr بله امکان ست شدنش برای آی پی وجود داره
در خدمتتون هستیم
با احترام
dertgtr
October 20th, 2016, 13:36
7 روز تست رایگان رو تیکت بزنیم یا ؟
rdns/ptr بر روی دومین ایرانی هم قابل ارائه هست؟
hpnn.wm
October 20th, 2016, 13:41
7 روز تست رایگان رو تیکت بزنیم یا ؟
rdns/ptr بر روی دومین ایرانی هم قابل ارائه هست؟
سلام خدمت شما
بله لطفا تیکت کنید
بله بر روی دامنه ایرانی هم قابل ست است
با احترام
alireza313
November 4th, 2016, 12:35
تایید میشن
davoud.maani
November 4th, 2016, 13:27
سلام
آیا این کد تخفیف و 7 روز تست هنوز اعتبار داره؟!
mibfa
November 4th, 2016, 15:43
سرور ها به شدت کند هستن و افتضاح
پلن ویژه گرفتم به زور به ssh وصل میشه
hpnn.wm
November 4th, 2016, 16:14
سرور ها به شدت کند هستن و افتضاح
پلن ویژه گرفتم به زور به ssh وصل میشه
اگر امکانش باشه لطفا نام کاربری که توی وب سایت ما دارید رو بفرمایید
چون هیچ گونه شکایتی در طی ۷ روز گذشته نداشتیم و قبل از اون هم اگر داشتیم ، تمامی مبلغ بی چون چرا برگشت خود !
- - - Updated - - -
سلام
آیا این کد تخفیف و 7 روز تست هنوز اعتبار داره؟!
سلام و درود خدمت شما
بله دوست عزیز هنوز اعتبار داره
با احترام
mibfa
November 4th, 2016, 16:47
امروز دیگه تیکت کردم . بله بنده اهل شکایت نیستم ولی دیگه این سرور شما اجازه نداد که جلوی خودم را بگیرم و تو تایپک خودتان عنوان نکنم
خیلی سرور از همکاران گرفتم و بیشتر هم شمکل دار بودند ولی نمیدونم چرا باز از این انجمن سرور میگیرم . انصافا همزمان با شما یک سرور با مشخصات رم 1 و پردازنده 2 گرفتم این قدر اذیت نشدم
با سلام خدمت شما
ببخشید که در اول شما رو نشناختم آقای عابدی !
قربان ظاهرا شما جزو اون تیپ آدمایی هستید که وقتی مشکلی برای خوشون پیش می اد به جای اینکه دنبال راه حلش بیافتند بقیه رو عامل این مشکل می دونند
دلیل حرف بالایی آینه که الان که داشتم مصرف منابع شما رو چک می کردم ، دیدم که ۱۰۰ درصد سی پی یو شما در حال استفاده هست (حالا دلیلش رو نمی دونم ممکنه اتک باشه ، یا کانفیگ اشتباه یا ...) بنابراین وقتی شما به زور می تونید به ssh دلیلش اینه نه سرویس دهی ما !
مورد جالب دوم اینکه شما حتی به خودتون زحمت ندادید که در طی این مدت که مشکل پیش اومده یه تیکت بدید تا بررسی بکنیم . آخرین تیکت شما مرتبط به ۳۷ دقیقه پیش هست ، و قبل اون دقیقا ۷ روز پیش تیکت دادید !
دفعه پیش هم تیکتتون مرتبط با کندی بود ، ولی دفعه پیش هم بنده خدمتتون عرض کرده بودم که کلا روی اون هارد مشکل وجود داشت و شما و همه یوزر ها رو هم منتقل کردیم به هارد جدید و در حال حاضر هیچ مشکلی من جمله کندی در هارد وجود ندارد (برای اثبات حرف خودم اسکرین شات مصرف هارد رو هم گذاشتم)
مورد سوم اینکه دوست عزیز شما ظاهرا با کسایی که نمی توانند با ما رقابت سالم داشته باشند همکاری می فرمایید ! این رو هم از اینجا متوجه شدم که شما که ناراضی بودید ، چرا به ما اعلام نکردید که ناراضی هستید و ما مبلغ شما رو تمام و کمال بر گردونیم ؟!
ظاهرا شما فکر کردید ما جزو همون فروشنده های تابستانی هستیم و لنگ ۲۰ هزار تومن پول ناقابل شما ! شما علاوه بر اینکه چیزی در طی این مدت در مورد مشکلات به ما نفرموده اید بلکه حتی درخواست کنسل هم نزدید
میزان مصرف هارد و سی پی یو شما نیز ضمیمه شد
میزان مصرف هارد
33992
میزان مصرف سی پی یو
33993
امروز دیگه تیکت کردم . بله بنده اهل شکایت نیستم ولی دیگه این سرور شما اجازه نداد که جلوی خودم را بگیرم و تو تایپک خودتان عنوان نکنم
خیلی سرور از همکاران گرفتم و بیشتر هم شمکل دار بودند ولی نمیدونم چرا باز از این انجمن سرور میگیرم . انصافا همزمان با شما یک سرور با مشخصات رم 1 و پردازنده 2 گرفتم این قدر اذیت نشدم
اما در مورد حرف بالا کمی جای تامل داره ! شما حتی یک تیکت نزدید و بعد یک دفعه توی انجمن اظهار کردید "سرویس های ما افتضاح هست" و بعد خیلی ساده می ایید می گید که اهل شکایت نیستید
راستش خود این مساله خنده دار هست ! کسی هم که اهل شکایت باشه باید اول مشکل رو بدونه و بعد بیاد شکایت بکنه
شما که اهل شکایت نیستید , مشکل رو ندونسته و نپرسیده اومدید شکایت کردید (برای همین تناقض خنده دار هست)
mibfa
November 5th, 2016, 01:41
با سلام خدمت شما
ببخشید که در اول شما رو نشناختم آقای عابدی !
قربان ظاهرا شما جزو اون تیپ آدمایی هستید که وقتی مشکلی برای خوشون پیش می اد به جای اینکه دنبال راه حلش بیافتند بقیه رو عامل این مشکل می دونند
دلیل حرف بالایی آینه که الان که داشتم مصرف منابع شما رو چک می کردم ، دیدم که ۱۰۰ درصد سی پی یو شما در حال استفاده هست (حالا دلیلش رو نمی دونم ممکنه اتک باشه ، یا کانفیگ اشتباه یا ...) بنابراین وقتی شما به زور می تونید به ssh دلیلش اینه نه سرویس دهی ما !
مورد جالب دوم اینکه شما حتی به خودتون زحمت ندادید که در طی این مدت که مشکل پیش اومده یه تیکت بدید تا بررسی بکنیم . آخرین تیکت شما مرتبط به ۳۷ دقیقه پیش هست ، و قبل اون دقیقا ۷ روز پیش تیکت دادید !
دفعه پیش هم تیکتتون مرتبط با کندی بود ، ولی دفعه پیش هم بنده خدمتتون عرض کرده بودم که کلا روی اون هارد مشکل وجود داشت و شما و همه یوزر ها رو هم منتقل کردیم به هارد جدید و در حال حاضر هیچ مشکلی من جمله کندی در هارد وجود ندارد (برای اثبات حرف خودم اسکرین شات مصرف هارد رو هم گذاشتم)
مورد سوم اینکه دوست عزیز شما ظاهرا با کسایی که نمی توانند با ما رقابت سالم داشته باشند همکاری می فرمایید ! این رو هم از اینجا متوجه شدم که شما که ناراضی بودید ، چرا به ما اعلام نکردید که ناراضی هستید و ما مبلغ شما رو تمام و کمال بر گردونیم ؟!
ظاهرا شما فکر کردید ما جزو همون فروشنده های تابستانی هستیم و لنگ ۲۰ هزار تومن پول ناقابل شما ! شما علاوه بر اینکه چیزی در طی این مدت در مورد مشکلات به ما نفرموده اید بلکه حتی درخواست کنسل هم نزدید
میزان مصرف هارد و سی پی یو شما نیز ضمیمه شد
میزان مصرف هارد
33992
میزان مصرف سی پی یو
33993
اما در مورد حرف بالا کمی جای تامل داره ! شما حتی یک تیکت نزدید و بعد یک دفعه توی انجمن اظهار کردید "سرویس های ما افتضاح هست" و بعد خیلی ساده می ایید می گید که اهل شکایت نیستید
راستش خود این مساله خنده دار هست ! کسی هم که اهل شکایت باشه باید اول مشکل رو بدونه و بعد بیاد شکایت بکنه
شما که اهل شکایت نیستید , مشکل رو ندونسته و نپرسیده اومدید شکایت کردید (برای همین تناقض خنده دار هست)
با سلام
نیاز دیدم توضیح بدهم نه برای اینکه حرف خودم را اثبات کنم بلکه مقداری شما را روشن کنم
اول بنده عبادی هستم نه عابدی . شما چگونه مدیر یا بخش فروش هستی که مشتریان خود را به اشتباه خطاب میکنید
دوم اینکه اگر شما لنگ مبلغ پکیج ها نیستید پس چگونه این مبلغ ها را تعریف میکنید تا امکان فروش داشته باشید
سوم اگر بنده مدام شکایت و تیکت نکردم ان یک علت داشت . زمانی که میبایست صرف این کار میکردم خیلی خیلی هم از نظر ریالی و هم از نظر زمانی ارزشمند از مبلغی بود که بشما پرداخت کردم لذا شکایت و تیکت و ... زیاد نکردم و حالا هم که اعلام کردم برای این بود کسانی که وقتشان براییشان اهمیت دارند این موضوع را مد نظر داشته باشند در غیراینصورت همان روز اول درخواست برگشت وجه میکردم
چهارم اگر قرار باشد با اعتراض یک یا چند نفر اعتبار شما خدشه دار شود باید بگویم بهتر است تعطیل کنید چون اعتبار چیزی نیست که براحتی خدشه دار شود پس نتیجه میگیرم اعتباری ندارید ولی اگر دارید نگران نباشد
پنجم . شما بنده را اگر میشناختی اعلام نمیکردید که با رقبا و ... همدست شدید و .. دوست عزیز بهتر است اول طرف مقابل خودت را بشناسی گرید کاری بنده چیزی نیست که بخواهم با چند شرکت هاستینگ و .. مقایسه کنی . لذا اعتبار خودتان را بدون بررسی طرف مقابل بیشتر خدشه دار نکن
ششم . چرا سرویسی باید ارائه دهی که همان روز اول میبایست تمام یوزر ها را منتقل کنی اگر مبلغ پکیجها مناسب نیست قیمت را افزایش بده ولی کیفیت را بالا ببر تا کسی اعتراض نکنه
هفتم مشتری مدیر عامل شما است لذا اگر تمایل داری موفق شوید مشکل مشتری را حتی اگر اشتباه کند برطرف کن چون شما نیاز به مشتری داری و مشتری هیچ نیازی به شما ندارد و براحتی میتواند شما را از دایره تجارت و ... خودش شما را حذف کند
ملاک را قرار میدیهم که پردازنده و ... درگیر شده . چرا در ناحیه کاربری برای راحتی مشتری ها سرویس مدیریت قرارندادید تا مشتری نیاز به تیکت و ... نباشد البته این را هم بگویم این چیزی که شما هم میگویید تا زمانی که خودم بررسی نکنم نمیپذیرم
کلام اخر این ها را گفتم نه برای خراب کردن و ... شما بلکه برای اینکه شما بهتر مشکلات سرویس های خودتان را بدانید و راهکاری برای ان بیندیشید
ارزوی موفقیت برای شما دارم
خدا نگهدار
- - - Updated - - -
دوست عزیز
اول اینکه اصولا قبل از تاپیک زدن , تیکت می زنند تا مشکل رو بدونند
بهتره مشکل رو از تاپیک دنبال بفرمایید - ظاهرا اونجا جای بهتری برای گرفتن پاسخ هست
مورد دوم اینکه , چرا شما انتظار دارید , وقتی که مشکلی روی سرور اصلی نیست
و شما هم به ما نفرمودید مشکلتون رو , ما باید بدونیم که سرور شما دچار مشکل شده ؟
بنابراین بسته به خود شماست ! اگر دوست دارید می تونید رفع زحمت بفرمایید
ولی اگر نه باید در مورد مشکلاتتون به ما بگید تا بتونیم حل بکنیم
۱۳۹۵/۰۸/۱۴ ۱۴:۵۸
محسن عبادی کاربر
سلام
این چه سرویسی است . از روز اول کند و مشکل دار
حتی نمیشه یه اپدیت بکنی
اگر قرار است این مشکل ادامه پیدا کنه اطلاع بدید تا رفع زحمت کنیم
با توجه با درخواست پشتیبان پاسخ این دوست عزیز را در تایپک فروش دادم
لذا مدیران اگر تمایل دارند تمام پست های بنده را در خصوص این تایپک پاک کنند .
فقط نباید توقع داشت تجارت الکترونیک در ایران شکوفا شود
hpnn.wm
November 5th, 2016, 22:06
با سلام
نیاز دیدم توضیح بدهم نه برای اینکه حرف خودم را اثبات کنم بلکه مقداری شما را روشن کنم
اول بنده عبادی هستم نه عابدی . شما چگونه مدیر یا بخش فروش هستی که مشتریان خود را به اشتباه خطاب میکنید
دوم اینکه اگر شما لنگ مبلغ پکیج ها نیستید پس چگونه این مبلغ ها را تعریف میکنید تا امکان فروش داشته باشید
سوم اگر بنده مدام شکایت و تیکت نکردم ان یک علت داشت . زمانی که میبایست صرف این کار میکردم خیلی خیلی هم از نظر ریالی و هم از نظر زمانی ارزشمند از مبلغی بود که بشما پرداخت کردم لذا شکایت و تیکت و ... زیاد نکردم و حالا هم که اعلام کردم برای این بود کسانی که وقتشان براییشان اهمیت دارند این موضوع را مد نظر داشته باشند در غیراینصورت همان روز اول درخواست برگشت وجه میکردم
چهارم اگر قرار باشد با اعتراض یک یا چند نفر اعتبار شما خدشه دار شود باید بگویم بهتر است تعطیل کنید چون اعتبار چیزی نیست که براحتی خدشه دار شود پس نتیجه میگیرم اعتباری ندارید ولی اگر دارید نگران نباشد
پنجم . شما بنده را اگر میشناختی اعلام نمیکردید که با رقبا و ... همدست شدید و .. دوست عزیز بهتر است اول طرف مقابل خودت را بشناسی گرید کاری بنده چیزی نیست که بخواهم با چند شرکت هاستینگ و .. مقایسه کنی . لذا اعتبار خودتان را بدون بررسی طرف مقابل بیشتر خدشه دار نکن
ششم . چرا سرویسی باید ارائه دهی که همان روز اول میبایست تمام یوزر ها را منتقل کنی اگر مبلغ پکیجها مناسب نیست قیمت را افزایش بده ولی کیفیت را بالا ببر تا کسی اعتراض نکنه
هفتم مشتری مدیر عامل شما است لذا اگر تمایل داری موفق شوید مشکل مشتری را حتی اگر اشتباه کند برطرف کن چون شما نیاز به مشتری داری و مشتری هیچ نیازی به شما ندارد و براحتی میتواند شما را از دایره تجارت و ... خودش شما را حذف کند
ملاک را قرار میدیهم که پردازنده و ... درگیر شده . چرا در ناحیه کاربری برای راحتی مشتری ها سرویس مدیریت قرارندادید تا مشتری نیاز به تیکت و ... نباشد البته این را هم بگویم این چیزی که شما هم میگویید تا زمانی که خودم بررسی نکنم نمیپذیرم
کلام اخر این ها را گفتم نه برای خراب کردن و ... شما بلکه برای اینکه شما بهتر مشکلات سرویس های خودتان را بدانید و راهکاری برای ان بیندیشید
ارزوی موفقیت برای شما دارم
خدا نگهدار
- - - Updated - - -
با توجه با درخواست پشتیبان پاسخ این دوست عزیز را در تایپک فروش دادم
لذا مدیران اگر تمایل دارند تمام پست های بنده را در خصوص این تایپک پاک کنند .
