ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در درگاه پرداخت (whmcs)



reza7023
September 25th, 2016, 12:10
سلام

خسته نباشید

چند روزی هست که بعد از پرداخت در مسیر برگشت به سایت مشتری به قسمت "فاکتورهای من" منتقل میشه و فاکتور اون سرویس به صورت "پرداخت نشده" درمیاد .

فایل درگاه هم از پوشه callback چک شده و مشکلی نداره

درگاه زرین پال میباشد .

دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید .

OmizbanCo
September 25th, 2016, 13:27
سلام

خسته نباشید

چند روزی هست که بعد از پرداخت در مسیر برگشت به سایت مشتری به قسمت "فاکتورهای من" منتقل میشه و فاکتور اون سرویس به صورت "پرداخت نشده" درمیاد .

فایل درگاه هم از پوشه callback چک شده و مشکلی نداره

درگاه زرین پال میباشد .

دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید .


سلام و درود

درگاه زرین پال از کدام بانک می باشد ؟
اگر بانک ملت می باشد مشکل از طرف بانک بوده و دیروز برطرف شده

موفق باشید

devilboy09
September 25th, 2016, 13:32
این مورد یه مشکل سراسری هستش و به درگاه بانک مربوط میشه

reza7023
September 25th, 2016, 13:41
سلام و درود

درگاه زرین پال از کدام بانک می باشد ؟
اگر بانک ملت می باشد مشکل از طرف بانک بوده و دیروز برطرف شده

موفق باشید

درگاه های زرین پال به صورت رندوم تغییر میکنه و با هر درگاه بانکی که دارن این مشکل باز تکرار میشه

- - - Updated - - -


این مورد یه مشکل سراسری هستش و به درگاه بانک مربوط میشه

احتمال داره مشکل از درگاه های بانکی باشه چون تمام درگاه های موجود در سیستم زرین پال رو تست کردیم و مشکل وجود داشت

reza7023
October 14th, 2016, 22:52
سلام

مشکل هنوز پا برجاست / دوستان راه حلی ندارید ؟

CYCLONER
October 14th, 2016, 22:55
سلام

مشکل هنوز پا برجاست / دوستان راه حلی ندارید ؟


درود من وقتی ssl رو فعال می کردم این طور میشد

شاید مشکل از اون باشه شاید هم نه یک بار بررسی کنید

reza7023
October 14th, 2016, 22:58
ssl در پنل کاربری فعال نیست / تمام کانفیگ ها هم چک شده ولی باز این مشکل وجود داره

تشکر بابت پاسخ :53::53:

زیرساخت
October 14th, 2016, 23:10
سلام

خسته نباشید

چند روزی هست که بعد از پرداخت در مسیر برگشت به سایت مشتری به قسمت "فاکتورهای من" منتقل میشه و فاکتور اون سرویس به صورت "پرداخت نشده" درمیاد .

فایل درگاه هم از پوشه callback چک شده و مشکلی نداره

درگاه زرین پال میباشد .

دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید .


سلام
با توجه به اینکه سیستم مورد بررسی قرار نگرفته ، با فرض احتمال موارد زیر را انجام و نتیجه را اعلام کنید.
1- ورژن curl خود را بروز کنید.
2- مقدار max_execution_time را به بیش از 120 برسانید. مثلا 300
3- تمامی محتوای پوشه template_c را به غیر از فایل index.php حذف کنید.

reza7023
October 15th, 2016, 00:13
سلام
با توجه به اینکه سیستم مورد بررسی قرار نگرفته ، با فرض احتمال موارد زیر را انجام و نتیجه را اعلام کنید.
1- ورژن curl خود را بروز کنید.
2- مقدار max_execution_time را به بیش از 120 برسانید. مثلا 300
3- تمامی محتوای پوشه template_c را به غیر از فایل index.php حذف کنید.

تمامی راه حل های شما هم بررسی و اعمال شد ولی مشکل بازم وجود داره

تشکر از پاسخ تون

زیرساخت
October 15th, 2016, 01:58
تمامی راه حل های شما هم بررسی و اعمال شد ولی مشکل بازم وجود داره

تشکر از پاسخ تون


لاگ موجود در بخش Billing » Gateway Log » Debug Data را ارسال کنید.
اطلاعات خصوصی لاگ پرداخت نیاز نیست. فقط پیغام نهایی

amir1000000_1
October 15th, 2016, 02:29
معمولا خطا های این سیستم در یک فایل errorlog ذخیره میشه از اونجا خطا رو میتونی ببینی

ashadata
October 15th, 2016, 06:39
سلام و درود

دوست عزیز منم این مشکل رو داشتم مشکل از ماژول خود زرین پال هست که مشکل داره الان دارم از یک جای دیگه استفاده میکنم همه چی حل شده

درگاهت رو عوض کن درست میشه

reza7023
October 15th, 2016, 15:09
لاگ موجود در بخش Billing » Gateway Log » Debug Data را ارسال کنید.
اطلاعات خصوصی لاگ پرداخت نیاز نیست. فقط پیغام نهایی

تنها چیزی که ذکر میشه این پیغام هست :


Get => Array
Websevice => Array

reza7023
October 19th, 2016, 22:34
دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید