ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : 6 مزیت ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی



siavash82ir
September 25th, 2016, 17:57
در این اینفوگرافی، به ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از بالا نگاه می‌کنیم و 6 مزیت برتر آن‌ها را می‌شماریم. شبکه‌های اجتماعی بستری مناسب برای همراهی و همدلی با مشتری و ایمیل مارکتینگ یکی از به صرفه‌ترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ است.
با 6 مزیت ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی همراه باشید:
متن اینفوگرافی:

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: می‌تواند تعداد زیادی لایک، Follower و طرفدار برایتان بیاورد!
ایمیل مارکتینگ: به راحتی می‌توانید یک بانک ایمیل جمع‌آوری کنید.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: به سادگی می‌توانید با مشتریان‌تان ارتباط برقرار کنید.
ایمیل مارکتینگ: فرصت خوبی را برای تعامل و درک تعداد زیادی مخاطب و مشتری به شما می‌دهد.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: یک راه‌ حل اثرگذار برای خرید کردن دوباره و دوباره مشتریان است!
ایمیل مارکتینگ: برای شناساندن برندتان بسیار کارساز است.


بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: یکی از کم‌هزینه‌ترین راه‌های بازاریابی است.
ایمیل مارکتینگ: هزینه بسیار پایین‌تری نسبت به سایر روش‌های بازاریابی مستقیم پرداخت می‌کنید.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: به سئو سایت‌تان کمک می‌کند (به خصوص Google Plus)
ایمیل مارکتینگ: با رعایت اصول آن، می‌تواند ابزاری مناسب برای بازی برد-برد شما با مشتریان باشد.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: کمپین‌ها را به سادگی می‌توانید ارزیابی کنید.
ایمیل مارکتینگ: کلی ابزار رایگان برای ارزیابی کمپین‌هایتان وجود دارد.

reportday.ir
September 25th, 2016, 19:20
در اصل همه ی این ابزارها برای مدیریت ارتباط با مشتریان یا همان CRM است و باید از همه ی این ابزارها استفاده کرد.
البته در جایی خوانده بودم که اعتبار لینک Facebook از گوگل پلاس برای سئو بیشتر است؛ هر چند که حتماً اختلاف بسیار کمی با هم دارند.
یک مقاله آموزشی کامل هم در مورد ایمیل مارکتینگ خواندم، که مطالعه اش را پیشنهاد می کنم:
https://youc.ir/email-marketing-with-wordpress (https://youc.ir/email-marketing-with-wordpress/)