فقط نباید توقع داشت تجارت الکترونیک در ایران شکوفا شود
با سلام قربان
اگر شما مشکل، اشتباه تایپی است که از جانب بنده رخ داده، من از شما به خاطر این اشتباه تایپی عذرخواهی می کنم چون بنده از همون اول اسم شما رو درست می دونستم! هم از تیکتی که زدید هم از اون لینک تاپیکی که توی امضاتون هست ، ولی لطفا با قطعیت رای ندید. اشتباه تایپی اتفاق متداولی هست و ممکنه برای خود شما یا هر کس دیگری اتفاق بیافته.
مورد دوم اینکه هزینهای که ما برای سرویسهامون میگیریم چه یکهزار تومن باشه چه ۱ میلیون، بسته به شرایطی هست که خودمون در تیممون داریم و با توجه به یک سری فاکتورهایی که هر تیم و شرکتی بر اساس اون فاکتورها قیمت گذاری میکنه، ما هم قیمت گذاری میکنیم و فکر نمیکنم ارتباطی به کس دیگری داشته باشه! شاید اصلا تصمیم بگیریم که هزینهای برای سرور از مشتری دریافت نکنیم که اتفاقا تا حالا هم پیش اومده !! صحبت بنده اینجاست که شما سروری از ما خریداری کردید، حالا اصلا فرض بگیریم بر جرف شما که کیفیت کافی نداشته. بدون اینکه کوچک ترین گفتگویی با پیشتیبانی داشته باشید اومدید و نقد کردید که سرورهای ما ضعیف هستند و ارزش خرید ندارند! در حالی که من و همکارانم در بخش پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده رفع مشکلات شما هستیم. همچنین در بازهی ۷ روز تست بودید و صرفا با ارسال یک تیکت و دادن شماره کارت می تونستید سرویستون رو کنسل و وجه پرداختیتون رو تمام و کمال پس بگیرید! حال اگر بعد از این تیکت فرضی که شما ارسال نکردید، ما رسیدگی نمیکردیم یا هزینه پرداختیتون رو برگشت نمی دادیم , می تونستید نتیجه گیری کنید که ما لنگ اون ۲۰ تومن شما هستیم یا نه ! در ضمن اگر صرف ارزان دادن قیمت برای نشانگر لنگ بودن برای اون مبلغ باشه، این فرضیه رو میشه به خود شما هم تعمیم داد که از بین سرویسهای با قیمت بیشتر، اون ۲۰ تومن رو خریداری کردید!!
در مورد نکته سوم شما، بنده واقعا نمیدونم چه پاسخی میتونم خدمتتون بدم! یک سرویس دهنده وظیفه داره بهترین سرویسی رو که میتونه به مشتریاش عرضه کنه و همچنین بعد از فروش هم پای سرویسی که فروخته وایسته و ساپورت ارائه کنه. حال اینکه چون شما از ۲۴ ساعت شبانه روز وقت یک لوگین کردن در وبسایت و ارسال تیکت که جمعا ۵ دقیقه با احتساب تایپ طول نمیکشه، یا یک ارسال پیغام در تلگرام که روزانه ساعتها وقتمون درش میگذره یا حتی یک تماس تلفنی ساده و اعلام وجود مشکل و یا درخواست بازگشت وجه که کلا ۲ دقیقه هم طول نمیکشه رو نداشتید، فکر نکنم کسی بتونه بگه که تقصیری متوجه تیم ما بوده!
در مورد ۴ اینکه این رو فقط میتونم بگم اصلا قابلیت وارد کردن خدشه به تیم ما در یوزری که طی ۶ سال گذشته فقط حدود ۳۵۰ تا پست + ۲۸۰ تا تشکر داره و بدون اینکه دلیل قانع کنندهای داشته باشه، نیست دوست عزیز ;) این مورد رو هم که حالا ما اعتبار داریم یا نه رو هم واگذار میکنم که سایر کاربران این انجمن خودشون تصمیم بگیرند با اینکه صرف این تاپیک و آفر، تمام ۱۴ نفری که از این آفر مانند شما استفاده کردند بدون هیچ مشکلی بوده و خیلی هم راضی بودند بجز یکنفر که اون دوستمون هم فرمودید نیازی به سرور مجازی نداشتند و صرفا میخواستند تست کنند و چون در طی مدت زمان ۷ روز تست درخواست کردند، تمام مبلغ پرداختیشون رو برگشت دادیم که اگر لازم هم باشه ازشون درخواست میکنیم که تایید کنند :)
حالا بگذریم از این موضوع که در پست قبلی بنده جایی در مورد خدشه دار کردن چیزی نگفتم ! کاربر محترمی مثل شما که شکایت می کنه باید انتظار داشته باشه که جواب شکایتش رو بشنوه ! راستشو بخوایید ، اصلا حرف شما خدشه ای که وارد نمی کنه هیچ ، بلکه با حرفها و استدلالهای غیر منطقی که از جانب شما آورده شده، یکم هم اعتبار اضافه شده :)
در مورد نکته پنجم، فکر کنم با توجه به موارد بالایی نیازی به توضیح بیشتر نباشه.
در جواب مورد ۶، میشه گفت هارد دیسک همانطور که اگر اطلاع داشته باشید قطعهای الکتریکی مغناطیسی است و عملا بسته به شرکت سازنده و وضعیتاش قبل از خرید یک عمر حدودی داره! مشکل سوختن هارد رایج ترین مشکلی هست که برای هر سرور و دسکتاپی میتونه اتفاق بیافته و هیچ سرویس دهندهای نمیتونه تضمینی بر عدم رخ دادن این اتفاق چه در این انجمن چه حتی در شرکتهای خارجی ارائه بده و همیشه این مورد در قوانین و مقررات سرویس های اون شرکت نوشته میشه. حال مشکلی که بار اول برای شما اتفاق افتاد، که البته صرفا کندی هارد بود نه سوختناش، ما سختترین و پر زحمتترین راه رو انتخاب کردیم و هارد رو برای شما و چند سرور دیگه تعویض کردیم بدون اینکه بهانهای بیایم یا هزینهای درخواست کنیم یا استدلال غیرمنطقی مثل استدلالهای شما آورده باشیم چرا که پشتیبانی از سرویس فروخته شده رو وظیفه خودمون میدونیم.
جالب اینکه خرده گرفتن شما روی تعویض هاردها هست، که بهترین کاری هست که یک فروشنده سرور می تونه بکنه ! هیچ آلترناتیو دیگری وجود نداره!! اگر وجود داره، ممنون میشم بیان کنید تا من و دیگر همکاران استفاده کنیم!
در مورد مورد هفتم ، عبارت «حق با مشتری است» با عبارت «مشتری مدیر عامل شماست » زمین تا آسمون فرق داره! ما ترجیح میدهیم کاربران تازهکاری که برای کوچکترین دستورات تیکت ارسال میکنند مدیر عامل ما باشند اما شمایی که ۲ دقیقه وقت ارسال یک تیکت یا یک تماس رو ندارید نه!!
و در ضمن توصیه میکنم دو نکته را هم برای زمینه هایی که دارید فعالیت می کنید مد نظر داشته باشید:
۱- اگر مشتری به محصولات ما نیاز نداشت ، چرا باید از ما سرویس خریداری میکرد ؟! قطعا ما به مشتری نیاز داریم و مشتری هم به ما نیاز دارد ولا این رابطه دو طرفه هست .
۲-دوست عزیز با فرض خود شما، وقتی اظهارنظر و نقدی از طرف مدیرعامل بر چگونگی کار و یا عدم رضایتش از کاری که کارمندش انجام داده، صورت نگرفته، کارمند به خودی خود متوجه اشتباه صورت گرفته از جانب خودش نمیشه !! پس بنظرم موافق باشید که بیشتر کوتاهی از طرف مدیرعامل بوده باشه تا کارمند :)
مورد هشتم : از شما دوست عزیزی که بدون بررسی مطلبی رو نمیپذیرید خواهش میکنم در مورد ضعفهای امنیتی ماژولهای کنترل پنلی که برای مجازی ساز vmware ESXI ارائه شدند تحقیقی بکنید و ببینید خودتون که تا حالا چندین بار و چندین شرکت مختلف در خود همین انجمن به دلیل ضعف امنیتی همون ماژولها، کل اطلاعات سرورهای مجازیشون وایپ شده. ما با وجود مشتریانی به مانند شما ترجیح میدهیم در ازای این درخواست پاسخ نداشتن پنل رو بدیم تا اینکه جواب حذف شدن اطلاعات سرور!
سخن نهاییام هم این هست که دوست عزیز، بدون کوچکترین درخواست پشتبانی هیچ وقت به نتیجه گیری نمیرسند. شاید مشکل کوچکی داخل سرور بوده، شاید اتک انجام میشده، شاید حتی هنگام نصب من و همکارانم کوتاهی انجام داده باشیم ولی ما زمانی میتونیم این مشکل رو تشخیص و رفع کنیم که شما به ما اطلاع بدید. حال ما اعتراضی نداریم، اینجا یک انجمن عمومی هست و شما آزادید در هر جایی که مایلید پست ارسال کنید و بنده نمیتوانم مانع این بشم اما این حق را هم به خودم میدهم که در قبال اظهار نظرات و انتقادات شما پاسخ بدم.
از مدیران محترم این انجمن هم تقاضا دارم پست های ایشان را حذف نکنند ، تا بقیه راحت تر متوجه بشند که اگر کاربری هم از دست ما ناراضی بوده، بیشتر تقصیر خودشون بوده تا ما!
حتی در صورتی که پست های شما حذف بشه ، بنده تاپیک جدیدی برای این مورد باز می کنم !
ایام بکام
حامد مددیان
رئیس تیم نیرا کلاود
mibfa
November 6th, 2016, 01:48
شما مدیر نیستی . اگر مدیر بودی اول پست خودتان یا همکارتان را مطالعه میکردید و سپس دفاع
شما خیلی راحت اعلام کردید که من با رقبای شما همدست هستم و یک رقابت ناسالم شروع کردم . خیلی عذر خواهی میکنم ولی ایا شما جز سرور و ... چیزی دیگزی هم عرضه میکنید ؟ ایا محصولات شما اصلا ارزش رقابت برای ما دارد ؟ ایا من هاست فروش هستم که بخواهم شما را رقیب خودم بدانم ؟ مورد پنج را باید پاسخ میداید ولی چه فایده که پاسخی ندارید جز عذر خواهی
دوست عزیز اقای مددیان . شما حتی پست من را کامل درک نکردی . اگر کامل درک کرده بودی متوجه میشدی من چه چیزی بشما گفتم .
بگذریم . بحر حال من بشما چند نکته گفتم که اگر درک کنید شاید بیشتر موفق شوید . قضاوت با همکارن شما .
ولی بزرگتر فکر کنید و دیدتان را بیشتر کنید تجارت فعلی منتظر رشد شما نخواهد ماند .
Sir.DarKNesS
November 6th, 2016, 07:12
آپتایم چطوریاست ؟ تست هم میدیدن ؟ لایسنس دایرکت ادمین میفروشید ؟ کانفیگ رایگان انجام میدین ؟ هارد اس اس دی ؟
با 40 تومان چه آفری میتونید به من بدید ؟
hpnn.wm
November 6th, 2016, 07:52
شما مدیر نیستی . اگر مدیر بودی اول پست خودتان یا همکارتان را مطالعه میکردید و سپس دفاع
شما خیلی راحت اعلام کردید که من با رقبای شما همدست هستم و یک رقابت ناسالم شروع کردم . خیلی عذر خواهی میکنم ولی ایا شما جز سرور و ... چیزی دیگزی هم عرضه میکنید ؟ ایا محصولات شما اصلا ارزش رقابت برای ما دارد ؟ ایا من هاست فروش هستم که بخواهم شما را رقیب خودم بدانم ؟ مورد پنج را باید پاسخ میداید ولی چه فایده که پاسخی ندارید جز عذر خواهی
دوست عزیز اقای مددیان . شما حتی پست من را کامل درک نکردی . اگر کامل درک کرده بودی متوجه میشدی من چه چیزی بشما گفتم .
بگذریم . بحر حال من بشما چند نکته گفتم که اگر درک کنید شاید بیشتر موفق شوید . قضاوت با همکارن شما .
ولی بزرگتر فکر کنید و دیدتان را بیشتر کنید تجارت فعلی منتظر رشد شما نخواهد ماند .
عزیز جان خدمتتون عرض کردم شما بهتره اول از خودتون شروع بکنید !
شما اول تاپیک می زنید بعد می آیید توی تیکت می فرمایید ، سرور درست خواهد شد با خیر ! اون چیزی که من گفتم نتیجه اعمال شماست ! ما خیلی از دوستانی داشتیم که اومدم توی تلگرام بهمون گفتند ، قیمت ها رو بالا ببرید و با همون پاسخ «به شما مربوط نیست» مواجه شدن !
الان هم شما ، اول تاپیک می زنید بعد تیکت ، در خواست برگشت وجه نمی دید ! یک هفته اصلا سر نزدید ! خیلی ساده می شه شک کرد شما دارید چیکار می کنید
بنده پست شما رو کامل درک کردم و به هر کدوم جواب دادم !
شما ظاهرا پست بنده رو کامل خوندید و کامل هم درک کردید ولی متاسفانه جواب واسه گفتن ندارید ! همه ایران رو بجز خودتون بد و لنگ دو هزار پول می دونید
در مورد سخنان حکیمانه ای که در آخر فرمودید ، دست شما درد نکنه ! بنده تلاشم همین هست ولی بهتر نیست قبل از حرف زدن ، خودتون اول عملی بکنید بعد به دیگران توصیه بفرمایید
- - - Updated - - -
بنده با اجازه تاپیک و گزارش می کنم جهت بازبینی
موفق باشید
با تشکر از شما دوست گرامی
از مدیران خواهش و تمنا دارم که پست های هیچ کدوم از ما رو حذف نکنند ، تا بقیه بر اساس گفته ها قضاوت بکنند
hpnn.wm
November 6th, 2016, 10:39
آپتایم چطوریاست ؟ تست هم میدیدن ؟ لایسنس دایرکت ادمین میفروشید ؟ کانفیگ رایگان انجام میدین ؟ هارد اس اس دی ؟
با 40 تومان چه آفری میتونید به من بدید ؟
دوست عزیز سلام خدمت شما
آپتایم در حد ۹۹.۹۹٪ واقعی هست. به عبارتی بنده خاطرم نیست آخرین قطعی که داشتیم کی بوده
بله بعد از خرید تا ۷ روز اگر به هر دلیل رضایت نداشتید یا اصلا منصرف شده بودید، درخواست کنسلی میکنید و وجه پرداختیتون تمام و کمال خدمتتون برگشت داده میشه
لایسنس دایرکت ادمین رو ما خودمان از دوستان تهیه میکنیم که هزینهاش ماهیانه ۱۴۵۰۰ تومان میشود
کانفیگ هم در هز زمینهای که درخواست کنید، تا جایی که از دستمان بربیاد به رایگان براتون انجام خواهیم داد
هارد اس اس دی هم بر روی بعضی سرورهامون داریم اما متاسفانه در حال حاظر همگی پر هستند. در عوض هارد سرورهای هلند و آمریکا چون مجزا هستند و RAID سحت افزاری شدهاند سرعت بسیار بالایی دارند که در مدت زمان تست میتونید ببینید
۴ هسته پردازنده، ۴ گیگ رم و ۱۲۰ گیگ هارد رو میتونیم خدمتتون آفر بدیم روی هلند. با ترافیک نامحدود و پورت ۱ گیگابیت
در خدمتتون هستیم
با احترام،
http://niracloud.com/img/logo.png
تجربهای متفاوت از سرور و خدمات ابری
NiraCloud.com (http://niracloud.com/)
سلام
میشه ازسرور تون برای کرک هم استفاده کرد ؟
کرک اکانت فیسبوک
استفاده ی دیگه ای ندارم
directline
November 8th, 2016, 21:29
سلام
قیمت ها برای ماه های بعد هم به همین میزان خواهد بود؟
Mohsen_msi
November 14th, 2016, 19:34
با سلام، دوستانی که از ایشون سرور خریدند، چقدر طول کشید تا تحویل دادند ؟! از 9 صبح تا الان تحویل نشده متاسفانه ...
hpnn.wm
November 14th, 2016, 19:54
با سلام، دوستانی که از ایشون سرور خریدند، چقدر طول کشید تا تحویل دادند ؟! از 9 صبح تا الان تحویل نشده متاسفانه ...
با سلام
بله حق با شماست
بنده عذرخواهی می کنم بابت تاخیری که انجام شد
متاسفانه از صبح یکی از سرورهامون تحت اتک شدیدی بود که مسغول رفع این مورد بودیم
در حال حاضر هم سرویس شما رو داریم نصب می کنیم ! از بابت طولانی شدن پروسه تحویل بسیار عذرخواهی می کنم
Optimus
November 14th, 2016, 20:26
مسائل مربوط به مشکلات مشتریان را از سایت مطرح کنید و تاپیکتون را خراب نکنید
جناب
مددیان و سرورهاشون تایید می شن
مشکلی هم باشه حل می کنند براتون
freeacounting
December 11th, 2016, 10:01
بعد از یک ماه تست از نظر بنده کیفیت پایین
hpnn.wm
December 11th, 2016, 10:27
بعد از یک ماه تست از نظر بنده کیفیت پایین
با تشکر از نظر شما
ممنون می شم لطف بفرمایید و بگید , به چه علتی فکر می کنید کند هست ؟ یعنی چه چیزی باعث شده که فکر می فرمایید سرور های ما کند هست ؟
و یک موردی که داشتم چک می کردم , شما در طی این یک ماه حتی یکبار هم به ما در مورد کندی چیزی نگفتید , نه تیکت و نه در سایر پیام رسان ها !
در صورتی که همون هفته اول رضایت نداشتید و مشکلتون هم حل نمی شد , مبلغ رو به صورت کامل براتون برگشت می دادیم !
البته جسارت نشه و روی حرفم با شما نیست ولی خیلی از افراد , مشکلاتی که خودشون به وجود می ارن رو و باعث کندی سرور می شوند , به گردن سرور های ما می اندازن
یا مثلا از رم 1 گیگ و سی پی یو تک هسته ای 1000 مگاهرتز , فراتر از قابلیتش انتظار دارند
به هر حال ممنون می شم به همه در این مورد بفرمایید
freeacounting
December 11th, 2016, 10:39
عزیز شما نگاه بفرمایین استفاده شخصی هست و بسیار اندک دسترسی به سرور وسرعت پورت هم که زیاد جالب نبود
hpnn.wm
December 11th, 2016, 10:50
عزیز شما نگاه بفرمایین استفاده شخصی هست و بسیار اندک دسترسی به سرور وسرعت پورت هم که زیاد جالب نبود
البته همونطور هم که گفته بودم در مورد "ایجاد مشکلات" و یا "انتظار بالا" روی حرفم با شما نبود !
قربان سرور شما برای دور زدن سیستم *****ینگ بوده ! و اون هم کانفیگ ما بوده
سیستم شما تقریبا می شه گفت اصلا در طی یک ماه استفاده ای نشده و تمام منابعش تقریبا صفر هست !
اما اینجا دو مساله مطرح می شه
1 - اینکه سرعت اتصال به "سیستم دور زدن *****ینگ" جالب نبوده یا سرعت خود سرور !
(دو مساله کاملا متفاوت هست و از اونجایی که کانفیگ توسط ما انجام شده بود - ممکن بود با توجه به تغییرات مشکل از سمت کانفیگ نسبتا قدیمی ما باشه )
2 - چرا این مساله رو برای پیگیری بیشتر به ما اطلاع ندادید
freeacounting
December 11th, 2016, 11:05
گفتم استفاده شخصی هست برای وصل شدن به سرور هم سرعت پایین بود البته روزای اول خوب بود اما بعدش کند شد طوری که از سرور دیگه اتصال زدم سرعت پایین بود
hpnn.wm
December 11th, 2016, 11:26
گفتم استفاده شخصی هست برای وصل شدن به سرور هم سرعت پایین بود البته روزای اول خوب بود اما بعدش کند شد طوری که از سرور دیگه اتصال زدم سرعت پایین بود
و جواب این سوال :
2 - چرا این مساله رو برای پیگیری بیشتر به ما اطلاع ندادید
freeacounting
December 11th, 2016, 11:40
استفاده شخصی بوده و نیازی به گفتن نبوده چون فروشنده ها مشکل رو میندازن گردن مشتری به هر حال سرور بنده اینطوری بوده مشکل رو حل کنید ببینم این ماه هم این مشکل رو داره یا نه
hpnn.wm
December 11th, 2016, 12:34
استفاده شخصی بوده و نیازی به گفتن نبوده چون فروشنده ها مشکل رو میندازن گردن مشتری به هر حال سرور بنده اینطوری بوده مشکل رو حل کنید ببینم این ماه هم این مشکل رو داره یا نه
با سلام خدمت شما
صرفا جهت شفاف سازی چند مورد :
1- شما مبلغ 12,350 تومان پرداخت کردید ! این رقم , رقم بالایی نیست ولی همین که به ما پرداختش کردید ما وظیفه داریم که به شما سرویس دهی بکنیم
پس لطفا مد نظر داشته باشید , یه هزار تومن , چه 100 هزار تومن و چه بیشتر از شما بگیریم وظیفه سرویس دهی و پشتیبانی داریم
2- شما وقتی هنوز تیکت و یا پیگیری مشکل سرورتون رو انجام ندادید , چطور می فرمایید ما هم مانند سایر فروشندگان مشکل رو به گردن شما خواهیم انداخت !:106:
3- کاش این موارد قبل از اتمام سرویستون می فرمودید که مشکلتون حل می شد ! متاسفانه الان به این شکل نمی تونیم اینکار رو بکنیم
سرویستون هم حذف شده ! می تونیم در صورت تمایل برای ادامه همکاری سرویس جدید خریداری بفرمایید و ما خدمتتون تقدیم بکنیم
در صورتی که در طی 7 روز حتی ثانیه اخر روز 7 ام مشکل داشتید و یا نپسندید یا پولتون رو نیاز داشتید یا هر دلیل دیگه ای , بدون قید و شرط و چون و چرا خدمتتون برگشت می خوره
البته ممکنه ازتون دلیل بپرسیم ولی صرفا کمک در ارتقا کیفیت سرور ها هست , قطعا چه شما دلیل رو بفرمایید , چه نفرمایید هزینه به شما برگشت داده می شه !
حتی شده چندین نفر اوایل روز 8 ام سرویس دهیشون به ما درخواست برگشت وجه دادن و ما مبلغ رو بهشون برگشت دادیم.
و لطفا تمامی دوستانی که از ما سرویس دارند لطفا به مانند اقای امیری فکر نکنند که ما مشکل مشتری رو از سرمون می اندازیم !
قطعا در 40-60 درصد اوقات مشکل از سمت ما هست و اگر پیگیری بکنید , سعی می کنیم که مشکلات رو چه از سمت مشتری باشه و چه از سمت ما حل بکنیم
باز هم خودتون تصمیم گیرنده نهایی هستید و امر , امر خودتون هست
با تشکر
freeacounting
December 11th, 2016, 12:52
سروری که استفاده خیلی کم شده چطور یهو کند بشه تیکت و اطلاع هم ندادیم به این معنا که هیچ نیازی نداشتیم فقط اومدیم واقعیت رو گفتیم
hpnn.wm
December 11th, 2016, 13:08
سروری که استفاده خیلی کم شده چطور یهو کند بشه تیکت و اطلاع هم ندادیم به این معنا که هیچ نیازی نداشتیم فقط اومدیم واقعیت رو گفتیم
سلام
قربان شما چرا متوجه نمی شید ؟ من نمی گم شما مشکل رو ایجاد کردید ! اصلا فرض کنیم که مشکل که از سمت ما بوده
ولی وقتی شما من نمی تونم بدونم که سرور شما مشکل داره یا نه ! ما وضعیت تک تک سرورها رو مونیتور نمی کنیم !
و فقط سرور اصلی رو مونیتور می کنیم و وقتی که سرور اصلی مشکلی نداره در نتیجه همه چیز برای ما نرمال هست
اینکه نیاز نداشتید و ... به ما مرتبط نیست
ولی این قسمتش که : شما نیاز نداشتید و پیگیری نکردید ولی در اخر می فرمایید که "سرویس دهی ضعیف و کیفیت پایین" خیلی عادلانه نیست
شما در تمامی ریپلای های خودتون فرمودید "سرور استفاده خیلی کم شده" , در حالی که همونطور که در ریپلای قبلی خودم گفتم اصلا این به ما مرتبط نیست
شما هر طور که مایل هستید می تونید استفاده بکنید و اگر به مشکل برخوردید ما موظف به حل مشکل شما هستیم و این بستگی به پلان شما و یا تخفیف و یا .... ندارد
جالب اینکه خیلی از کسانی که تا الان تاپیک شکایت ایجاد کرده اند , از پاسخ گو نبودن و پشتیبانی و عدم دسترسی به سرور و ... شکایت می کنند
freeacounting
December 11th, 2016, 15:30
شما مشکل رو بیشتر از سمت ما مشتری ها میدونین اما من که استفاده نداشتم چرا سرعت افت پیدا کنه خود به خود هست یا خودم زدم سرعتش رو کند کردم
Mr.Pouria
December 11th, 2016, 16:18
شما مشکل رو بیشتر از سمت ما مشتری ها میدونین اما من که استفاده نداشتم چرا سرعت افت پیدا کنه خود به خود هست یا خودم زدم سرعتش رو کند کردم
من از کیفیت سرویس های استارتر اطلاعی ندارم و فقط طی تجربه و دیده ها بیان میکنم ...
مشکل از سمت سرویس دهنده :
گاهی اوقات ممکن هست سرویس دهنده سرویس هایی با تخفیف بالا ارائه بده یا قیمت پایین که در این صورت نیاز مند اورسل هست تا هزینه های جاری و هزینه سرور و ر اخر سود خود را کسب کند ... پس اون دسته از مشتریانی که سرویس های ارزان قمیت خریداری میکنند ( سرور های مجازی ) نباید از افت کیفیت شکایت بکنن ...
مشکل از سمت سایر یوزر های سرور :
بعضی وقت ها دلیل افت کیفیت میتونن سایر یوزر ها باشن به این صورت که از منابع اختصاص داده شده که نمیتوان محدودیتی بر روی آن ایجاد کرد ( مقدار پردازش هارد و پورت و ...) بیش از اندازه استفاده میکنند که این موجب کاهش کیفیت باری سایر سرویس گیرنده های موجود بر روی ان سرور میشود ... برای رفع این مشکل تنها دو راه وجود دارد بالا بردن هزینه ها توسط میزبان و تغیر نوع هارد و افزایش پرت ( برای مثال تغیر به 10 گیگ ) یا در صورتی که در قوانینشون ذکر شده باشه طبق قانونی که مشتری هنگام سفارش قبول کرده است دسترسی وی به سرویس محدود بشه ...
مشکل از سمت سرور خود مشتری :
گاهی اوقات ویروس ها و یا سایر پروکسس هایی که توسط سرور در حال انجام فعالیت هست بیش از اندازه زیاد میشود و باعث کندی سرعت میشود البته این مورد میتونه به هزاران چیز دیگر مربوط باشه مانند برنامه های کاربردی نصب شده بر روی سرور توسط مشتری یا هک شدن سرور و غیره ... این مورد باید توسط خود مشتری رفع بش و معمولا پشتیبانی نرم افزاری سرویس دهنده ها انجام نمیدن ... ( مگه اینکه با هزینه جدا گانه درخواست بشه )
پ.ن : من هیچ اطلاعی از سخت افزار سروری که به شما تحویل داده شده و کیفیت اون ندارم و فقط مشکلاتی که روز مرره برای سرویس ها پیش می آید را به صورت کلی بیان کردم ...
پ.ن2 : سرویس دهنده 7 روز سرویس رایکان در اختیار میگذارد این معمولا به آن معن یهست که از کیفیت سرویس های ارائه شده خودشون مطمعن هستن .. ( اکثر هاستینگ ها گارانتی بازگشت میدن که وقتی هم به مشکل میخوردی زیر بار نمیرن برای باز پس دادن هزینه ... اما ایشون از همون اول هیچ پولی دریافت نمیکنه ... )
ashki1373
December 11th, 2016, 19:56
مشکل از سمت سرویس دهنده :
گاهی اوقات ممکن هست سرویس دهنده سرویس هایی با تخفیف بالا ارائه بده یا قیمت پایین که در این صورت نیاز مند اورسل هست تا هزینه های جاری و هزینه سرور و ر اخر سود خود را کسب کند ... پس اون دسته از مشتریانی که سرویس های ارزان قمیت خریداری میکنند ( سرور های مجازی ) نباید از افت کیفیت شکایت بکنن ...
خیلی معذرت میخوام اما این قسمت از حرف های شما خیلی خنده دار هست :) یعنی چی که چون کاربر سرویس ارزان خریده نباید از افت کیفیت شکایت کنه؟!!
زمانی که سرویس دهنده در قبال ارزان فروشی تضمین به خریداران خودش میده وظیفه اش هست که سرویس با کیفیتی ارائه بده.
و البته این رو هم ذکر کنم که بنده از ایشون خیلی قبل تر ، زمانی که نام تجاریشون رو تغییر نداده بودن یک سرویس جهت تست خریداری کرده بودم که کیفیت خوبی داشت و البته پاسخگوییشون هم بسیار خوب هست
Mr.Pouria
December 11th, 2016, 20:09
خیلی معذرت میخوام اما این قسمت از حرف های شما خیلی خنده دار هست :) یعنی چی که چون کاربر سرویس ارزان خریده نباید از افت کیفیت شکایت کنه؟!!
زمانی که سرویس دهنده در قبال ارزان فروشی تضمین به خریداران خودش میده وظیفه اش هست که سرویس با کیفیتی ارائه بده.
دوست عزیز خود شما حساب کنید وقتی یک سرور اختصاصی با 32 گیگ رم و یه سی پی یو معمولی e3 -1220 با قدرت پردازش کلی نزدیک به 32 هزار مگاهرتز و هارد 6 ترابایت اینتر پرایز با سرعت خواندن حدکثر 60 مگ در ثانیه از مارکت که کیفیت جالبی هم نداره ( آلمان) + دو پک 16 ای پی حدود 210 هزار تومان ( بدونه حساب پورسانت شخصی که یورو فروخته بهتون ) تموم میشه هیچ سرویس دهنده ای بدون اورسل نمیتونه هزینه سرور + کارکنان + هزینه های جاری محل کسب + سود ماهانه خودش رو به دست بیاره مگه اینکه مانند سایرین به قیمت های منطقی ( هر گیگ رم 30 هزار تومان ) ارائه بده ...
چرا یه زمانی سرویس دهنده میاد یه سرور میگیره اوایلش خلوت هست سرور آفر میده رم 1 گیگ 8 هزار تومان یا اصلا 12 هزار تومان ( داریم افر هایی که 3 هزار تومان هستن ! ) چطوری توقع دارید کیفیت حفظ بشه ؟!
شما الان پاشو برو سایت های معروف اگه تونستین سرور رم 1 گیگ زیر 20 هزار تومان بگیرید ...
درضمن ایشون در آفری که در این بخش قرار داده و همچنین سایتشون که من نگاه کردم هیچ کجا عدم عفت کیفیت رو تضمین نکردن پس ممکنه به صورت موقت یا اصلا دائم کیفیت سرویس کم بشه ( چون فروشنده جزعیات دقیق نداده دلش بخواد میتونه مقدار پردازش cpu رو هم لیمیت کنه ، به صورت قانونی چون این مورد در قرار داد تایید شده شما نبوده پس مشکلی از این بابت وجود نداره )
پ.ن : اگه خیلی دنبال کیفیت هستین پیشنهاد میکنم کمی سر کیسه را شل کنید تا بتونید کیفیت رو تجربه بکنید ....
پ.ن 2 : برخی افراد دارای کلو در دیتاسنتر های خارجی هستن که هزینه کمتری بابت سروراشون میدن و در نتیجه میتونن قمیت را کاهش بدن
hpnn.wm
December 11th, 2016, 20:46
شما مشکل رو بیشتر از سمت ما مشتری ها میدونین اما من که استفاده نداشتم چرا سرعت افت پیدا کنه خود به خود هست یا خودم زدم سرعتش رو کند کردم
دوست عزیز ببینید صحبت ما این هست که وقتی شما مشکلی داشتید، باید اطلاع میدادید. چون در طول یکماه اصلا اطلاعی ندارید نمیتونید انتظار داشته باشید مشکل به خودی خود حل بشه. به هر حال ادوات کامپیوتری هر نوع مشکلی میتونند داشته باشند که باید بررسی بشوند و این شامل سرور هم میشه
من از کیفیت سرویس های استارتر اطلاعی ندارم و فقط طی تجربه و دیده ها بیان میکنم ...
مشکل از سمت سرویس دهنده :
گاهی اوقات ممکن هست سرویس دهنده سرویس هایی با تخفیف بالا ارائه بده یا قیمت پایین که در این صورت نیاز مند اورسل هست تا هزینه های جاری و هزینه سرور و ر اخر سود خود را کسب کند ... پس اون دسته از مشتریانی که سرویس های ارزان قمیت خریداری میکنند ( سرور های مجازی ) نباید از افت کیفیت شکایت بکنن ...
مشکل از سمت سایر یوزر های سرور :
بعضی وقت ها دلیل افت کیفیت میتونن سایر یوزر ها باشن به این صورت که از منابع اختصاص داده شده که نمیتوان محدودیتی بر روی آن ایجاد کرد ( مقدار پردازش هارد و پورت و ...) بیش از اندازه استفاده میکنند که این موجب کاهش کیفیت باری سایر سرویس گیرنده های موجود بر روی ان سرور میشود ... برای رفع این مشکل تنها دو راه وجود دارد بالا بردن هزینه ها توسط میزبان و تغیر نوع هارد و افزایش پرت ( برای مثال تغیر به 10 گیگ ) یا در صورتی که در قوانینشون ذکر شده باشه طبق قانونی که مشتری هنگام سفارش قبول کرده است دسترسی وی به سرویس محدود بشه ...
مشکل از سمت سرور خود مشتری :
گاهی اوقات ویروس ها و یا سایر پروکسس هایی که توسط سرور در حال انجام فعالیت هست بیش از اندازه زیاد میشود و باعث کندی سرعت میشود البته این مورد میتونه به هزاران چیز دیگر مربوط باشه مانند برنامه های کاربردی نصب شده بر روی سرور توسط مشتری یا هک شدن سرور و غیره ... این مورد باید توسط خود مشتری رفع بش و معمولا پشتیبانی نرم افزاری سرویس دهنده ها انجام نمیدن ... ( مگه اینکه با هزینه جدا گانه درخواست بشه )
پ.ن : من هیچ اطلاعی از سخت افزار سروری که به شما تحویل داده شده و کیفیت اون ندارم و فقط مشکلاتی که روز مرره برای سرویس ها پیش می آید را به صورت کلی بیان کردم ...
پ.ن2 : سرویس دهنده 7 روز سرویس رایکان در اختیار میگذارد این معمولا به آن معن یهست که از کیفیت سرویس های ارائه شده خودشون مطمعن هستن .. ( اکثر هاستینگ ها گارانتی بازگشت میدن که وقتی هم به مشکل میخوردی زیر بار نمیرن برای باز پس دادن هزینه ... اما ایشون از همون اول هیچ پولی دریافت نمیکنه ... )
خیلی ممنون از ذکر موارد فوق
فرمودههای شما از یک دید کلی تقریبا صحیح هست
خیلی معذرت میخوام اما این قسمت از حرف های شما خیلی خنده دار هست :) یعنی چی که چون کاربر سرویس ارزان خریده نباید از افت کیفیت شکایت کنه؟!!
زمانی که سرویس دهنده در قبال ارزان فروشی تضمین به خریداران خودش میده وظیفه اش هست که سرویس با کیفیتی ارائه بده.
و البته این رو هم ذکر کنم که بنده از ایشون خیلی قبل تر ، زمانی که نام تجاریشون رو تغییر نداده بودن یک سرویس جهت تست خریداری کرده بودم که کیفیت خوبی داشت و البته پاسخگوییشون هم بسیار خوب هست
ممنون از شما دوست عزیز!
اساسا بله فروشنده باید در هر حالتی پشتیبان سرویس فروخته شده خود باشه (مگر غیر این رو قبلا به مشتری اعلام کنه). ولی در حد این انجمن و فروشندههای دورهای و به اصطلاح بچه مدرسهای هایی که هستند، این باور در بین کاربران شکل گرفته
دوست عزیز خود شما حساب کنید وقتی یک سرور اختصاصی با 32 گیگ رم و یه سی پی یو معمولی e3 -1220 با قدرت پردازش کلی نزدیک به 32 هزار مگاهرتز و هارد 6 ترابایت اینتر پرایز با سرعت خواندن حدکثر 60 مگ در ثانیه از مارکت که کیفیت جالبی هم نداره ( آلمان) + دو پک 16 ای پی حدود 210 هزار تومان ( بدونه حساب پورسانت شخصی که یورو فروخته بهتون ) تموم میشه هیچ سرویس دهنده ای بدون اورسل نمیتونه هزینه سرور + کارکنان + هزینه های جاری محل کسب + سود ماهانه خودش رو به دست بیاره مگه اینکه مانند سایرین به قیمت های منطقی ( هر گیگ رم 30 هزار تومان ) ارائه بده ...
چرا یه زمانی سرویس دهنده میاد یه سرور میگیره اوایلش خلوت هست سرور آفر میده رم 1 گیگ 8 هزار تومان یا اصلا 12 هزار تومان ( داریم افر هایی که 3 هزار تومان هستن ! ) چطوری توقع دارید کیفیت حفظ بشه ؟!
شما الان پاشو برو سایت های معروف اگه تونستین سرور رم 1 گیگ زیر 20 هزار تومان بگیرید ...
درضمن ایشون در آفری که در این بخش قرار داده و همچنین سایتشون که من نگاه کردم هیچ کجا عدم عفت کیفیت رو تضمین نکردن پس ممکنه به صورت موقت یا اصلا دائم کیفیت سرویس کم بشه ( چون فروشنده جزعیات دقیق نداده دلش بخواد میتونه مقدار پردازش cpu رو هم لیمیت کنه ، به صورت قانونی چون این مورد در قرار داد تایید شده شما نبوده پس مشکلی از این بابت وجود نداره )
پ.ن : اگه خیلی دنبال کیفیت هستین پیشنهاد میکنم کمی سر کیسه را شل کنید تا بتونید کیفیت رو تجربه بکنید ....
پ.ن 2 : برخی افراد دارای کلو در دیتاسنتر های خارجی هستن که هزینه کمتری بابت سروراشون میدن و در نتیجه میتونن قمیت را کاهش بدن
دوست عزیز فقط یک مورد:
میتونید نمونهای از تضمین "عدم عفت کیفیت"که فرمودید، از هر شرکت داخل ایرانی که میفرمایید رو ارسال کنید؟! ترجیحا بصورت پیام خصوصی که مشخص بشه تبلیغاتی نیست.
با تشکر از دوستان
steamplus.ir
December 11th, 2016, 21:58
بنده از ایشوون سرور خریداری کردم و بسیار هم از خدمات و کیفیت سرورشون راضی بودم
Sent from my SM-A710F using Tapatalk
Mr.Pouria
December 11th, 2016, 22:55
دوست عزیز فقط یک مورد:
میتونید نمونهای از تضمین "عدم عفت کیفیت"که فرمودید، از هر شرکت داخل ایرانی که میفرمایید رو ارسال کنید؟! ترجیحا بصورت پیام خصوصی که مشخص بشه تبلیغاتی نیست.
خوب متعصفانه این مورد تو ایران تا جایی که من میدونم وجود نداره ... ( حتی دیتاسنتر های ایرانی هم هیچ تضمینی نمیدن ... )
سرویس دهنهد های خارجی فقط این تضمین هارو میدن که البته اونم نه همشون ...
hpnn.wm
December 12th, 2016, 02:45
از دوستمون آقای پوریا به خاطر مواردی که فرمودند متشکرم !
ببینید ما با بقیه همکاران و دوستان کاری نداریم ، قبلا هم گفتم و الان هم می گم :
ما موظفیم که با توجه به پولی که از کسی گرفتیم ، خدمات بهشون ارائه بدیم ، حالا چه هزار تومان و چه ۱۰۰ هزار تومان ! بنابراین بحث پرداخت مبلغ کم و گرفتن سرور با کیفیت پایین نیست ! ما اون چیزی رو که ارائه می کنیم کاملا اختصاصی هست !
در مورد گارانتی کیفیت : دوست من ، ما منابع رو گارانتی کردیم تا بقیه مشکل کندی و یا به قول شما مشکل افت کیفیت رو نداشته باشند ولی از اون طرف یه عده هستند که همیشه تلاش دارند مشکلات رو به گردن ما بیاندازند ، مثال واضحی که امروز برامون اتفاق افتاد رو بازگو می کنم
یه اقایی یه سرور مجازی با رم ۴ گیگ برای مقاصد کرک از ما خریداری کرده بود ! ولی اون نرم افزاری که برای کرک استفاده می کرد دارای ویروس بود که باعث قطع شدن ریموت می شد ، در حالی که مصرف منابع سرور ایشون کاملا مناسب بود + دسترسی از طریق کنسول وی ام ویر کاملا مهیا بود .
ولی ایشون به اصرار می گفتند مشکل از سمت ما هست و سرور ها کیفیتش افت کرده !
ما به این جهت تضمین افت کیفیت نمی دیم که :
۱- همیشه افت کیفیت از سمت ما نیست
۲- تعریف کیفیت از بستگی به نظر اشخاص داره (که کیفیت رو چه چیزی تعریف کنند)
ولی تا جایی که ما فکر می کنیم ، همین گارانتی منابع به نوعی گارانتی حفظ کیفیت نیز محسوب می شود ، چون افت کیفیت زمانی اتفاق می افتد که منابع افت کنند
اما در مورد پلان ها با هزینه کم :
ما قبلا با دیتاسنتر هایی مانند ovh و یا هتزنر کار کردیم و از قطعی های و یا ساسپند شدن های گاه و بیگاه ش کاملا مطلع هستیم ، بنابراین سعی کردیم با دیتاسنتر های رده بالاتری مانند مای لاک ، اف دی سی ، انزو و یا کاگنت در اروپا و آمریکا همکاری کنیم
ما در حال حاضر حدود ۲۰ سرور با حداقل رم ۹۶ گیگ در کشور های اروپایی و یا امریکایی کلو داریم . و به دلیل تعداد بالا و پرداخت های بلند مدت (۶ ماهه و یا ۹ ماهه) تخفیفی بالغ بر ۴۰ الی ۵۰ درصد در هزینه کولو ها می گیریم (شایان ذکر هست که خود هزینه کلو از اجاره سرور ارزان تر هست ) بنابراین طبیعی هست تا حدودی رم ۱ گیگ رو نسبت به سایر فروشندگان ارزونتر بدیم .
برای تمام موارد بالا می تونیم مدارک رو خدمت دوستان ارائه بدیم
ولی هنوز جای شکر داره که برای خرید شارژ موبایل خودمون رم ۸ گیگ رو ۸ هزار تومان نمی دیم
امیدوارم که همه چیز رو کامل گفته باشم
با تشکر از شما دوستان بابت همکاری در حل مشکلات در این تاپیک
blackidea
December 16th, 2016, 16:07
سلام دوست عزیز
امکان ارسال پیام خصوصی ندارم متاسفانه!
یه سرویس میخام که قبلش چندتا سوال دارم که باید جوابش رو بدونم!
همینجا میتونید به بنده پی ام بدین یا برم تو سایتتون و اونجا عضو بشم و مطرح کنم خدمتتون؟
hpnn.wm
December 16th, 2016, 16:10
سلام دوست عزیز
امکان ارسال پیام خصوصی ندارم متاسفانه!
یه سرویس میخام که قبلش چندتا سوال دارم که باید جوابش رو بدونم!
همینجا میتونید به بنده پی ام بدین یا برم تو سایتتون و اونجا عضو بشم و مطرح کنم خدمتتون؟
باسلام و درود خدمت شما دوست عزیز
پیام خصوصی خدمتتون داده شد
اگرچه اگر از طریق سایت هم اقدام کنید در خدمتتون هستیم
با احترام
MR_ALVIN
September 23rd, 2018, 15:07
سلام خسته نباشید
ببخشید سرور مجازی های هلند رم ۶ با تعداد هسته ۵ بنطرتون ویندوز ۲۰۱۲ یا ۲۰۱۶ مصرف منابع کمتری داره و مناسب کرک هست؟؟
NasimBamdad
September 26th, 2018, 15:26
آفر کماکان پا برجاست ؟
hpnn.wm
October 24th, 2018, 13:54
در این تایپیک ثابت شده کلاه بردار هستید نیازی به توضیح نیست .
http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=203433
چه جالب در همون تاپیک هم توضیح داده شده که مساله چیه ؟ شما ظاهرا ببه تاپیک های زیرخاکی علاقه دارید ؟
mahdi0000
October 28th, 2018, 01:34
سلام
ایشون کلاه بردار هستن
پول من رو هم یکبار خوردن و به هیچ وجه پس ندادن.
hpnn.wm
October 28th, 2018, 10:15
سلام
ایشون کلاه بردار هستن
پول من رو هم یکبار خوردن و به هیچ وجه پس ندادن.
ما هیچ موقع ادعایی نکردیم که خیلی بزرگ و عظیم هستیم و....
واقعا فکر می کنید ما لنگ پول شما هستیم؟ این شما بودید که همکاری نکردید و فحش دادید و افترا زدید و هتک حرمت کردید ؟ با این که چندین بار هم بهتون اخطار داده شده و همین الان هم پرونده شما در حال پیگیری از سمت ای نماد هست واقعا فکر می کنید با این شرایط پول شما رو باید پس بدیم ؟
فکر نمی کنم کسی که داره فحاشی می کنه و همکاری نمی کنه پولی هم هم دریافت کنه!
vistaix
October 28th, 2018, 10:51
ما هیچ موقع ادعایی نکردیم که خیلی بزرگ و عظیم هستیم و....
واقعا فکر می کنید ما لنگ پول شما هستیم؟ این شما بودید که همکاری نکردید و فحش دادید و افترا زدید و هتک حرمت کردید ؟ با این که چندین بار هم بهتون اخطار داده شده و همین الان هم پرونده شما در حال پیگیری از سمت ای نماد هست واقعا فکر می کنید با این شرایط پول شما رو باید پس بدیم ؟
فکر نمی کنم کسی که داره فحاشی می کنه و همکاری نمی کنه پولی هم هم دریافت کنه!
پس حقشه
کسی که فحش میده 1 ریال هم بهش تعلق نمیگیره
v6v
October 28th, 2018, 22:41
http://uupload.ir/files/iml7_v1.png
وبسایت نیرا کلاود (http://niracloud.com/)
خرید سرور مجازی (http://niracloud.com/vps)
گفتگوی بیشتر در تلگرام:
NiraCloudSupport@ (https://telegram.me/NiraCloudSupport)
من سرور خریدم ولی تحویل داده نشده هنوز الان سایت هم داوون هست
hpnn.wm
October 29th, 2018, 08:23
با سلام
بنده وب سایت رو داون نمی بینم
ممنون می شم از طریق تیکت اقدام به پیگیری بفرمایید